Skocz do zawartości

GearBest.com


kanapa

Rekomendowane odpowiedzi

Dnia 5.04.2016 o 10:36, toran napisał:

Paczka zaginęła. Przewoźnik rozkłada ręce i każe się kontaktować z GB a na stronie GB nie mogę wysłać ticketa. Zgłosiłem wniosek o ChargBack do Aliora i czekam na kasę.

Szkoda nerwów na GB.

Mam pytanko, jak poszło z ChargeBack'iem?? Mam kłopot z GB i zastanawiam się nad takim właśnie rozwiązaniem problemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • Odpowiedzi 168
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

porażka, kupiłem u nich RN2 - po 9 miesiącach pojawiała się plama na ekranie, odesłałem 17 października - zaakceptowali reklamację 30 listopada podobno wysłali z powrotem, od 5 grudnia nie zmienił się status. Przesyłka podobno im zaginęła - zaproponowali 30USD rekompensaty, nie zgodziłem się - zażądałem naprawionego lub wymiany na inny model (może być z moją dopłatą). Na dziś zaproponowali 50USD (zapłaciłem 150USD+kw) bo telefon używany był przez 10 miesięcy.

Więc potwierdzam, że gwarancja to kpina.

Ktoś ma jakieś doświadczenie jak wyegzekwować swój telefon? Chcę napisać do Xiaomi i na FB im wrzucić wpis.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Panowie powiedzcie czy też tak kiedyś mieliście: 5 stycznia otrzymałem wiadomość że paczka została do mnie wysłana, mail ze zdjęciem paczki z etykietą itp dostałem numer przesyłki RR705558387CZ ale do dnia dzisiejszego nie ma bata aby ją wyśledzić... :( O co może chodzić? Status na stronie gearbest to shipped out

Wysłane z mojego MI 4W przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jesteś pewien że podany przez ciebie numer " RR705558387CZ" jest numerem przesyłki bo mi się wydaje że trochę mało cyfr jest.

Rozumiem że po zalogowaniu się na konto na stronie w zakładce my orders - shippment number, własnie taki numer jest jak wpisałeś ?.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 5.01.2017 o 13:26, ogrodnik26 napisał:

porażka, kupiłem u nich RN2 - po 9 miesiącach pojawiała się plama na ekranie, odesłałem 17 października - zaakceptowali reklamację 30 listopada podobno wysłali z powrotem, od 5 grudnia nie zmienił się status. Przesyłka podobno im zaginęła - zaproponowali 30USD rekompensaty, nie zgodziłem się - zażądałem naprawionego lub wymiany na inny model (może być z moją dopłatą). Na dziś zaproponowali 50USD (zapłaciłem 150USD+kw) bo telefon używany był przez 10 miesięcy.

Więc potwierdzam, że gwarancja to kpina.

Ktoś ma jakieś doświadczenie jak wyegzekwować swój telefon? Chcę napisać do Xiaomi i na FB im wrzucić wpis.

Czy coś się zmieniło u Ciebie ?

Ja wysyłałem im Mi4 kupione prawie rok temu za 200$, uznali gwarancje i zaproponowali 100$ na ich portfel zgodziłem się ponieważ za uszkodzony w Polsce bym tyle nie dostał, telefon także miał jedno uszkodzenie z mojej winy, pęknięty róg ekranu, usterka podlegająca gwarancji nie była z tym powiązana. W Polsce prawdopodobnie by mi nie uznano gwarancji, także ja jestem zadowolony. Także plama na wyświetlaczu oraz przegrzewanie się, ale u ciebie to jakaś kpina 1/3 wartości telefonu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jesteś pewien że podany przez ciebie numer " RR705558387CZ" jest numerem przesyłki bo mi się wydaje że trochę mało cyfr jest.
Rozumiem że po zalogowaniu się na konto na stronie w zakładce my orders - shippment number, własnie taki numer jest jak wpisałeś ?.


Tak jestem pewien, jest to numer podany przez nich jak i widnieje na liście przewozowym i etykiecie na paczce na zdjęciu.

Wniosek o wysłaniu nie jest wyciągnięty że zdjęcia paczki ale statusu "shipped out" oraz maila mówiącego o wysłaniu paczki.

