djskunik Posted August 3, 2017 Share Posted August 3, 2017 Witam. Mam problem z opaską Mi band 2. Działało od roku bez zarzutów i samo nagle przestało się łączyć z telefonem. Wykasowałem opaskę z mi mit i ze sparowamych urzadzen z BT. Próbowałem z fix-it for mi band 2 oraz Notifily. Przeszukałem fora i próbowałem już wszystkiego. Mi fit nie wykrywa nic (odinstalowalem i czyścilem cash i BT cash tez czyścilem). Notify wykrywa opaskę ale nie laczy sie. Fix-it for mi band 2 wykrywa opaske ale nie laczy się : discovering services. Rowniez korzystając z programu BT BLE scaner znajduje ale jak daje CONECT to status podobny : discovering services. Ktoś miał podobny problem? Link to comment Share on other sites More sharing options...
robi173 Posted August 4, 2017 Share Posted August 4, 2017 Ja miałem tak samo tylko po miesiącu użytkowania, robiłem tak samo jak Ty żeby się sparowała ale bez skutku. Swoją kupiłem na Gearbest, więc zareklamowałem, po kilku mailach doszliśmy do porozumienia i kupuję nową za 8$, a starą zatrzymuję mimo że właściwie stała się tylko zegarkiem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
lolek469 Posted August 4, 2017 Share Posted August 4, 2017 Z miband 1a/1s tez sa problemy z polaczeniemNie monitoruje mi snu ani krokow tylko powiadomienia i non stop sie laczy i wibruje a to od momentu aktualizacji MiFit do 3.0.2 wraz z firmware opaski :/Wysłane z mojego SM-J510FN przy użyciu Tapatalka Link to comment Share on other sites More sharing options...
djskunik Posted August 4, 2017 Author Share Posted August 4, 2017 A czy komuś udało się przywrócić mi band 2 do ustawień fabrycznych? Tak żeby nie pamiętała polaczenia z BT telefonu. Dzięki za info Link to comment Share on other sites More sharing options...
FromWP Posted August 4, 2017 Share Posted August 4, 2017 31 minut temu, djskunik napisał: A czy komuś udało się przywrócić mi band 2 do ustawień fabrycznych? Tak żeby nie pamiętała polaczenia z BT telefonu. Dzięki za info No właśnie problem polega na tym że nie ma takiej opcji, nie przewidzieli resetu opaski do ustawień fabrycznych. To że pamieta połączenie BT nie jest chyba problemem, bo z innym telefonem podpiętym do tego samego konta Mi czasami się łączy. Na przykład jak używało się jakiegoś niezależnego programu (np MiBandMaster) i włączyło jakąś funkcję która jest w opasce, a nie ma jej MiFtt, to ona ciągle to pamięta i ta funkcja działa, nawet po odinstalowaniu tego programu (MiBandMaster). Tego też nie można zresetować i to jest główny powód problemów z tą opaską. Link to comment Share on other sites More sharing options...
djskunik Posted August 5, 2017 Author Share Posted August 5, 2017 Inny telefon z tym samym konetem nie widzi opaski. Zaden telefon i na zadnej aplikacji nie sa się połączyć. Caly czas jest discovering services ststus BT. Jakieś pomysły? Link to comment Share on other sites More sharing options...
sultan105 Posted August 22, 2017 Share Posted August 22, 2017 Posępne się pod pierwszego posta. Jakieś rozwiązanie tego porblemu? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daro Posted September 11, 2017 Share Posted September 11, 2017 Witam, Czy komuś udało się rozwiązać powyższy problem? Czy opaski poszły na półkę? Link to comment Share on other sites More sharing options...
maciek04 Posted September 11, 2017 Share Posted September 11, 2017 A ja mam taki problem że kupiłem córce opaskę, założyłem konto i nie połączy się za nic w świecie. Próbuję na innym telefonie też nic. A żeby było fajnie to jak się zaloguje na swoje konto to parowanie przebiega pomyślnie. Tyle że to nie jest rozwiązanie bo ja też mam opaskę. Próbowałem z innym kontem i też nic. Może ktoś coś podpowie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kamillm Posted September 12, 2017 Share Posted September 12, 2017 8 godzin temu, maciek04 napisał: A ja mam taki problem że kupiłem córce opaskę Gdzie kupiles opaske? W jaki sposob nie chce sie polaczyc, wyrzuca jakis blad? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daro Posted September 12, 2017 Share Posted September 12, 2017 U mnie przy każdej próbie połączenia w różnych programach "discavering services". Mi fit cały czas szuka i nic, wcześniej opaska została rozprowana z kontem. Tak jakby coś się zawiesiło w opasce, może całkowite rozładowanie pomoże? Link to comment Share on other sites More sharing options...
