vonda Opublikowano 17 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2017 Standardowa przeglądarka (opisana po prostu: "internet") przestała mi ściągać jakiekolwiek pliki. Klikam np. załącznik w poczcie, wyskakuje okienko: "zapisz Pliki plików" - cokolwiek to znaczy - mam opcję zmiany folderu , nazwę pliku i po naciśnięciu ok wyskakuje komunikat "zaczynam pobieranie" , znika i ... tyle, plik się nigdzie nie pojawia ...) To samo działanie przy użyciu tez przecież "wbudowanego" Chrome działa bez zarzutu. Wcześniej nie miałem problemów, zaczęło się jakiś miesiąc temu ... może po którejś aktualizacji, nie mam pewności. Soft to Global 8.2.4.0 (MHRMIDL) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz.ur Opublikowano 17 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2017 Wyczyść pamięć podręczną aplikacji , a jak to nie wystarczy to wyczyść dane aplikacji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vonda Opublikowano 18 Lipca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2017 (edytowane) dziękuję wyczyszczenie pamięci podręcznej nie pomogło ale danych aplikacji tak teraz tylko na nowo poustawiać zakładki itd. ps warto pytać Edytowane 18 Lipca 2017 przez vonda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrosi Opublikowano 18 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2017 2 godziny temu, vonda napisał: ps warto pytać i szukać... Tak na przyszłość, ku pamięci... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
don_kamillo Opublikowano 5 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2017 Podepnę się pod temat. U mnie jest problem, że nie może pobrać pliku. Rozpoczyna, a po chwili, że pobieranie nieudane. A czasem pobiera w formacie *.bin. Czyszczenie nie pomaga, zresztą niedawno robiłem miflash. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FromWP Opublikowano 11 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2017 Dnia 5.12.2017 o 19:29, don_kamillo napisał: A czasem pobiera w formacie *.bin. Z tym .bin to się spotkałem, ale na szczęście ona zmienia tylko rozszerzenie pliku na .bin, wystarczy zmienić ręcznie na takie jakie powinno być. Najnowsza wersja chyba ma to i pobieranie naprawione, ale ekran domowy skopany, nie można wywalić niechcianych skrótów. https://www.apkmirror.com/apk/xiaomi-inc/mi-browse/mi-browse-9-3-10-release/mi-browser-9-3-10-android-apk-download/ 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
makay Opublikowano 16 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2018 WitamMam problem z pobieraniem plikow,załączników pocztyPo nacisnieciu danego pliku do pobrania wyskakuje katalog do jakiego bedzie pobierac I nazwa pliku,po wcisnieciu ok wyskakuje komunikat rozpoczynanie pobierania I na tym koniec,plik się nie pobieraPomocy Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrok31337 Opublikowano 17 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2018 Brak uprawnień klienta poczty do zapisywania plików? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
makay Opublikowano 17 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2018 Brak uprawnień klienta poczty do zapisywania plików?To bez znaczenia,ze strony tez nie pobiera,przegladarka chromeWysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrosi Opublikowano 17 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2018 5 minut temu, makay napisał: To bez znaczenia,ze strony tez nie pobiera,przegladarka chrome Właśnie ma znaczenie. Jeśli poszukujesz pomocy, to stosuj się do porad każdego, kto cokolwiek napisze. Właśnie uprawnienia, czy raczej ich nadanie aplikacjom, mogą stanowić o rozwiązaniu problemu. Poszukaj w uprawnieniach aplikacji, czy mają zgodę na zapisywanie plików. Co ciekawe, również aplikacja Dokumenty musi mieć takie uprawnienia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
makay Opublikowano 17 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2018 22 minuty temu, mrosi napisał: Właśnie ma znaczenie. Jeśli poszukujesz pomocy, to stosuj się do porad każdego, kto cokolwiek napisze. Właśnie uprawnienia, czy raczej ich nadanie aplikacjom, mogą stanowić o rozwiązaniu problemu. Poszukaj w uprawnieniach aplikacji, czy mają zgodę na zapisywanie plików. Co ciekawe, również aplikacja Dokumenty musi mieć takie uprawnienia. Ok,skoro tak twierdzisz.poszperam aczkolwiek żona szukala już po uprawnieniach Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka 20 minut temu, makay napisał: Ok,skoro tak twierdzisz.poszperam aczkolwiek żona szukala już po uprawnieniach Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka Zle to opisałem,sam klient poczty dziala sciaganie natomiast nie dziala sciaganie gdy sie zaloguje do poczty przez przegladarke Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się