szabubabaobaba

Skuter / hulajnoga elektryczna - Xiaomi Mija M365

Recommended Posts

Guest
Próbowałem już wcześniej tą  metodą ale bez efektu

A M365 Tools (aplikacja na Androida) łączy się do tej hulajnogi ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia 21.11.2019 o 12:02, roben1000 napisał:

[...] czy jest jakiś sposób żeby teraz się z nią połączyć.

Miałem podobny problem - znany  skądinąd sposób resetu (hamulec+gaz+power on) chyba obecnie nie działa, mnie się też nie udało. Nie walcz z MiHome, zainstaluj m365 tools (nie wymaga tego bzdurnego hasła), jest o wieeele lepszy, więcej informacji. Nic nie tracisz nie korzystając z MiHome.

Przy okazji spytam innych forumowiczów - gdzie znajdę najświeższe/najaktualniejsze (np z listopada) opracowanie (nie musi być po polsku) na temat step-by-step wymiany wyświetlacza z m365 na pro + upgrade BLE + uprade/downgrade całości. Chodzi mi o jakieś świeże opracowanie, odnoszące się np do najnowszej/ostatniej wersji m365 downG v17. Bo sprzęt już mam (nowy wyświetlacz od pro) i nie chcę czegoś zbrickować za mocno :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

wszystko robi się dokładnie tak samo, nie ma żadnych zmian, więc starsze poradniki są jak najbardziej aktualne.

 

Dnia 22.11.2019 o 09:46, roben1000 napisał:

Próbowałem już wcześniej tą  metodą ale bez efektu

 

Jeśli metoda nie działa, pozostaje przeflashowanie dashboard-a przy pomoca programatora STLINK

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ostatnio zauważyłem że tylne światełko trochę słabiej świeci. Rozebrałem je całe bo myślałem że diody padły, a tu się okazało że jest tylko jeden LED, ponadto okazało się również że dochodzi do niego tylko 1,5V.

Macie jakieś pomysły na rozwiązanie? Może na płycie coś padło? 

Gwarancja odpada bo musiałbym wymienić to rozprute światełko i zdemontować dashboard 'a.

Proszę o pomoc. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

 1,5V mówisz, hmmm, bo strasznie słabo świeci chyba że dioda padła? Zamówiłem nową lampę, wymienię i będzie git.

Dziękuję bardzo serdecznie za pomoc. Pozdrawiam 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia 17.12.2019 o 08:58, Tonick napisał:

 1,5V mówisz, hmmm, bo strasznie słabo świeci chyba że dioda padła? Zamówiłem nową lampę, wymienię i będzie git.

Dziękuję bardzo serdecznie za pomoc. Pozdrawiam 

To światełko ogólnie jest słabo widoczne. Dobrze jest mieć dodatkową lampkę na kasku albo na plecaku czy ubraniu - najlepiej migającą. Za kilka złotych można się doposażyć, a bezpieczeństwo znacząco wzrasta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak ja wiem że jest słabo widoczne, ale drąże temat bo ostatnio zauważyłem, że już tego światełka prawie nie zauważam. 

Wrzucę filmik.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Też tak macie podczas jazdy, że po jakimś czasie na kostce brukowej / nierównej powierzchni coś dudni w hulajnodze?

M365 Pro mam od ponad tygodnia i wydaje mi się, że na początku tak nie było (zrobione prawie 200km).

Jadąc po asfalcie jest dobrze, ale po kostce słychać metaliczny dźwięk jakby w tylnym kole.

To łożyska?   Zdejmowałem już nawet tylne koło, ale nie wymieniłem, bo nie mam części. 

 

Da się takie kupić na szybko poza internetem np. w Castoramie / Leroy Merlin itd.  żeby wymienić jeszcze przed świętami?

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam, kupilem wlasnie hulajnogę nową, ociera lekko w jednym punkcie tarcze, odchylilem zacisk na maxa, z zewnątrz nie widze zeby ocieralo między tarcza a klockiem, musi po drugiej stronie tarczy od wewnątrz, czy da sie wyregulować tam czy poprostu musi sie dotrzeć klocek ? Wogole to klocek jest z dwoch stron tam z tylu wewnątrz tez ?