Wysłane z mojego MI 4W przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja zamawialem 4 rzeczy z GB, poki co doszla tylko jedna i to ta ktora byla zamawiana kurierem DPD ( czas oczekiwania ok 10 dni) Reszta jest w "drodze". Najwczesniejsze zamowiene 12 grudnia standardowa przesylka, czyli juz ponad miesiac temu. Na 17track mam informacje ze przesylka dotarla do Polski 20 grudnia. Mozliwe jest to ze celny tak dlugo trzyma ja u siebie? 

 

Numer: SYBPL01783463
Status przesyłki: W Drodze
Kraj docelowy: Polska
Kraj pochodzenia: Malezja
2016-12-20 08:35 Poland, Item Arrived at Poland
2016-12-19 16:26 MPC PMIH (KLIA), Item Sent to POLAND
2016-12-14 16:26 MPC PMIH (KLIA), Item Posted Over The Counter to Poland
2016-12-14 15:35 MPC PMIH (KLIA), Dispatch PreAlert to Poland
======================================
Powered by www.17track.net
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, B4R4N3K7 napisał:

Ja zamawialem 4 rzeczy z GB, poki co doszla tylko jedna i to ta ktora byla zamawiana kurierem DPD ( czas oczekiwania ok 10 dni) Reszta jest w "drodze". Najwczesniejsze zamowiene 12 grudnia standardowa przesylka, czyli juz ponad miesiac temu. Na 17track mam informacje ze przesylka dotarla do Polski 20 grudnia. Mozliwe jest to ze celny tak dlugo trzyma ja u siebie? 

 

Numer: SYBPL01783463
Status przesyłki: W Drodze
Kraj docelowy: Polska
Kraj pochodzenia: Malezja
2016-12-20 08:35 Poland, Item Arrived at Poland
2016-12-19 16:26 MPC PMIH (KLIA), Item Sent to POLAND
2016-12-14 16:26 MPC PMIH (KLIA), Item Posted Over The Counter to Poland
2016-12-14 15:35 MPC PMIH (KLIA), Dispatch PreAlert to Poland
======================================
Powered by www.17track.net
 

UC już by się do Ciebie odezwało, tutaj to wygląda na zapomnieniu o Twojej paczce, lub zaginięciu. Przejdź z numerem przesyłki na swoją pocztę może Ci coś pomogą

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bylem dzisiaj na poczcie i ani widu ani slychu po moich paczkach. Po numerze nie da sie sprawdzic, bo tracking dziala tylko do momentu kiedy przesylka pojawi sie w Polsce. Pozostaje jeszcze poczekac do konca tygodnia i trzeba napisac ticet do GB, zobaczymy jaka bedzie odpowiedz. Poki co mam mieszane uczucia co do tego sklepu. Niby paczki pojawily sie w Polsce ale zadna z 3 jeszcze nie doszla

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

41 minut temu, B4R4N3K7 napisał:

Bylem dzisiaj na poczcie i ani widu ani slychu po moich paczkach. Po numerze nie da sie sprawdzic, bo tracking dziala tylko do momentu kiedy przesylka pojawi sie w Polsce. Pozostaje jeszcze poczekac do konca tygodnia i trzeba napisac ticet do GB, zobaczymy jaka bedzie odpowiedz. Poki co mam mieszane uczucia co do tego sklepu. Niby paczki pojawily sie w Polsce ale zadna z 3 jeszcze nie doszla

U mnie na ok 30 paczek z GB, jedna zaginęła (bez trackingu) musiałem odczekać ok dwa miesiące (ogólny czas dostarczenia) od czasu wysyłki, i napisać że nie dotarła dostałem zwrot na GB portfel

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...

Nie polecam sklepu GearBest.com, nie chcą podjąć sie naprawu telefony redmi 4X, jeżeli już to wysyłka na własny koszt co równa się połowie wartości telefonu. Jeżeli wszystko jest okej to sklep wydaje sie być super, a jeżeli pojawia sie jakiś problem to piszą, że nie są w stanie pomoc. 

