szabubabaobaba

Skuter / hulajnoga elektryczna - Xiaomi Mija M365

Recommended Posts

Dnia 3.04.2019 o 08:59, sebamac napisał:

...

Ustawiając 30 km/h jako max prędkości miałem osiągi do 29 km/h bez falowania. Eksperymentalnie wybrałem maksymalną prędkość 31 km/h co daje mi prędkość faktyczną ok. 30 km/h i brak falowania. Poniżej wykres.

 

Sądzę, że w zależności od wybranego oprogramowania i baterii mogą występować różnice. Ja korzystam z wersji FW 1.4.3. stała silnika 33000, KERS wyłączony,

WAŻNE

Temperatury poszły w górę i okazało się, że przy stałej silnika 33.000, silnik się dość mocno grzeje. Wprowadziłem zmianę stałej na 39.673 (650W) teraz po jeździe był letni. Zmiany w mocy znacząco nie odczuwam.

Edited by sebamac

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy możecie mnie uświadomić jak się aktualizuje hulajnogę- jestem kobietą i wcale się na tym nie znam :( Czy muszę w ogóle aktualizować ją ?

Mam dwie hulajnogi i jeździmy sobie z moim 10 letnim synem na spacerki-samego bym go nie puściła, bo hulajnoga jest jednak szybka a dzieci nie bardzo rozsądne ;)

Co powinnam wiedzieć jako dwudniowy posiadacz, bo ja je tylko wyciągnęłam z pudła i przejechaliśmy już 40 km :D Nic nie sprawdzałam.

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uwaga!

Pojawił się w PEŁNI DZIAŁAJĄCY sposób na downgrade z wersji 1.5.1 !!! 

1. Aby to zrobić, pobierz 2 pliki (aplikacja i plik BIN) :

Wersja BETA M365DOWNGhttp://rollerplausch.com/dl/BLE072.bin

BLE072.BINhttp://rollerplausch.com/dl/com.m365downgrade.apk

2. Następnie, pobrane pliki wgraj na telefon (apk zainstaluj, plik bin wrzuć do pamięci WEWNĘTRZNEJ telefonu tak aby móc go potem wybrać w aplikacji :) )

3. Otwórz zainstalowaną aplikację w telefonie, naciśnij CONNECT. Wybierz swoje urządzenie z listy. 

    Hulajnoga powinna się połączyć i zasygnalizować to krótkim piskiem: "pip" :mrgreen:

4. Naciśnij przycisk Check Ver

5. Kliknij Open bin, i wybierz z listy plik BLE072.BIN

6. Naciśnij Flash bin, poczekaj aż proces dojdzie do 100%.

Zrobione!!

I w ten oto sposób mamy możliwość instalacji custom firmware!
Aby wgrać np zmodowany soft, wystarczy go wygenerować/pobrać wybrany, wrzucić do tej samej aplikacji i wgrać podobnie jak robiliśmy downgrade.
Możemy wgrywać bezpośrednio z wygenerowanego pliku ZIP tak jak dotychczas!
Pamiętajcie tylko o tym aby w trakcie wgrywania nie ruszać hulajnogi ani telefonu.

Czekam na pierwsze opinie, ja bez problemu wykonałem downgrade, a już chciałem kupować ST-LINK :)





 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia 27.04.2019 o 13:56, HAQER napisał:

Uwaga!

Pojawił się w PEŁNI DZIAŁAJĄCY sposób na downgrade z wersji 1.5.1 !!! 

1. Aby to zrobić, pobierz 2 pliki (aplikacja i plik BIN) :

Wersja BETA M365DOWNGhttp://rollerplausch.com/dl/BLE072.bin

BLE072.BINhttp://rollerplausch.com/dl/com.m365downgrade.apk

2. Następnie, pobrane pliki wgraj na telefon (apk zainstaluj, plik bin wrzuć do pamięci WEWNĘTRZNEJ telefonu tak aby móc go potem wybrać w aplikacji :) )

3. Otwórz zainstalowaną aplikację w telefonie, naciśnij CONNECT. Wybierz swoje urządzenie z listy. 

    Hulajnoga powinna się połączyć i zasygnalizować to krótkim piskiem: "pip" :mrgreen:

4. Naciśnij przycisk Check Ver

5. Kliknij Open bin, i wybierz z listy plik BLE072.BIN

6. Naciśnij Flash bin, poczekaj aż proces dojdzie do 100%.

Zrobione!!

I w ten oto sposób mamy możliwość instalacji custom firmware!
Aby wgrać np zmodowany soft, wystarczy go wygenerować/pobrać wybrany, wrzucić do tej samej aplikacji i wgrać podobnie jak robiliśmy downgrade.
Możemy wgrywać bezpośrednio z wygenerowanego pliku ZIP tak jak dotychczas!
Pamiętajcie tylko o tym aby w trakcie wgrywania nie ruszać hulajnogi ani telefonu.

Czekam na pierwsze opinie, ja bez problemu wykonałem downgrade, a już chciałem kupować ST-LINK :)





 

 

Wszystko działa bez żadnego  problemu robiłem :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia 28.08.2018 o 19:08, pixelq napisał:

Ehhhh... u mnie ośka strzeliła jak już zamówiłem, złośliwa sztuka

Ale za to mogłem poszaleć szlifierką ;-)

2 x Nakrętka tulejkowa M6 x 24 imbus (jedna obcięta do 20, druga 15 milimetrów)

1 x WKRĘT DIN 913 (ISO 4026) A2 M6x40

całość z kurierem 37,20 pln

 

Przy wybijaniu trochę się opiera, polecam podłożyć drewniany klocek pod kierownicę

Pojawił się firmware 1.4.2

Widział ktoś jakiś oficjalny changelog ?

Kolego a podeślesz info gdzie zakupiłeś tą nakrętkę oraz wkręt? Masz może zdjęcie jak to wygląda na hulajnodze?

Edited by m365_user

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia 29.04.2019 o 16:57, m365_user napisał:

Kolego a podeślesz info gdzie zakupiłeś tą nakrętkę oraz wkręt? Masz może zdjęcie jak to wygląda na hulajnodze?

Wszystko z tego sklepu http://sklep.bufmax.pl/

Dnia 26.04.2019 o 21:12, 12szcz napisał:

Czy możecie mnie uświadomić jak się aktualizuje hulajnogę- jestem kobietą i wcale się na tym nie znam :( Czy muszę w ogóle aktualizować ją ?

Mam dwie hulajnogi i jeździmy sobie z moim 10 letnim synem na spacerki-samego bym go nie puściła, bo hulajnoga jest jednak szybka a dzieci nie bardzo rozsądne ;)

Co powinnam wiedzieć jako dwudniowy posiadacz, bo ja je tylko wyciągnęłam z pudła i przejechaliśmy już 40 km :D Nic nie sprawdzałam.

 

Jeśli nie widzisz potrzeby ruszania z piskiem oraz jazdy w okolicy 30km/h.... to temat aktualizacji możesz pozostawić na poziomie uruchomienia od czasu do czasu aplikacji Mi Home (tej oryginalnej).

A póki co to jeździjcie sobie spokojnie

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia 15.04.2019 o 18:54, Gość napisał:

Zapisalem sie specjalnie by się dopytać. Zastanawiam sie poważnie nad kumpnem wersji pro zeby dojezdzac do pracy. Do pracy mam max 24km w obie strony.

 

Dnia 15.04.2019 o 21:01, qbaxs napisał:

12km w jedną stronę to sporo jak na hulajnogę, to daje około 30 minut jazdy i tylko wersja pro dałaby radę - szczerze odradzam.

Dzień w dzień jeżdżę hulajnoga do pracy 14 km w jedną i 14 km z powrotem. Na oryginalnej baterii z m365 (nie pro) ładowanie w pracy jest potrzebne. Po wymianie baterii na porównywalna do Pro, ładuje tylko raz.

no i zacna oszczędność czasu - 40 minut hulajnoga, od 1 do 2 godzin autobus/tramwaj.

 

I tak przeturlałem się coś koło 3000 km.

