johnnyblunt Opublikowano 26 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2017 (edytowane) Cześć, w moim Redmi Pro wypaliła się górna belka oraz belka "facebookowa". To znaczy: jest to na 100 procent burn in, jak kiedyś w AMOLEDach Samsunga i moim zdaniem wypaliły się niebieskie piksele właśnie od facebookowej aplikacji. Ekran w miejscu wypalenia ma dwa widoczne przełamania (jeden na niższej belce, drugi na wyższej). W szczególnych warunkach widać też wypalenie klawiatury. Na pewno jest to tego typu problem, bo znalazłem jakiś wątek na zagranicznym forum na ten temat oraz spotkałem też gościa na jakiejś grupie na fb, który też miał taki problem w Redmi Pro. Pytanie czy jest sens odsyłać telefon na gwarancję do Chin (kupiony w xon24) i czy Xiaomi naprawi w ramach gwarancji tę usterkę. Czy ktoś z Was doświadczył jeszcze podobnego kłopotu? Zastanawiam się czy w ogóle jest sens to naprawiać (chyba się już przyzwyczaiłem do tego) czy może poczekać aż ekrany OLED jeszcze stanieją i wymienić go na własną rękę za jakiś czas. EDIT: Nie dodaję foty, bo ciężko to uchwycić aparatem, żeby było mocno widoczne. Edytowane 26 Lipca 2017 przez johnnyblunt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nezumi Opublikowano 26 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2017 6 minut temu, johnnyblunt napisał: Pytanie czy jest sens odsyłać telefon na gwarancję do Chin (kupiony w xon24) i czy Xiaomi naprawi w ramach gwarancji tę usterkę. Czy ktoś z Was doświadczył jeszcze podobnego kłopotu? Zastanawiam się czy w ogóle jest sens to naprawiać (chyba się już przyzwyczaiłem do tego) czy może poczekać aż ekrany OLED jeszcze stanieją i wymienić go na własną rękę za jakiś czas. Jeżeli u xon24 to sens jest. Koleś jednak zawsze telefony an GW przyjmował i naprawiał u Xiaomi, a to jest jednak usterka nie z winy użytkownika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi