mx-art Posted July 16, 2019 Share Posted July 16, 2019 8 godzin temu, bembenek napisał: Chyba nie jest tajemnicą, że lobby Drukarzy 3D działa prężnie. Mało doświadczony posiadacz m365 nie odróżni co jest naprawdę przydatne, a co jest kitem chytrych cwaniaczków, łapiących na facebooku frajerów na te swoje podkładki, haczyki, koszulki na nóżkę i inne bzdety. Niechlujnie wydrukowane pierdółki z taniej drukarki, warte może 50gr, a wciskane naiwnym po 30zł. Ja dla pewności zakleiłem panel przezroczystą folią i taśmą klejącą, sprawdza się doskonale i na pewno nie spadnie, jak te drukowane bzdety, które na dodatek nie są przezroczyste i utrudniają naciskanie przycisku. Nie rozumiem, jak ktoś sprzedaje naklejkę na panel jako jeden element kiedy panel jest dwuczęściowy i w dodatku nie wycina otworu na przycisk. Co do jakości czy precyzji wykonania czegokolwiek to jest ktoś kto robi coś zgodnie ze sztuką i ktoś co robi to samo ale byle jak, nie ma co wrzucać do jednego wora wszystkich. Sam pracuje obecnie nad wzorami naklejek na panel i korzystając z odp. wysokiej jakości materiałów da się uzyskać konkretny efekt, ale nie każdy ma odp. sprzęt i wiedzę jak się za to zabrać. Przymiarki mam do foli samochodowej 3M + laminowanie, wycinanie i tutaj za 50 gr tego nie zrobię. Wychodzę z założenie, że jakość pamięta się dłużej jak cenę, więc stawiam na jakość a nie bylejakość. Wole sprzedać 10 sztuk i mięć 10 zawodowych niż 150 i 10 zadowolonych. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted July 17, 2019 Share Posted July 17, 2019 10 godzin temu, mx-art napisał: Nie rozumiem, jak ktoś sprzedaje naklejkę na panel jako jeden element kiedy panel jest dwuczęściowy i w dodatku nie wycina otworu na przycisk. Co do jakości czy precyzji wykonania czegokolwiek to jest ktoś kto robi coś zgodnie ze sztuką i ktoś co robi to samo ale byle jak, nie ma co wrzucać do jednego wora wszystkich. Sam pracuje obecnie nad wzorami naklejek na panel i korzystając z odp. wysokiej jakości materiałów da się uzyskać konkretny efekt, ale nie każdy ma odp. sprzęt i wiedzę jak się za to zabrać. Przymiarki mam do foli samochodowej 3M + laminowanie, wycinanie i tutaj za 50 gr tego nie zrobię. Wychodzę z założenie, że jakość pamięta się dłużej jak cenę, więc stawiam na jakość a nie bylejakość. Wole sprzedać 10 sztuk i mięć 10 zawodowych niż 150 i 10 zadowolonych. 1. Naklejki są dwuczęściowe + podkładka pod przycisk. Są bodajże na ebay'u. 2. Oj jak zaczyna słyszeć tego typu wywód o jakości to przypominają się mi techniki sprzedaży. Trochę jak firma z nagryzionym jabłkiem. Oby nie ten kierunek. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mx-art Posted July 17, 2019 Share Posted July 17, 2019 32 minuty temu, sebamac napisał: Oj jak zaczyna słyszeć tego typu wywód o jakości to przypominają się mi techniki sprzedaży. Trochę jak firma z nagryzionym jabłkiem. Oby nie ten kierunek. A jak się dobrze mają, pozazdrościć Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stelkam Posted July 17, 2019 Share Posted July 17, 2019 Dnia 28.05.2018 o 23:54, P3t3r napisał: Witaj, Mamy z żoną od dwóch tygodni dwie M365 i może nie jestem jeszcze weteranem bo przejechałem dopiero zaledwie 20 mil ale spróbuje Ci odpowiedzieć: 1. Uaktywniasz w aplikacji Cruise Control. Potem gdy utrzymujesz jakakolwiek predkosc przez 5s to słyszysz sygnał. Zwalniasz kciuka a hulaj wciąż podąża z ta prędkością. Manual powraca gdy znów naciśniesz gaz lub hamulec. 2. Odzyskiwanie energii działa podczas hamowania silnikiem. W opcji „Energy Recovery...” możesz ustawić lekki, średni i duży odzysk. Ten ostatni skutkuje tym ze hulaj dość mocno spowalnia (zysk energii największy). Optymalna to wg mnie „medium” ale najlepiej przetestować to samemu. Oczywiście odzyskiwanie energii przekłada się na nieco większy zasięg. 3. Nic mi o tym nie wiadomo. Blokada, która jest (hasło) dotyczy zabezpieczenia przed wejściem z innego urządzenia bluetooth. 4. Domyślną aplikacją jest MI HOME Ninebot tylko wersja bodaj 4.3 i starsze. Pozdrawiam i miłej zabawy. Jest blokada.Przesuwasz w aplikacji zdjecie hulajnogi w lewo i zostaje ona zablokowana.Silnik sie blokuje a w przypadku uruchomienia wlacza sie alarm na smartfonie Link to comment Share on other sites More sharing options...
HAQER Posted July 17, 2019 Share Posted July 17, 2019 18 godzin temu, pixelq napisał: Hmmm... tylko po co ci bogatsi z teleporterem pchają się w burzę... może lubią ? A dla bogatych z teleporterem i biednych bez, polecam prognozę pogody opracowywana przez ICM.http://www.meteo.pl dla niektórych miast po wyszukaniu w Google „pogoda icm [miasto]” pokazuje się fajny widget. Tak, a dane pobierane są z Weather.com 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
TURBOZB Posted July 17, 2019 Share Posted July 17, 2019 Czy ktoś zakładał do swojej emki 10 calowe opony? Jeżeli tak to moje pytanie jaki są plusy i minusy takiej modyfikacji. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted July 17, 2019 Share Posted July 17, 2019 Tak, a dane pobierane są z Weather.com O masz... nie zauważyłem... serio.Okulista mnie oszukał Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted July 18, 2019 Share Posted July 18, 2019 Czy ktoś zakładał do swojej emki 10 calowe opony? Jeżeli tak to moje pytanie jaki są plusy i minusy takiej modyfikacji.Plus to lepsze tłumienie nierówności.No ale...potrzebujesz- podkładkę pod tylni błotnik- podkładki po nóżkę- zmienić śrubę w przednim błotniku - zmienić oprogramowanie (Wheel speed multiplier)No i pamiętaj, że 10 cali nie pasuje do pro (krótszy/niższy widelec) Link to comment Share on other sites More sharing options...
bembenek Posted July 18, 2019 Share Posted July 18, 2019 Hamulec jak brzytwa poskutkował flakiem z tyłu, po gwałtownym hamowaniu przed rodziną debili na rowerach, którzy nagle zatrzymali się na całej szerokości ścieżki rowerowej i chodnika (junior debil nawet stanął bokiem, żeby skuteczniej zablokować drogę). Koło od razu zrobiło psssss, zawór mocno przekrzywiło, widać, że opona się przesunęła i pewnie pękła guma przy zaworze, jeszcze nie zdjąłem, jak zdejmę, to będę wiedział na pewno. Dzień wcześniej pompowałem na 60PSI (czyli więcej, niż pozwala fabryka), przy okazji jeszcze trochę naciągnąłem linkę hamulca. Wiadomo, że lepiej zmienić dętkę, niż pierdyknąć w stado debili, tylko sygnalizuję, że takie mogą być skutki uboczne hamulca jak żyleta. Zakładając oponę, trochę nasmarowałem krawędź felgi, to też mogło ułatwić przesunięcie, drugi raz tego nie zrobię. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sziva Posted July 18, 2019 Share Posted July 18, 2019 59 minut temu, bembenek napisał: Hamulec jak brzytwa poskutkował flakiem z tyłu, po gwałtownym hamowaniu przed rodziną debili na rowerach, którzy nagle zatrzymali się na całej szerokości ścieżki rowerowej i chodnika (junior debil nawet stanął bokiem, żeby skuteczniej zablokować drogę). Koło od razu zrobiło psssss, zawór mocno przekrzywiło, widać, że opona się przesunęła i pewnie pękła guma przy zaworze, jeszcze nie zdjąłem, jak zdejmę, to będę wiedział na pewno. Dzień wcześniej pompowałem na 60PSI (czyli więcej, niż pozwala fabryka), przy okazji jeszcze trochę naciągnąłem linkę hamulca. Wiadomo, że lepiej zmienić dętkę, niż pierdyknąć w stado debili, tylko sygnalizuję, że takie mogą być skutki uboczne hamulca jak żyleta. Zakładając oponę, trochę nasmarowałem krawędź felgi, to też mogło ułatwić przesunięcie, drugi raz tego nie zrobię. Dlatego warto przejść na system bezdętkowy. Wystarczy zawór do felg samochodowych i mleko do opon rowerowych. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bembenek Posted July 18, 2019 Share Posted July 18, 2019 Taa... Jak się jeździ parę km dla zabawy, to można. Nawet, jak się nie będzie co chwilę rozszczelniało, to tandetna opona zaraz się wybrzuszy. Zresztą, przy wymianie opon widzę całe mnóstwo malutkich przebić, które przeszły przez oponę, ale przez dętkę już nie, każda taka dziurka to byłby flak, gdyby nie było dętki. Jakieś inne pomysły? Pierwszy raz mi się to zdarzyło, więc problem nie jest częsty, może skutecznie zapobiegnie samo umycie felgi i opony przez założeniem (zamiast głupiego smarowania, żeby się lekko zakładało). Link to comment Share on other sites More sharing options...
sziva Posted July 18, 2019 Share Posted July 18, 2019 (edited) 16 minut temu, bembenek napisał: Taa... Jak się jeździ parę km dla zabawy, to można. Nawet, jak się nie będzie co chwilę rozszczelniało, to tandetna opona zaraz się wybrzuszy. Zresztą, przy wymianie opon widzę całe mnóstwo malutkich przebić, które przeszły przez oponę, ale przez dętkę już nie, każda taka dziurka to byłby flak, gdyby nie było dętki. Jakieś inne pomysły? Pierwszy raz mi się to zdarzyło, więc problem nie jest częsty, może skutecznie zapobiegnie samo umycie felgi i opony przez założeniem (zamiast głupiego smarowania, żeby się lekko zakładało). Właśnie dlatego leje się mleko, które uszczelnia wszelkie przebicia. Ja mam wlane mleczko Stan's No Tubes - zalepia dziury do 6,5mm. Tutaj masz kompendium wiedzy na temat różnych tego typu środków: Na oponach bezdętkowych jeżdżę na rowerze (w 3 rowerach mam taki system), a na hulajnodze przejechałam już 400km z mlekiem w oponach i nic się nie wybrzuszyło, nie rozszczelniło i nie miałam innych problemów. Bardzo ładnie te opony się zachowują bez dętek. Edited July 18, 2019 by sziva Link to comment Share on other sites More sharing options...
bembenek Posted July 18, 2019 Share Posted July 18, 2019 Jednak nie wejdę w ten system, mam przejechane prawie 7000km i pierwszy raz taka awaria (i pierwszy flak od prawie 4000km), czyli zestaw opon i dętek, które używam, jest raczej dobry, wczorajsza awaria trochę mnie zaskoczyła. Ale pojechałem do domu 5km na flaku, nie chciało mi się iść Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leszek1983 Posted July 18, 2019 Share Posted July 18, 2019 Cześć , przeglądając "czeluści internetu" natrafiłem na ciekawe rozwiązanie dotyczące zabezpieczenia mechanizmu składania kierownicy - https://www.ebay.fr/itm/173964049227 Wydaje się to świetnym rozwiązaniem, zastawiam się czy nie byłoby taniej zlecić tego jakiejś firmie zajmującej się obróbką aluminium w Polsce , może jeszcze ktoś byłby chętny na taki zaczep ? Gdybyśmy znaleźli firmę np w Wawie która by się tego podjęła i zamówili więcej niż jeden komplet - może cena byłaby atrakcyjniejsza? Co o ty myślicie? Link to comment Share on other sites More sharing options...
sziva Posted July 18, 2019 Share Posted July 18, 2019 12 minut temu, mariusz13 napisał: wchodzi ten TR 412 bez problemu do przodu??Zmieniałem opony na 10 cali i tak nie bardzo wchodził standardowy który ma 20 mm a TR ma 36 mm?????? Jeśli chodzi o przód, to da się wsadzić ten wentyl, tylko trzeba odkręcić pokrywę koła i wyjąć taki plastikowy mały element, który znajduje się przy otworze w feldze. Pewnie dali to, aby ustabilizować sam zawór, ale ja to wywaliłam i nie mam przez to żadnych problemów. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sziva Posted July 18, 2019 Share Posted July 18, 2019 6 minut temu, mariusz13 napisał: może go potraktować wiertłem i wkrętarką?????? Wystarczy go wyjąć. Link to comment Share on other sites More sharing options...
TURBOZB Posted July 18, 2019 Share Posted July 18, 2019 Jeśli chodzi o opony to 10*2 czy coś innego i jeszcze jedno czy przewód od tylnego światła a raczej wtyk trzeba coś zmienić czy nie będzie haczył. Link to comment Share on other sites More sharing options...
lamale78 Posted July 18, 2019 Share Posted July 18, 2019 2 tygodnie jeżdżenia do pracy, i 4 gumy złapane. 3 z tyłu, dzis przódKoniec, wymieniam na pełne Link to comment Share on other sites More sharing options...
bembenek Posted July 18, 2019 Share Posted July 18, 2019 W rowerze też masz pełne? A w samochodzie? Jak zmieniać, to zmieniać, idź na całość Link to comment Share on other sites More sharing options...
lamale78 Posted July 18, 2019 Share Posted July 18, 2019 W rowerze też masz pełne? A w samochodzie? Jak zmieniać, to zmieniać, idź na całość Nie mam, ale w rowerze, może raz na pół roku jest kapeć, a tu jest istny dramat Link to comment Share on other sites More sharing options...
bembenek Posted July 18, 2019 Share Posted July 18, 2019 Musi być jakiś powód, samo tak się nie dzieje. Może za niskie ciśnienie, bo chyba nie jeździsz po kaktusach. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SMART HOME PL Posted July 18, 2019 Share Posted July 18, 2019 2 godziny temu, lamale78 napisał: 2 tygodnie jeżdżenia do pracy, i 4 gumy złapane. 3 z tyłu, dzis przód Koniec, wymieniam na pełne a powiedź mi jaka jest twoja waga ? i jakie masz ciśnienie w kołach ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
lamale78 Posted July 18, 2019 Share Posted July 18, 2019 75kg, ponad 2 atmosfery.Kraków jest ciężkim miastem, same krawezniki i nierówności. Dramat Link to comment Share on other sites More sharing options...
juniorek33 Posted July 18, 2019 Share Posted July 18, 2019 2 atmosfery czyli 30psi... napompuj najpierw porządnie opony i nie będziesz miał problemów z kapciami. Ja po Krakowie mam ponad 700km i kapcia złapałem raz jak najechałem na "kanciastą" dziurę w chodniku. Pompuję do 65psi przy wadze 95kg. Żona też tak jeździ, a dzięki sporo mniejszej wadze robi znacznie większe dystanse ( po przejechaniu 20km zostaje jej 49% baterii!! ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
SMART HOME PL Posted July 18, 2019 Share Posted July 18, 2019 ktoś mniej doświadczony ma luzy na kierownicy ?(nie na zaczepie,tylko kierownicy) to mam dla was poradnik od A do Z jak sobie z tym poradzić ktoś mniej doświadczony nie wie,jak zamontować wspornik błotnika ? poradnik od A do Z pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mozlej Posted July 18, 2019 Share Posted July 18, 2019 Ile barów proponujecie do opon 10 cali przy wadze 98kg? Link to comment Share on other sites More sharing options...
TURBOZB Posted July 18, 2019 Share Posted July 18, 2019 Czy takie opony będą pasować do m365 bo coś nie kumam z tymi numerami i czy w ogóle się nadają do jazdy naszymi hulajkami. https://allegro.pl/oferta/opona-do-wozkow-10-x-1-75-x-2-0-tako-adamex-roan-7549988370 Link to comment Share on other sites More sharing options...
lamale78 Posted July 18, 2019 Share Posted July 18, 2019 2 atmosfery czyli 30psi... napompuj najpierw porządnie opony i nie będziesz miał problemów z kapciami. Ja po Krakowie mam ponad 700km i kapcia złapałem raz jak najechałem na "kanciastą" dziurę w chodniku. Pompuję do 65psi przy wadze 95kg. Żona też tak jeździ, a dzięki sporo mniejszej wadze robi znacznie większe dystanse ( po przejechaniu 20km zostaje jej 49% baterii!! )Miałem już przez jakiś czas pełną oponę z tyłu, jutro przyjdzie druga na przód, i koniec problemu. Dwa razy nie dojechałem do pracy, nie można na tych oponach polegać Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted July 19, 2019 Share Posted July 19, 2019 21 godzin temu, sziva napisał: Dlatego warto przejść na system bezdętkowy. Wystarczy zawór do felg samochodowych i mleko do opon rowerowych. Jeżeli to nie problem mógł bym prosić o jakiś przykład pasującego zaworu do przodu i do tyłu emki. Co do mleka do opon, pasuje Slime, czy coś innego lepiej zakupić? Link to comment Share on other sites More sharing options...
sziva Posted July 19, 2019 Share Posted July 19, 2019 16 minut temu, sebamac napisał: Jeżeli to nie problem mógł bym prosić o jakiś przykład pasującego zaworu do przodu i do tyłu emki. Co do mleka do opon, pasuje Slime, czy coś innego lepiej zakupić? U siebie na przód i na tył wsadziłam zawory TR-412: link Zdjęłam tylko z nich tę chromowaną nakładkę - pod spodem są całe gumowe. Zawory te mają sporo gumy przy stopce i spokojnie można ją obciąć z jednej strony, żeby łatwiej weszły do felgi, ale na tył da się spokojnie upchać je bez tego. Warto wymianę zacząć właśnie od tylnego koła, bo jest trochę łatwiej i nabiera się wprawy. Od razu polecam też kupić przeciągacz do zaworów - samymi palcami tam mocno nie przeciągnie się zaworu, a im mocniej się on osadzi w feldze, tym szczelniejszy jest potem układ. Ja kupiłam taki: link Mleko można wlać na dwa sposoby. Albo przez rant felgi albo przez zawór. Jeśli przez zawór, to trzeba mieć strzykawkę i kluczyk do wykręcenia rdzenia zaworu. Strzykawka i kluczyk kosztują niewiele, a syfu sporo mniej przy tej operacji. Kluczyk wygląda tak: link Ja wlałam w każdą oponę około 50-70ml mleka. W zależności od gęstości gumy, sama opona potrafi się nasycić mlekiem i doszczelnić, więc lepiej go nie żałować. Do opon rowerowych wlewa się około 50ml do szosowych i 100ml do górskich. Przed wlaniem mleka warto na sucho napompować oponę i sprawdzić czy zawór dobrze i szczelnie się osadził oraz żeby opona weszła w ranty felgi. Dopiero potem po spuszczeniu powietrza warto zalać mlekiem. Co do mleka, to miałam Stan's No Tubes, gdyż używam tego do rowerów. Z tego co wiem, to na mleku Stansa mało kto się zawiódł, a mi już raz na wycieczce w górach uratowało kuper - był tylko krótki syk i opona się zalepiła, a trzyma ciśnienie po dziś dzień. Co do innych środków, to powyżej dałam link do testu Szajbajka. Każde mleko po jakimś czasie traci właściwości, więc raz na kilka miesięcy warto zrobić dolewkę - najlepiej przez zawór. Butelka 500ml powinna starczyć na długo. Przy wszelkich operacjach z oponami, przydają się porządne łyżki do opon. Ja kupiłam w Decathlonie dwie takie, gdyż zwykłe plastikowe wyginały się tylko i nic nie szło z nimi zrobić: link Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted July 19, 2019 Share Posted July 19, 2019 Dnia 18.07.2019 o 12:34, Leszek1983 napisał: Cześć , przeglądając "czeluści internetu" natrafiłem na ciekawe rozwiązanie dotyczące zabezpieczenia mechanizmu składania kierownicy - https://www.ebay.fr/itm/173964049227 Wydaje się to świetnym rozwiązaniem, zastawiam się czy nie byłoby taniej zlecić tego jakiejś firmie zajmującej się obróbką aluminium w Polsce , może jeszcze ktoś byłby chętny na taki zaczep ? Gdybyśmy znaleźli firmę np w Wawie która by się tego podjęła i zamówili więcej niż jeden komplet - może cena byłaby atrakcyjniejsza? Co o ty myślicie? Wykonać jest łatwo, gorzej jest z zaprojektowaniem tego cuda. Mając już dosyć zawiasu, od tego delikwenta zamówiłem i zamontowałem zamiennik. Czyli teraz mam tak jak w każdej hulajnodze z wypożyczalni. 19 godzin temu, TURBOZB napisał: Czy takie opony będą pasować do m365 bo coś nie kumam z tymi numerami i czy w ogóle się nadają do jazdy naszymi hulajkami. https://allegro.pl/oferta/opona-do-wozkow-10-x-1-75-x-2-0-tako-adamex-roan-7549988370 10x2,0 54-152mm lub 10x2 50x156 mm Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted July 19, 2019 Share Posted July 19, 2019 17 godzin temu, lamale78 napisał: 22 godziny temu, juniorek33 napisał: 2 atmosfery czyli 30psi... napompuj najpierw porządnie opony i nie będziesz miał problemów z kapciami. Ja po Krakowie mam ponad 700km i kapcia złapałem raz jak najechałem na "kanciastą" dziurę w chodniku. Pompuję do 65psi przy wadze 95kg. Żona też tak jeździ, a dzięki sporo mniejszej wadze robi znacznie większe dystanse ( po przejechaniu 20km zostaje jej 49% baterii!! ) Miałem już przez jakiś czas pełną oponę z tyłu, jutro przyjdzie druga na przód, i koniec problemu. Dwa razy nie dojechałem do pracy, nie można na tych oponach polegać Trzymam kciuki za twoja baterie. Wibracje uszkadzają szybko zgrzewy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
czesiek Posted July 19, 2019 Share Posted July 19, 2019 Trzymam kciuki za twoja baterie. Wibracje uszkadzają szybko zgrzewy.Ponad 2 lata na pełnych (przód i tył) - żadnych problemówMI 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
TURBOZB Posted July 19, 2019 Share Posted July 19, 2019 Dzięki za odpowiedź znalazłem jeszcze takie myślę ze te będą ok https://allegro.pl/oferta/opona-10-cali-54-156-10x2-xiaomi-mija-m365-8105703168 Jeszcze jednej rzeczy nie rozumiem podkładka pod nóżkę zgadza się bo wiadomo że hulanka trochę się podniesie ale podkładka pod błotnik myślę że nie będzie potrzebna ( proszę poprawić jeżeli się mylę ) poniewież jest tam prześwit dosyć duży a z przodu jest mniejszy i opona 10 cali wchodzi oczywiście po zmianie śruby. Link to comment Share on other sites More sharing options...
taktakjakby Posted July 19, 2019 Share Posted July 19, 2019 Witam! Probowalem grzebac troche po forum ale kiepsko - wypadly mi gumowe zaslepki na śruby mocujące tylny błotnik (nie wiem jakim cudem bo sa przecież dosc mocno osadzone) Nie mogę nigdzie ich znaleźć w internecie lub ich zamienników, ktos je widzial? (Sruby znalazlem, zamowilem) I druga sprawa przerwał się niestety kabel tylnej lampki - czy zwykle lutowanie tego kabelka wystarczy? Z góry dzięki za odpowiedzi.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now