Dnia 3.04.2019 o 09:43, lisek84 napisał:

Jak sadzicie - czy 15km(30km dziennie) to nie jest za dużo dla codziennej drogi do pracy i z powrotem. Chodzi mi o wygodę, o to ile zajmie czasu taka droga, czy brak amortyzacji i konieczność stania cały czas mnie nie wykończy szybko. Bo może wtedy lepiej jednak rower. 

Jeśli nie masz 5-7 lat to stanie na hulajnodze jakieś 40 minut nie powinno cię wykończyć.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ostrzegam!

podróbka na części w cenie oryginału

https://allegro.pl/show_item.php?item=8043995911

jest jeszcze silnik i tylne koło.

to nie jest Xiaomi M365:

- brak loga na podeście
- hamulec z logo firmy (oryginał jest bez napisu)
- zawias jest w kolorze czarnym (oryginał kolor ramy)
- silnik nie ma numeru seryjnego na obudowie

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

To jest podróba xiaomi m365 widać spraw na ramie tuż przy kierownicy oryginał jest jednolity.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sprzedam czarna hulajnoge miesieczną z przebiegiem 30km.Prezent dla kobiety niestety nie przypasował.Hulajnoga kupiona w Polskim sklepie na gwarancji z dowodem zakupu.Kupiona za 1800 sprzedam za 1600 do negocjacji dla konkretnie zainteresowanych.Kontakt Pw.

Share this post


Link to post
Share on other sites
15 godzin temu, bratze napisał:

Sprzedam czarna hulajnoge miesieczną z przebiegiem 30km.Prezent dla kobiety niestety nie przypasował.Hulajnoga kupiona w Polskim sklepie na gwarancji z dowodem zakupu.Kupiona za 1800 sprzedam za 1600 do negocjacji dla konkretnie zainteresowanych.Kontakt Pw.

https://cyfra.eu/product-pol-2189-Hulajnoga-elektryczna-Xiaomi-MiJia-M365-Czarna.html

Sklep Cię przebija ceną :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam Wszystkich,

Nie mogę się nigdzie doszukać rozwiązania mojego kłopotu. Dlatego mam nadzieję na Waszą pomoc.

Otóż moja hulajnoga ładuje się jedynie na około 33-36 % baterii.

Po całkowitym rozładowaniu również tak jest.

Zdejmowałem pokrywkę baterii i dioda mruga na niebiesko. Odłączenie wszystkich kabli też nic nie daje.

Czy ktoś spotkał się z podobnym problemem?

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 godzin temu, Michał Nowak napisał:

Witam Wszystkich,

Nie mogę się nigdzie doszukać rozwiązania mojego kłopotu. Dlatego mam nadzieję na Waszą pomoc.

Otóż moja hulajnoga ładuje się jedynie na około 33-36 % baterii.

Po całkowitym rozładowaniu również tak jest.

Zdejmowałem pokrywkę baterii i dioda mruga na niebiesko. Odłączenie wszystkich kabli też nic nie daje.

Czy ktoś spotkał się z podobnym problemem?

Zmierz miernikiem jakie napięcie jest na złączu zasilacza, powinno być tak koło 42V 

Pokaż też co „mówi” m365 tools o baterii ?

https://play.google.com/store/apps/details?id=app.peretti.m365tools&hl=pl

 

Edited by pixelq

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia 9.05.2019 o 10:38, Michał Nowak napisał:

Czy ktoś spotkał się z podobnym problemem?

I jak rozwiązałeś problem ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam kupiłem z Chin ekran (załączniku zdjęcie) Problem wygląda następująco po zamontowaniu nie chce się zrobić do końca aktualizacja jaka mi każą zrobić w Mi Home czy ktoś z was instalowałem taki ekran w zwykłej m365? Proszę o pomoc jeżeli ktoś wie jak to zrobić. 

Screenshot_20190511-205455.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dalsza walka z przetartymi dętkami.

