Skocz do zawartości

Duże problemy z GEARBEST - Xiaomi mi6


Hex21

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie.

 

2 miesiące temu planowałem zakup xiaomi mi6. Zamawiając pierwszy raz z chin zwróciłem się z pomocą. Temat  https://miuipolska.pl/forum/topic/26015-pytanie-dotyczące-zakupu/

Pojawił się problem.

Opisując skrótowo:

1. 8 czerwca Gearbest otrzymał moją wpłatę, płaciłem przez paypal.

2.  Od tego momentu mogłem śledzić przesyłkę. http://www.17track.net/en/track?nums=5990000206

3. Czas realizacji, priority line - wysyłka z Chin->UK->Polska 10-20 dni roboczych.

4.  26 czerwca otworzyłem ticket na gearbest support, minęło 13 dni roboczych i zaczęło mnie niepokoić to, że nie mam żadnych informacji o paczce.  Prosiłem o pomoc, gdyż do tego czasu przesyłka nie doszła, ani nie został zaaktualizowany status śledzenia. http://www.17track.net/en/track?nums=5990000206

5. Przez kolejny miesiąc, do dzisiaj 21 lipca minęło 37 DNI ROBOCZYCH. Jestem załamany, nie wiem co robić. Piszę bezskuteczne e-maile do ich supportu. Wymieniłem już z nimi ponad 20 e-maili w moim tickecie. Ciągle dostaje wiadomości pisane z szablonu.

Prosiłem 5 razy o numer listu przewozowego DHL UK. Nie dali mi go

Prosiłem 10 razy o pomoc w namierzeniu przesyłki interwencje w tej sprawie - zero pomocy.

Pracownik gearbest 5 razy obiecał mi, że skontaktuje się z DHL, czego nie zrobił. Potem sam mi kazał się kontaktować, dzwoniłem do DHL a oni nic nie wiedzą i potrzebują numer listu. Prosiłem ich o numer listu nawet nie odniósł się do tego w odpowiedzi, a prosiłem kilka razy.  Spytałem go się czy paczka idzie kurierem czy pocztą, bo myślałem że priority line leci pocztą. Typ mi odpisał, że paczkę przyniesie mi kurier i nic nie idzie pocztą, a deadline mija 19 lipca. Po 2 tygodniach czekania typ zmienił zdanie, napisał że deadline jest 10 sierpnia i paczka jednak pójdzie pocztą.

NAJLEPSZE UWAGA! Na początku twierdzili, że deadline mija 19 lipca. Gdy minął 15 lipiec typ zaczął mi pisać że deadline jest 10 sierpnia, bo się pomylił. Najpierw pisał, że paczka idzie DHL, a potem że idzie poczta. Na trackingu paczka od 8 czerwca jest w DHL UK. O CO TU CHODZI BŁAGAM ZAŁAMUJĘ RĘCE NIE WIEM DO KOGO SIĘ ODNIEŚĆ...Czy jest ktoś w stanie mi pomóc? Jakie kroki mogę podjąć. Jestem załamany bo 1 sierpnia wyjeżdżam z Polski do rodziny na miesiąc i nie będę w stanie odebrać telefonu. pisałem im to kilka razy i mają to gdzieś. Oni w każdym e-mailu piszą co innego, wysyłając wiadomości szablonami, które nie odnoszą się do większości pytań, które im zadaje. Czy ktoś miał kiedyś takie problemy? Czy mogę gdzieś to zgłosić? Poprosić paypal o refundację? Nie ukrywam, że potrzebuję nowy telefon przed 1 sierpnia, więc jeśli będę pewien, że otrzymam zwrot to zamówię na szybko inny z Polski. Już wolę dopłacić 500zł niż bawić się w takie rzeczy...2 miesiące już czekam.

O co tu chodzi..

Pozdrawiam i z góry dziękuję za okazaną pomoc.

 

 

 

Edytowane przez Hex21
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Paczka idzie kurierem DPD, nie DHL.
Podaj swój kod pocztowy, tzn. ten na który została wysłana paczka, zaraz sprawdzimy czy wyszła w ogóle z Anglii.

Ja swój kupiłem 1.06 i do 14.06 nic nigdzie nie było słychać, potem już szybciutko dotarło pomimo święta.

Płaciłeś przez PayPal, to zgłoś jak najszybciej problem u nich z dostawą.

Edytowane przez orte
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej,


Racja DPD, z całej sytaucji źle napisałem, chodziło o DPD.

Kod pocztowy: 62-800 Kalisz Wielkopolska

No widzisz, Ja zamówiłem 5 dni roboczych po Tobie i dalej nic nie mam. Najgorsze, że support gearbesta ma mnie gdzieś i nawet nie próbują pomóc...to moje pierwsze i ostatnie zakupy u nich.

Edytowane przez Hex21
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obawiam się, że wcale nie wysłali twojego telefonu :(
Paczka nawet jeszcze nie dotarła do UK. Został tylko awizowany nr przesyłki, czyli ktoś zarejestrował paczkę w systemie i nic poza tym.

https://tracking.dpd.de/parcelstatus?query=15505990000206Q&locale=gb_DE

Blokuj jak najszybciej kasę na PayPal.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro nie wysłali to czemu piszą takie bzdury na wsparciu i nie próbują tego rozwiązać...

Właśnie rozwiązałeś sprawę w 5 minut, oni nie potrafili w miesiąc.

Mógłbym prosić o jakąś wskazówkę jakie kroki podjąć aby paypal oddał mi środki?


Bardzo Ci dziękuję za pomoc, tak to bym jak głupi czekał dalej.

