Skocz do zawartości

AliExpress wprowadza darmową gwarancję!


theus84

Rekomendowane odpowiedzi

Dobra wiadomość dla zamawiających smartfony przez AliExpress. Od teraz wszystkie smartfony i tablety będą miały roczne ubezpieczenie w cenie. Nie wiem jak do końca ma to działać ale brzmi nieźle. Tutaj szczegóły: http://www.instalki.pl/aktualnosci/internet/27324-aliexpress-gwarancja.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, galakty napisał:

Hmmmm, faktycznie istnieje taka opcja. I to nie jest ta gwarancja dodatkowa w dziwnej firmie, tylko w Allianz, więc raczej porządne. 

Ciekawe jak ze zgłaszaniem szkody.

Zgłaszanie szkody masz na osobnym portalu i ponoć wystarczy podać numer zamówienia z Ali. Pewnie jest jakaś procedura ale takie ubezpieczenie jest lepsze niż nic :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przed chwilą, theus84 napisał:

Zgłaszanie szkody masz na osobnym portalu i ponoć wystarczy podać numer zamówienia z Ali. Pewnie jest jakaś procedura ale takie ubezpieczenie jest lepsze niż nic :)

Zobaczymy jak ktoś zgłosi i da znać czy działa, ja bym podchodził z dużą dozą ostrożności. Przejrzałem aliexpress i nie ma absolutnie nic, na jakiej zasadzie to działa...

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sumie nie jestem zdziwiony. Przy płatności kartą i tak każdy właściciel karty jest chroniony przez swój bank, dzięki usłudze "charge back". Mało kto o tym wie, to tak BTW.

Alianz po prostu będzie pewnie działał w imieniu i za prowizję banków - wystawców kart.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

This service is provided by the seller and managed in your local language.

Please review the Warranty Terms and Conditions to see if your problem is covered by the one year warranty service.

No to ja poproszę te warunki i kondycje, bo nie widzę nigdzie odnośnika do tego. Okaże się że gwarancja nie obejmuje niczego :D 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, mrosi napisał:

W sumie nie jestem zdziwiony. Przy płatności kartą i tak każdy właściciel karty jest chroniony przez swój bank, dzięki usłudze "charge back". Mało kto o tym wie, to tak BTW.

Alianz po prostu będzie pewnie działał w imieniu i za prowizję banków - wystawców kart.

Wątpię. To ubezpieczenie od wad fabrycznych więc jak w ciągu 1 roku od zamówienia coś ci padnie to muszą naprawić lub wymienić na nowy. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Nic nie podali jak to działa więc co się dziwicie że ludzie nie wierzą w te gwarancję nawet nie wiesz czego oczekiwać bo nie ma regulaminu przynajmniej ja nie znalazłem. jak ludzie będą korzystać i wystawią opinie dopiero po skali pozytywnych i negatywnych(na pewno będą) się oceni czy to działa.

A z gwarancją w Chinach to każdy będzie miał swoje odczucia jeden będzie chwalił bo się udało a drugi będzie przeklinał bo musiał 2 razy odsyłać albo wcale gwarancji nie uznali różnie to bywa.

Osobiście dla mnie gwarancja w Chinach ma za dużo minusów ale chętnie bym widział dodatkową opcje roszczygania sporów o gwarancjie.

Edytowane przez Snajper
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Nezumi napisał:

"Darmowa"? W którym miejscu... Oczywiście, nic nie "płacicie" dodatkowo, bo cena ubezpieczenia została wrzucona do ceny produktu... Serio nikogo nie zdziwiło, że prawie wszyscy sprzedawcy na alie podnieśli ceny np. smartfonów?

Ostatnio patrzyłem u Goldwaya, to jest na dobrej drodze żeby się zrównać cenowo z IBG :F

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • mrosi zablokował(a) ten temat
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...