maciek04 Posted September 12, 2017 Share Posted September 12, 2017 (edited) 2 godziny temu, kamillm napisał: Gdzie kupiles opaske? W jaki sposob nie chce sie polaczyc, wyrzuca jakis blad? Opaska nowa z Aze. Komunikat to coś takiego: nie można połączyć skontaktuj się z pomocą techniczną. 2 godziny temu, kamillm napisał: Edited September 12, 2017 by maciek04 Link to comment Share on other sites More sharing options...
kamillm Posted September 13, 2017 Share Posted September 13, 2017 @maciek04 mifit najnowszy scuagniety ze sklepy play? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daro Posted September 13, 2017 Share Posted September 13, 2017 Tak więc u mnie problem(discovering services) rozwiązany! Opaska do restartu tak jak myślałem, rozładowałem do 20% włożyłem na 2h do zamrażarki, wyzerowały się dane w opasce i połączyła się po 2 sekundach Link to comment Share on other sites More sharing options...
robi173 Posted September 14, 2017 Share Posted September 14, 2017 (edited) 16 godzin temu, Daro napisał: Tak więc u mnie problem(discovering services) rozwiązany! Opaska do restartu tak jak myślałem, rozładowałem do 20% włożyłem na 2h do zamrażarki, wyzerowały się dane w opasce i połączyła się po 2 sekundach Żartujesz? Udało się?Dziś zrobię tak że swoją. Edited September 14, 2017 by robi173 Link to comment Share on other sites More sharing options...
maciek04 Posted September 14, 2017 Share Posted September 14, 2017 2 godziny temu, robi173 napisał: Żartujesz? Udało się?Dziś zrobię tak że swoją. Daj znać czy się udało. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daro Posted September 14, 2017 Share Posted September 14, 2017 5 godzin temu, robi173 napisał: Żartujesz? Udało się?Dziś zrobię tak że swoją. 20% rozładowania było w moim przypadku, ale może się zdarzyć że trzeba będzie bardziej rozładować, chodzi o to żeby był restart u mnie zamrożona przygasła tylko przy przełączaniu i wyzerowały się kroki. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jacek_13 Posted September 20, 2017 Share Posted September 20, 2017 Witam, jestem/byłem zadowolonym użytkownikiem MiBand 2 z zainstalowaną apką na Samsungu S5. Wszystko śmigało jak należy. Postanowiłem dalej sponsorować koncern Xiaomi i kupiłem Redmi 4x. Sam telefon uważam za bardzo dobry tylko... Nie potrafię sparować telefonu z opaską. Telefon rozpoznaje i widzi opaskę, ale jak mu zapodaję sparowanie- wyświetla się komunikat "nie udało się sparować...". W necie jest sporo o tym problemie dla innych telefonów, ale myślałem, że jak łączy się z Szajsungiem, to nie będzie problemu Xiaomi-Xiaomi, a jednak. Może ktoś wie jak to wyleczyć.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
adamunio Posted September 20, 2017 Share Posted September 20, 2017 To poczytaj wątek o miband2. Tam jest wszystko napisane.Wysłane z mojego Mi-4c przy użyciu Tapatalka Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jacek_13 Posted September 21, 2017 Share Posted September 21, 2017 Mrosi przywołał mnie do porządku sorry. A co do tematu, niestety nie rozwiązany. Czy naprawdę trzeba opaskę włożyć do zamrażalki żeby zaczęła działać??... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wojusek Posted September 21, 2017 Share Posted September 21, 2017 @Jacek_13 A czy rozlaczyles ja z poprzednim uprzedzeniem? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ik`ey Posted September 21, 2017 Share Posted September 21, 2017 Jak masz taki problem to raczej słabo to wygląda: http://en.miui.com/thread-298737-7-1.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jacek_13 Posted September 21, 2017 Share Posted September 21, 2017 Właśnie chyba tu jest problem, bo telefon "poszedł sobie"... Link to comment Share on other sites More sharing options...
robi173 Posted September 27, 2017 Share Posted September 27, 2017 (edited) Dnia 14.09.2017 o 11:42, maciek04 napisał: Daj znać czy się udało. Nie udało się, opaska przy 20% wsadzona do zamrażarki na 3h-po wjęciu nic się nie wyzerowało i nie łączy z fonem. Następnie rozładowana do 0% i wsadzona do zamrażarki na12h,po wyjęciu i podładowaniu do 20% nie wyzerowało kroków i oczywiście nie łączy z fonem-także w/w sposób u mnie się nie sprawdza. Edited September 27, 2017 by robi173 Link to comment Share on other sites More sharing options...
PIoChuUu Posted September 28, 2017 Share Posted September 28, 2017 Witam, od wczoraj nie otrzymuję powiadomień SMS, prędzej wszystko działało ok. Soft najnowszy, próbowałem przeinstalować mi fit i mi band tools bez rezultatu, odparowanie i ponownie połączenie urządzenia też nie pomogło. Ktoś ma jakiś pomysł jak rozwiązać problem? Wysłane z mojego MI MAX przy użyciu TapatalkaInne powiadomienie np. Mail otrzymuję normalnieWysłane z mojego MI MAX przy użyciu Tapatalka Link to comment Share on other sites More sharing options...
