Skocz do zawartości

GearBest.com


kanapa

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 168
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Ja z nimi też generalnie nie miałem problemów ale.. Jedna paczka wysłana Xfl 2 miesiące prawie, niedługo pójdzie o refund, no i 3 paczki wysłane sweden postem już idą ponad miesiąc i ślad po nich zaginal

Wysłane z mojego Redmi Note 2 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moja paczka została wysłana 16.01 i minęły już ponad 2 miesiące (z Chin) a oni wciąż w rozmowie próbują mi wcisnąć, że owa paczka przyjdzie i jest już w Polsce (nie była rejestrowana). Już prosiłem o refund ale wciąż kombinują. Pytałem na swojej poczcie i współlokatorów, żadnego awizo, zwrotów, przeniesień do innej poczty. Nothing.

Niestety ale ten "sklep" ma u mnie duży minus. Zdecydowanie wolę już zakupy w Aliexpress.

Edytowane przez Addamas
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 minut temu, kisio napisał:

Kisiu, SUPER bardzo Ci dziękuję za pomoc - fajnie, że jest docelowy numer paczki w Europie :) Kiedyś coś mi wysłali tych Direct Link ale wtedy paczka zaginęła.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moja paczka została wysłana 16.01 i minęły już ponad 2 miesiące (z Chin) a oni wciąż w rozmowie próbują mi wcisnąć, że owa paczka przyjdzie i jest już w Polsce (nie była rejestrowana). Już prosiłem o refund ale wciąż kombinują. Pytałem na swojej poczcie i współlokatorów, żadnego awizo, zwrotów, przeniesień do innej poczty. Nothing.

Niestety ale ten "sklep" ma u mnie duży minus. Zdecydowanie wolę już zakupy w Aliexpress.

Ja już t nie kupuje. Kupiłem słuchawki i też klamali pisząc że za niedługo dojdą. Na szczęście napisałem reklamację do wydawcy mojej karty (mBank) i pieniądze dostałem z powrotem. Nigdy więcej tego beznadziejnego sklepu.

Wysłane z mojego MI 3W przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Robiłem u nich sporo zakupów, zawsze NLPost, nigdy żadnych problemów, przesyłka migiem w RP. Ostatnio niestety zaczęli ściemniać, każą czekać trzy dni, a tych dni już jest razem 15 i ani słychu o przesyłce. Czas chyba zmienić sklep, stał się zbyt popularny i to ich przerosło. Teraz jeszcze urodziny, więc będzie masakra. Sklep dla cierpliwych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sklep jest pewny i moim zdaniem warto u nich kupować. Co do  terminów dostarczenia paczek jest to sprawa zależna od wielu czynników, najmniej od sklepu. Wszystko co zakupiłem doszło, czas doręszenia różny, raz szybko innym razem wolno. Kontakt bardzo dobry, konkretyny i szybki. Polecam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Dnia 23.03.2016 o 21:45, Addamas napisał:

Koniec końców będę miał refund o który się proszę już kilka razy. Beznadziejny kontakt z supportem tej firmy. 

Refund oczywiście nie na moje konto, a na wykorzystanie w sklepie... Innego nie przewidują. Omijać szerokim łukiem!

Pogroź Paypalem i po 5min juz będzie mail od Paypal że refund zrobiony, sprawdzone.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadzam się. Nie czytałem Twoich szczegółów ale jeśli zapłaciłes za towar którego oni nie mieli to normalnie pisz że żądasz zwrotu z powrotem bo chcesz kupić gdzie indziej. Jeśli będą się stawiać to zakładasz sprawę na paypalu i wysyłasz korespondencję jaką przeprowadziłes. Zwrot gwarantowany tylko długo to trwa.

Wysłane z Xiaomi Mi4 LTE

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

38 minut temu, toran napisał:

Paczka zaginęła. Przewoźnik rozkłada ręce i każe się kontaktować z GB a na stronie GB nie mogę wysłać ticketa. Zgłosiłem wniosek o ChargBack do Aliora i czekam na kasę.

Szkoda nerwów na GB.

Muszę sie nie zgodzić, dużo u nich  kupuję i nie było żadnych problemów, szczerze polecam ten sklep. Różnie tylko bywa z czasem przesyłki, najszybciej w 12 dni, najwolniej ok 1,5 miesiąca.

Edytowane przez Grzesiuso
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

30 minut temu, Grzesiuso napisał:

Muszę sie nie zgodzić, dużo u nich  kupuję i nie było żadnych problemów, szczerze polecam ten sklep. Różnie tylko bywa z czasem przesyłki, najszybciej w 12 dni, najwolniej ok 1,5 miesiąca.

Dwa na cztery ostatnie zamówienia zaginęły. Skuteczność 50% więc szału nie ma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zwykli złodzieje i oszuści!!! Pierwsza przesylka za 25$ dotarla bez problemu po 3 tyg. Po drugiej przesyłce za 35$ ślad zaginął. Złożyłem reklamację, a te żółte psie syny odpowiedziały, że podałem zły adres i to moja wina. Oczywiscie goovno prawda bo adres jest prawidlowy, tyle tylko, że nie podalem im wogole województwa. Psie syny nadal twierdzą, że to nieprawidłowy adres - zaproponowali zwrot 1/3 i jakies posrane punkty. Grzecznie poprosiłem, zeby sobie w doope wsadzili jedno i drugie. 35$ nie majatek, ale nie róbcie z tymi SSynami żadnych interesów!!! Złodzieje!!!

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

@xylen bo z chińczykami to trzeba krótko i na temat. 

Chyba nic nie przebije tego.
Kupiłem lcd do oneplus one z aliexpress od vifocal, dotarł szajs z migającym podświetleniem. Na próbę negocjacji dostałem taką odpowiedź: "it's your battery's problem. please do not ask for refund.". 

Prawie popłakałem się ze śmiechu.

Edytowane przez ddr
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
10 minut temu, rysiul napisał:

A ja dostałem właśnie paczkę, w której brakuje kilku rzeczy. Paczka nie wygląda na otwierana, ale nigdy nic nie wiadomo. I co teraz? ;)
 
 

Piszesz do sklepu, otwierając paczkę trzeba było zrobić jakieś fotki etc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

On 18.05.2016 at 3:30 PM, Nezumi said:

Piszesz do sklepu, otwierając paczkę trzeba było zrobić jakieś fotki etc.

Odpisali, że jedno zamówienie idzie w 3 paczkach ;) A także, że jedna rzecz jest niedostępna  (na stronie widzę, że jest - dziwne). Szkoda, że poinformowali dopiero teraz, a nie po złożeniu zamówienia.

 

Edytowane przez rysiul
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Heh, no słuchajcie, chyba rekord... 

Zamówienie złożone dziś (o kurde, już wczoraj...) ok. 15ej, o 21.04 dostaję maila, że zostało wysłane :D Ciekawe, ile będzie szło, ale Belgium Postem, to zwykle im się jakiś tydzień schodzi, raczej nie dłużej... :D 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zamawiałem do tej pory dwa razy i dwa razy bez zgrzytów - raz Redmi2 - przyszło po dwóch tygodniach, drugi raz narzędzia - tu zdziwko, bo chyba po tygodniu już miałem w domu. 

Aktualnie czekam na Mi4 z Mifit oraz mikey. Na pewno dam znać, jak poszło i podobnie, jak kolega wyżej, miałem zdziwko - zamówienie złożone dokładnie 2016-06-04 01:28, email o wysłaniu 2016-06-04 08:43. :shock::)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

szkoda, że nie poczytałem tego forum wcześniej. Wczoraj wieczorem złożyłem zamówienie na Mi4, dzisiaj napisali mi maila, że zamówienie jest wstrzymane dopóki nie prześlę dokumentu potwierdzającego mój adres - mieliście podobną sytuację?

Czytając Wasze wypowiedzi zastanawiam się czy nie utopiłem 125$ :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 4.06.2016 o 00:54, magyarek napisał:

Heh, no słuchajcie, chyba rekord... 

Zamówienie złożone dziś (o kurde, już wczoraj...) ok. 15ej, o 21.04 dostaję maila, że zostało wysłane :D Ciekawe, ile będzie szło, ale Belgium Postem, to zwykle im się jakiś tydzień schodzi, raczej nie dłużej... :D 

No więc chciałam powiedzieć, że chyba faktycznie pobili jakiś rekord, paczka wysłana 3.06 wieczorem (wg naszego czasu), w piątek 10.06 było na poczcie na osiedlu. Tylko oczywiście poczta dała d...y, bo POWTÓRNE zawiadomienie o konieczności odebrania przesyłki przyszło dzisiaj... Muszę dodawać, że pierwszego awizo nie było w ogóle, a cały dzień ktoś był w domu? :-/ 

Aha, i śledzenie przez te numerki, które oni podają przy wysyłce, jest niemiarodajne, bo 17track mówił, że 10.06 to to było w Brukseli i miało mu zająć 2 do 8 dni dotarcie do Warszawy... ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

No to miałaś super w porównaniu do mnie - zamówiliśmy tego samego dnia, tego samego dnia telefony były w Polsce, tyle, że mój dotarł do mnie...

 

...przedwczoraj! :/

Utknął najpierw w WER Warszawa, później WER Zabrze, doszło cło i po niemal dwóch miesiącach wylądował u mnie, ale nie narzekam - nauka cierpliwosci też się przydaje, a samo zamówienie w porządku, telefon sprawuje się dobrze, jest oryginalny (sprawdzany trzema polecanymi tu metodami), a Gearbest nie dość, że kontaktowało się ze mną w sprawie przesyłki, to jeszcze dostałem od nich 5% rabatu za tak długi czas oczekiwania, pomimo, że to wcale nie była ich wina. :D

Konkludując - ten sklep polecam! :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 4 tygodnie później...

Pół roku temu kupiłem za***iste słuchawki Meizu HD50 za nieco ponad 50$. 

Ostatnio, materiał którym wyścielone było wnętrze słuchawki, zaczął odchodzić. Bywa. Naprawy będę musiał dokonać z pomocą SUPER GLUE . 

Opisałem problem, żeby nie było  - dla lepszego rozeznania, dorzuciłem fotki.

Przedstawiłem im parę rozwiązań problemu, postraszyłem PayPalem (chociaż słusznie uświadomili mnie że wiele bym nie wskórał).

No i rozwiązaliśmy to w ten sposób że zwracają mi 20$. Do wykorzystania TYLKO u nich w sklepie... ale to nie szkodzi. Nie są złym sklepem. Często mają ciekawe promocje. Wniosek ?

Polecam ;) Będę kupować u nich dalej. Szczególnie że realny koszt słuchawek teraz wyniósł mnie ponad 120zł... co jest MEGA SUPER HIPER EXTRA ORGAZM zajebistą ceną :P Pozdrawiam :D 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Gwarancja w tym sklepie to kpina. Kupiłem w na początku kwietnia Zuk Z1 w presale.... wysłali miesiąc później. Telefon otrzymałem 20 maja, pod koniec sierpnia czytnik linii papilarnych zaczął wariować, aż przestał działać. Pisałem do obsługi klienta to zaproponowali, żebym nie odsyłał telefonu i dostanę 30USD do wydania u nich. Nie zgodziłem się, wybrałem naprawę. Wysłane 07.09, u nich 25.09. Po dwóch dniach stwierdzili, że nie da się naprawić i mogą mi na GB wallet dać 90 USD. Telefon oczywiście zatrzymują :D Na dodatek dowiedziałem się, że mój telefon już jest za stary, żeby zwrócili za całość. Porażka....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


×
×
  • Dodaj nową pozycję...