kanapa Posted June 17, 2015 Posted June 17, 2015 Kupiłem parę rzeczy w tym sklepie. Podzieliło mi ostatnio wysyłkę na głośniczek i powerbanka oddzielnie. Głośniczek był sprawdzamy chyba na cle - pudełko i koperta nosiły ślady przecinania. Wysyłka około 3 tygodni. Zastanawia mnie tak duża różnica ceny na lampeczkach USB Xiaomii. Tutaj 3-4 USD a gdzie indziej około 10. Wyglada identycznie jak taka kupowana w zeszłym roku na Allegro. Wysyłka pocztą holenderską extra 0.15 USD plus te ich ubezpieczenie za dulara. Dzisiaj znowu zamówiłem jakieś pierdołki i dostałem extra rabat 1 USD za ostatnie zakupy. Długo sie czeka i problem ze śledzeniem przesyłek. Fajne są fotki zapakowanych gadżetów które nadają jako potwierdzenie.
Rafi Posted June 18, 2015 Posted June 18, 2015 Ja też mam same dobre doświadczenia z gearbest. Robiłem już u nich klika zakupów w tym Xiaomi i wszystko oryginalne. Także z czystym sumieniem polecam. Tapnięte z Xiaomi MI3W.
piotra Posted June 23, 2015 Posted June 23, 2015 Właśnie zamówiłem kilka rzeczy Xiaomi, dam znać jak przebiegnie proces realizacji
muimamut Posted July 9, 2015 Posted July 9, 2015 kilka razy zamawiałem drobnicę (powerbanki ) etc. bez problemu, 26.06 zamówiłem telefon - wysyłka 3-5 dni do dzisiaj 9.07 nie wysłany, na ticket założony 3 dni temu brak odpowiedzi. Ostatni raz tam kupuję.
tosshi2 Posted July 10, 2015 Posted July 10, 2015 Najgorszy sklep z jakim mialem do czynnienia. Czekam juz 3 tydgodnie na wysylke, chociaz towar jest in stock. Jak napisalem ze rezygnuje z zamowienia i chce zwrotu pieniedzy to odpisali ze zwroca mi na jakies ich wirtualne konto wallet gb. Bez przesady. Po krotkiej dyskusji napisali ze mog zworcic mi pieniadze przez paypala ale potrwa to 30 dni. Nie kupujcie tam, lepiej zaplacic wiecej i miec szybciej sprzet niz czekac w nieskonczonosc.
Smile Posted July 15, 2015 Posted July 15, 2015 kilka razy zamawiałem drobnicę (powerbanki ) etc. bez problemu, 26.06 zamówiłem telefon - wysyłka 3-5 dni do dzisiaj 9.07 nie wysłany, na ticket założony 3 dni temu brak odpowiedzi. Ostatni raz tam kupuję. Jak tam wygląda sytuacja z telefonem ?
squirrelkuss Posted July 16, 2015 Posted July 16, 2015 A ja sie zastanawiam jak oni robią tak niskie ceny? Przecież ceny są niższe o parędziesiąt % a elektronika to nie jest odzieżówka gdzie marże są większe niż 100%. Kto zna odpowiedź? Tylko nie piszcie że w związku z tym że dużo sprzedają to mogą dużo obniżać cenę
tosshi2 Posted July 16, 2015 Posted July 16, 2015 (edited) Dla mnie ten sklep to tragedia. Co z tego że maja niskie ceny jak czekasz na towar którego nie maja na stanie. Zamowilem miesiąc temu xiaomi mini box i dopiero dzisiaj napisali mi że nie maja na stanie i nie wyslą i żebym wybrał sobie inny produkt. Jak napisałem że chcę zwrotu kasy to pojawił się problem bo oni nie chcą zwrócić. Otworzyłem spór na paypalu to kazali mi wycofać to mi zwrócą bo sporu nie zaakceptują. Tylko wcześnie po długiej rozmowie napisali, że zwrot pieniędzy potrwa 30 dni. Lepiej zapłacić więcej i kupic u normalnego sprzedawcy i nie mieć żadnych problemów niż później mieć z nimi problemy. Edited July 16, 2015 by tosshi2
fredek Posted July 16, 2015 Posted July 16, 2015 ...Otworzyłem spór na paypalu to kazali mi wycofać to mi zwrócą bo sporu nie zaakceptują. ... LOL, przekształć w roszczenie... ich akceptacja do niczego nie jest potrzebna, łaski nie robią
tosshi2 Posted July 17, 2015 Posted July 17, 2015 Wiem ze laski nie robia i paypal zwroci mi pieniadze ale chodzi o takie normalne zachowanie ze strony sklepu. Zaakceptowaliby i w ciagu kilku dni mialbym pieniadze zwrocone a tak trzeba czekac.
nodi32 Posted July 18, 2015 Posted July 18, 2015 Mi tam wszystko doszło. MiBand szedł 11 Dni od nadania, od zamówienia do nadania minęło 3 dni czyli w sumie 14 dni od zamówienia. NLPost. Gorzej było z Yi. Szła 21 dni od nadania, nadana została po 3 dniach od zamówienia czyli w sumie 24 dni. Dodatkowo dostałem jakieś punkty i miałem chyba ze 3USD zniżki więc spoko.