Edited by Morphine

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zainstalowałem  aplikacje xiaomi home i po dodaniu hulajnogi gdy jestem z nią połączony wyświetla się rysunek hulajnogi i aby podać viehicle password. Ciekawe skad mam wziac jak pierwszy raz zainstalowałem. 

 

Inna apke zainstalowalem to jest jak ponizej czy to normalne ? I 2 cykle ladowania baterii byly a jeszcze ani razu nie ladowalem

 

IMG_20200110_021452.jpg

Screenshot_2020-01-10-02-11-21-826_com.xiaomi.smarthome.jpg

Edited by Morphine

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
7 godzin temu, Morphine napisał:

Inna apke zainstalowalem to jest jak ponizej czy to normalne ? I 2 cykle ladowania baterii byly a jeszcze ani razu nie ladowale

24 km przejechane, używka. Poprzedni użytkownik nadał hasło. Hasło działa tylko w aplikacji MI.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak używka moze testowana. Wszystkie folie byly. Podejrzewam, ze po zakupie sam nie sprawdzałeś ile Twoja miala przejechane. Pewnie nie jeden by sie zdziwil. Ciekaw jestem co z nia robili wszystko jak nowka wyglada, folie wszystkie a najechane miała 24km w 1:44h oraz uptime 5h. Moze w sofcie cos grzebali.

9 godzin temu, sebamac napisał:

24 km przejechane, używka. Poprzedni użytkownik nadał hasło. Hasło działa tylko w aplikacji MI.

 

Edited by Morphine

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Morphine

Według mnie, jest to egzemplarz ze zwrotu. Nie każdy od razu zdejmuje folie itp, zresztą niektóre warto zostawić. Ktoś sobie kupił, ewentulanie dostał na prezent, sprawdził jak to się jeździ i stwierdził, że to nie dla niego. 

Jak to można zweryfikować? Ciężko. Najlepiej po oponach i wewnętrznej stronie błotników. Ale przy 24km zużycie będzie minimalne, choć na pewno widoczne. Pozostaje kwestia tego ile zapłaciłes. Bo jeśli cena była dobra i masz gwarancję a wszystko działa - to nie ma co wydziwiać. Choć, nowe to nowe a nie prawie nowe. No i pewnie czekałby Cię reflash BLE, jesli chcesz pozbyć się hasła

PS. Mówimy o dwóch pełnych cyklach ładowania, co by się zgadzało. Pierwszy po zakupie (hulajka miała pewnie coś koło 20-60% baterii fabrycznie - zależy jakie warunki magazynowania w sensie temperatura), oraz drugi po próbnej jeździe. Przebieg również by się zgadzał, bo taki jest mniej więcej zasięg średnio patrząc. To również klei sie z uptime oraz czasem jazdy. No sam się zastanów obiektywnie. Trochę Cię zrobili w h. Do tego nie masz hasła... Ja bym przynajmniej zadzwonił do sklepu i powiedział jak wygląda sytuacja. Bardzo możliwe, że zaproponują Ci dobre rozwiązanie sytuacji.

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dokładnie tak jak mówisz kolego zadzwoniłem wczoraj okazało się że zrobili pomyłkę i to był egzemplarz zwrócony nie powinien dostać się na magazyn sprzedaży, proponują rekompensatę której wysokość będę wiedział po weekendzie, zwrot niestety jest już niemożliwe ponieważ minął miesiąc czasu. 

 

Trochę lipa bo opony były na 1 atmosferze czyli ktos przejechał na flaku 24km. Tutaj obawiam sie problemów z oponami. 

 

cykle ładowania byly dwa i nie pełne.

18 godzin temu, Battery_Saver napisał:

@Morphine

Według mnie, jest to egzemplarz ze zwrotu. Nie każdy od razu zdejmuje folie itp, zresztą niektóre warto zostawić. Ktoś sobie kupił, ewentulanie dostał na prezent, sprawdził jak to się jeździ i stwierdził, że to nie dla niego. 

