Skocz do zawartości

Skuter / hulajnoga elektryczna - Xiaomi Mija M365


szabubabaobaba

Rekomendowane odpowiedzi

Hej,

Wiedząc że eMka ma realny zasięg około 15km, jak sądzicie, ile REALNIE pro będzie w stanie pojechać? Na necie różnie piszą, tutaj o m365 pro piszą że około 20km, ale https://rootblog.pl/hulajnoga-xiaomi-m365-pro-recenzja/ pisze że jednak więcej. Jak to w końcu jest, ktoś ogarnia?

 

Pytam bo nie wiem czy lepiej polować na eMkę w niższej cenie z okazji pro czy dorzucić. A zasięg jest dla mnie głównym czynnikiem win-win. Zaraz obok ceny ;)

Edytowane przez artkopera
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 3.04.2019 o 09:43, lisek84 napisał:

Jak sadzicie - czy 15km(30km dziennie) to nie jest za dużo dla codziennej drogi do pracy i z powrotem. Chodzi mi o wygodę, o to ile zajmie czasu taka droga, czy brak amortyzacji i konieczność stania cały czas mnie nie wykończy szybko. Bo może wtedy lepiej jednak rower. 

Z drugiej strony Xiaomi projektu QiCycle od lat chyba specjalnie nie rozwija, mało userów, bardzo mało rowerów które można kupić, wspomaganie do max 25km/h potem to zwykły rower. Koła większe i pewnie wygodniej na długiej drodze, ale może nie aż tak. No i dostępność jest koszmarna, plus ceny teraz jakoś dużo większe niż rok temu.

 

W co byście weszli aby wygodnie pokonywać te 30km dziennie. ?

Witam, wg mojego doświadczenia (ponad 10 km w jedną stronę prawie codziennie czyli ok 25 minut stania w jedną stronę) nie ma żadnego problemu. Ale 90% mojej trasy to ścieżka rowerowa. Czyli stać można spokojnie ze 40 minut myślę ale przeszkodą może być ten chodnik. Brak amortyzacji jest dla mnie największą wadą tej hulajnogi.

Jeśli masz 10-15% chodnika to dasz radę, przy większym udziale w twojej trasie różnych nierówności trzeba się będzie mocno zastanowić nad sensownością dojazdu. No chyba że chodniczek jest naprawdę równiutki. 

 

===============================================================================================

Witam wiosennie,

Pytanie do doświadczonych użytkowników: rozchybotał się błotnik z tyłu i urwał - standard. Urwał się niestety też przewód od lampki tylnej i to przed wtyczką.

Przeniosłem sobie zatem wtyczkę (użyłem innej) do miejsca gdzie jest bateria, a kabelki pod błotnikiem skręciłem, zlutowałem zaizolowałem. Niestety światło tylne po tej operacji już nie działa.

Pytanie moje jest takie: mierzę napięcie 3,9 V już za moją wtyczką po włączeniu świateł w hulanodze - czy to prawidłowe napięcie ? Może tam powinno być więcej?

Drugie pytanie: czy ktoś wie jak przetestować po odpięciu lampkę czy się nie spaliła? 

Edytowane przez grzegorzgrzegorz
oddzielna wypowiedź
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 10.02.2019 o 16:10, Arti napisał:

Witam czy jest dopuszczalna taka roznica na celi. Jak na mojej nr 4 ? 

Capture+_2019-02-10-16-08-13.png

 

Dnia 13.02.2019 o 10:50, Locke napisał:

Wlasni problem polega na tym ze warjuje po wlaczeniu i wylaczeniu eco ale w czasie jazdy. Gdy uruchomie emke znow jest tylko 18kmh. Czy jest jakis reset bo gdy wgrywam CFWw kolo wyrazniej szbciej ske kreci ale apka pokazuje 6kmh. Gdy zrobie update przez app ninebot do softu 134 lub recznie do 138 problem wraca czyli max 18kmh

 

16 godzin temu, grzegorzgrzegorz napisał:

Witam, wg mojego doświadczenia (ponad 10 km w jedną stronę prawie codziennie czyli ok 25 minut stania w jedną stronę) nie ma żadnego problemu. Ale 90% mojej trasy to ścieżka rowerowa. Czyli stać można spokojnie ze 40 minut myślę ale przeszkodą może być ten chodnik. Brak amortyzacji jest dla mnie największą wadą tej hulajnogi.

Jeśli masz 10-15% chodnika to dasz radę, przy większym udziale w twojej trasie różnych nierówności trzeba się będzie mocno zastanowić nad sensownością dojazdu. No chyba że chodniczek jest naprawdę równiutki. 

 

===============================================================================================

Witam wiosennie,

Pytanie do doświadczonych użytkowników: rozchybotał się błotnik z tyłu i urwał - standard. Urwał się niestety też przewód od lampki tylnej i to przed wtyczką.

Przeniosłem sobie zatem wtyczkę (użyłem innej) do miejsca gdzie jest bateria, a kabelki pod błotnikiem skręciłem, zlutowałem zaizolowałem. Niestety światło tylne po tej operacji już nie działa.

Pytanie moje jest takie: mierzę napięcie 3,9 V już za moją wtyczką po włączeniu świateł w hulanodze - czy to prawidłowe napięcie ? Może tam powinno być więcej?

Drugie pytanie: czy ktoś wie jak przetestować po odpięciu lampkę czy się nie spaliła? 

Spróbuj podłączyć lampkę odwrotnie dioda ma plus i minus po prostu zamień kable. Napięcie wydaje się być ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierwszy i ostatni mój sprzęt od xiaomi. Fajna zabawka, ale jak złapiesz gumę to pół dnia z głowy. To jest jakieś nieporozumienie, wymieniłem już wiele opon w rowerze i nigdy nie zmęczyłem się tak jak przy tym chińskim cudzie techniki. Jeśli ktoś się zastanawia nad kupnem to ja ODRADZAM.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bry, nowy jestem i mam pytanko, nie dalej jak tydzień temu kupiłem hulajnogę dystrybucja EU, i wczoraj podczas ładowania sprawdzałem sobie stopień naładowania baterii aplikacjami m365 battery oraz m365 tools. Dziś chciałem się zalogować do hulajnogi przez mi home i wyskakuje mi komunikat: urządzenie sparowane przez innego użytkownika (-10) i nie można się połączyć. Przez 2 poprzednie apki łączy się bez problemu jedynie przez oficjalną nie chce. Reset fonu był, w hulajodze przeprowadziłem reset (hamulec+gaz+przycisk włączenia) i dalej mam ten komunikat. Hulajnoga jeździ nic się nie dzieje tylko nie mogę się połączyć. Mam soft 1.4.2 bodajże nie mogę zaktualizować bo oficjalna apka nie działa i jest klops coś z tym idzie zrobić? nine bot nie działa (urządzenie nie wspierane), a z oficjalnej apki nie mogę usunąć hulajnogi i dodać ponownie. Zostaje serwis ?

 

 

 

//dobra temat nie ważny, żona przyznała się ;d że wczoraj jak była na hulajnodze z ojcem (se poszli pojeździć - on na mojej) to sparowała moją hulajnogę na jej koncie i ja nie mogłem się zalogować. Udało mi się w końcu usunąć u mnie w apce hulajnogę i dodać na nowo i wszystko działa.

Edytowane przez czp
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pojawiła się jeszcze prostsza metoda instalacji licznika od PRO w zwykłej M365- gotowe spreparowane firmware z jego obsługą. Nie update'uje ono tak jak aplikacja oficjalna modułu bluetooth do wersji 100 od której nie  ma już downgrade.

Omija to konieczność posiadania kontrolera od wersji PRO co w bardzo wstępnych testach wywnioskował Doc hello (wideo wstawiłem w post na stronie 40).

Samo wpięcie licznika od wersji PRO do zwykłej M365 nie zadziałało mu na tym filmie  - doczytałem później że działa tylko włącz / wyłącz, tryb ECO i NORMAL przełączanie oraz włączenie świateł. Nie działa poziom baterii, tryb SPORT, wskazanie prędkości.

Żeby to uaktywnić nalezy wgrać spreparowane firmware z poniższego filmiku - dodano w nim obsługę tych brakujących rzeczy.

Są angielskie napisy.

Aż sobie zamówiłem ten licznik z szybką z aliexpress :D

$19 licznik, $11.45 szybka:

https://www.aliexpress.com/item/New-Cellurlar-Hole-Non-Pneumatic-Tire-Shock-Absorber-for-Xiaomi-Mijia-M365-Electric-Scooter-Skateboard-Solid/32829653243.html

Teraz tylko czekać na zabawki.

Edytowane przez wstef
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, Kolunio34 napisał:

Panowie a używa ktoś mleka slime? Warto? Tak patrzę to koszt nie duży i może skończą się kapcie....emoji106.pngemoji6.pngemoji848.png

Ja użyłem zaraz po zakupie "SLIME USZCZELNIACZ DO DĘTEK 237 ML" nabyty na Alledrogo za 35 zł. Preparat polecali na zagranicznych forach jako rzecz którą nalezy wykonać jako pierwsze. Wlane po pół butli w każda dętkę. Na razie jest dobrze, pomimo, że przywaliłem kilka razy w nazwijmy to "nierówność drogi". Nie ma ubytków ciśnienia w oponach. Nie chciało mi się talku w oponę sypać, stwierdziłem, że przy zmianie opon albo uszkodzeniu dętki to zrobię.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

jako że niedługo stanę się posiadaczem M365, mam do was pytanko odnośnie zaczepu/blokady.

Czy macie jakieś godne polecenia tak, abym mógł podjechać Emką do jakiegoś sklepu, wejść do niego na 20min i nie martwić się że ktoś mi ją dmuchnie :)?

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 godzin temu, T1tos napisał:

Czy macie jakieś godne polecenia tak, abym mógł podjechać Emką do jakiegoś sklepu, wejść do niego na 20min i nie martwić się że ktoś mi ją dmuchnie :)?

Tak, w cebulandii proponuję nająć ochronę lub przywiązać do emki 2 rottweilery.

Kolego, jak ktoś nie będzie mógł ukraść to po prostu zepsuje coś, kopnie ze złości i zniszczy zderzak, manetkę prędkości albo hamulca. 

Z hulajnogami dziś jest jak 20 lat temu z rowerami, a rowerki do dziś kradną lub niszczą. Ot, Polsza nasza.

17 godzin temu, kawcz napisał:

Witam

Mam problem ze zdjęciem dętki z przedniego koła. Chodzi o to ze wentyl jest za długi i nie moge go wypchnąć tak żeby zdjąć dętkę.

Czy ktoś miał podobnie?? Co robić???

pozdrawiam

N każdym filmie w YT widać, zdejmij oponę to dętkę będzie można wyjąć. Jeżeli nie o to chodzi, daj zdjęcie problemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej.

Zakupiłem hulajnogę(m365) kilka dni temu ważę 87kg ciśnienie w oponach z przodu 3,5bara z tyłu 4,2bara. Hulajnoga przejeżdża max 8km i pada. Jeżdżę po w miarę prostym terenie i gładkim (ścieżka rowerowa) czy te wyniki są w normie? Jak widzę niektórzy osiągają odległości po 15km... Jeżdżę na trybie normalnym (eko włącza się jak bateria pada). Coś robię nie tak czy jestem za ciężki? 

Ps prędkość prawie ciągle maksymalna czasami stoję na światłach więc zwalniam.

Edytowane przez walus002
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

41 minut temu, Lukaszlukasz napisał:

To nie jest normalne.

Wysłane z mojego Mi MIX 2 przy użyciu Tapatalka
 

No dobra co zrobić aby było normalnie?

W załączniku screen z baterii nie wiem czy coś to pomoże...

Screenshot_20190414-224002.png

@edit

https://www.google.com/amp/s/spidersweb.pl/autoblog/hulajnoga-elektryczna-xiaomi-mijia-m365-opinie/amp/

"Zasięg… nie wiem ile podaje producent i nic mnie to nie obchodzi. Wiem ile ja przejeżdżam i na przejażdżki jakiej długości mogę sobie pozwolić. Stosowanie trybu eko rzeczywiście radykalnie wydłuża odległość do przejechania na jednym naładowaniu. Jest to nawet 15 km, o ile nie przeszkadza nam żółwie tempo (maks. 18 km/h, realnie to bliżej 12-14 km/h). Używając M365 w trybie standardowym, rozładowuję ją po ok. 9-10 km, przy czym końcówka także ma tempo zdenerwowanego ślimaka, ponieważ tryb oszczędzania energii włącza się samoczynnie. "

Nie tylko ja mam problem ?

Edytowane przez walus002
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coś jest nie tak, 39,9V i 100procent baterii. Powinno być koło 4.15V jak hulajnoga jest wyciągnięta z ładowarki.