Z początku było nieźle. Przejechałem ok 300-500 km bez wymiany dętek. Później poszła pierwszy raz. Wiele mozołów z wymianą. po 3-4 razie nauczyłem się to robić sprawnie. Nie wymieniałem opon. Bo po co. Bieżnik wyglądał ok. Był też drugi powód, który zniechęcał mnie do wymiany opon, ale tylko dętki - otóż używane opony po ok. 800-1000 km są bardzo miękkie, przez co wymiana z użyciem starej opony szła znacznie sprawniej i łatwiej, niż z użyciem nowej opony.

Ale z czasem szło coraz gorzej. Nowe dętki starczały na ok. 100 km. A kupowałem te niby "lepsze, grubsze", z czerwonym logo "AMALIBAY". Dzisiaj dętka z tyłu przetarła się po tygodniu od założenia. Po demontażu objawił się obraz masakry dętki (1 zdjęcie - image.png). Nic nie dało talkowanie, które tydzień temu wykonałem. Przejechałem ok. 50 km i dętka wyglądała dziś, jakby ją dorwał wściekły pitbull.

Spojrzałem tym razem, na wnętrze opony i chyba widać wyjaśnienie takiej masakry. Porównajcie wnętrze nowej oryginalnej opony (2 zdjęcie 20190511_170146_HDR.jpg) oraz  opony zjechanej ok 1000 km (3 zdjęcie - 8382397821873372601.jpg)

Jak widać - prawdopodobnym źródłem przetarć jest to, że sznurki (czy druty?) w nowej oryginalnej oponie są pokryte gumą, ale wraz z używaniem, guma się ściera i sznurki wychodzą na zewnątrz - i zaczynają ciąć dętki niczym brzytwy.

Dzisiaj wymieniłem oponę na nową - nie oryginalną, ale kupioną u MajFrenda. Niby ulepszoną, bo odróżniającą się inną fakturą wnętrza opony, większym połyskiem i takimi ogonkami na zewnątrz (zdjęcie 4 - Upgraded-Xiaomi-Mijia...). Dam znać, jak się sprawdzi. Z montażem był kłopot, bo nowy rodzaj opony jest znacznie bardziej twardy, nawet od nowych oryginalnych opon. 

Tak więc o ile wymiana dętki z użyciem zjechanej oryginalnej opony jest tylko "względnie niełatwa i frustrująca" - zaś wymiana dętki z użyciem nowej oryginalnej opony jest już "bardzo frustrująca i mocno uciążliwa", to zamontowanie tej nieoryginalnej zupgrejdowanej opony wydawało się z początku zupełnie niemożliwe.

Pomogło podgrzanie opony w mikrofali (po 10-15 sekund w 500w), tylko że w połowie montażu nowa opona wystygła i zrobiło się okropnie trudno. Z pomocą przyszła suszarka do włosów, którą lekko podgrzewałem oponę i centymetr po centymetrze upychałem oponę do rowka felgi (upychanie, nie podważanie - podważanie jest głupie, oponę trzeba ściskać i będzie wchodzić sama, w tym przypadku warto było po przeciwległej stronie średnicy ściskania, tam gdzie już weszła do felgi, związać "drutem do suszenia prania", by opona "ściskana na godzinie 14-15" nie wychodziła z rowka "na godzinie 9-10"). 

Ogólny wniosek jest taki - oryginalne opony i dętki nie są złe, ale warto wymieniać wraz z dętkami także oponę, bo przetarcia wewnętrzne będą niszczyć kolejne nowe dętki.

Jakie są Wasze doświadczenia? Co robię źle? Czy można wykorzystać stare opony? Są miękkie i znacznie przyjemniej się je zakłada i zdejmuje. Przedstawiona na zdjęciach jest wyraźnym mordercą nowych dętek, ale może można coś zrobić - wyścielić silvertape? (brzmi głupio, bo silvertape ma też w sobie włókna tnące gumę. Wkleić (jakim klejem) do środka starą wyciętą dętkę? (Niczym wkładkę do butów, by funkcjonowała jako osłona nowej dętki przed tymi odsłoniętymi włóknami, które tną nowe dętki).

Upgraded-Xiaomi-Mijia-M365-Electric-Skateboard-Scooter-Tyre-8-5-8-1-2X2-Inner-Tube-Tire.jpg

20190511_170146_HDR.jpg

8382397821873372601.jpg

image.png

Edited by paul1981
korekta

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 godzin temu, paul1981 napisał:

Dalsza walka z przetartymi dętkami.