Gravis Posted July 18, 2015 Posted July 18, 2015 Mi Band szedł praiwe miesiąc. Zamówione oryginalne opaski przyszły podrobione. Tyle w temacie.
nodi32 Posted July 18, 2015 Posted July 18, 2015 Mi Band szedł praiwe miesiąc. Zamówione oryginalne opaski przyszły podrobione. Tyle w temacie. Co do opasek masz racje. Też dostałem podróbę. Jaką pocztą zamawiałeś MiBanda? Dopłaciłeś do NLPost? Zresztą to nie wina Gearbest że poczta się opierdziela Nadają szybko więc spoko
Gravis Posted July 18, 2015 Posted July 18, 2015 Ja nie zamierzam tego odpuścić i w razie czego zakładam spór na paypalu.. a Ty? Nie dopłacałem do NLPost i poszło najgorszą z możliwych czyli Sweeden. Opierdzielali się z wysyłką w moim przypadku i tyle.. 2 tygodnie?!
aQua Posted July 18, 2015 Posted July 18, 2015 Nauczcie się czytać komentarze robiąc zakupy, wszyscy tam piszą, że te niby oryginalne opaski to podróbki. Także pretensje możecie mieć tylko do siebie.
Gravis Posted July 18, 2015 Posted July 18, 2015 Oczywiście, że nie mam pretensji do siebie, a do gearbest, ponieważ ma dwie różne oferty z opaskami oryginalnymi i podróbami !
aQua Posted July 18, 2015 Posted July 18, 2015 Oczywiście, że nie mam pretensji do siebie, a do gearbest, ponieważ ma dwie różne oferty z opaskami oryginalnymi i podróbami ! Z tego co ja widzę to mają same podróbki opasek, nawet tam gdzie napisali original to są podróbki - przeczytaj komentarze.
Gravis Posted July 19, 2015 Posted July 19, 2015 Zamawiam oryginał, zdjęcie przedstawia oryginał opis także. Przychodzi podroba. Mam nie mieć pretensji? I tylko dlatego, że ludzie w komentarzach napisali, że dostali podrobe?! Wysłane z mojego NX507J przy użyciu Tapatalka
aQua Posted July 19, 2015 Posted July 19, 2015 Ja miałbym pretensje do siebie, że dałem się tak wrobić, tym bardziej, że łatwo można było tego uniknąć, ale każdy jest inny więc nie ma się o co kłócić. Wiadomo natomiast, że kupując cokolwiek w Chinach należy być podwójnie ostrożnym. Tak samo jak ludzie kupują np. na aliexpress sprzęt Xiaomi po cenach niższych niż robi to samo Xiaomi, wręcz cenach dumpingowych, czyli niższej od kosztów produkcji i później mają pretensje do sprzedawcy, że kupili podróbkę. Bez przesady. W takim przypadku wystarczy tylko trochę pomyśleć.
Gravis Posted July 19, 2015 Posted July 19, 2015 Porównujesz zupełnie inny przypadek! Kupowałem na Gearbest, bo dostałem informację, że Mi Band jest oryginalny. Podczas zakupu wpadłem na pomysł zakupienia dodatkowej kolorowej opaski. Znalazłem dwie oferty - jedna tańsza podróby i druga droższa oryginału ( w opisie jest, ze to oryginał oraz na zdjęciach równiez ). Skoro Mi Banda mają oryginalnego to opaski pomyślałem, że też - w końcu sa dwie oferty na podróbę i nie. Finalnie dostaję podróbę i ma być to moja wina? 1
aQua Posted July 19, 2015 Posted July 19, 2015 Wina nie jest twoja, ale gdybyś przeczytał komentarze to pewnie byś tego nie kupił Ten przykład z aliexpress nie odnosił się do Ciebie, podałem go tak ogólnie, żeby pokazać jacy ludzie są bezmyślni. Lepiej zapłacić drożej, ale mieć pewność, że dostanie się oryginał.
tosshi2 Posted July 19, 2015 Posted July 19, 2015 (edited) Ale on nie kupywal na aliexpress tylko na gearbest a to duza roznica. Edited July 19, 2015 by tosshi2
aQua Posted July 19, 2015 Posted July 19, 2015 Ale on nie kupywal na aliexpress tylko na gearbest a to duza roznica. Przecież napisałem, że to się nie odnosiło do niego...Chodziło mi o to, że robiąc zakupy w Chinach należy myśleć, niezależnie na jakiej stronie kupujemy. A na gearbest też masz komentarze na temat produktu od kupujących, gdzie wyraźnie napisali, że to są podróbki.