Jak to można zweryfikować? Ciężko. Najlepiej po oponach i wewnętrznej stronie błotników. Ale przy 24km zużycie będzie minimalne, choć na pewno widoczne. Pozostaje kwestia tego ile zapłaciłes. Bo jeśli cena była dobra i masz gwarancję a wszystko działa - to nie ma co wydziwiać. Choć, nowe to nowe a nie prawie nowe. No i pewnie czekałby Cię reflash BLE, jesli chcesz pozbyć się hasła

PS. Mówimy o dwóch pełnych cyklach ładowania, co by się zgadzało. Pierwszy po zakupie (hulajka miała pewnie coś koło 20-60% baterii fabrycznie - zależy jakie warunki magazynowania w sensie temperatura), oraz drugi po próbnej jeździe. Przebieg również by się zgadzał, bo taki jest mniej więcej zasięg średnio patrząc. To również klei sie z uptime oraz czasem jazdy. No sam się zastanów obiektywnie. Trochę Cię zrobili w h. Do tego nie masz hasła... Ja bym przynajmniej zadzwonił do sklepu i powiedział jak wygląda sytuacja. Bardzo możliwe, że zaproponują Ci dobre rozwiązanie sytuacji.

 

 

 

18 godzin temu, Battery_Saver napisał:

@Morphine

Według mnie, jest to egzemplarz ze zwrotu. Nie każdy od razu zdejmuje folie itp, zresztą niektóre warto zostawić. Ktoś sobie kupił, ewentulanie dostał na prezent, sprawdził jak to się jeździ i stwierdził, że to nie dla niego. 

Jak to można zweryfikować? Ciężko. Najlepiej po oponach i wewnętrznej stronie błotników. Ale przy 24km zużycie będzie minimalne, choć na pewno widoczne. Pozostaje kwestia tego ile zapłaciłes. Bo jeśli cena była dobra i masz gwarancję a wszystko działa - to nie ma co wydziwiać. Choć, nowe to nowe a nie prawie nowe. No i pewnie czekałby Cię reflash BLE, jesli chcesz pozbyć się hasła

PS. Mówimy o dwóch pełnych cyklach ładowania, co by się zgadzało. Pierwszy po zakupie (hulajka miała pewnie coś koło 20-60% baterii fabrycznie - zależy jakie warunki magazynowania w sensie temperatura), oraz drugi po próbnej jeździe. Przebieg również by się zgadzał, bo taki jest mniej więcej zasięg średnio patrząc. To również klei sie z uptime oraz czasem jazdy. No sam się zastanów obiektywnie. Trochę Cię zrobili w h. Do tego nie masz hasła... Ja bym przynajmniej zadzwonił do sklepu i powiedział jak wygląda sytuacja. Bardzo możliwe, że zaproponują Ci dobre rozwiązanie sytuacji.

 

Edited by Morphine
  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
Dnia 10.01.2020 o 14:17, Morphine napisał:

Podejrzewam, ze po zakupie sam nie sprawdzałeś ile Twoja miala przejechane.

Kupowałem w Euro Agd, to była pierwsza rzecz którą sprawdziłem. Czas aktywności był w granicach mojego użycia. Dystans był kilka metrów, czyli tyle ile sam zrobiłem na rozruchu. Niestety pierwsza rzecz której spodziewam się po tym sklepie to oszustwo i wielokrotnie miałem rację. Moja emka jest 2 sztuką, bo pierwsza przyszła bez śrub. Jak się ostatecznie okazuje to i tak jest oszustwo, tyle że producenta nie sklepu bo zamiast ogniw LG mam wsadzone kitajskie ogniwa EVE niebieskie, różnica to ok 25% mniejsza wydajność natężenia prądu. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
13 godzin temu, sebamac napisał:

Kupowałem w Euro Agd, to była pierwsza rzecz którą sprawdziłem. Czas aktywności był w granicach mojego użycia. Dystans był kilka metrów, czyli tyle ile sam zrobiłem na rozruchu. Niestety pierwsza rzecz której spodziewam się po tym sklepie to oszustwo i wielokrotnie miałem rację. Moja emka jest 2 sztuką, bo pierwsza przyszła bez śrub. Jak się ostatecznie okazuje to i tak jest oszustwo, tyle że producenta nie sklepu bo zamiast ogniw LG mam wsadzone kitajskie ogniwa EVE niebieskie, różnica to ok 25% mniejsza wydajność natężenia prądu. 

Przy 100% baterii mam komorki na 4,128V czy to prawidłowa wartość ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chodzi o to, ze trzecia komórka jest na czerwono i wartość nizsza od pozostalych. Nie wiem czy to norma, czy tez tak macie ?

Jestem ostrożny bo sprzęt ze zwrotu i moze jakis defekt jest 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Program pokazuje dla łatwiejszego znalezienia komórki o największym i najniższym napięciu oznaczone kolorami,jak dla mnie jest ok.Też mam EVE i nie narzekam,a co do oszustwa to hulajka nie ma ponoć możliwości pełnego wykorzystania mocy baterii,moja kupiona była w Proline.Popatrz na różnice w napięciu-0.004 v czyli 4 tysięczne,jak by było 0.2 v to już kiepsko.

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 godzin temu, miś koala napisał:

Program pokazuje dla łatwiejszego znalezienia komórki o największym i najniższym napięciu oznaczone kolorami,jak dla mnie jest ok.Też mam EVE i nie narzekam,a co do oszustwa to hulajka nie ma ponoć możliwości pełnego wykorzystania mocy baterii,moja kupiona była w Proline.Popatrz na różnice w napięciu-0.004 v czyli 4 tysięczne,jak by było 0.2 v to już kiepsko.

 

 

Nie wiem, tak to wyglada:

 

Screenshot_2020-01-13-23-13-26-351_app.peretti.m365tools.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
18 godzin temu, miś koala napisał:

Pco do oszustwa to hulajka nie ma ponoć możliwości pełnego wykorzystania mocy baterii,moja kupiona była w Proline.

Z zadowoleniem innych kupujących nie będę dyskutował, prywatna sprawa. Ale tłumaczenie że nie ma ponoć możliwości pełnego wykorzystania mocy to kiepski argument.

To tak jak kupić samochód z silnikiem 200 KM rozpędzający się do 220 kmh/h gdzie producent szczyci się że to taki ekstra renomowany silnik, a otrzymać jakiegoś chińskiej produkcji z mocą 150 KM i maksymalną prędkością 170 km/h. A sprzedawca w odpowiedzi na twoje zdziwienie, stwierdził, że przecież w Polsce nie wykorzystasz takiej mocy. Nikt by nie zostawił tego w spokoju i powiedział OK jestem zadowolony, faktycznie nie mogę nigdzie jechać szybciej.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@mariusz13 No producent wyraźnie mówi, że sa zamontowane ogniwa LG. 

Source: https://mi-home.pl/inteligentne-urzadzenia/mijia-electric-scooter-black

Cytuję: "Hulajnoga zasilana jest komórkami litowo-jonowymi LG umieszczonymi wewnątrz podestu..."

2041719000_Screenshot_20200115-085212_SamsungInternet.thumb.jpg.fa4542cef103ff9582e345d2e1a594ae.jpg

 

Ale... Ja sam w swojej zwykłej M365 mam EVE, przebiegu już nie liczę - grubo ponad 1,5k km. I... zgadzam się z Tobą - nic temu pakietowi nie brakuje (no może poza pojemnością). Parametry sa ok, portównywane z innymi hulajkami i w niczym nie ustępuje. Więc... powinny być LG, jest EVE, same parametry na papierze może i sa gorsze, ale... nie ma to zauważalnego wpływu na użytkowanie. W porównaniu do egzemplarza z LG - nie wypada gorzej - wręcz tak samo. Także myślę, że nie ma co narzekać, choc jednak małe kłamstewko producenta jest

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
Dnia 14.01.2020 o 12:20, mariusz13 napisał:

PS jak EVE wysiądzie zaraz poinformuję szanowne forum.

Ciesze się, że się cieszysz, że dostałeś pakiet z ogniwami EVE.

Życzę Tobie ciszenia się ogniwami EVE jak najdłużej. 

A po za tym:

Opis produktu jest na stronie PRODUCENTA.

mrosi:// bez wycieczek osobistych proszę...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Panowie, cos mi obciera w przednim kole jakby jakis maly kamyczek wpadl czy cos, zagladalem dokładnie latarką nic nie widać. Obracam kołem w powietrzu to od razu hamuje.

Lozyska nie przetarte gdyz jest najechane dopiero 100km

Zdejmowac koło czy jeździć az samo wypadnie ?  

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
31 minut temu, Morphine napisał:

Panowie, cos mi obciera w przednim kole jakby jakis maly kamyczek wpadl czy cos, zagladalem dokładnie latarką nic nie widać. Obracam kołem w powietrzu to od razu hamuje.

Lozyska nie przetarte gdyz jest najechane dopiero 100km

Zdejmowac koło czy jeździć az samo wypadnie ?  

 

 

w przednim kole masz silnik dlatego kolo odrazu hamuje 

Edited by sebekcrx
  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wiadome. 

Nie wiem co robic bo cos ewidentnie ociera, zdejmować kolo czy jezdzic ale zeby bardziej nie zaszkodzic.

Share this post


Link to post
Share on other sites



Teraz masz moje wyniki po ok 2.5 mies nieużywania więc jest trochę większa różnica jak u Ciebie,bo ok 0.009 v,


Ta różnica jest poniżej błędu pomiarowego. Nie ma co patrzyć na 3 miejsce po przecinku.


Wysłane z mojego Mi MIX 2 przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Morphine jesli ociera to zdejmuj koło i sprawdzaj. Nie ma co jeździć i uszkodzić. Ewentualnie jeśli masz gwarancję to możesz oddać na reklamację, ale warto przynajmniej sprawdzić samemu, pokręcić kołem i obadać co i jak.

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia 25.01.2020 o 00:57, Battery_Saver napisał:

@Morphine jesli ociera to zdejmuj koło i sprawdzaj. Nie ma co jeździć i uszkodzić. Ewentualnie jeśli masz gwarancję to możesz oddać na reklamację, ale warto przynajmniej sprawdzić samemu, pokręcić kołem i obadać co i jak.

Właśnie obawiam się że jak będę jeździł to jeszcze bardziej się coś popsuje. zobaczę na YouTubie jak ściąga się przednie koło znając moje możliwości żebym nie zepsuł gorzej jak jest.

 

mam gwarancję ale nie mogę oddać gdyż zabrałem hulajnogę ze sobą do innego kraju i koszty przesyłki są za duże

Share this post


Link to post
Share on other sites

to pozostaje Ci spróbować samemu to ogarnąć. Spróbuj jeszcze nagrać filmik i wrzucić tutaj na wyłączonej hulajce i ręką pokręć kołem. Zobaczymy jak to wygląda

Share this post


Link to post
Share on other sites

A to nie problem ze sterownikiem? Wiem że też może wpływać na hamowanie. Też miałem podobny problem, rozmontowałem przednie koło, przeszlifowałem magnesy i stojan i trochę pomogło ale ogólnie jak masz gwarancję to bym poczekał i oddał na gwarancję. Sterownika nie sprawdzałem.

 

Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

siema mógłby mi ktoś powiedzieć czy kierownica powinna obracać się bez żadnych blokad normalnie jak w rowerze, czy powinna "wskakiwać" w jakby jakąś blokadę w pozycji gdy skierowane koło jest do przodu? chodzi o to, że w mojej m365, aby obrócić kierownicę z pozycji wyjściowej w lewo lub w prawo, muszę użyć trochę siły, a znajomy czegoś takiego nie ma - u niego kiera obraca się normalnie jak w rowerze. Jest to jakaś wada i powinienem to wyregulować czy to specjalnie tak, aby kierownica była stabilna podczas jazdy?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now