Skocz do zawartości

Mi band 2 : nie łączy się (discovering services)


djskunik

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Mam problem z opaską Mi band 2. Działało od roku bez zarzutów i samo nagle przestało się łączyć z telefonem. Wykasowałem opaskę z mi mit i ze sparowamych urzadzen z BT. Próbowałem z fix-it for mi band 2 oraz Notifily. Przeszukałem fora i próbowałem już wszystkiego.

Mi fit nie wykrywa nic (odinstalowalem i czyścilem cash i BT cash tez czyścilem).

Notify wykrywa opaskę ale nie laczy sie.

Fix-it for mi band 2 wykrywa opaske ale nie laczy się : discovering services.

Rowniez korzystając z programu BT BLE scaner znajduje ale jak daje CONECT to status podobny : discovering services.

Ktoś miał podobny problem? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem tak samo tylko po miesiącu użytkowania, robiłem tak samo jak Ty żeby się sparowała ale bez skutku. Swoją kupiłem na Gearbest, więc zareklamowałem, po kilku mailach doszliśmy do porozumienia i kupuję nową za 8$, a starą zatrzymuję  mimo że właściwie stała się tylko zegarkiem.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

31 minut temu, djskunik napisał:

A czy komuś udało się przywrócić mi band 2 do ustawień fabrycznych? Tak żeby nie pamiętała polaczenia z BT telefonu. Dzięki za info

No właśnie problem polega na tym że nie ma takiej opcji, nie przewidzieli resetu opaski do ustawień fabrycznych. To że pamieta połączenie BT nie jest chyba problemem, bo z innym telefonem podpiętym do tego samego konta Mi czasami się łączy. Na przykład jak używało się jakiegoś niezależnego programu (np MiBandMaster) i włączyło jakąś funkcję która jest w opasce, a nie ma jej MiFtt, to ona ciągle to pamięta i ta funkcja działa, nawet po odinstalowaniu tego programu (MiBandMaster). Tego też nie można zresetować i to jest główny powód problemów z tą opaską.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 3 tygodnie później...

A ja mam taki problem że kupiłem córce opaskę, założyłem konto i nie połączy się za nic w świecie. Próbuję na innym telefonie też nic. A żeby było fajnie to jak się zaloguje na swoje konto to parowanie przebiega pomyślnie. Tyle że to nie jest rozwiązanie bo ja też mam opaskę. Próbowałem  z innym kontem i też nic. Może ktoś coś podpowie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, kamillm napisał:

Gdzie kupiles opaske?

W jaki sposob nie chce sie polaczyc, wyrzuca jakis blad?

Opaska nowa z Aze. Komunikat to coś takiego: nie można połączyć skontaktuj się z pomocą techniczną.

2 godziny temu, kamillm napisał:

 

Edytowane przez maciek04
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 godzin temu, Daro napisał:

    Tak więc u mnie problem(discovering services) rozwiązany! Opaska do restartu tak jak myślałem, rozładowałem do 20% włożyłem na 2h do zamrażarki, wyzerowały się dane w opasce i połączyła się po 2 sekundach :-)

Żartujesz? Udało się?Dziś zrobię tak że swoją.

Edytowane przez robi173
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, robi173 napisał:

Żartujesz? Udało się?Dziś zrobię tak że swoją.

20% rozładowania było w moim przypadku, ale może się zdarzyć że trzeba będzie bardziej rozładować, chodzi o to żeby był restart u mnie zamrożona przygasła tylko przy przełączaniu i wyzerowały się kroki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, jestem/byłem zadowolonym użytkownikiem MiBand 2 z zainstalowaną apką na Samsungu S5. Wszystko śmigało jak należy.

Postanowiłem dalej sponsorować koncern Xiaomi i kupiłem Redmi 4x.

Sam telefon uważam za bardzo dobry tylko... Nie potrafię sparować telefonu z opaską. Telefon rozpoznaje i widzi opaskę, ale jak mu zapodaję sparowanie- wyświetla się komunikat "nie udało się sparować...".