 

Sam robię dziennie okolo 9km i zostaje około 30-40procent baterii, ale mam dający dużo mocy soft i 2 letnia juz emke, wcześniej zostawało mi około 50procent.

 

Moje zdjęcie jak mam 100 procent baterii.

 

Wysłane z mojego Mi MIX 2 przy użyciu Tapatalka

 

 

 

5d7b25e7399ea2a6a91803092b3890e1.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 13.04.2019 o 13:27, kawcz napisał:

Wentyl jest za długi i nie moge go wyciągnąć przez ta dziurę.

 

Z tego co widziałem nigdy nie było większych problemów z jego wyciąganiem.  Tutaj na filmiku widać 

 

Jeżeli fizycznie się klinuje mimo przygięcia gumy otaczającej wentyl na zewnątrz, proponuję wysłać zdjęcie do serwisu MI z prośbą o wytłumaczenie sposobu wyjmowania dentki.

Edytowane przez Gość
dodanie filmu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie co do zaczepu kierownicy (blokady) chulajnogi. Z komentarzy użytkowników wynika, że ten element ma tendencje do wyginania się w najgorszym wypadku łamania. Na allegro znalałem coś takiego. https://allegro.pl/oferta/blokada-zaczep-mocowanie-kierownicy-xiaomi-m365-7912037501 jednak nie jestem co do tego przekonany. W internecie nie mogę za bardzo nic znaleść, ktoś może ma testował?

Edytowane przez Ren
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Zapisalem sie specjalnie by się dopytać. Zastanawiam sie poważnie nad kumpnem wersji pro zeby dojezdzac do pracy. Do pracy mam max 24km w obie strony. Pytanie czy dojadę i czy to w ogole ma sens pod względem komfortu. Dojazd to głównie chodnik i moze 1-2 km ubitej płaskiej ścieżki. Nigdy nie jeździłem czyms takim a wydawac 2k tylko po to by sprawdzić to troche strach. Wiec prosiłbym kawałek konstruktywnej opini. 

I tak czytałem że troche długi dystans jak na stanie i to wlasnie mnie odstraszyło, bo pewnie już by dzieci w chinach pakowały karton...

Przejrzałem forum i co do zasiegu to wiem ze jest różnie. Normalna wersja do max 24km. Wiec pro powinna dać radę, ale czy to gra warta świeczki?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12km w jedną stronę to sporo jak na hulajnogę, to daje około 30 minut jazdy i tylko wersja pro dałaby radę - szczerze odradzam. Jeżeli nie zależy Ci na kompaktowym rozmiarze to lepiej dołóż trochę kasy i kup rower elektryczny np HIMO C20 - sam chyba zmienię swoją eMkę na taki, i też można go złożyć, zasięg do 80km, prędkość jak w M365, 6 stopniowe biegi shimano, no i siedzisz, a jak chcesz to pedałujesz
https://s.click.aliexpress.com/e/KR6YZC8




Wysłane z mojego Mi MIX 2S przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 godzin temu, Ren napisał:

Mam pytanie co do zaczepu kierownicy (blokady) chulajnogi. Z komentarzy użytkowników wynika, że ten element ma tendencje do wyginania się w najgorszym wypadku łamania. Na allegro znalałem coś takiego. https://allegro.pl/oferta/blokada-zaczep-mocowanie-kierownicy-xiaomi-m365-7912037501 jednak nie jestem co do tego przekonany. W internecie nie mogę za bardzo nic znaleść, ktoś może ma testował?

Duraluminium - to nadal stop aluminium, a wszystkie produkty bazujące na stopie aluminium są podatne na pękanie zmęczeniowe, nie podane który stop i czy poddawany utwardzaniu powierzchniowemu. Fakt jest bardziej masywny ten zaczep, ale mimo wszystko lepszym rozwiązaniem było by zastosowanie stali. Warto ponadto zwrócić uwagę, że zaczep to nie tylko ten języczek wskazany w aukcji, a również ząbek za który haczy się ten zaczep, który również jest zrobiony z aluminium (stopu, zapewne również któregoś z durali). Jeżeli naprężenie i zmęczenie materiału nie przerwie języczka, może odłamać próg wgłębienia w kolumnie. 

Czy warto wymieniać prewencyjnie? To już preferencje osobiste, jeżeli materiał użyty w aukcyjnym zaczepie jest dobry, nie pogorszy sprawy. W necie są też swego rodzaju pierścienie okalające całe złącze montowane zamiast tego plastykowego zabezpieczenia, które usztywniają połączenie rur nie pozbawiając możliwości składania. Sądzę że to jest właściwy kierunek.

