Skocz do zawartości

Skuter / hulajnoga elektryczna - Xiaomi Mija M365


szabubabaobaba

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, kupiłem hulajnogę #xiaomi #pojazdyelektryczne m365 czarną. Kupiona w sklepie mall.pl, próbowałem ją połączyć z aplikacją Mi home jednak po 3 sekundach połączenie BT się urywa. Jakieś pomysły jak to naprawić? 
-Hulajka naładowana do 100%
-Nie łączy się również z apką ninebot 
-Sparowało ją z apką i jest tam widoczna jednak w przypadku połączenia jest BT disconected. 
-Parowałem to kilkadziesiąt razy na 2 różnych telefonach. 
-Hulajnoga potrzebuje jakieś aktualizacji, przy 3 % się rozłącza.

Screenshot_20180802-182636.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

On 7/30/2018 at 8:23 AM, qubap said:

Odpowiedź na poprzedniej stronie, drugi post od dołu. 

Nasmarowanie smarem do łożysk rowerowych (niebieski) pomogło.

Tak przy okazji - rozpocząłem trackowanie wydatków i ładowań hulajnogi na Motostacie: https://www.motostat.pl/vehicle-stats/92683 
Litr = 1kW, z obliczeń wychodzi mi, że pełne naładowanie aku kosztuje 0,38-0,4 kW, więc pełny bak założyłem 0,4.

Jak na razie wychodzi mi trochę poniżej 1zł/km, czyli 20 gr taniej niż rower.

Edytowane przez radxcell
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 2.08.2018 o 14:39, Lukasz_AP napisał:

Czy trzeba globalnie ustawić dla całego telefonu?

Globalnie. Usatwienia > Ekran i jasność > Autoblokada 

tylko nie wiem po co... „Kocham” roweżystów z słuchawkami w uszach gapiących się w ekran.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, radxcell napisał:

Hmmm... no jednak nie jest tak różowo :)

image.thumb.png.d27edb50fd4f077c769593ed6782b18d.png

Tak więc na razie elektromobilność w wykonaniu Xiaomi przegrywa z rowerem. Tyle, że rower mam 124 miesiące, a Xiaomi na razie 1.

Jakoś dziwnie Ci wychodzi " 1zł/km" przecież 0,4kWh jest na 20-25km, czyli powinno wyjść 1,6 do 2kWh na 100km. Chyba, że masz tak drogi prąd.

Koszt jest pomijalny szkoda go liczyć.

Edytowane przez akslow
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 hours ago, akslow said:

Jakoś dziwnie Ci wychodzi " 1zł/km" przecież 0,4kWh jest na 20-25km, czyli powinno wyjść 1,6 do 2kWh na 100km. Chyba, że masz tak drogi prąd.

Koszt jest pomijalny szkoda go liczyć.

Nawet w tej chwili 1,35 zł/km.

Liczę w jedyny moim zdaniem prawidłowy, nie wprowadzający w błąd sposób, czyli TCO/przebieg.
I faktycznie, prąd jest minimalny, ale dochodzą części, serwis, wyposażenie i to robi swoją robotę. Wszystko wpisałem na motostata, zobaczymy jak pod koniec sezonu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 minut temu, radxcell napisał:

Nawet w tej chwili 1,35 zł/km.

Kolega nie wpadł na to że uwzględniasz inne koszty (zakupu, serwisowania). Tylko w twojej kalkulacji brakuje wydatków na żarcie potrzebne do spalanych kalorii na rowerze. Jak się stołujesz w markowych restauracjach (z gwiazdkami Michelin-a) to te koszty mogą być spore :-D.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minute ago, FromWP said:

Kolega nie wpadł na to że uwzględniasz inne koszty (zakupu, serwisowania). 

Zakup nie wchodzi, bo miałoby to sens dopiero kiedy sprzedam, albo kiedy ją w jakiś inny sposób utracę.

Jedzenia nie wliczam ani do TCO hulajnogi, ani roweru, ani samochodu :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, radxcell napisał:

Jedzenia nie wliczam ani do TCO hulajnogi, ani roweru, ani samochodu :)

Ale tu spalone kalorie (czyli pośrednio jedzenie jako paliwo i koszt tankowania) może mieć duże znaczenie. To oczywiście tylko żart, ale trochę podważający założenia twoich  teoretycznych wyliczeń,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, FromWP napisał:

Tylko w twojej kalkulacji brakuje wydatków na żarcie potrzebne do spalanych kalorii na rowerze. Jak się stołujesz w markowych restauracjach (z gwiazdkami Michelin-a) to te koszty mogą być spore :-D.

Koszty prania przepoconych stroi i ich wymiany też pominął ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 28.07.2018 o 09:51, pixelq napisał:

To są bezczelne podróby.

Co powiecie na to: Archos Citee Power ?
Praktycznie identyczny wygląd, ale mniejsze wymiary, słabsza bateria, prawdopodobnie pneumatyczne opony bezdętkowe.
Dodano licznik prędkości.
Dziwne natomiast jest to " IP: IP20"

Edytowane przez gbr
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 hours ago, gbr said:

To są bezczelne podróby.

Co powiecie na to: Archos Citee Power ?
Praktycznie identyczny wygląd, ale mniejsze wymiary, słabsza bateria, prawdopodobnie pneumatyczne opony bezdętkowe.
Dodano licznik prędkości.
Dziwne natomiast jest to " IP: IP20"

Ja powiem, że ktoś pojechał z translatorem.