Z początku było nieźle. Przejechałem ok 300-500 km bez wymiany dętek. Później poszła pierwszy raz. Wiele mozołów z wymianą. po 3-4 razie nauczyłem się to robić sprawnie. Nie wymieniałem opon. Bo po co. Bieżnik wyglądał ok. Był też drugi powód, który zniechęcał mnie do wymiany opon, ale tylko dętki - otóż używane opony po ok. 800-1000 km są bardzo miękkie, przez co wymiana z użyciem starej opony szła znacznie sprawniej i łatwiej, niż z użyciem nowej opony.

Ale z czasem szło coraz gorzej. Nowe dętki starczały na ok. 100 km. A kupowałem te niby "lepsze, grubsze", z czerwonym logo "AMALIBAY". Dzisiaj dętka z tyłu przetarła się po tygodniu od założenia. Po demontażu objawił się obraz masakry dętki (1 zdjęcie - image.png). Nic nie dało talkowanie, które tydzień temu wykonałem. Przejechałem ok. 50 km i dętka wyglądała dziś, jakby ją dorwał wściekły pitbull.

Spojrzałem tym razem, na wnętrze opony i chyba widać wyjaśnienie takiej masakry. Porównajcie wnętrze nowej oryginalnej opony (2 zdjęcie 20190511_170146_HDR.jpg) oraz  opony zjechanej ok 1000 km (3 zdjęcie - 8382397821873372601.jpg)

Jak widać - prawdopodobnym źródłem przetarć jest to, że sznurki (czy druty?) w nowej oryginalnej oponie są pokryte gumą, ale wraz z używaniem, guma się ściera i sznurki wychodzą na zewnątrz - i zaczynają ciąć dętki niczym brzytwy.

Dzisiaj wymieniłem oponę na nową - nie oryginalną, ale kupioną u MajFrenda. Niby ulepszoną, bo odróżniającą się inną fakturą wnętrza opony, większym połyskiem i takimi ogonkami na zewnątrz (zdjęcie 4 - Upgraded-Xiaomi-Mijia...). Dam znać, jak się sprawdzi. Z montażem był kłopot, bo nowy rodzaj opony jest znacznie bardziej twardy, nawet od nowych oryginalnych opon. 

Tak więc o ile wymiana dętki z użyciem zjechanej oryginalnej opony jest tylko "względnie niełatwa i frustrująca" - zaś wymiana dętki z użyciem nowej oryginalnej opony jest już "bardzo frustrująca i mocno uciążliwa", to zamontowanie tej nieoryginalnej zupgrejdowanej opony wydawało się z początku zupełnie niemożliwe.

Pomogło podgrzanie opony w mikrofali (po 10-15 sekund w 500w), tylko że w połowie montażu nowa opona wystygła i zrobiło się okropnie trudno. Z pomocą przyszła suszarka do włosów, którą lekko podgrzewałem oponę i centymetr po centymetrze upychałem oponę do rowka felgi (upychanie, nie podważanie - podważanie jest głupie, oponę trzeba ściskać i będzie wchodzić sama, w tym przypadku warto było po przeciwległej stronie średnicy ściskania, tam gdzie już weszła do felgi, związać "drutem do suszenia prania", by opona "ściskana na godzinie 14-15" nie wychodziła z rowka "na godzinie 9-10"). 

Ogólny wniosek jest taki - oryginalne opony i dętki nie są złe, ale warto wymieniać wraz z dętkami także oponę, bo przetarcia wewnętrzne będą niszczyć kolejne nowe dętki.

Jakie są Wasze doświadczenia? Co robię źle? Czy można wykorzystać stare opony? Są miękkie i znacznie przyjemniej się je zakłada i zdejmuje. Przedstawiona na zdjęciach jest wyraźnym mordercą nowych dętek, ale może można coś zrobić - wyścielić silvertape? (brzmi głupio, bo silvertape ma też w sobie włókna tnące gumę. Wkleić (jakim klejem) do środka starą wyciętą dętkę? (Niczym wkładkę do butów, by funkcjonowała jako osłona nowej dętki przed tymi odsłoniętymi włóknami, które tną nowe dętki).

