Skocz do zawartości

Skuter / hulajnoga elektryczna - Xiaomi Mija M365


szabubabaobaba

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Wildfire_SFM

Dzięń dobry! Mam taką hulajnogę ale niestety mam problem. Nie działa na mojej hulajnodze jakiś kontroller na baterii. Niestety jest możliwość go kupić tylko razem z baterią. Ale ta moja bateria jest nowa i nie chcę ją zmieniac. Może ktoś miał taki problem? może ktoś ma już niepotrzebną baterię z tym kontrollerem?

Edytowane przez Wildfire_SFM
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, 365max napisał:

Co wy robicie że wam ten błotnik odpada? Trzymacie tam nogę ?

On pęka tak jakby był wyrywany do góry, a nie deptany. Mi już pęka wyżej za śrubami w obu hulajnogach. Zostaje już chyba tylko wspornik. Jest projekt, będziemy drukować https://www.thingiverse.com/thing:2875361

  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sumie nie ma co się dziwić w końcu cały ciężar podczas przenoszenia z miejsca na miejsce jest wsparty na haku na błotniku a podkładki które mają wzmacniać element błotnika są niewystarczające. Dobrym rozwiązaniem byłby po prostu częściowo metalowy błotnik do uchwytu trzymającego kierownicę. Ale nie mam narzędzi i umiejętności by takie coś wykombinować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jej praktycznie wcale nie składam. Pęka od szybkiej jazdy po dziurach. Konstrukcja tego błotnika jest wyjątkowo nieudana.
W Kołobrzegu jest dużo kocich łbów i czasami błotnik wpadł w duże wibracje i dlatego pęka.

Wysłane z mojego PRA-LX1 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przepraszam za dwa laickie pytania ale dzisiaj odebrałem i jestem podjarany :)

1. Jak obsługiwać tempomat?

2. Co powoduje zmiana odzyskiwania energii?

3. Czy można zablokować wyłączoną hulajnogę?

4. Korzystam z seagway ninebot, czy powinienem mieć jeszcze jakąś apkę od xiaomi

Dzięki za wyrozumiałość.

Edytowane przez maskon
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, maskon napisał:

przepraszam za dwa laickie pytania ale dzisiaj odebrałem i jestem podjarany :)

1. Jak obsługiwać tempomat?

2. Co powoduje zmiana odzyskiwania energii?

3. Czy można zablokować wyłączoną hulajnogę?

4. Korzystam z seagway ninebot, czy powinienem mieć jeszcze jakąś apkę od xiaomi

Dzięki za wyrozumiałość.

Witaj,

Mamy z żoną od dwóch tygodni dwie M365 i może nie jestem jeszcze weteranem bo przejechałem dopiero zaledwie 20 mil ale spróbuje Ci odpowiedzieć:

1. Uaktywniasz w aplikacji Cruise Control. Potem gdy utrzymujesz jakakolwiek predkosc przez 5s to słyszysz sygnał. Zwalniasz kciuka a hulaj wciąż podąża z ta prędkością. Manual powraca gdy znów naciśniesz gaz lub hamulec. 

2. Odzyskiwanie energii działa podczas hamowania silnikiem. W opcji „Energy Recovery...”  możesz ustawić lekki, średni i duży odzysk. Ten ostatni skutkuje tym ze hulaj dość mocno spowalnia (zysk energii największy). Optymalna to wg mnie „medium” ale najlepiej przetestować to samemu. Oczywiście odzyskiwanie energii przekłada się na nieco większy zasięg. 

3. Nic mi o tym nie wiadomo. Blokada, która jest  (hasło) dotyczy zabezpieczenia przed wejściem z innego urządzenia bluetooth. 

4. Domyślną aplikacją jest MI HOME

Ninebot tylko wersja bodaj 4.3 i starsze. 

 

Pozdrawiam i miłej zabawy. 

B2A1C5E5-758F-47F4-BC78-6517615F7270.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 28.05.2018 o 13:49, mcp napisał:

Ciekawostka: Wersja europejska 500km przebiegu bez żadnego ubytku powietrza w kołach, wersja "chińska"przy tym przebiegu wymagała wymiany dętek 3 razy, a powietrza ubywa cały czas. 

Dziś miałem przyjemność zmienić dętkę po raz drugi - wersja europejska, powietrze nie schodziło, przejechane 200km, całe szczęście znowu tylne koło i dokładnie tak samo jak za pierwszym razem - nie najechałem na nic ostrego, tylko dętkę rozerwało z boku, kiepska jakość gumy albo w zasadzie jej brak, gdy zakładałem dętkę (wymiana na tą w dostarczoną w zestawie) to wyglądała ok, po około miesiącu - tak jak na zdjęciu... zmieniłem teraz na kupioną na aliexpress - wyglądają na grubsze i solidniejsze, ciekawe ile wytrzyma, zobaczymy

20180529_133016.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja wczoraj też wyciągnąłem przetartą dętkę z tylnego koła, ale już nie założyłem nowej tylko wcisnąłem zawór TR412 i napompowałem bez dętki - przez noc trzyma powietrze. Na razie nie zastosowałem żadnych uszczelniaczy Zobaczymy jak będzie trzymać po kilku kilometrach. Opona anti-slip z gearbesta - oryginalna okazała się dziurawa. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś miałem przyjemność zmienić dętkę po raz drugi - wersja europejska, powietrze nie schodziło, przejechane 200km, całe szczęście znowu tylne koło i dokładnie tak samo jak za pierwszym razem - nie najechałem na nic ostrego, tylko dętkę rozerwało z boku, kiepska jakość gumy albo w zasadzie jej brak, gdy zakładałem dętkę (wymiana na tą w dostarczoną w zestawie) to wyglądała ok, po około miesiącu - tak jak na zdjęciu... zmieniłem teraz na kupioną na aliexpress - wyglądają na grubsze i solidniejsze, ciekawe ile wytrzyma, zobaczymy
20180529_133016.thumb.jpg.e0557bf9fb63dedb7df0f2d513c38fad.jpg
Musisz talkiem posypać bo ta gruba tez ci sie przetrze po bokach

Wysłane z mojego LG-H990 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moja bezdętkowa instalacja tylnej opony trzyma powietrze tak jak trzeba, ale mało dzisiaj nią jeździłem więc jeszcze jestem ostrożny z oceną. Ale postanowiłem wzmocnić tylny błotnik żeby nie stosować żadnych dodatkowych uchwytów. Pokryłem go żywicą i jest dużo sztywniejszy, nie odbija się już od koła i nie telepie tak jak wcześniej. 

2018-05-30_19h53_31.thumb.png.856c3e6d0fa24bc1880d0aa4f2c0336d.png

2018-05-30_19h54_39.thumb.png.332a87807592d5d7ca646208302e95b0.png

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj patyk przebił mi oponę razem z dętką w drugiej hulajnodze i w niej też założyłem samą oponę (tym razem tą z dodatkowego kompletu dołączanego do wersji europejskiej). Na jednej zrobiłem już ponad 100 km i powietrze trzyma. Pompuje na 55-60 PSI jak sprawdzam co kilka dni to jest ok 45 PSI, ale sprawdziłem że ok 7-10 PSI tracę przy podłączaniu i odłączaniu pompki. Do drugiej użyłem zawór wysoko ciśnieniowy TR 600 HP

2018-06-01_09h33_44.png.dc7321f7f3abf17f097bed628317a7fc.png

i chyba lepiej się wpasował ale jest za to sporo dłuższy. Zawory nie wskakują na miejsce montażowe bo otwór w feldze jest za mały dlatego po montażu przykręciłem z zewnątrz pancerz chromowany z TR 412 lub 413 żeby mi się wentyl nie cofnął (ale wchodzi dosyć ciasno więc może nie jest to niezbędne). 

2018-06-01_09h35_42.png.b6ca23cbda3d054857a004fe08773773.png

Do montażu użyłem przeciągacz, jak będziecie sobie zamawiać zawory to można od razu zamówić - koszt ok 10 zł.

Tak wygląda TR 600 HP na tylnym kole.

2018-06-01_09h32_36.thumb.png.1ecc04c74f8f4704803f3520f007d66c.png

Nie wiem jeszcze co z przednim kołem czekam aż złapię kapcia i wtedy będę szukał odpowiednich zaworów. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj patyk przebił mi oponę razem z dętką w drugiej hulajnodze i w niej też założyłem samą oponę (tym razem tą z dodatkowego kompletu dołączanego do wersji europejskiej). Na jednej zrobiłem już ponad 100 km i powietrze trzyma. Pompuje na 55-60 PSI jak sprawdzam co kilka dni to jest ok 45 PSI, ale sprawdziłem że ok 7-10 PSI tracę przy podłączaniu i odłączaniu pompki. Do drugiej użyłem zawór wysoko ciśnieniowy TR 600 HP

2018-06-01_09h33_44.png.dc7321f7f3abf17f097bed628317a7fc.png

i chyba lepiej się wpasował ale jest za to sporo dłuższy. Zawory nie wskakują na miejsce montażowe bo otwór w feldze jest za mały dlatego po montażu przykręciłem z zewnątrz pancerz chromowany z TR 412 lub 413 żeby mi się wentyl nie cofnął (ale wchodzi dosyć ciasno więc może nie jest to niezbędne). 

2018-06-01_09h35_42.png.b6ca23cbda3d054857a004fe08773773.png

Do montażu użyłem przeciągacz, jak będziecie sobie zamawiać zawory to można od razu zamówić - koszt ok 10 zł.

Tak wygląda TR 600 HP na tylnym kole.

2018-06-01_09h32_36.thumb.png.1ecc04c74f8f4704803f3520f007d66c.png

Nie wiem jeszcze co z przednim kołem czekam aż złapię kapcia i wtedy będę szukał odpowiednich zaworów. 

Może coś takiego?

http://allegro.pl/ukryte-wentyle-zawory-do-felg-aluminiowych-alufelg-i7080982055.html

 

Może warto jeszcze użyć takiego produktu: USZCZELNIACZ DO FELG TIP TOP BEAD SEALER 1L

 

Kiedyś w starych felgach się sprawdzał.

Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spostrzeżenia co do zasięgu. Mam europejska wersje M365 z oryginalnym 1.3.8 

Wyruszylem dziś rano przy pełnej baterii (99%) w płaską trasę. Jechałem średnim tempem ok 15km/h, w porywach do 20km/h. Gdy wrocilem sprawdziłem przebieg. Zrobiłem 10 mil (16km) a bateria rozładowała się w 50%. Ważę 85 kg. Czy jest aż tak dobrze czyli druga połowa baterii pozwoli mi na przejechanie kolejnych 15-16km? Tak prognozuje system. Jak to u Was wyglada? Nie mam chwilowo możliwości tego sprawdzić bo wieczorkiem wychodzę na dłuższa jazdę wiec profilaktycznie ląduję baterie już teraz. Dodam, ze odzysk energii mam ustawiony na poziomie Medium. 

 

4C153695-6139-489A-AEDD-1A7FDAF2A66F.jpeg

Edytowane przez P3t3r
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 2.06.2018 o 13:30, P3t3r napisał:

Spostrzeżenia co do zasięgu. Mam europejska wersje M365 z oryginalnym 1.3.8 

Wyruszylem dziś rano przy pełnej baterii (99%) w płaską trasę. Jechałem średnim tempem ok 15km/h, w porywach do 20km/h. Gdy wrocilem sprawdziłem przebieg. Zrobiłem 10 mil (16km) a bateria rozładowała się w 50%. Ważę 85 kg. Czy jest aż tak dobrze czyli druga połowa baterii pozwoli mi na przejechanie kolejnych 15-16km? Tak prognozuje system. Jak to u Was wyglada? Nie mam chwilowo możliwości tego sprawdzić bo wieczorkiem wychodzę na dłuższa jazdę wiec profilaktycznie ląduję baterie już teraz. Dodam, ze odzysk energii mam ustawiony na poziomie Medium. 

 

4C153695-6139-489A-AEDD-1A7FDAF2A66F.jpeg

Nie ma szans, 11km dojazd do pracy = wyświetla 50% = wyświetla 15km zostało.... do domu już nie wrócę :/  a niby 11+11 powinno dać radę (droga raczej płaska bez gór i innych różnic poziomów)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i zaczęło ubywać szybko powietrza z przodu. Co ciekawe dziura nie wyglądała na przetartą tylko przebitą. Ale jak założyłem zawór TR412 i napompowałem bez dętki to opona jest cała. Wygląda to dobrze, powietrze nie schodzi. Jak zawór nie wyskoczy to powinno być ok, nadmuchałem 60PSI, zobaczymy. Tył jak dotąd bez problemów.

Cała procedura to założenie zaworu, przeciągnięcie ile się da, ale bez przesady bo się urywają. Jeżeli zawór wystaje ponad felgę to można założyć podkładkę i przeciągacz dokręcać tak żeby siła dokręcania wyciągnęła go jak najdalej, założenie/wyrównanie opony i pompowanie. Jak na razie polecam. Zaryzykować można dwa zawory 1,70 zł. 

Tak wygląda zawór po zamontowaniu z przodu. 

2018-06-04_19h24_47.thumb.png.98ce2248488b23cab758b7f29eec8968.png

 

Mogę od razu napisać że nie polecam opon z gearbest YIDA, jedna się rozwarstwiła i zrobił się balon na grzbiecie koła który zablokował koło klinując się z błotnikiem. 

Edytowane przez mcp
  • Thanks 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety ale po dłuższym czasie mnie również zaczęło obywać powietrza w przedniej oponie, szczerze powiedziawszy mam jedną zapasową dętkę jedynie, więc spróbowałem alternatywnych rozwiązań i wlałem cafeelatex do dętki. Powietrze się trzyma jedzie się stabilnie i bezpiecznie, hmm zobaczymy jak długo sielanka potrwa, ale tak czy siak zawsze to szybsze, tańsze i bardziej komfortowe rozwiązanie niż wymiana co jakiś czas dętki. Nie zapeszam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pękła mi śruba łącząca drążek z dołem hulajnogi w miejscu składania. Podczas regulacji luzów chyba za mocno ją skręciłem i podczas jazdy strzeliła. Jakieś pomysły gdzie dostać jakiś zamiennik? I jak tego szukać? Nie znam fachowej nazwy i wymiarów. Widziałem jakieś używane na aliexpress za ok 10$ i cudo z linku poniżej w kosmicznej cenie, ale nie bardzo chce mi się tyle płacić za kawałek metalu i jeszcze czekać miesiąc na dostawę....

https://www.ebay.com/itm/Xiaomi-M365-M187-replacement-part-shaft-hinge-bolt/142716039915?_trkparms=aid%3D444000%26algo%3DSOI.DEFAULT%26ao%3D1%26asc%3D50544%26meid%3D95572d4fdff9444faa02a60a64690535%26pid%3D100037%26rk%3D1%26rkt%3D1%26mehot%3Dlo%26sd%3D142680051244%26itm%3D142716039915&_trksid=p2047675.c100037.m2107

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pękła mi śruba łącząca drążek z dołem hulajnogi w miejscu składania. Podczas regulacji luzów chyba za mocno ją skręciłem i podczas jazdy strzeliła. Jakieś pomysły gdzie dostać jakiś zamiennik? I jak tego szukać? Nie znam fachowej nazwy i wymiarów. Widziałem jakieś używane na aliexpress za ok 10$ i cudo z linku poniżej w kosmicznej cenie, ale nie bardzo chce mi się tyle płacić za kawałek metalu i jeszcze czekać miesiąc na dostawę....

https://www.ebay.com/itm/Xiaomi-M365-M187-replacement-part-shaft-hinge-bolt/142716039915?_trkparms=aid%3D444000%26algo%3DSOI.DEFAULT%26ao%3D1%26asc%3D50544%26meid%3D95572d4fdff9444faa02a60a64690535%26pid%3D100037%26rk%3D1%26rkt%3D1%26mehot%3Dlo%26sd%3D142680051244%26itm%3D142716039915&_trksid=p2047675.c100037.m2107

Napisz do mnie na priv to się dogadamy. Ja mam nową. Zmieniłem na grubszą.

Choć ja za swoją zapłaciłem 70PLN.

Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, stapi napisał:

Pękła mi śruba łącząca drążek z dołem hulajnogi w miejscu składania. Podczas regulacji luzów chyba za mocno ją skręciłem i podczas jazdy strzeliła. Jakieś pomysły gdzie dostać jakiś zamiennik? I jak tego szukać? Nie znam fachowej nazwy i wymiarów. Widziałem jakieś używane na aliexpress za ok 10$ i cudo z linku poniżej w kosmicznej cenie, ale nie bardzo chce mi się tyle płacić za kawałek metalu i jeszcze czekać miesiąc na dostawę....

https://www.ebay.com/itm/Xiaomi-M365-M187-replacement-part-shaft-hinge-bolt/142716039915?_trkparms=aid%3D444000%26algo%3DSOI.DEFAULT%26ao%3D1%26asc%3D50544%26meid%3D95572d4fdff9444faa02a60a64690535%26pid%3D100037%26rk%3D1%26rkt%3D1%26mehot%3Dlo%26sd%3D142680051244%26itm%3D142716039915&_trksid=p2047675.c100037.m2107

To zwykła śruba idź do marketu znajdziesz raz dwa tylko zdemontuj na pokaz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moja się urwała 500km temu, odzyskałem z niej nakrętkę, znalazłem odpowiednią śrubę i odciąłem jej łeb, a z drugiej strony zastosowałem coś takiego

M6x15 NAKRĘTKA TULEJOWA

image.thumb.png.2c8094ff5b0cdc1b7616256168f7d23c.png

Pasuje idealnie, koszt naprawy maksymalnie 5 zł. 

2018-06-05_20h27_16.png

Edytowane przez mcp
  • Thanks 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 4.06.2018 o 23:31, TOMxiaomiFUN napisał:

Niestety ale po dłuższym czasie mnie również zaczęło obywać powietrza w przedniej oponie, szczerze powiedziawszy mam jedną zapasową dętkę jedynie, więc spróbowałem alternatywnych rozwiązań i wlałem cafeelatex do dętki. Powietrze się trzyma jedzie się stabilnie i bezpiecznie, hmm zobaczymy jak długo sielanka potrwa, ale tak czy siak zawsze to szybsze, tańsze i bardziej komfortowe rozwiązanie niż wymiana co jakiś czas dętki. Nie zapeszam :)

Ja złapałem wczoraj trzeciego kapcia - równo po 100km od ostatniego (mógłbym przebieg kapciami mierzyć). Jako że byłem w trasie, kupiłem na stacji specyfik do "awaryjnej naprawy przebitej opony". Efekt był taki, że dętka się rozleciała i piane wyrzygało każdą możliwą szczeliną z koła. Trochę zaczynam być sfrustrowany ponieważ więcej walki z flakami niż jazdy z tą hulajnogą. Doraźnie poszukam TR412 i założę.  Ale docelowo nie mam pomysłu co dalej - niby są lite opony ale ponoć ich zakładanie to męka a od wibracji rozlatują się zgrzewy na ogniwach. Przez taką głupote sprzęt za kupę kasy jest bezużyteczny.

Edytowane przez barszcz2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zakładaj zawór bezdętkowy i się nie przejmuj, ja schodzę powoli z ciśnieniem żeby zyskać większy komfort, ale żeby nie rozszczelnić opony, na razie 45PSI i jest ok. Z przodu zawór tylko wciśnięty i jest ok. I nie trzeba się przejmować przetartą dętką, a jak przebijesz oponę to czy jest z dętką czy bez to i tak kapeć. Kilka opon zakładałem i wystarczył kompresor akumulatorowy żeby ją wypełnić/uszczelnić na feldze, ale wczoraj założyłem trochę krzywą oponę i musiałem dmuchnąć mocniej żeby się uszczelniła, więc może się okazać że mała pompka rowerowa nie da rady i trzeba mieć coś większego. Ja mam stojącą jakąś taką za 20 zł i ta dała radę. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...