szabubabaobaba

Skuter / hulajnoga elektryczna - Xiaomi Mija M365

Recommended Posts

Guest

Szersza i grubsza tarcza zachowuje się zdecydowanie lepiej.
Szczególnie kiedy trochę popada.
No i jest zdecydowanie mniej skłonna do gięcia się po rozgrzaniu, duszona jednym ruchomym tłoczkiem.

Tu dzieło myśli technicznej z Ukrainy
280448c1550cdabf7c41f4754ed1c78c.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
takiej nie widziałem w sprzedaży pewnie trochę czasu już ma?
ta od Sziwy jest w tym filmie z Ukrainy z tym niestandardowym zaciskiem

2 lata... 3500 km
Kupiłem właśnie od tego Ukraińca

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
a ten model od Sziva ciekawe czy daje radę???????może też już oszczędnościowy czy warto kupić?

Jeden rysunek milion słów
4396e5371f60d02d046a345cc8bca4dd.jpg

Inne wersje... Kompmaister
47df7ffc9938129c797f656ae4facd22.jpg

Kiedyś pytałeś
Do m365 - średnica 110
Do pro - średnica 120

Share this post


Link to post
Share on other sites
15 godzin temu, sziva napisał:

Zamontowałam dzisiaj błotniki SKS do hulajnogi, uzupełniłam smar w łożyskach w tylnym kole, zamontowałam też nową tarczę, gdyż stara była krzywa. Tak to się prezentuje:

1762215291_huna2-Kopia.thumb.jpg.13a9e0eefdfcb76dfc538d34160bc202.jpg 1600597098_huna4-Kopia.thumb.jpg.6f4718af05fc7743fd77c851a0cc6200.jpg 697620622_huna5-Kopia.thumb.jpg.4e0650c070ba3a4a254596d73737f362.jpg 1666611660_huna6-Kopia.thumb.jpg.0e43bbe3e38a8de818b6fba00435fedc.jpg huna7.thumb.jpg.83e659f2c4fbcc60188b7558546732a8.jpg

Chlapacz na tylne koło jest zbędny. Dużo bardzie potrzebny do przodu. Co do łożysk nowe kosztują 9-12zł/szt. na allegro a wymiana to jakieś 10 minut. Na tył 6001 2RS - np. NTN.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
Chlapacz na tylne koło jest zbędny. Dużo bardzie potrzebny do przodu. Co do łożysk nowe kosztują 9-12zł/szt. na allegro a wymiana to jakieś 10 minut. Na tył 6001 2RS - np. NTN.

To 10 minut to chyba mówisz o tylnym łożysku ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
34 minuty temu, pixelq napisał:


To 10 minut to chyba mówisz o tylnym łożysku ?

Tak, o tych które cytowałem, 6001 :-P

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, qubap napisał:

Chlapacz na tylne koło jest zbędny. Dużo bardzie potrzebny do przodu. Co do łożysk nowe kosztują 9-12zł/szt. na allegro a wymiana to jakieś 10 minut. Na tył 6001 2RS - np. NTN.

Za te kilka złotych nabyłam dwa chlapacze, więc żal było nie zamontować. Co do łożysk, to mam już dawno kupione NSK i na tył i na przód, ale fabryczne chodziły na tyle dobrze, że jedynie smar uzupełniłam, a wymienię gdy zaczną szwankować.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A wymienialiście już klocki hamulcowe? Kupiłam niby oryginalne, ale o ile z klockiem nieruchomym nie ma problemu, to ten ruchomy zwyczajnie nie mieści mi się w gniazdo. Jakby obwód tej blaszki pod klockiem był za duży. Mogę spróbować to zeszlifować, ale to chyba tak nie powinno być.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
A wymienialiście już klocki hamulcowe? Kupiłam niby oryginalne, ale o ile z klockiem nieruchomym nie ma problemu, to ten ruchomy zwyczajnie nie mieści mi się w gniazdo. Jakby obwód tej blaszki pod klockiem był za duży. Mogę spróbować to zeszlifować, ale to chyba tak nie powinno być.

Klocki sprzedawane w serwisie na „A” powinny być opisane „podobno pasują do M365”.
Mój zakup pasował ledwo średnicą, i na dodatek klocki były za grube.
Zeszlifowałem zacnie metalowa cześć.

Wyglądały jak te...
5e6c416e6e7651e7d040038bd32bf998.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, pixelq napisał:


Klocki sprzedawane w serwisie na „A” powinny być opisane „podobno pasują do M365”.
Mój zakup pasował ledwo średnicą, i na dodatek klocki były za grube.
Zeszlifowałem zacnie metalowa cześć.

Wyglądały jak te...
5e6c416e6e7651e7d040038bd32bf998.jpg

No to wygląda na to, że mam te "podobno pasujące".

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam, jestem świeżo po zakupie m365 pro i mam pytanie dotyczące łądowania. Posiadam również poprzednią wersję m365 i ta wersja ładowała mi się do 100%, a nawet więcej przekraczała 7800 i samoczynnie się wyłączała.

Z wersją pro mam taki problem że łąduje się do 98-99% nigdy nie osiągając zakładanych 12800 (maks zasięg pokazuje około 44.5 km). Co gorsze z tego co zauważłem teraz ładowanie nigdy się nie kończy i hulajnoga ładuje się cały czas. W weekend ładowała się 24h i musiałem ręcznie odłączyć zasilacz aby się proces ładowania zakończył (wyłączyła się). Też tak macie z ładowaniem wersij pro ? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia 7.07.2019 o 12:33, pixelq napisał:


Gwarancja - oddaj
Po gwarancji dopadł mnie ten problem koło 3tys km
Jedyne rozwiązanie to wybić zawias z rury i wkleić na klej epoxydowy (nie G jakie sam użyłem i się rozkleił)

Inne to wywalić zawias (tak zrobiłem ostatecznie)

Ja właśnie wczoraj oddałem na naprawę gwarancyjną do x-komu ...zobaczymy czy warto było przepłacać i kupować w polskim sklepie z gwarancją. Oddałem z problemem wyrobionego gniazda na tą śrubkę co dokręca rączkę do trzpienia powyżej elementu składania oraz różnicy w napięciu na celi nr 1. Zobaczymy jak do tego podejdą.... przejechałem przez rok czasu około 650 km.  :roll:

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, Goldi_Cz-wa napisał:

Ja właśnie wczoraj oddałem na naprawę gwarancyjną do x-komu ...zobaczymy czy warto było przepłacać i kupować w polskim sklepie z gwarancją. Oddałem z problemem wyrobionego gniazda na tą śrubkę co dokręca rączkę do trzpienia powyżej elementu składania oraz różnicy w napięciu na celi nr 1. Zobaczymy jak do tego podejdą.... przejechałem przez rok czasu około 650 km.  :roll:

A jaką różnicę miałeś w napięciu? U mnie właśnie na baterii nr 1 pokazuje 0,017V. Mam przejechane około 450km.

Share this post


Link to post
Share on other sites
21 minut temu, sziva napisał:

A jaką różnicę miałeś w napięciu? U mnie właśnie na baterii nr 1 pokazuje 0,017V. Mam przejechane około 450km.

0,017 to nie różnica. Jak pójdzie >0,05 to się będzie można martwić.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, sziva napisał:

A jaką różnicę miałeś w napięciu? U mnie właśnie na baterii nr 1 pokazuje 0,017V. Mam przejechane około 450km.

Różnica minimalna ale jak już spakowałem i targałem do sklepu to zgłosiłem z ciekawości 

 

 

Screenshot_20190708-103211.png

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
Witam, jestem świeżo po zakupie m365 pro i mam pytanie dotyczące łądowania. Posiadam również poprzednią wersję m365 i ta wersja ładowała mi się do 100%, a nawet więcej przekraczała 7800 i samoczynnie się wyłączała.
Z wersją pro mam taki problem że łąduje się do 98-99% nigdy nie osiągając zakładanych 12800 (maks zasięg pokazuje około 44.5 km). Co gorsze z tego co zauważłem teraz ładowanie nigdy się nie kończy i hulajnoga ładuje się cały czas. W weekend ładowała się 24h i musiałem ręcznie odłączyć zasilacz aby się proces ładowania zakończył (wyłączyła się). Też tak macie z ładowaniem wersij pro ? 

Spróbuj zasilacz od M365.
Może po prostu ten od Pro jest uszkodzony i nie jest w stanie wydać z siebie odpowiedniego napięcia i natężenia.

A tak po prawdzie to nawet trochę lepiej, im rzadziej ładujesz baterie do 100% tym więcej cykli ładowania wytrzyma.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
Różnica minimalna ale jak już spakowałem i targałem do sklepu to zgłosiłem z ciekawości 
 
 
Screenshot_20190708-103211.thumb.png.ef05861ace8d29dc1861e53325094372.png

Śrubka... tak
Bateria... nie

Oryginalny BMS nie próbuje wyrównać napięcia (balansować) jeżeli różnica jest koło 0.030V

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 godzin temu, mariusz13 napisał:

kupiłem taką tarczę i niestety,ale jest kiepsko wykonana,może nie jest krzywa w znaczeniu że ma tzw. bicie ,ale jest zdeformowana jak soczewka tzn. z jednej strony  jest lekko wklęsła a z drugiej lekko wypukła,najłatwiej sprawdzić to na tafli szkła,po położeniu tarczy wklęsłą stroną wszystko jest niby ok po jej odwróceniu i naciśnięciu na skraj tarczy druga strona się unosi i tak jest na całym obwodzie w/w tarczy z allegro  jeśli ktoś ma zbędną kasę to może ją wydać na taką tarczę,jutro sprawdzę to dokładnie szczelinomierzem,ale ideał to to nie jest i 59 zł chyba wyrzucone

https://allegro.pl/oferta/tarcza-hamulcowa-do-hulajnogi-xiaomi-mijia-m365-7747001302?snapshot=MjAxOS0wNy0wN1QxNjowODoyMS4yMzVaO2J1eWVyOzJmMGViMTA4NTkwZThhZWM1YTQ4YTA3MmZlMWRjZGE1ZDdlNWQwMjJkZmVhZWIxNDA4ODEzMGMyMzA1NThjNjU%3D

 

U mnie po zamontowaniu działa. Nie żebym to reklamowała, bo ja nie sprzedaję części. Wczoraj bardzo mi się przydał dobry hamulec, bo facet skręcający w lewo wymusił pierwszeństwo i zatrzymałam się może z 15cm od jego maski. Gdybym miała hamulec po staremu, to byłby dzwon. Podkreślam jednak, że nie wiem na ile jest to zasługa samej tarczy, a na ile zmiany pancerza, linki, tarczy i możliwości ustawienia klocków w miarę blisko tarczy.

Czekam za to na nowy zacisk, który będzie miał dwa ruchome klocki, a same klocki będzie można kupić dobrej jakości. Te z obecnego zacisku, to jakaś kompletna plastelina.

Share this post


Link to post
Share on other sites
35 minut temu, mariusz13 napisał:

Mimo wszystko jak za cos płacę i tp nie mało to to powinno być wykonane dobrze????

W pełni się zgadzam.

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 minut temu, mariusz13 napisał:

ten HB-100? Kiedy będzie?Ja zamówiłem to coś,może droższe może lepsze,może gorsze,okaże się po jakimś czasie,ale wolę mieć jakąś gwarancję,dostępność klocków-pasują z Shimano,i dostać to prędzej,na Youtube gość SzajBajk wypowiadał się o tym wynalazku pozytywnie.TRP Spyre C

28448_trp_spyre_flat_mount_disc_brake_caliper.jpg

Następny pozytyw,to taki że napisałem do sprzedawcy że coś z tarczą jest nie tak ,oddzwonił i obiecał poszukać innego  egzemplarza,prostego i wymienić.

Tak, ten HB-100. Co do TRP, to mam model HY/RD (półhydrauliczny) w szosie i wymaga on dość dużego skoku klamki zanim zacznie działać. Nie wiem, jak jest ze Spyre C. Ten z Chin też jest półhydrauliczny, a za 60 złotych mogę potestować co to warte. Klocki do tego zacisku pasują z Deore lub Saintów.

Szajbajka znam - działam nawet na jego forum :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ktoś kiedyś przygotował tabelkę z % baterii jakie wskazują diody a jak by tak wykonać naklejkę na panel - dobry to pomysł ?

Przygotowałem wstępnie taki wzór.

st.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
15 minut temu, mx-art napisał:

Ktoś kiedyś przygotował tabelkę z % baterii jakie wskazują diody a jak by tak wykonać naklejkę na panel - dobry to pomysł ?

Przygotowałem wstępnie taki wzór.

st.jpg

mega mi się podoba,to może zamówimy to razem ? lub kupie to od ciebie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poczeka

9 minut temu, bobo123 napisał:

mega mi się podoba,to może zamówimy to razem ? lub kupie to od ciebie.

Poczekajmy na uwagi innych, może ktoś będzie miał jakieś dodatkowe, ciekawe pomysły.  W kwestii wykonania dysponuje odpowiednimi maszynami do produkcji naklejek więc ten temat ogarniemy.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
Poczeka
Poczekajmy na uwagi innych, może ktoś będzie miał jakieś dodatkowe, ciekawe pomysły. 

Naklejka będzie mała i napisy z % staną się mikre.
Może umieścić tylko skrajności 100 - 74 większa czcionka ?
f569768bf186dbcc512c40c756cef02c.jpg
Ewentualnie pozbył bym się symboli baterii, i powiększy czcionkę ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

pixelq: naklejka to fajny pomysł, sam chciałem taką zrobić (miałem ściągę w telefonie, bo nie mogłem zapamiętać tych cyferek), ale ekranik dashboard za 100zł skutecznie rozwiązał ten problem, i kilka innych :)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
16 godzin temu, mx-art napisał:

Ktoś kiedyś przygotował tabelkę z % baterii jakie wskazują diody a jak by tak wykonać naklejkę na panel - dobry to pomysł ?

Przygotowałem wstępnie taki wzór.

st.jpg

Piszę się na ten wzór naklejeczki :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

A ja mam pytanie na które nie mogę znaleźć odpowiedzi.

Czy w modyfikowanym oprogramowaniu (z generatora softu) moja M365 również będzie się rozpędzała do vmax 20kmh poniżej 50% baterii ?

Jak wyglada tryb eco w modyfikowanym oprogramowaniu, czy moc jest taka sama a jedyne co możemy zmienić to vmax dla trybu eco ?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
Testowa wersja wykonana, z podwójną wartością % nie jest to aż tak małe i wydaje się być czytelne.

Szerze Ci powiem, że wyszło gustownie.
Szczególnie, że użyłeś matowej naklejki.

Gratuluje pomysłu i wykonania.
pixelq: naklejka to fajny pomysł, sam chciałem taką zrobić (miałem ściągę w telefonie, bo nie mogłem zapamiętać tych cyferek), ale ekranik dashboard za 100zł skutecznie rozwiązał ten problem, i kilka innych

„Ekranik” rozwiązuje wiele tematów
Nie trzeba telefonu, wszystko widać za naciśnięciem manetki.
Ja złożyłem sobie z nudów w zimie.
10c591df5caf0bfd92a261d3caf5f6a4.jpg
69679d98c08b3b0eb5fa8d1b7a069e83.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 godzin temu, mx-art napisał:

Testowa wersja wykonana, z podwójną wartością % nie jest to aż tak małe i wydaje się być czytelne.

a jest szansa żebyś nie wycinał dziury na przycisk power? Naklejka będzie wtedy działała antydeszczowo :)
Z chęcią kupię 2 czarne.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now