Skocz do zawartości

"this device is associated with existing mi account"


Revolta

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, zakupiony dwa tygodnie Mi5s 3/64 od Goldway, krótka historia.

Próbowałem od samego początku odblokować bootloader, najpierw stuck 50%, potem stuck 99%.
Zamówiłem EDL, przyszedł, dzisiaj akcja, flash 8.2.4 China Stable, wleciał w bootloop, godzina walki z chińskimi programami mi suite itp, jakimś cudem nagle się uruchomił.
Odpalił się China (wybór języka tylko english i anime) wszystko cudownie, logowanie do internetu i NAGLE informacja (podaj hasło do swojego konta mi) 50 tysięcy prób wpisania hasła, zmiana i reset hasła, ciągle błąd. Po pół godziny ogarnąłem że podane cyfry konta miui nijak się mają do numeru konta, który był na tym telefonie. Telefon każe mi się zalogować do jakiegoś konta ducha. Co mogę zrobić? Proszę o pomoc.
(Próbowałem fastboot erase config- nie działa failed.. telefon zablokowany, wipe z poziomu chińskiego mi suite - dalej to samo, wejść w EDL telefon nie chce - chyba na China Stable nie działa)
Oczywiście telefon nie jest kradziony itp. mam do niego pudełka, oraz zamówienie od Goldwaya ze swojego konta Aliexpress. Znalazłem 18 stron ludzi, którzy piszą o tym samym problemie jednak żadnej odpowiedzi co z tym można zrobić.

Edytowane przez Revolta
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"FAILED (remote: Need to unlock the device to use this command)"
Niestety nie pomogło, EDL wcześniej działał bo dzięki niemu wgrałem 8.2.4 z Globala 8.0.3, szkoda tylko że telefon "działa" ale nie da się przejść procesu logowania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy to możliwe że dostałem refuba? Wszystkie naklejki były jak nowe, sam telefon też, nie chciałbym od  razu tego zakładac bo bardzo dużo osób pisało o tym na forum miui jako o jakimś ghost account. Jeśli faktycznie to refub to otwieram spór na Ali bo kupiłem nowy telefon. :/ 

Spróbuje napisać do supportu xiaomi, Goldway milczy pewnie do czasu otworzenia sporu. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Refub może nie. Gdyby to był Mi5 albo 4c to tak. To raczej zwrot jakiś bo np miał syfiasty soft albo chiński język. Jak nie to to też mógł być to zwrot bo się wyłączył a w Goldway ożył.

Sam miałem taki przypadek. W listopadzie dostałem zwrot Mi5sPlus bo się wyłączył po paru dniach. Stwierdziłem śmierć kliniczną a ponieważ to był zwrot w czasie DOA więc nie grzebałem w nim tylko odłożyłem a klient dostał z Chin nowy. Po paru miesiącach chciałem go zdemontować na części i po podłączeniu ładowarki normalnie się włączył i działa do dziś. Miał tam jednak konto Xiaomi. Brak kontaktu z klientem więc napisałem do Xiaomi i odblokowali po 20 minutach.

Także mogło być też tak, że telefon był zwrócony ale jednak go uruchomili wgrywając soft, więc wrócił do sprzedaży. Niestety nie testowali go dalej i się zablokował.

  • Like 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od początku mam problemy z przyciskiem back, czasem działa czasem nie, myślałem że to problem softwaru, ale teraz obawiam się że to był powód zwrotu. Założyłem spór na Ali oraz napisałem maila na [email protected] po angielsku, mam nadzieję że respektują angielski, zobaczymy jak się sytuacja rozwinie, aktualnie mam nową/używaną/refabrykowaną cegłę za 1100zł.

Wow, natychmiastowa odpowiedź supportu. 

Rozumiem że się tym zajęli i w ciągu 2 dni powinno zacząć działać? 

Ciekawe co powie jeszcze Goldway 

Edit 2: wyczyszczenie danych z poziomu chińskiego mi suite oraz po mailu od supportu i UDAŁO SIĘ. Telefon przeszedł konfigurację i mogłem się normalnie zalogować, dziękuję bardzo ACID za cenną wskazówkę. 

Screenshot_20170503-104956.png

Edytowane przez Revolta
  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 3.05.2017 o 10:49, Revolta napisał:

Edit 2: wyczyszczenie danych z poziomu chińskiego mi suite oraz po mailu od supportu i UDAŁO SIĘ. Telefon przeszedł konfigurację i mogłem się normalnie zalogować, dziękuję bardzo ACID za cenną wskazówkę. 

A możesz zdradzić co im napisałeś bo mam to samo z redmi 3s kupiona od technosa z allegro,  ale niestety mi odpisali ze nie ma opcji na odblokowanie telefonu.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

49 minut temu, przemyslaw_1990 napisał:

A możesz zdradzić co im napisałeś bo mam to samo z redmi 3s kupiona od technosa z allegro,  ale niestety mi odpisali ze nie ma opcji na odblokowanie telefonu.

 

Tak wyglądał mój mail, wiem że składnia 2/10, ale ważne że poskutkowalo, w załączniku dodałem screen zakupu z Aliexpress, zdjęcie naklejek z imei oraz screen z ekranu który mówi o prośbie zalogowania się do konta mi. 

Screenshot_20170503-134607.png

Po dwóch tygodniach walki udało mi się wgrać xiaomi.eu, nie polecam mi5s osobom które nie mają jakiegoś pojęcia o flashowaniu, twrp itp. Zawsze polecałem wszystkim Xiaomi, ale po tym Mi5s odechciało mi się totalnie zamawiać Mi6, subiektywnie lepiej poczekać na Oneplusa :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Nezumi zablokował(a) ten temat
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...