Quote

Wreszcie, bezpieczeństwo nie będzie już problemem dla ARCHOS Citee Power. Dobrze przemyślany elektryczny skuter jest odporny na wysokiej klasy aluminiowe zawieszenie. Jest wyposażony w powłokę antypoślizgową, latarnię morską i dzwonek, wygodny do ostrzegania o jego obecności. Jedź bezpiecznie i zwolnij dzięki swojemu hamulcu tarczowemu.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, radxcell napisał:

Ja powiem, że ktoś pojechał z translatorem.

 

Myślę, że istotnym argumentem do zakupu oprócz odporności na aluminiowe zawieszenie i wyposażenie w latarnie morską jest też:

"Po zakończeniu podróży z łatwością wyginaj elektryczny skuter i noś go bez wysiłku za pomocą haka. "

Edytowane przez wstef
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 16.07.2018 o 20:33, vaG napisał:

 

Mam kontakt z koleżanką z Ukrainy. Za 3 tyg. jedzie do siebie na 2 tyg. Jak coś to mogę zagadać by jakieś zbiorowe zakupy zrobiła i przywiezie to do mnie do Wrocławia.

Witam serdecznie wszystkich forumowiczów Też od niedawna mam to jezdidelko i banan z pyska nie schodzi, Ale do rzeczy,  czy Mógłbyś zamówić dla mnie tarcze hamulca i zapinkę kompletną że wszystkimi bajerami

Edytowane przez Krzysztof.B
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

On 7/16/2018 at 8:33 PM, vaG said:

Mam kontakt z koleżanką z Ukrainy. Za 3 tyg. jedzie do siebie na 2 tyg. Jak coś to mogę zagadać by jakieś zbiorowe zakupy zrobiła i przywiezie to do mnie do Wrocławia.

Pisałbym się na komplecik, jak rozumiem jak poniżej:

image001.thumb.png.a586e6e4a5f9fa5dacc4ebf483045e46.png

Czarny. 

Jaka szansa na zorganizowanie zakupów?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam założony komplet z Nylona. Potwierdzam, że jakościowo te gumy są znacznie lepsze niż CST. Guma grubsza i bardziej elastyczna. Jedynie przy używaniu bez dętki trzeba mieć na uwadze, że opony z nylona  na rancie mają nadlane "progi" z gumy, które trzeba ściąć by opona się dobrze uszczelniła.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 6.07.2018 o 18:33, iak napisał:

Wywal zupełnie to łączenie, połącz jak chcesz kable na stałe (lutowanie, skręcanie obojętne byleby działało i było uszczelnione), wpuść je tak jak było do środka i dopiero wewnątrz użyj jakiekolwiek łączenia typu gniazdo-wtyczka. Szkoda czasu na szukanie czegoś pasującego i zabawę z tym. Tak to zdejmujesz pokrywę rozpinasz kabel i wyjmujesz go razem z tą gumką... Po sprawie. 

Zrobiłem, jak piszesz, ale na razie bez żadnej wtyczki - polutowałem na stałe. Nie wydaje mi się, abym w najbliższym czasie musiał to wyciągać, tym bardziej, że spawanie błotnika mam już za sobą, więc liczę, że trochę potrzyma. Dzięki!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Radziasss napisał:

Zrobiłem, jak piszesz, ale na razie bez żadnej wtyczki - polutowałem na stałe. Nie wydaje mi się, abym w najbliższym czasie musiał to wyciągać, tym bardziej, że spawanie błotnika mam już za sobą, więc liczę, że trochę potrzyma. Dzięki!

Ja złączyłem na stałe a już wewnątrz obudowy zrobiłem łączenie najzwyklejszą złączką do przewodów elektrycznych (wkładasz przewód i przykrecasz śrubke = z drugiej strony tak samo) bo błotnik to jedno ale gdybyś musiał wyjąć baterie to wtedy jest problem. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 godzin temu, iak napisał:

Ja złączyłem na stałe a już wewnątrz obudowy zrobiłem łączenie najzwyklejszą złączką do przewodów elektrycznych (wkładasz przewód i przykrecasz śrubke = z drugiej strony tak samo) bo błotnik to jedno ale gdybyś musiał wyjąć baterie to wtedy jest problem. 

Jak będę potrzebował wyjąć baterię lub błotnik, to przetnę kabel w podłodze, który dosztukowałem, a przy ponownym montażu dołożę wtyczkę. Swoją drogą, jak ktoś chce porządnie i szybko naprawić błotnik to polecam temat spawania plastiku. Póki co trzyma i trzymać powinien - w końcu tak samo naprawia się np. zderzaki samochodowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 15.08.2018 o 12:41, ql3r napisał:

Według kodów błędów coś jest nie tak z manetką gazu (kod 14).

Osobiście rozkręciłbym manetkę i sprawdził czy czujnik/magnes są we właściwej pozycji, poza tym sprawdziłbym czy z kabelkami jest wszystko w porządku.

---

Nie doczytałem że manetka była sprawdzana

throttle and brake errors

@zwierze Nie grzebałeś nic przy hamulcach? Miałem to samo po tym, jak regulowałem hamulce. Wystarczyło nacisnąć rączkę hamulca parę razy i/lub ustawić klocki lub linkę.

Dnia 15.08.2018 o 20:29, Krzysztof.B napisał:

Inwestuję w kask :-( Zaliczyłem dzwona z wywrotką, że nie wiedziałem gdzie i po co jadę

A teraz coś furgocze przy mechanizmie składania :-(

Podobna historia u mnie. Od tamtego momentu wszędzie tylko w kasku. W życiu bym nie przypuszczał, że tak się załatwię

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...