 

 

Może warto włożyć coś takiego?

https://pl.aliexpress.com/item/Opona-rowerowa-liniowej-New-Arrival-2-sztuk-bia-y-MTB-opona-rowerowa-wk-adka-Anti-odporne/32945676213.html

Czekam u siebie z włożeniem do pierwszego przebicia.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 godzin temu, paul1981 napisał:

Ogólny wniosek jest taki - oryginalne opony i dętki nie są złe, ale warto wymieniać wraz z dętkami także oponę, bo przetarcia wewnętrzne będą niszczyć kolejne nowe dętki.

Tez doszedłem do tego wniosku. Po prawie 3000 km opona wewnątrz wyglądała jak obraz nędzy i rozpaczy.

Opona wyładowała w koszu, stała się cienka jak papier.

Myśle, że przy następnej wymianie założę do środka jakąś taśmę antyprzebiciowa (zefal).

 

 

13 godzin temu, Zbajci napisał:

Proszę o pomoc jeżeli ktoś wie jak to zrobić.

Pytałeś sprzedawcę ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia 11.05.2019 o 20:58, Zbajci napisał:

Witam kupiłem z Chin ekran (załączniku zdjęcie) Problem wygląda następująco po zamontowaniu nie chce się zrobić do końca aktualizacja jaka mi każą zrobić w Mi Home czy ktoś z was instalowałem taki ekran w zwykłej m365? Proszę o pomoc jeżeli ktoś wie jak to zrobić. 

Screenshot_20190511-205455.jpg

Z tego co wiem, przy modyfikacji przez dodanie ekranu wyświetlacza do starej wersji nie należy wgrywać oficjalnego oprogramowania, tylko specjalne spreparowane do pracy na starej płycie.

Tutaj poczytaj sobie i pobierz co trzeba.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Witam kupiłem z Chin ekran (załączniku zdjęcie) Problem wygląda następująco po zamontowaniu nie chce się zrobić do końca aktualizacja jaka mi każą zrobić w Mi Home czy ktoś z was instalowałem taki ekran w zwykłej m365? Proszę o pomoc jeżeli ktoś wie jak to zrobić. 
Screenshot_20190511-205455.thumb.jpg.96ca5d1b90cd24e794b40b79651e4d32.jpg
Bo ten ekran to podróbka, można przez niego wgrać soft do kontrolera i powinno działać ale softu w bms i ble nie da się zmienić.

Ale lepiej przeprogramować go stlinkiem na oryginalny, bo są takie same maja tylko inne softy.
https://m.facebook.com/groups/281317752351283?view=permalink&id=595022767647445d465f39343b286b42b58b7023c328b66.jpg

Wysłane z mojego Mi MIX 2 przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hej, pompowaliacie opony na stacji benzynowej przy użyciu tylk oryginalnej przejściówki, bez modyfikacji?

Wysłane z mojego Poco F1 przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia 13.05.2019 o 09:31, Lukaszlukasz napisał:

Bo ten ekran to podróbka, można przez niego wgrać soft do kontrolera i powinno działać ale softu w bms i ble nie da się zmienić.

Ale lepiej przeprogramować go stlinkiem na oryginalny, bo są takie same maja tylko inne softy.
https://m.facebook.com/groups/281317752351283?view=permalink&id=595022767647445d465f39343b286b42b58b7023c328b66.jpg

Wysłane z mojego Mi MIX 2 przy użyciu Tapatalka
 

Mój kupiony też okazał się podróbkowy, jakkolwiek działa w porządku a na "S" prędkość to 30 km/h - soft z tego hiszpańskiego filmu na youtube.

Żeby zaktualizować BMS można na chwilę wpiąć starą płytkę (tę z 4 diodami z M365). Odkręcamy kierownicę i tam jest łatwy dostęp do wtyczki bez potrzeby rozbierania ekraniku. Podłączenie tych małych konektorków od lampki, gazu i hamulca nie jest konieczne.