NIE POLECAM 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie polecam sklepu GearBest.com, nie chcą podjąć sie naprawu telefony redmi 4X, jeżeli już to wysyłka na własny koszt co równa się połowie wartości telefonu. Jeżeli wszystko jest okej to sklep wydaje sie być super, a jeżeli pojawia sie jakiś problem to piszą, że nie są w stanie pomoc. 

NIE POLECAM 
Tak to jest jak się nie czyta warunków gwarancji przed zakupem..
Wysyłka do Chin to ok 30zl
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masa osób? Kiedy? Ostatnimi czasy masa osób to dostaje rabaty na nowe telefony, a nie naprawę. Pomijam fakt dostawania zwrotów, no ale skądś niska cena musi się brać.

A co do przegrzanego ekranu, to wina użytkownika i GB nie naprawi. Więcej grajcie na ładowarkach i korzystajcie z GPS pod szybą w aucie, każdy telefon by wysiadł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moje doświadczenie z GB... Mibox dotarł bez problemu po 26 dniach roboczych... natomiast Mi6 po od 19.06 paczka idzie sobie do DPD(uk) do tej pory. Po kilkunastu mailach przez paypal'a zaproponowali wysłanie nowego telefonu - stwierdzając, że paczka zaginęła. Ogólnie po przeczytaniu kilku wypowiedzi na forach, że wciskają odświeżane i serwisowane telefony jako nowe. Stwierdziłem, że wole przelew na konto i zamawiam raz jeszcze ale teraz na Ibuygou. 

Edytowane przez Muzykalny
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

To Ja opiszę swoje perypetie i nowy sposób rozwiązywania problemu przez Gearbest:P

Na BlackFriday promo zamówiłem MiBand 2 International. Głupi zapłaciłem przez przelewy24 zamiast Paypala. No ale zakupy robiłem tam od ponad 2 lat i nigdy nie było ŻADNEGO problemu.

Wyjątkowo długo czekałem na paczkę - wysłali oczywiście niezarejestrowanym (nie było wyboru innej opcji niż FreeShipping). Bla bla bla. Doszła.

Okazało się, że nie jest to band international tylko jakaś tam bieda na rynek indyjski (bateria trzyma 4-5 dni, okrągły sensor, pudełko). Założyłem klasycznie RMA, zrobiłem zdjęcia. Chcieli więcej zdjęć, to zrobiłem. I generalnie udowadnianie, że czarne jest czarne. Jako, że jestem dla nich "As you are our valuable customer" zaproponowali zwrot UWAGA: 5$ na kartę lub 5$ na koszyk w sklepie. 

I wszystko byłoby spoko gdyby nie fakt, że w połowie przepychanki z RMA ZABLOKOWANO MI DOSTĘP DO SKLEPU :) Dosłownie po wpisaniu gearbest.com pojawia się białe tło :P Mam dostęp tylko do support center :) Ot taka ciekawostka. Tylko na komputerach na których się logowałem do sklepu (praca/dom). Tam gdzie się nie logowałem mam normalnie dostęp.

W sumie dobry deal. 24 zamówienia, 1 reklamacja (w dodatku grosze - około 20$) - Panu dziękujemy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@painball potwierdzam, moje perypetie w tym temacie:

Z tym zablokowanie dostępu do strony ciekawe, u mnie tickety przyblokowali i nie da się w nich już odpisać po tym jak w kółko grali na zwłokę :/ Do tego w sieci pisali, że właśnie gdzieś w tym okresie loginy i hasła im wyciekły (nie było żadnej informacji poza tym, że przy logowaniu pojawiła sie captcha):

https://all3dp.com/security-breach-email-addresses-passwords-of-gearbest-users-leak-online/

https://www.androidheadlines.com/2017/12/psa-gearbest-user-logins-potentially-leaked-online.html

Może stąd ta blokada, polecam też prewencyjnie zmienić swoje hasło...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyciek był w grudniu a blokada w tym tygodniu. Zgłębiać się nie będę. Konkurencji jest mnóstwo. Nie mniej widać skalę problemu. Puki jest dobrze to jest dobrze, ale gdy coś pójdzie nie tak to już dramat i w sumie stracone pieniądze. Mają w d. Jedyne pretensje które mam do siebie to fakt, że nie zapłaciłem przez PayPal. Zablokowali by mi konto ale kasę bym odzyskał. A tak to kasy nie ma, band ch.... i zablokowany dostęp do sklepu.