W necie jest sporo o tym problemie dla innych telefonów, ale myślałem, że jak łączy się z Szajsungiem, to nie będzie problemu Xiaomi-Xiaomi, a jednak.

Może ktoś wie jak to wyleczyć..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 14.09.2017 o 11:42, maciek04 napisał:

Daj znać czy się udało.

Nie udało się, opaska przy 20% wsadzona do zamrażarki na 3h-po wjęciu nic się nie wyzerowało i nie łączy z fonem. Następnie rozładowana do 0% i wsadzona do zamrażarki na12h,po wyjęciu i podładowaniu do 20% nie wyzerowało kroków i oczywiście nie łączy z fonem-także w/w sposób u mnie się nie sprawdza.

Edytowane przez robi173
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, od wczoraj nie otrzymuję powiadomień SMS, prędzej wszystko działało ok. Soft najnowszy, próbowałem przeinstalować mi fit i mi band tools bez rezultatu, odparowanie i ponownie połączenie urządzenia też nie pomogło. Ktoś ma jakiś pomysł jak rozwiązać problem?

Wysłane z mojego MI MAX przy użyciu Tapatalka

Inne powiadomienie np. Mail otrzymuję normalnie


Wysłane z mojego MI MAX przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 6 miesięcy temu...

Niestety po pół roku użytkowania opaski pojawił się ten sam problem, opaska jest widoczna lecz nie da się z nią ponownie połączyć, w oficjalnej aplikacji Mi Fit wyświetla się komunikat " discovering services". Nie pomogło usunięcie opaski w telefonie z którym była sparowana, próbie ponownego połączenia oraz przy próbie sparowania z innym telefonem jest ten sam problem, widoczna lecz brak możliwości jej sparowania. Błąd leży po stronie opaski, lecz nikt nie potrafi z tym się uporać, firma CCS, która zajmuje się serwisowaniem i naprawą produktów Xiaomi niestety nie zajmuje się opaskami. W ten sposób koło się zamyka, czyli oby tylko sprzedać a resztę mają już gdzieś. Na chwile obecną opaska może służyć tylko jako zegarek, brak mi słów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety po pół roku użytkowania opaski pojawił się ten sam problem, opaska jest widoczna lecz nie da się z nią ponownie połączyć, w oficjalnej aplikacji Mi Fit wyświetla się komunikat " discovering services". Nie pomogło usunięcie opaski w telefonie z którym była sparowana, próbie ponownego połączenia oraz przy próbie sparowania z innym telefonem jest ten sam problem, widoczna lecz brak możliwości jej sparowania. Błąd leży po stronie opaski, lecz nikt nie potrafi z tym się uporać, firma CCS, która zajmuje się serwisowaniem i naprawą produktów Xiaomi niestety nie zajmuje się opaskami. W ten sposób koło się zamyka, czyli oby tylko sprzedać a resztę mają już gdzieś. Na chwile obecną opaska może służyć tylko jako zegarek, brak mi słów.
Odłożyć wyczerpaną wg wyswietlacza do zera na około miesiąc. Musi się wyczerpać do totalnego zera i wtedy ruszy.

Sent from my MI 5s Plus using Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@robi173

a kolega przeczytał, że to nie jest jednorazowy przypadek czy tak palnął odpowiedz byle licznik postów się nabił.

http://en.miui.com/thread-298737-7-1.html

Szkpuł polega na tym, że w opasce coś się musi zresetować. Można to zrobić otwierając mibanda i połączyć odpowiednie piny ale traci się wodoodporność.

Taki sam "reset" robi się przy rozładowaniu opaski tzw. jeśli się nie mylę prąd upływu robi swoje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak piszesz kolego ik`ey-nabijam licznik. 

mitr U mnie miband leżał rozładowany do zera przez 3 miesiące i niestety się nie zresetował, więc sobie daruj,natomiast temat był poruszany na forum już wcześniej i jest apka która Ci go zresetuje,poniżej skrót do omawianego wątku:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • mrosi zablokował(a) ten temat
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...