PIoChuUu Posted September 28, 2017 Share Posted September 28, 2017 Raczej wina leży po stronie zewnętrznej aplikacji do otrzymywania SMS (kontakt+). Przy systemowej działa ok. Wysłane z mojego MI MAX przy użyciu Tapatalka Link to comment Share on other sites More sharing options...
mateuszmagiera12 Posted October 12, 2017 Share Posted October 12, 2017 Witam Mam problemz połączeniem opaski. MiFit jej nie wykrywa. Jest za to wykrywana przez inne aplikacje. Próbowałem sposobu z aplikacja Bluetoioh Scaner. Niestety nie działa. Jakieś inne pomysły Wysłane z mojego Redmi Note 4X przy użyciu Tapatalka Link to comment Share on other sites More sharing options...
mitr Posted April 20, 2018 Share Posted April 20, 2018 Niestety po pół roku użytkowania opaski pojawił się ten sam problem, opaska jest widoczna lecz nie da się z nią ponownie połączyć, w oficjalnej aplikacji Mi Fit wyświetla się komunikat " discovering services". Nie pomogło usunięcie opaski w telefonie z którym była sparowana, próbie ponownego połączenia oraz przy próbie sparowania z innym telefonem jest ten sam problem, widoczna lecz brak możliwości jej sparowania. Błąd leży po stronie opaski, lecz nikt nie potrafi z tym się uporać, firma CCS, która zajmuje się serwisowaniem i naprawą produktów Xiaomi niestety nie zajmuje się opaskami. W ten sposób koło się zamyka, czyli oby tylko sprzedać a resztę mają już gdzieś. Na chwile obecną opaska może służyć tylko jako zegarek, brak mi słów. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ik`ey Posted April 20, 2018 Share Posted April 20, 2018 Niestety po pół roku użytkowania opaski pojawił się ten sam problem, opaska jest widoczna lecz nie da się z nią ponownie połączyć, w oficjalnej aplikacji Mi Fit wyświetla się komunikat " discovering services". Nie pomogło usunięcie opaski w telefonie z którym była sparowana, próbie ponownego połączenia oraz przy próbie sparowania z innym telefonem jest ten sam problem, widoczna lecz brak możliwości jej sparowania. Błąd leży po stronie opaski, lecz nikt nie potrafi z tym się uporać, firma CCS, która zajmuje się serwisowaniem i naprawą produktów Xiaomi niestety nie zajmuje się opaskami. W ten sposób koło się zamyka, czyli oby tylko sprzedać a resztę mają już gdzieś. Na chwile obecną opaska może służyć tylko jako zegarek, brak mi słów.Odłożyć wyczerpaną wg wyswietlacza do zera na około miesiąc. Musi się wyczerpać do totalnego zera i wtedy ruszy.Sent from my MI 5s Plus using Tapatalk Link to comment Share on other sites More sharing options...
robi173 Posted April 22, 2018 Share Posted April 22, 2018 Dnia 20.04.2018 o 13:33, ik`ey napisał: Odłożyć wyczerpaną wg wyswietlacza do zera na około miesiąc. Musi się wyczerpać do totalnego zera i wtedy ruszy. Sent from my MI 5s Plus using Tapatalk ...tak i najlepiej trzymaj ją w zamrażarce LOL Link to comment Share on other sites More sharing options...
mitr Posted April 23, 2018 Share Posted April 23, 2018 Czyli po rozładowaniu według tego co pokazuje wyświetlacz to jeszcze miesiąc muszę czekać? Chyba nie wstrzymam, nie ma innej możliwości? pozdrawiam... Link to comment Share on other sites More sharing options...
ik`ey Posted April 23, 2018 Share Posted April 23, 2018 @robi173 a kolega przeczytał, że to nie jest jednorazowy przypadek czy tak palnął odpowiedz byle licznik postów się nabił. http://en.miui.com/thread-298737-7-1.html Szkpuł polega na tym, że w opasce coś się musi zresetować. Można to zrobić otwierając mibanda i połączyć odpowiednie piny ale traci się wodoodporność. Taki sam "reset" robi się przy rozładowaniu opaski tzw. jeśli się nie mylę prąd upływu robi swoje. Link to comment Share on other sites More sharing options...
robi173 Posted April 24, 2018 Share Posted April 24, 2018 Tak jak piszesz kolego ik`ey-nabijam licznik. mitr U mnie miband leżał rozładowany do zera przez 3 miesiące i niestety się nie zresetował, więc sobie daruj,natomiast temat był poruszany na forum już wcześniej i jest apka która Ci go zresetuje,poniżej skrót do omawianego wątku: Link to comment Share on other sites More sharing options...
ik`ey Posted April 24, 2018 Share Posted April 24, 2018 @robi173 A widzisz, mnie pomógł sposób z rozładowaniem. Jeżeli tylko ta apka pomoże to chociaż nie potrzebuję (uff) dziękuje za podlinkowanie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts