Recommended Posts

Nowość.

Original Xiaomi Philips LED Ceiling Lamp.

Na razie info z Gearbest lub tu:

https://home.mi.com/detail?gid=596

http://www.gearbest.com/flush-ceiling-lights/pp_633589.html?wid=21&lkid=10741656
Kupon: MiPhilips za 89,99 USD

Przesyłka 2,69 Priority Line.

Działa z Mi Band 2 - wychodząc z domu gasi światło.

Pilot tu:

Kupon: TSLamp za 16,99 USD - http://www.gearbest.com/led-accessories/pp_633590.html?lkid=10742418

Zamówiona :)

Obraz1.png

Edited by milenium17
update

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia 18.05.2017 o 06:37, milenium17 napisał:

Original Xiaomi Philips LED Ceiling Lamp.

Zamowiles razem z pilotem czy sama lampe?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tylko lampę. Bo pilot wydaję mi się jako dodatek. Sterowanie z apki powinno działać. Przyjdzie to dam znać.

Edited by milenium17

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 godzin temu, szabubabaobaba napisał:

I jak wrazenia @milenium17?

Z tego co widze pilot jest juz dostepny osobno: 

http://www.gearbest.com/led-accessories/pp_633590.html

Pilot od poczatku byl dostepny osobno. Lampa jest fajna, duzo wieksza niz sufitowa Yeelight. Wykonanie troche gorsze, w widac, ze philips bral przy tym udzial. Świeci mocniej od yeelighta. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 godzin temu, szabubabaobaba napisał:

Jakieś foty można? Bo rendery w necie to każdy wie.. 

do niedzieli zrobie recenzje

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia 13.06.2017 o 11:07, szabubabaobaba napisał:

I jak wrazenia @milenium17?

Z tego co widze pilot jest juz dostepny osobno: 

http://www.gearbest.com/led-accessories/pp_633590.html

W przyszłym tygodniu zrobię reckę - jak działa z Mi Band 2 - bo na dziś dzień jeszcze nie doszła. A i pilot tez dojdzie na dniach bo miałem kupon na obniżenie ceny.

Edited by milenium17

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia 13.06.2017 o 20:44, szabubabaobaba napisał:

Jakieś foty można? Bo rendery w necie to każdy wie.. 

na gorze "Stara" yeelight pod spodem nowa "philipsa, roznica spora.

IMG_4608.jpgPokolenieSmart_2017-cze-12 1.jpgPokolenieSmart_2017-cze-12.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rozumiem, że to jest lampa sufitowa tak? Jak ją się montuje do sufitu? Pytam bo nie widzę nigdzie w necie, a na zdjęciach reklamowych wisi oczywiście dość płasko pod sufitem :). Mam ją w koszyku na GB z kodem i musze się zdecydować w ciągu 1-2 dni max.

Ogólnie polecacie jako główną lampę do 20 m2 pokoju?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

20M2 oświetlisz spokojnie "starą" Yeelight, ma 2000 lumenów ( tyle co 2 porządne żaróki energooszczędne 20W).

Ta Philipsa widze ze jest mocniejsza - ma 3000L, poprzednią mocuje sie normalnie na 2 kołki rozporowe ( bazę), lampe wieszasz na zaczepach do bazy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam. Wczoraj dotarła do mnie ta lampa. Podłączyłem ją, ale nie mogę w żaden sposób uruchomić sterowaniem lampy za pomocą smartfona i aplikacji Mi Home. Aplikacja widzi urządzenie, podłącza je do sieci WiFi. Lampa jest widoczna na liście urządzeń w aplikami Mi Home i to niestety tyle. Nie ma nigdzie opcji sterowania tą lampą :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Napiszę Wam jeszcze po kolei jak konfiguruje lampę w aplikacji MiHome.

 

Po zainstalowaniu apki MiHome ze Sklepu Play wybieram serwer The U.S. (the U.S. serwer) ponieważ tylko na tym serwerze wykrywa lampę:

Spoiler

Screenshot_20170818-200241.png

 

Następnie aplikacja wykrywa lampę, pyta o hasło do WiFi. Po jego wpisaniu następuje dodawanie / parowanie urządzenia:

Spoiler

Screenshot_20170818-200533.png

 

Po kilkunastu sekundach lampa jest dodana / sparowana. Można też sobie dodać skrót, przez który powinno się dać wejść w ustawienia lampy, ale on nie działa:

Spoiler

Screenshot_20170818-200610.png

 

Lampa pojawia się na liście w moich urządzeniach w aplikacji MiHome i to tyle. Jak w nią klikam to nic się nie dzieje. Jak przytrzymam dłużej to mam opcje zmiany nazwy, usunięcia, dodania skrótu który jak napisałem wyżej nie działa, itd.. itp... 

Spoiler

Screenshot_20170818-202933.png

 

Tak mam skonfigurowane ustawienia. Zmiana języka na angielski nic nie daje, zmiana serwera powoduje, że aplikacja wcale nie wykrywa lampy. W dalszym ciągu nie można sterować lampą za pomocą aplikacji MiHome:

Spoiler

Screenshot_20170818-203121.png


I to by było na tyle. Dobrze że kupiłem od razu pilota (remote controller), dzięki niemu choć w tej sposób jestem w stanie sterować lampą. Czy ktoś kto ma lub miał odczynienia z tym urządzeniem mógłby mi pomóc? Z góry serdecznie dzięki.

Edited by pkonrad

Share this post


Link to post
Share on other sites

Udało mi się rozwiązać problem. Przy wyborze serwera należało wybrać ten pierwszy serwer (chińskie krzaki) :-) Już wszystko działa. Pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chyba zawsze trzeba brać Chiński serwer, nie wiem czy komuś coś działało na innym.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Może ktoś będzie miał jeszcze podobny problem, to sobie tutaj doczyta co trzeba zrobić

 A zapytam jeszcze, czy można do sterowania lamą używać jednocześnie aplikacji MiHome i Yeelight ? Zainstalowałem tą drugą aplikację, ale tam mogę dodać tylko wirtualne urządzenie. Dodaje Yeelight LED Celing Light, ale nie da się sterować moją lampą. Na liście urządzeń nie mam do wyboru konkretnie mojej lampy.

Edited by pkonrad

Share this post


Link to post
Share on other sites

Philips to Philips a Yeelight to Yelight więc aplikacja raczej nie obsługuje skoro nie ma na liście.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niestety nigdzie nie znalazłem info (oprócz tego artykułu) aby aplikacja Yeelight działała z tym "plafonem".

Nawet na filmikach prezentujących artykuł w sklepach nie ma nic, tak samo w aplikacji nie mam tej lampy.

Edited by Lector

Share this post


Link to post
Share on other sites

W momencie pisania recenzji była dostępna w Yeelight. Teraz jej nie ma nawet jak się przełączy na China lub Singapur. Może coś zmienili i chcą rozdzielić Philips a Xiaomi. Żarówkę Philips też przez krotki czas miałem w Yeelight.

Na tą chwilę używam tylko Mi Home bo wcześniej Yeelight była nie stabilna i miałem problemy z nią gdy była na pasku w telefonie.

Odnośnie info na temat lampy np. z Gearbest. Przykład - mam teraz nowy zegarek Amazfit Huami BIP który wg wcześniejszych opisów miał się różnić tylko instrukcją - wersja China a International. Mam zrzuty ekranu gdzie były pytania i odpowiedzi że jest język EN i CN do wyboru. Teraz to info zniknęło a support twierdzi że od razu informowali że China to China.....walczę z nimi ;)

Przykład 2 - szczoteczka Soocas  - info na stronie że jest możliwość jej połączenia w Mi Home oraz w odrębnej aplikacji w EN. W instrukcji jest link ale nie prowadzi do niej. GP tez jej nie znajduje. Trzeba było poszukać "inaczej"

Przykład 3 - nowy smart switch - na początku brak współpracy z Mi home - teraz nagle działa.

Opisy są różne i się zmieniają tak jak aplikacje. W tym wypadku tak się stało.

Edited by milenium17
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam. Testował ktoś z Was, czy najnowsza wersja aplikacji Yeelight działa z tą lampą?

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam. Stałem się posiadaczem tej lampy i przez 2 działała poprawnie. Ale wczoraj przestała świecić. W aplikacji jest widoczna i wyświetla poprawnie status online lub offline (bez zasilania), ale nie zapala się ani lampa ani tryb "midnight". Usuniecie i ponowne dodanie lampy nic nie daje (pamięta ustawienia). Jedna opcja która nie działa (nie chce się pokazać) to wybór ustawień świecenia za pomocą włącznika sieciowego. Wcześniej też był z tym problem ale lampa ustawiła się tylko na tryb "midnight".

Ktoś miał podobny problem i go rozwiązał?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Resetem przez włącznik też próbowałem, chyba że musi być szybciej, bo robiłem to z częstotliwością ok 1s na cykl wyłącz/włącz, czyli 5 cyklów ok 5s. Spróbuję jeszcze raz szybciej jak będę w domu.

Martwi mnie to, że nie mogę wyświetlić właśnie w aplikacji ustawień Wall Switch - i czy te ustawienia są gdzieś trzymane na serwerze, czy tylko na urządzeniu (lampie) bo aplikację już kilkakrotnie przeinstalowałem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trzeba 5x w ciągu 3 sek.

Edit:
@gabkak dzisiaj jedna z moich lamp odmówiła posłuszeństwa. Jest dokładnie taki sam problem jak u Ciebie. Czy udało Ci się przywrócić lampę do życia ??

Edited by pkonrad

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia 23.01.2018 o 21:27, gabkak napisał:

Witam. Stałem się posiadaczem tej lampy i przez 2 działała poprawnie. Ale wczoraj przestała świecić. W aplikacji jest widoczna i wyświetla poprawnie status online lub offline (bez zasilania), ale nie zapala się ani lampa ani tryb "midnight". Usuniecie i ponowne dodanie lampy nic nie daje (pamięta ustawienia). Jedna opcja która nie działa (nie chce się pokazać) to wybór ustawień świecenia za pomocą włącznika sieciowego. Wcześniej też był z tym problem ale lampa ustawiła się tylko na tryb "midnight".

Ktoś miał podobny problem i go rozwiązał?

Witam, czy komuś udało się przywrócić do życia uszkodzą lampę ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now