Greg8 Opublikowano 1 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2017 Witam wszystkich. Telefon zakupiony przez ibuygou. Posiadam go od 6 miesięcy i już trzy razy był na reklamacji. Pierwsze problemu związane były z dotykiem. Telefon wrócił ze sprawnym ekranem, ale głośnik do rozmów odmówił posłuszeństwa. Znowu wysyłka w ten sam dzień w którym go odebrałem. Teraz znowu pojawia się problem z dotykiem, który raz działa a raz nie. Dodam, że telefon jest w perfekcyjnym stanie. Korzystałem z niego tylko w warunkach biurowych. Czy jest jakakolwiek możliwość wymiany tego telefonu na taki, który będzie po prostu sprawny? Ktoś z użytkowników miał sytuację z częstym wysyłaniem sprzętu do serwisu? Co robić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gruchi Opublikowano 2 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2017 Pewno trafiłeś na taki egzemplarz pechowy. U mnie nic się nie dzieje w Mi5 w poprzednim chińczyku też nie było problemów (OnePlus One) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi