theus84

AliExpress wprowadza darmową gwarancję!

Recommended Posts

Hmmmm, faktycznie istnieje taka opcja. I to nie jest ta gwarancja dodatkowa w dziwnej firmie, tylko w Allianz, więc raczej porządne. 

Ciekawe jak ze zgłaszaniem szkody.

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 minut temu, galakty napisał:

Hmmmm, faktycznie istnieje taka opcja. I to nie jest ta gwarancja dodatkowa w dziwnej firmie, tylko w Allianz, więc raczej porządne. 

Ciekawe jak ze zgłaszaniem szkody.

Zgłaszanie szkody masz na osobnym portalu i ponoć wystarczy podać numer zamówienia z Ali. Pewnie jest jakaś procedura ale takie ubezpieczenie jest lepsze niż nic :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Przed chwilą, theus84 napisał:

Zgłaszanie szkody masz na osobnym portalu i ponoć wystarczy podać numer zamówienia z Ali. Pewnie jest jakaś procedura ale takie ubezpieczenie jest lepsze niż nic :)

Zobaczymy jak ktoś zgłosi i da znać czy działa, ja bym podchodził z dużą dozą ostrożności. Przejrzałem aliexpress i nie ma absolutnie nic, na jakiej zasadzie to działa...

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

W sumie nie jestem zdziwiony. Przy płatności kartą i tak każdy właściciel karty jest chroniony przez swój bank, dzięki usłudze "charge back". Mało kto o tym wie, to tak BTW.

Alianz po prostu będzie pewnie działał w imieniu i za prowizję banków - wystawców kart.

Share this post


Link to post
Share on other sites

This service is provided by the seller and managed in your local language.

Please review the Warranty Terms and Conditions to see if your problem is covered by the one year warranty service.

No to ja poproszę te warunki i kondycje, bo nie widzę nigdzie odnośnika do tego. Okaże się że gwarancja nie obejmuje niczego :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minutę temu, mrosi napisał:

W sumie nie jestem zdziwiony. Przy płatności kartą i tak każdy właściciel karty jest chroniony przez swój bank, dzięki usłudze "charge back". Mało kto o tym wie, to tak BTW.

Alianz po prostu będzie pewnie działał w imieniu i za prowizję banków - wystawców kart.

Wątpię. To ubezpieczenie od wad fabrycznych więc jak w ciągu 1 roku od zamówienia coś ci padnie to muszą naprawić lub wymienić na nowy. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

A skąd wiesz? Nie widzę nigdzie warunków tej gwarancji, może być tyle gwiazdek że nic nie zrobią. Poza tym ta gwarancja z tego co piszą jest realizowana przez sprzedawcę, więc wysyłka do chin... Ja dziękuję za taką gwarancję, bo to niczego nie zmienia.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia 26.07.2017 o 17:32, galakty napisał:

Ja dziękuję za taką gwarancję, bo to niczego nie zmienia.

Bo to kolejna opcja, żeby zachęcić do zakupów na alixepress. dla mnie aliexpress = brak lub wątpliwa gwrancja

Share this post


Link to post
Share on other sites

@kamillm, na początku jakość chińskich produktów też była wątpliwa. Przerażający jest ten brak wiary w ludzi. Jak dają gwarancję to od razu musi być słaba, a Allianz, który (jeszcze?) nie jest chiński pozwoli na to, żeby mu szmacili markę.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, kamillm napisał:

Bo to kolejna opcja, żeby zachęcić do zakupów na alixepress. dla mnie aliexpress = brak lub wątpliwa gwrancja

Jak się kupuje u sprawdzonych sprzedawców (np. Goldway) to gwarancja istnieje. Sam byłem zmuszony do wysłania swojego telefonu na gwarancję do Chin, bo nagle przestał działać, nie reagował na żadne kombinacje klawiszy, itp. Wysłałem do Goldwaya, on odesłał do Xiaomi (tak mi pisali), wymienili płytę główną i telefon działa od ponad 14 miesięcy bez żadnych problemów. Całość kosztowała mnie 70zł (20zł Polska->Chiny i 12$ Chiny->Polska) i 2 miesiące (jak telefon był w Polsce to trafiłem na strajk pracowników PP). VATu nie płaciłem. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nic nie podali jak to działa więc co się dziwicie że ludzie nie wierzą w te gwarancję nawet nie wiesz czego oczekiwać bo nie ma regulaminu przynajmniej ja nie znalazłem. jak ludzie będą korzystać i wystawią opinie dopiero po skali pozytywnych i negatywnych(na pewno będą) się oceni czy to działa.

A z gwarancją w Chinach to każdy będzie miał swoje odczucia jeden będzie chwalił bo się udało a drugi będzie przeklinał bo musiał 2 razy odsyłać albo wcale gwarancji nie uznali różnie to bywa.

Osobiście dla mnie gwarancja w Chinach ma za dużo minusów ale chętnie bym widział dodatkową opcje roszczygania sporów o gwarancjie.

Edited by Snajper

Share this post


Link to post
Share on other sites

"Darmowa"? W którym miejscu... Oczywiście, nic nie "płacicie" dodatkowo, bo cena ubezpieczenia została wrzucona do ceny produktu... Serio nikogo nie zdziwiło, że prawie wszyscy sprzedawcy na alie podnieśli ceny np. smartfonów?

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
16 minut temu, hackmaniak napisał:

@Nezumi, a to nie jest zasługa tracącego na wartości dolara?

Nie... Ceny wzrosły równo z pojawieniem się Allianz jako "darmowej gwarancji"... My nie płacimy, ale płaci sprzedawca wiec.. my płacimy...

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 godziny temu, Nezumi napisał:

"Darmowa"? W którym miejscu... Oczywiście, nic nie "płacicie" dodatkowo, bo cena ubezpieczenia została wrzucona do ceny produktu... Serio nikogo nie zdziwiło, że prawie wszyscy sprzedawcy na alie podnieśli ceny np. smartfonów?

Ostatnio patrzyłem u Goldwaya, to jest na dobrej drodze żeby się zrównać cenowo z IBG :F

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@galakty

Jeżeli ceny są porównywalne no to wybór jest oczywisty. Ja swój telefon kupiłem półtorej roku temu i na ibuygou kosztował jakoś 50-60$ więcej (kupiłem miesiąc po premierze).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mi 6 bazowo kosztuje tyle samo, tylko w ibg trzeba doliczyć ubezpieczenie od vat, ale to grosze... Nie opłaca się brać nowinek u Goldwaya, co innego jakieś starocie.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.