szabubabaobaba

Skuter / hulajnoga elektryczna - Xiaomi Mija M365

Recommended Posts

3 godziny temu, Goldi_Cz-wa napisał:

A nie lepiej już dopłacić te 3 stówki i wziąć na miejscu ? ( np z xkom) Będziesz miał przynajmniej realną 2 letnią gwarancję 

W mall.pl chyba była ostatnio po 1799

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia 7.11.2018 o 12:39, qubap napisał:

Z litb nigdy nie jest szybko. Nie wiem skąd oni biorą terminy ale nie są realne. Przesyłki chyba zawsze idą z chin a później 3-5 dni z Holandii do Polski.

Potwierdzam. Sprawdziłem osobiście z zakupem hulajnogi. Zajęło około 3 tygodni.

Dnia 6.11.2018 o 14:53, tomekc napisał:

czy nie ma jakiegoś większego oporu?

Występuje tylko jak się złapie kapcia z przodu :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hej, od jakiegoś czasu jestem zainteresowany kupnem i chciałbym przed zakupem poznać Wasze zdanie na temat M365 z tej aukcji.

 

https://www.ebay.co.uk/itm/Black-Folding-Electric-Scooter-Xiaomi-M365-E-Scooter-Skateboard-Working-Travel-/153180369372?fbclid=IwAR2UrEcqo6ydmLviGawHeAu_a6B6ZAz36OVKVgE44JouVGFbUnir3psYXwk

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia 29.10.2018 o 11:53, djkynek napisał:

przeciez to mozna kupic na Ali za około 6 $

 

Dnia 1.11.2018 o 00:17, Radar10828 napisał:

No to kup... Widziałeś z czego to jest? I do tego poczekasz na to jakiś czas.

A pęknie szybciej niż oryginał. 

Dziękuję postoję. 

Ja wiem z czego mam to zrobione, robiłem to sam, i nie muszę się bać o zęby. I w sumie kosztowałoby mnie to niecałe 7, ale złotych (gdybym materiał musiał kupić).

właśnie nie wiem czy słabsze - oceny niezle (w innych ofertach więcej)

https://pl.aliexpress.com/item/ruby-zawiasu-Naprawy-Stali-Hartowanej-Blokady-Sta-e-ruba-ruba-Sk-adany-Hak-do-Xiaomi/32938875676.html

 

 

Edited by akslow

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 godzin temu, akslow napisał:

właśnie nie wiem czy słabsze - oceny niezle (w innych ofertach więcej)

Czy prawisz o tych 2 opiniach od jednego kupującego ?

zdecydowanie nie polecam, szkoda pieniędzy i nerwów.

Dnia 10.11.2018 o 16:26, Hellz napisał:

Biala 600 pln drozsza pd czarnej? :-)

Znaczy się popyt większy na białe jak nic.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hej,  zastanawiam się nad zakupem tej hulajnogi. Chciałbym, żeby był  to mój główny środek transportu po zakorkowanym mieście. Mam do was parę pytań:
- Czy macie jakieś zabezpieczenie antykradzieżowe, gdy trzeba gdzieś zostawić hulajnogę? Czy byłoby gdzie przypiąć m365 Ulockiem?
- Czy macie na nią jakieś pokrowce, gdy podróżujecie komunikacją miejską, czy po prostu jej nie składacie?
- Co robicie z hulajnogą, gdy jedziecie na basen, zakupy, do lekarza? 

Pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia 13.11.2018 o 11:32, marcinWa napisał:

Czy macie jakieś zabezpieczenie antykradzieżowe, gdy trzeba gdzieś zostawić hulajnogę? Czy byłoby gdzie przypiąć m365 Ulockiem?

Osobiście nie.

Dnia 13.11.2018 o 11:32, marcinWa napisał:

Czy macie na nią jakieś pokrowce, gdy podróżujecie komunikacją miejską, czy po prostu jej nie składacie?

Gdy jest luźno bez składania, kiedy więcej ludzi składam.

 

Dnia 13.11.2018 o 11:32, marcinWa napisał:

Co robicie z hulajnogą, gdy jedziecie na basen, zakupy, do lekarza? 

Na niewielkich zakupach paraduje z hulajnoga po sklepie.

20 godzin temu, krisu253 napisał:

zauważyłem że logo na podeście lekko się zdrapuje, normalne?

Ja bym się nie przejmował, wszak na logu stoisz... woda, kurz, piasek i się wytarło.

Edited by pixelq

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam

Od kupna hulajnogi wystarczyła jedna przejażdżka żebym złapała papcia,po przeczytaniu forum doszłam do wniosku ze zainstaluje od razu bezdętkowe pełne  z dziurami.

Od razu wymieniony został tył i przód ,efekt taki ze trzęsie ,po 25 minutach do pracy czuje sie "roztrzęsiona":) ale do przeżycia.

Nie chce zmieniać na dętkowe bo to więcej zabawy  co jazdy(przynajmniej z tego co czytam),a hulajnoga jest jako środek transportu do pracy,wiec  myślę nad wytłumieniem jakimkolwiek czy np mata antywibracyjna(co pod pralkę się kładzie ) położona na podest coś może pomóc?A może macie jakieś sugestie ?

Pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jedyne co pomoże to oryginalne opony bez dętek, też jest to opisane, nic skomplikowanego. Cały czas tak jeżdżę i żadnych problemów. Raz przez pół roku zdarzył się gwóźdź, zalepiony łatką od środka i śmigam dalej. Komfort nieporównywalny z pełnym kołem, koszt znikomy. Mam tak w 3 na 4 koła, a w jednym od 2.200 km oryginalna dętka i opona, czyli można. 

A tu taka ciekawostka https://spidersweb.pl/autoblog/elektryczna-hulajnoga-droga-rowerowa-przepisy/amp/

Czyli, możemy jeździć pod wpływem!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czytałam i o tym pomyśle,jest to też opcja dobra.Choć te są już założone i trochę to kosztowało  ,ogólnie nie jest źle na nich, choć jak wleciałam ostatnio na kostkę brukowa to nie wiedziałam gdzie jestem:)Dam im szanse przez jakiś czas może to kwestia przyzwyczajenia:)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Człowiek się przyzwyczai, ale kolana, biodra, kręgosłup i nadgarstki niekoniecznie. Ale są też plusy: rehabilitant będzie miał stałego klienta!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czyli mata antywibracyjna jest poronionym pomysłem...?Przejechałam na razie 30km na nowych kółkach,jako ze nie mieszkam w Polsce to pruje po ścieżkach rowerowych i jest jest git,nie jest git jak okazjonalnie wpadnę w jakąś dziurę,są plusy od razu się budzę;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

witam pytanie odnosnie akumulatora.

 skuter kupilem nowy z aliexpres. nie laduje nie reaguje na ladowarke w zasadzie na nic nie reaguje.na akumulatorze swieci sie jedynie czerwone swiatelko. po podlaczeniu ladowarki mruga 4 razy i tyle ... jak nacisne przycisk reset na plytce w srodku to samo 4 razy czerwone i tyle. wszystkie mozliwe kable i polaczenia sprawdzilem. zciagnelem folie z zewnatrz baterii i wszystkie laczenia wygladaja dobrze sama bateria ma 26,6 v teraz

 a na wyjsciu 02,4(gniazd do wetkniecia do srerownika/czerwony i czarny kabel) rozlaczylem i podlaczylem ( balanser czy jak tam to sie zwie) plytke z tasma(biala)baterii i tez nic. co mogl bym jeszcze zrobic i czy macie jakies podpowiedzi?

dzieki

Edited by Rafalolsztyn1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hej, mam problem z którym niestety nie potrafię sobie na razie poradzić. Od jakiegoś czasu mam lekki luz na kolumnie kierownicy. Nie chodzi o luz na zawiasie składania, to już sprawdzałem i regulowałem. Chodzi o samą kolumnę, która lekko się rusza (podobny efekt jak dla luzu na mocowaniu składania), co więcej jak pociągnę ją lekko do góry, mam drobny luz.

Próbowałem już wyszukać wideo, rozkładałem (ale jak widać nie do końca), szukałem zdjęć poglądowych. Nic nie znalazłem. Może ktoś ma doświadczenia? Wyglada na to, że rura kolumny kierownicy traci mocowanie do elementu będącego górną częścią zawiasu składania.

Będę wdzięczny za wszelkie sugestie.  

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chyba nie o to chodziło, ja mam luz powyżej zawiasu i nie mam pojęcia jak go wyeliminować, przewierciłem kolumnę wiertłem 4mm i wkręciłem śrubkę pomogło do pierwszej przejażdżki, później śrubka się wygina albo pęka, wyrzuciłbym tam większą ale boję się że oslabie cała konstrukcję.

Wysłane z mojego MI 6 przy użyciu Tapatalka

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam wszystkich jestem tu nowy i też stałem się szczęśliwym posiadaczem m365 . Mam do Was kilka pytań ważę około 90 kilogramów  hulajnogę kupiłem na dojazd do pracy około 2 km w jedną stronę  pod lekką górkę 300 metrów. Moje pytanie czy to normalne że na baterii przejeżdżam około 13 km i muszę ją ładować. Drugie pytanie czy przednie koło czyli te z silnikiem po obróceniu go ręką zaraz się zatrzymuję a tylne kręci się bez problemu oczywiście hulajka jest wyłączona. Pytam się o koło bo może ono ma duże opory i bateria szybciej siada no chyba że zamarło przejechałem bo 110 km i bateria jeszcze nie osiągnęła pełnej mocy. Bardzo proszę o odpowiedź bo bardzo mnie to nurtuje.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 11/26/2018 at 9:14 PM, blaise18 said:

Chyba nie o to chodziło, ja mam luz powyżej zawiasu i nie mam pojęcia jak go wyeliminować, przewierciłem kolumnę wiertłem 4mm i wkręciłem śrubkę pomogło do pierwszej przejażdżki, później śrubka się wygina albo pęka, wyrzuciłbym tam większą ale boję się że oslabie cała konstrukcję.

Wysłane z mojego MI 6 przy użyciu Tapatalka
 

dokładnie mam to samo, też nie wiem jak to wyeliminować, poczekam na nowe video autora zamieszczonego juz filmu. no i zamówiłem oryginalną kolumnę z zawiasem na Ali, zobaczymy

Share this post


Link to post
Share on other sites
18 godzin temu, TURBOZB napisał:

... czy to normalne że na baterii przejeżdżam około 13 km i muszę ją ładować. Drugie pytanie czy przednie koło czyli te z silnikiem po obróceniu go ręką zaraz się zatrzymuję...

13 km to trochę mało, latem 22-26 km (w trybie eco około 30km). Przy temp 0-4 to około 20 km. Koło przednie nie kręci się tak swobodnie jak tylne, jak zakręcę mocno ręką to zrobi 3-4 obroty i się zatrzyma. 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
19 godzin temu, TURBOZB napisał:

Witam wszystkich jestem tu nowy i też stałem się szczęśliwym posiadaczem m365 . Mam do Was kilka pytań ważę około 90 kilogramów  hulajnogę kupiłem na dojazd do pracy około 2 km w jedną stronę  pod lekką górkę 300 metrów. Moje pytanie czy to normalne że na baterii przejeżdżam około 13 km i muszę ją ładować. Drugie pytanie czy przednie koło czyli te z silnikiem po obróceniu go ręką zaraz się zatrzymuję a tylne kręci się bez problemu oczywiście hulajka jest wyłączona. Pytam się o koło bo może ono ma duże opory i bateria szybciej siada no chyba że zamarło przejechałem bo 110 km i bateria jeszcze nie osiągnęła pełnej mocy. Bardzo proszę o odpowiedź bo bardzo mnie to nurtuje.

Wszystko w normie. Baterie dostają po d*pie z zimna. Liczę że strata wynosi jakieś 30%.

27 minut temu, mcp napisał:

13 km to trochę mało, latem 22-26 km (w trybie eco około 30km). Przy temp 0-4 to około 20 km. Koło przednie nie kręci się tak swobodnie jak tylne, jak zakręcę mocno ręką to zrobi 3-4 obroty i się zatrzyma.

26 chyba że ważysz 50kg. Przy 90kg (pewnie bez kurtki, butów i śniadania :)) nie pojedzie więcej jak 18km +-1km latem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przy wadze 80 kg robię codziennie 16 km z pracy do domu bateria pod domem pokazuje latem 40%,  30% zimą przy 5-10 stopni. Dwie hulajnogi na zmianę jedna z przebiegiem 2700 druga 2300 wyniki takie same. Pewnie że dużo zależy od trasy, wiatru, temperatury, wagi kierowcy czy bagażu. W lipcu po 23,3 km drogą powiatową miałem 46% baterii, ale zdarza się też że ten mój 16 km robię na ostatniej kropce. 

Edited by mcp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzięki za odpowiedź bo myślałem że coś z łożyskami w przednim kole i dlatego takie zużycie baterii chociaż i tak wydaje mi się że powinno obracać się dużej bo przy wyłączonej kers nie powinien działać.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma ktoś może torbę i chciałby odsprzedać? Szukam, ale na miejscu nigdzie nie mogę znaleźć. Jedyna opcja to wysyłka z Chin i kilka tygodni oczekiwania. Chodzi mi o coś w tym stylu: 

https://www.banggood.com/Folding-Handbag-Storage-Bag-Portable-Carry-Bag-For-XIAOMI-Mijia-M365-Electric-Scooter-p-1362378.html?rmmds=search&cur_warehouse=CN

Share this post


Link to post
Share on other sites

jakby ktos byl zainteresowany kupnem to do 4go grudnia z kodem KLAWIATURPAN hulajnoge mozna kupic za 1709 zł na oleole

chyba w Polsce w tej chwili taniej nie ma nigdzie indziej?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cześć!
Planuję kupić tą hulajnogę i mam 2 pytania do posiadaczy:
Wiem, że po numerze seryjnym można sprawdzić czy hulajnoga jest w wersji chińskiej lub europejskiej. Czy te wersje się czymś różnią? 
A drugie pytanie: czy można do niej dokupić dodatkową baterię czy trzeba samemu dokładać ogniwa do oryginalnej?

Z góry dzięki za pomoc,
Pozdrawiam ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam.

Od kilku tygodni jestem posiadaczem M365 i ponieważ jeżdżę prawie cały czas po mokrej nawierzchni oraz w deszczu
(mieszkam w Irlandii a tu prawie zawsze pada deszcz)
Mam pytanie do Was, jak najbardziej ten pojazd przygotować do takiej jazdy? Już zrobiłem kilka modów - przy użyciu taśmy zabezpieczyłem gniazdo ładowania, oraz panel z diodami które pokazują stan baterii, zrobiłem prowizoryczne chlapacze przy błotnikach i jeszcze planuję zmienić opony na takie z lepszą przyczepnością.
Co zrobić żeby hulajnoga mi posłużyła jak najdłużej w takich warunkach?
b91c37311c947425bb7002b8aa9233f3.jpg

Wysłane z mojego Mi MIX 2S przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja ostatnio wylałem wodę z komory baterii. Dobrze jest zabezpieczyć dodatkowo otwór na kabel od tylnego światła. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na mokre drogi to się generalnie nie nadaje, nie da się jeździć szybko, a nawet jak jeździć wolno, to i tak można co chwilę wywinąć orła. Rower jest bezpieczniejszy i bardziej odporny na deszcz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now