toran Posted July 20, 2015 Posted July 20, 2015 Nauczcie się czytać komentarze robiąc zakupy, wszyscy tam piszą, że te niby oryginalne opaski to podróbki. Także pretensje możecie mieć tylko do siebie. Nie zgadzam się z Tobą. By sergandnike Mar-15/2015 08:03:22 Question: it is original by xiaomi ? Reply: Hi,it is original by xiaomi. By Alberto Feb-20/2015 05:02:19 Question: Is it one band or two ? Reply: hi, it is only one band. By Alex Feb-19/2015 04:02:03 Question: This is original genuine Xiaomi or OEM? Reply: hi, it is original. Źródło: http://www.gearbest.com/watch-accessaries/pp_143315.html
aQua Posted July 20, 2015 Posted July 20, 2015 Przeczytaj sobie customer reviews, a nie te pierdoły co sklep odpisuje...
Gravis Posted July 20, 2015 Posted July 20, 2015 Nadal nie rozumiem dlaczego tak zaciekle próbujesz nam udowodnić, że winę za to, że dostaliśmy podróby ponosimy my
aQua Posted July 20, 2015 Posted July 20, 2015 Ja bym miał pretensje do siebie, że kupiłem kota w worku i dałem się tak nabrać, a wystarczyło przeczytać recenzje osób, które już dostały te opaski. No ale mówię, każdy człowiek jest inny i ma inne poglądy. Wina może i nie jest wasza, ale na pewno bym był zły też na siebie.
toran Posted July 20, 2015 Posted July 20, 2015 Ja właśnie złożyłem reklamację w GB Zobaczymy co mi odpowiedzą (tak dla zasady). Ostatnio robiłem u nich spore zakupy i wszystko było oryginalne (Yi + akcesoria).
Gravis Posted July 20, 2015 Posted July 20, 2015 toran melduj jak sprawy się potoczą, też coś z tym będę robił Spór PayPal zostawię sobie ( 180dni ) w razie gdyby opaska się zepsuła..
mrosi Posted July 20, 2015 Posted July 20, 2015 Nie zgadzam się z Tobą. By sergandnike Mar-15/2015 08:03:22 Question: it is original by xiaomi ? Reply: Hi,it is original by xiaomi. By Alberto Feb-20/2015 05:02:19 Question: Is it one band or two ? Reply: hi, it is only one band. By Alex Feb-19/2015 04:02:03 Question: This is original genuine Xiaomi or OEM? Reply: hi, it is original. Źródło: http://www.gearbest.com/watch-accessaries/pp_143315.html Przeczytaj pierwszy post w opiniach. Z załączonym zdjęciem, na którym widać wyraźnie, że to nieoryginalne opaski.
toran Posted July 20, 2015 Posted July 20, 2015 Przeczytaj pierwszy post w opiniach. Z załączonym zdjęciem, na którym widać wyraźnie, że to nieoryginalne opaski. Nie jestem ekspertem od opasek (dostałem Mi Band z dodatkowymi opaskami w jednym zamówieniu). Wtedy odkryłem że brakuje napisu "Designed by Xiaomi". Nienerwowo złożyłem reklamacje. Nie są to duże pieniądze więc się nie denerwuje. Zobaczymy co mi odpiszą. Jeden Chińczyk z ebay po moim emailu że w sprzedanym zegarku z 25$ przestała działać jedna funkcja od razu wysłał nowy. Mam nadzieję że GB nie będzie się szarpać za mniejszą kasę i tracić klienta.
toran Posted July 23, 2015 Posted July 23, 2015 toran melduj jak sprawy się potoczą, też coś z tym będę robił Spór PayPal zostawię sobie ( 180dni ) w razie gdyby opaska się zepsuła.. Gravis, GB uznało mają reklamację Zwrot kasy na konto PayPal lub wysyłka nowego towaru lub zwrot na GB Wallet Wybrałem zwrot na PP. Napisali że omyłkowo wysłali nie ten towar
toran Posted July 23, 2015 Posted July 23, 2015 Założyłem ticket: After Sale Service (defective / wrong items blablabla). W temacie wpisałem mój problem i wpisałem numer zamówienia skopiowany wcześniej z zakładki Orders. Pozdr, T
Sylwester Nowaczyk Posted July 25, 2015 Posted July 25, 2015 Zrobiłem to samo, lecz odpisali mi, bym upewnił się czy na pewno dostałem złą opaskę. Oczywiście odpisałem im, że ta którą mi wysłali nie ma nawet logo Xiaomi na paski i na opakowaniu. Mam nadzieję, że podejdą do sprawy honorowo, bo chciałem zamówić jeszcze kilka takich kompletów (Miband+ kolorowa opaska). Teraz czekam na ich odpowiedź.
Recommended Posts