 

Wysłane z mojego ONEPLUS A5000 przy użyciu Tapatalka

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 8 miesięcy temu...

To i ja opiszę może nie tyle problemy z GB ale jestem w trakcie załatwiania zwrotu kasy za nie dostarczony telefon. Przez DHL który już u mnie w mieście zgubił paczkę (z tego co rozmawiałem z kurierem to sprawa wyglądała tak że prawdopodobnie ktoś na magazynie przytulił sobie paczkę).

Telefon kupiłem płacąc przez Przelewy24 (tak tak zaoszczędziłem 50zł niż płacąc przez PayPala). A telefon to Mi8 6/128. Koszt zakupu nie byle jaki bo na początku sierpnia jakieś promo i wyszło w przeliczeniu 1745zł.

DHLem sobie ładnie przeszło, Niemcy wysłały, Polska przyjeła i zamierzała dostarczyć. Niestety paczka 3 września miała być dostarczona i na tym utknęła sprawa. Po kilku interwencjach poprzez znajomości w DHL udało się szybciej popchnąć sprawę i po jakiś 2 tyg paczka została uznana za zaginioną (a dosłownie od kuriera wiem że pewnie ktoś zwyczajnie ją zajepał). Ale tracking wg dhl nadal twierdzi że przesyłka czeka na kolejne dostarczenie. A nie mogą zmienić statusu bo nie mają etykiety żeby zeskanować (szok i lol).

W międzyczasie kontakt z GB i napisałem im że paczka zagineła a oni tradycyjnie że nam przykro, że rozumiemy i czekamy do tych 60 dni. Wczoraj właśnie mineły i dziś napisałem kolejną wiadomość do Ticketa i czekam co mi odpiszą teraz po tych 60 dniach. I GB oczywiście też sprawdza i czeka na odpowiedź od przewoźnika (DHL). Tylko co z tego jak wg trackingu przesyłka ciągle czeka na nowe doręczenie - więc jeszcze nie wiem jak się do tego odniosą.

 

I pytanie czy ktoś praktykował zwrot kasy z Przelewy24 i wie co i jak?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Temat wałkowany na telchina.... I nie tylko... 

Jeżeli wysyłka nie nastąpi 14 dni (ale roboczych) po terminie, to ja bym ich ścigał... 

A tak to IMHO nic nie zwojujesz, tylko się nadenerwujesz... W razie "W" mkżesz spróbować zrezygnować, o ile masz zrzut, że wtedy, kiedy kupowałeś, był krótszy okres. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli standartowo jak we wszystkich innych chińczykach. Miałem tak z geekbuing tam wystarczyło postraszyć paypalem i wysłali na następny dzień. Może tu też spróbuję. Ale i tak zaczekam bo cena była dobra.

 

Wysłane z mojego MI 6 przy użyciu Tapatalka

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej kupował ktoś mi8 w gearbest 11.11?? Wiecie coś o wysyłce sprzętu?
 
Chodzi mi o kupno z magazynu z Polski. Mi napisali od 7 do 14 dni wysyłka.
 
Wysłane z mojego MI 6 przy użyciu Tapatalka
 
 
 
 
Kupiłem szwagierce Redmi 6 z polskiego magazynu też właśnie 11.11. Przyszedł w środę (bo poniedziałek też był wolnym dniem). Także ja złego słowa powiedzieć nie mogę.

Wysłane z mojego MI 5 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
Dnia 10.10.2018 o 22:05, artmin napisał:

To i ja opiszę może nie tyle problemy z GB ale jestem w trakcie załatwiania zwrotu kasy za nie dostarczony telefon. Przez DHL który już u mnie w mieście zgubił paczkę (z tego co rozmawiałem z kurierem to sprawa wyglądała tak że prawdopodobnie ktoś na magazynie przytulił sobie paczkę).

Telefon kupiłem płacąc przez Przelewy24 (tak tak zaoszczędziłem 50zł niż płacąc przez PayPala). A telefon to Mi8 6/128. Koszt zakupu nie byle jaki bo na początku sierpnia jakieś promo i wyszło w przeliczeniu 1745zł.