Edytowane przez Hex21
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Otwórz spór.

Zaloguj się na PayPal, znajdź transakcję (zakup od gearbest) i kliknij na niej.
Na samym dole znajdziesz:

"Potrzebujesz pomocy?

Przejdź do Centrum rozstrzygania, aby uzyskać pomoc dotyczącą tej transakcji, otworzyć spór lub zgłosić roszczenie."

Klikasz te Centrum rozstrzygania i od razu masz do wyboru:

"Spór dotyczący przedmiotu:

  • Otrzymany przeze mnie przedmiot nie odpowiadał opisowi przedstawionemu przez sprzedającego.
  • Mój zakup nie został mi dostarczony."

Możesz później przekształcić spór w roszczenie, wtedy zwrócą Ci kasę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Ja akurat tez kupowalem Mi6 w GBest  i nie mam zastrzezen, w Polsce byl po 4 dniach. Dopiero w Polsce zaczely sie problemy z clem, 2 tygodnie czekania. Ale warto bylo

(Pare miesiecy wczesniej zamawialem u nich Umi Super, ale na wyspach - tam nie bylo problemu z clem)

Aha, sam Gearbest pisal do mnie dlaczego nie odbieram paczki, chociaz bylo juz zaplacone i powinno im zwisac;-) . Fakt, tel przyszedl ze slabym softem, ale po wymianie na .eu  teraz bym go nie wymienil nawet za S8 :-D

Edytowane przez flither
rozterki
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pod koniec lipca przyszedł do mnie mi6 z Gearbest. Priority line bez VAT. Paczka szła 12 dni. Wysłali 2 dni po zapłaceniu. Soft - oficjalny global. Osobiście nie mam do nich zastrzeżeń. Nie mówię o gwarancji, bo z tym podobno różnie bywa, ale mam nadzieję że telefon się nie zepsuje :)

Wysłane z mojego MI 6 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, 2zerozero7 napisał:

placiles przez przelewy 24 czy pay pal ? bo jest opcja natychmiastowych przelewow ale czy to jest bezpieczne paypal zawsze gwarantuje jakas ochrone

ja nistety nie mam paypala

wybierałes

Priority Line
? i bylo cło ?

Ja placilem przez PayPal, i wszystkie doplaty (ubezpieczenie przesylki, priority itd.) ale mialem pecha i sie czepili akurat w Polsce, ale tak czy tak nie wina GBestu, kupowilem u nich juz 2 telefony i jakis pokrowiec i wszystko bylo cacy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, 2zerozero7 napisał:

Po zakupie  i zapłaceniu za towar plus priority line sa jakieś dopłaty ???

 

Niech cie reka boska broni przed kupowaniem przy uzyciu przelewow. 

Zaloz paypala i iej ta ochrone kupujacego plus ewentualna odsylke za darmo w razie W.
Gearbest to jest taki sklep ze jak cos jest ok to super, ale jak sie cos wali to zostawiaja cie samemu sobie, albo zaproponuja zwrot kilku procent kosztu towarow.

Ogolnie, za drogie rzeczy kupowane w chinach warto playcic paypalem, lub karta kredytowa. 

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
7 godzin temu, sqbnc napisał:

Panowie przyłączam się do tematu. Od gearbest dostałem nr przesyłki 5356792255 której nie ma /zaginęła ? Co mam teraz robić? 600 zł w plecy? Płatność przelew24 emoji17.png

Kolego jak wyżej pisali trochę lipa że zrobiłeś przelwyb 24 bo yyy paypay zwraca kasę w razie w 

Dwa to czytałem wczoraj gdzieś na grupie fejsbookowej że mają niewyrobke w tym sklepie i o tydzień jest opóźnienie z wysyłkami 

Tak informował ktoś kto daje kupony do nich 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Paczka z 05.09 dotarła wczoraj 18.09, teraz czekam na paczki z 07.09, na razie status się nie zmienia. Jeżeli chodzi o Priority Line z GB, jak na razie, paczka szła najdłużej  10 dni najdłużej 15, do tej pory zaginęła tylko jedna paczka nierejestrowana (drobnostka) , na kilkadziesiąt zamówień, dostałem pełny zwrot. Także zostaje cierpliwie czekać :) 

 

Edit:  Wszystkie paczki (dwie  z 07.09 oraz jedna z 11.09) zmierzają już do Polski :) 

Edytowane przez wojtekmarchewka
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zrobiłem 2 paczki w tym felernym okresie... jedna paczka na początku września ruszyła dopiero 27 września

druga( w zasadzie pierwsza zamówiona) paczka nadal ma uroczy status:2017-08-31 04:40 Southall, Your parcel is on its way

 

w przypadku tej, która ruszyła samo GB się do mnie odezwało z informacją o zamówieniu, w przypadku tej, co stoi musiałem sam interweniować i niestety, jak inni niczego konkretnego się nie dowiedziałem:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Nie kupowac w tym pseudo sklepie. Zamowilem drukarke 3d w promo flash sale xd i co? I ch*** ...nie maja jej a sprzedaja w promo FLASH SALE !!! xD prawie miesiac w sumei bede czekal az laskawie bedzie w magazynie i mi wysla, o ile wogole zdąża zanim sie wk*** i anuluje zamówienie xD bez kitu wole juz aliexpres tam przynajmnej tak nie leca w uja  :P  wiem że troche odkopuje temat ale wartio coby sie nikt nie pokusił o powazniejsze zakupy w tym syfie ; P

Edytowane przez Lamcza
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • mrosi zablokował(a) ten temat
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...