AAA zapomniałem - na aliexpress otwieraj normalnie spór, jako powód counterfelt items, ja dostałem $12 zwrotu przy cenie $18,99 za ten ekranik.

Edited by wstef

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za późno na refund, już wystawiłem pozytywną opinie, oczywiście opisałem ze to podróbka, ale że da się ją przeprogramować stlinkiem :-(
A w sumie w tej cenie jestem zadowolony :-)

Wysłane z mojego Mi MIX 2 przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cześć też mam ten ekran z Chin, nie działa. Jest ktoś, kto by mi to zrobił ? Za drobną opłatą ? 
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie zaświeca się przednia lampka, nie pokazuje stanu baterii, ani prędkości (jak jadę) 

Pokazuje 0 km / h

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nie zaświeca się przednia lampka, nie pokazuje stanu baterii, ani prędkości (jak jadę) 
Pokazuje 0 km / h
Musisz wgrać soft do emki z wersji pro (1.5.5) ze zwykłym softem emki nie będzie działał.

Tu w pliku ORIGINAL_1_M365_Flashing_155.zip mas gotowe.
https://trello.com/c/qNGoEkTJ/170-pantalla-xiaomi-m365-pro-para-xiaomi-m365

Tutaj masz generator, ale jeszcze nie wszystko działa tak jak powinno.
http://xn--80atlli8e.xn--p1ai/en/konstruktor-proshivok-pro

Wysłane z mojego Mi MIX 2 przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie ma żadnego nawet filmiku jak wygrywali te pliki i generatory aby ten licznik działał w 100%?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stronę wcześniej masz przecież film i jest wszystko pokazane. Linki do plików w opisie filmu.

Wystarczy wgrać jak pokazują DRV zmodyfikowane, BMS i bluetooth nie ruszasz. Działa i na podróbkowym ekraniku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tylko stronę wcześniej pokazuje filmik jak montuje licznik do pro a nie do zwykłej 356 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tu jest film i potrzebne pliki u mnie działa chociaż po wgraniu pliku BMS zablokowałem hulajke. Pomogło rozłączenie baterii. Proponuje wygrać plik DRV 155 przy starym wyświetlaczu a następnie zmienić na pro. Pliku BMS i BLE nie wgrywamy. U mnie działa wyświetlacz bez problemów.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fakt, jest to proste. 
1. Ściągamy ze sklepu play m365 downG
2. ściągamy Tu w pliku ORIGINAL_1_M365_Flashing_155.zip mas gotowe.
https://trello.com/c/qNGoEkTJ/170-pantalla-xiaomi-m365-pro-para-xiaomi-m365

3. rozpakowujemy 
4. w rozpakowany plik wchodzimy M365_Flashing_155  ------> flashing -----> DRV i original version kopiujemy na telefon
5. włączamy w tel m365 down G(pamietamy zeby miec właczony bluetooth)
6. klikamy connect wybieramy m365 
7. klikamy check version 
8. sprawdzamy jaka mamy wersje ja miałem 142 
9. klikamy open bin wybieramy wersję 143 (o jedną wyżej) i flash bin 
10. robimy tak samo jak w 9 ale wybieramy 155 i koniec musi działać. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 godzin temu, wstef napisał:

Stronę wcześniej masz przecież film i jest wszystko pokazane. Linki do plików w opisie filmu.

Wystarczy wgrać jak pokazują DRV zmodyfikowane, BMS i bluetooth nie ruszasz. Działa i na podróbkowym ekraniku.

Z tego co czytałem BMS i BT można wgrać, ale jak przeprogramuje się panel oficjalnym softem przez STLink

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

 cześć,

Zakupiłem ostatnio lekko używaną hulajnogę i mam mały problem z ładowaniem. Otóż bateria ładuje się ok.5 % na godzinę. Naładowanie całej trwa mega długo. Jaki może byc problem? Czy zasilacz może byc uszkodzony, czy to coś innego?

Screeny podczas ładowania

Screenshot_20190516-024214_m365 Tools.jpg

Screenshot_20190516-024221_m365 Tools.jpg

Edited by maciejkuz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now