DHLem sobie ładnie przeszło, Niemcy wysłały, Polska przyjeła i zamierzała dostarczyć. Niestety paczka 3 września miała być dostarczona i na tym utknęła sprawa. Po kilku interwencjach poprzez znajomości w DHL udało się szybciej popchnąć sprawę i po jakiś 2 tyg paczka została uznana za zaginioną (a dosłownie od kuriera wiem że pewnie ktoś zwyczajnie ją zajepał). Ale tracking wg dhl nadal twierdzi że przesyłka czeka na kolejne dostarczenie. A nie mogą zmienić statusu bo nie mają etykiety żeby zeskanować (szok i lol).

W międzyczasie kontakt z GB i napisałem im że paczka zagineła a oni tradycyjnie że nam przykro, że rozumiemy i czekamy do tych 60 dni. Wczoraj właśnie mineły i dziś napisałem kolejną wiadomość do Ticketa i czekam co mi odpiszą teraz po tych 60 dniach. I GB oczywiście też sprawdza i czeka na odpowiedź od przewoźnika (DHL). Tylko co z tego jak wg trackingu przesyłka ciągle czeka na nowe doręczenie - więc jeszcze nie wiem jak się do tego odniosą.

 

I pytanie czy ktoś praktykował zwrot kasy z Przelewy24 i wie co i jak?

 

Udało się :D
Ale po kolei...

Po kilku wiadomościach chinczyki zaczeli proponować już nie 150usd tylko 230usd (połowa wartości zamówienia). I nadal gadka że nie kupiłem ubezpieczenia. A ja nadal im tłumaczę że nie miałem potrzeby bo przesyłki ubezpieczone są w cenie do wartości 500eur (ok 560usd).
Polski DHL zlewka, DHL niemiecki zlewka - wszyscy każą pisać do nadawcy bo on ma prawo ubiegać się o reklamację i zwrot kasy. GB mnie też zlewa mimo że im daje wszystko na tacy.
Już miałem myśli że sami wystąpili o odszkodowanie i dostali a mi tylko chcą oddać połowę kasy żebym się tylko przymknął.
Więc nie daję za wygraną i dalej męczę chinczyka o zwrot kasy. Zgodnie z sugestiami wysyłam im ciągle tą samą wiadomość. A chinczyk prosze poczekać 7 dni, sprawdzimy, potem znowu to samo...
I po 5 wiadomościach przesyła mi do podpisania deklaracje ubezpieczenia, podbisałem inblanco i odesłałem. I chinczyk jako nadawca (a wlasciwie jakis sklep) wystapil do dhl o zwrot kasy i dość szybko dostał bo już tydzien później mialem info od GB że kasa do mnie wróci tym samym kanałem płatności (przelewy24). I dziś już kasa na koncie.

Także 3 m-ce walki ale ważne nie poddawać się, grzecznie lecz stanowczo obstawać przy swoim i nie zadowalać się ochłapami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Ja ostatnio miałem inny problem z gearbest. Kupiłem coś za 1080zł. Po 2 tygodniach jak zapytałem co z moim zamówieniem okazało się, że towaru jednak brak i proponowali coś innego. Oczywiście za dopłatą. Wybrałem coś innego i po tygodniu okazało się znowu, że brak i już nie będzie. Tym razem wybrałem zwrot kasy. No i dostałem następnego dnia, ale 965zł. Już nie polecam gearbest. Wolę kupić z Polski coś innego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 12.01.2019 o 17:13, preston2009 napisał:

Ja ostatnio miałem inny problem z gearbest. Kupiłem coś za 1080zł. Po 2 tygodniach jak zapytałem co z moim zamówieniem okazało się, że towaru jednak brak i proponowali coś innego. Oczywiście za dopłatą. Wybrałem coś innego i po tygodniu okazało się znowu, że brak i już nie będzie. Tym razem wybrałem zwrot kasy. No i dostałem następnego dnia, ale 965zł. Już nie polecam gearbest. Wolę kupić z Polski coś innego.

Na przyszlosc, sugeruje korzystac z kont walutowych. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


×
×
  • Dodaj nową pozycję...