Ja stosuję zasadę nie wieszania się na kierownicy. Samo konstrukcja kierownicy składa się do tyłu, nie do przodu, więc jak się an niej nie wisi, to nie ma większego znaczenia nawet jak by się zaczep odłamał. Wyhamować zawsze idzie bo pochylenie do przodu zawsze kierownica będzie wspierać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć.

Jestem posiadaczką m365 od niecałego miesiąca. Dziś na wyprawie w dalekie strony hulajnoga się przewróciła. Podniosłam ją, nie ma żadnych widocznych uszczerbków, jednak po włączeniu piszczy i niestety nie działa. Sprawdzałam już jej specyfikację przez aplikację, wyświetliła mi się tylko informacja, że hulajnoga zostanie odblokowana za 3 godziny, jednak nic takiego się nie wydarzyło. Czy komuś już przytrafiło się coś takiego? Nie ukrywam,że się polubiłyśmy i widmo tak szybkiej rozłąki mnie dobija. Z góry dzięki za wszelkie odpowiedzi!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 3.04.2019 o 08:59, sebamac napisał:

...

Ustawiając 30 km/h jako max prędkości miałem osiągi do 29 km/h bez falowania. Eksperymentalnie wybrałem maksymalną prędkość 31 km/h co daje mi prędkość faktyczną ok. 30 km/h i brak falowania. Poniżej wykres.

 

Sądzę, że w zależności od wybranego oprogramowania i baterii mogą występować różnice. Ja korzystam z wersji FW 1.4.3. stała silnika 33000, KERS wyłączony,

WAŻNE

Temperatury poszły w górę i okazało się, że przy stałej silnika 33.000, silnik się dość mocno grzeje. Wprowadziłem zmianę stałej na 39.673 (650W) teraz po jeździe był letni. Zmiany w mocy znacząco nie odczuwam.

Edytowane przez Gość
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy możecie mnie uświadomić jak się aktualizuje hulajnogę- jestem kobietą i wcale się na tym nie znam :( Czy muszę w ogóle aktualizować ją ?

Mam dwie hulajnogi i jeździmy sobie z moim 10 letnim synem na spacerki-samego bym go nie puściła, bo hulajnoga jest jednak szybka a dzieci nie bardzo rozsądne ;)

Co powinnam wiedzieć jako dwudniowy posiadacz, bo ja je tylko wyciągnęłam z pudła i przejechaliśmy już 40 km :D Nic nie sprawdzałam.

 

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uwaga!

Pojawił się w PEŁNI DZIAŁAJĄCY sposób na downgrade z wersji 1.5.1 !!! 

1. Aby to zrobić, pobierz 2 pliki (aplikacja i plik BIN) :

Wersja BETA M365DOWNGhttp://rollerplausch.com/dl/BLE072.bin

BLE072.BINhttp://rollerplausch.com/dl/com.m365downgrade.apk

2. Następnie, pobrane pliki wgraj na telefon (apk zainstaluj, plik bin wrzuć do pamięci WEWNĘTRZNEJ telefonu tak aby móc go potem wybrać w aplikacji :) )

3. Otwórz zainstalowaną aplikację w telefonie, naciśnij CONNECT. Wybierz swoje urządzenie z listy. 

    Hulajnoga powinna się połączyć i zasygnalizować to krótkim piskiem: "pip" :mrgreen:

4. Naciśnij przycisk Check Ver

5. Kliknij Open bin, i wybierz z listy plik BLE072.BIN

6. Naciśnij Flash bin, poczekaj aż proces dojdzie do 100%.

Zrobione!!

I w ten oto sposób mamy możliwość instalacji custom firmware!
Aby wgrać np zmodowany soft, wystarczy go wygenerować/pobrać wybrany, wrzucić do tej samej aplikacji i wgrać podobnie jak robiliśmy downgrade.
Możemy wgrywać bezpośrednio z wygenerowanego pliku ZIP tak jak dotychczas!
Pamiętajcie tylko o tym aby w trakcie wgrywania nie ruszać hulajnogi ani telefonu.

Czekam na pierwsze opinie, ja bez problemu wykonałem downgrade, a już chciałem kupować ST-LINK :)





 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...