Jump to content

polska wersja redmi4 pro


Recommended Posts

Witam

Noszę się z zamiarem zakupu powyższego redmi 4 pro lub jak też znalazłem high edition. Miałem zamiar zakupić u polskiego dystrybutora ze względu na możliwość uzyskania gwarancji i pewność zakupu. Ostatecznie okazuje się że tym dystrybutorem w Polsce jest siec x-kom. Napisałem do nich zapytanie czy jest szansa że pojawi się ten fon u nich. Konsultant w rozmowie telefonicznej powiedział mi że na 95% nie, mówił też że rzeczywiście są oficjalnym jedynym dystrybutorem xiaomi na polskę i ze nie mają tego telefonu gdyż nie spełnia polskich standardów, albo że może nie spełniać. Czyli może mieć problemy z jakimiś funkcjami aplikacjami zasięgiem LTE lub innym i czymś powiązanym z siecią itp… Widzę jednak że są użytkownicy którzy wgrali wersję polski ROM i jest ok.Myślę żeby zakupić gdzieś na aliexpress albo w sklepie typu banggood. W chwili obecnej ceny to 650zł plus ewentualne cło

Pytanie  mam zasadniczo takie, czy są jakieś problemy lub przeciwwskazania do zakupu tego fona.

Z wgraniem nowego softu chyba sobie poradzę. Mam jakieś tam doświadczenie z rotowaniem mojej s3 samsunga do cyjanogena i powrotu na wersję producenta, gdyż mi ta wersja alternatywna jakoś nie odpowiadała, albo… niecierpliwy byłem.

Z tego co widzę z softem opcje są dwie.

1. Globar. Prosty, nie wymaga jakichś pozwoleń wysyłanych i otrzymywanych z Chin i posiada OTA, czyli z tego co zrozumiałem automatyczną aktualizację ROMu i wszelkich apek… Minus to syf aplikacji od Gogola czyli zamulenie fona czymś czego nie potrzebuję i gorsza wersja języka polskiego w menu

2. miui EU w której jest też do wyboru j. polski, o wiele lepiej przetłumaczony, brak syfu od Gogola, wersja administratorska zrootowana, ale wymaga jakichś pozwoleń, większej wiedzy we wgrywaniu softu i nie ma OTA a co za tym idzie sam muszę wiedzieć co i keidy aktualizować i żadna apka o aktualizacje nie zawoła.

Czy dobrze to rozumiem?

Pytanie czy to bezpieczna opcja, skoro aktualizacje to też względy bezpieczeństwa itp…

Drugie pytanie, chyba najważniejsze. Co z serwisem. Z tego co wiem są w UE 2 serwisy Xiaomi. We Wrocławiu i gdzieś w Hiszpanii. Pytanie czy serwis uzna mi telefon zakupiony w Chinach i czy gwarancja jest na 24mieś czy jakoś krócej… Miał ktoś z tym jakieś doświadczenia? Pytam bo nie wyobrażam sobie wysyłki do Chin, płacenia kupy kasy za paczkę i potem absurdalnie kolejnego cła za niekupiony a odesłany po naprawie towar… Słyszałem już o takich cyrkach…

Z góry dzięki za info i pomoc

Pozdrawiam

Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...