Skocz do zawartości

SMARTTEL_PL


Rekomendowane odpowiedzi

  • 3 tygodnie później...

Zapytałem sklep o gwarancję, dostałem taką odpowiedź.

Quote

 

gwarancja jest 2 letnia realizowana w Polsce. W praktyce wygląda to tak, że w przypadku problemów z telefonem odsyła Pan go do nas, a następny my przekazujemy go do jednego z naszych pewnych i sprawdzonych serwisów, przykładowo jest to MiCenter we Wrocławiu. Pod poniższym linkiem może Pan sprawdzić szczegółowe warunki gwarancji. 
 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 2 miesiące temu...
  • 1 miesiąc temu...
  • 1 miesiąc temu...

We wrześniu kupiłem u niego Mi5s plus. Telefon przyszedł następnego dnia od zamówienia kurierem UPS - przesyłka gratis. W zestawie poza telefonem były: ładowarka, przejściówka, szkło hartowane, 2 etui na plecki, paragon (na życzenie faktura VAT 23 %) oraz karta gwarancyjna. Kontakt ze sprzedawcą bardzo sprawny. 

Telefon z oryginalnym, najnowszym Globalem. Z tego co widziałem, sprzedawca na życzenie i za dopłatą wgrywa też xiaomi.eu.

Reasumując, sam zakup oceniam wysoko, obsługa transakcji jak najbardziej profesjonalna. Z usług serwisu póki co nie korzystałem, więc w tym zakresie się nie wypowiadam.

Edytowane przez RRR
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Jeden z klientów tego sklepu wysłał w zgłoszeniu coś takiego:

Cytat

Witam.

W październiku 2017 roku kupiłem Xiaomi 4x. Od samego początku miałem problem z połączeniami telefonicznymi (przerywa połączenia, brak zasięgu, zakłócenia) jak i z dostępnością do internetowych transmisji danych. Zgłosiłem problem do sprzedawcy. Telefon dwukrotnie był w naprawie gwarancyjnej. Wg. sprzedawcy pierwsza naprawa polegała na wgraniu nowego oprogramowania, natomiast druga naprawa polegała na kontroli działania. Telefon w dalszym ciągu nie działa prawidłowo. Na kolejne moje uwagi sprzedawca SMARTTEL.PL przestał odpowiadać.  Obecnie jestem pozostawiony z niesprawnym telefonem. Sprzedawca nie wywiązuje się ze swoich obowiązków. Proszę zwrócić uwagę na czas dostawy towaru jest to w pewnym sensie wskazówka z jakiego miejsca mogą pochodzić telefony kupowane u w/w sprzedawcy. Niestety ja popełniłem błąd i nie zwróciłem na to uwagi teraz są tego efekty.

Jego nick na forum @mmair172. Jeżeli sprzedawca się kiedyś tutaj pojawi, to proszę o PW do tej osoby, nie do mnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 miesięcy temu...

Wystawia fv 23%, daje 2 lata gwarancji ale bynajmniej Mi 8 6/128 (https://allegro.pl/xiaomi-mi8-6-128-gb-czarny-black-dual-sim-nfc-i7555245567.html)

wysyła z Chin. Ma 7 dni na wysyłkę. I potem pewnie drugie tyle na dostarczenie. A potem pewnie zwala na firmę przewozową że to jej wina że ciągle nie ma.

Dam znać więcej jak już przyjdzie koledze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

W sierpniu ub roku kupiłem dwa telefony u tego sprzedawcy. Przesyłka 3-4 dni z tego co pamiętam. Remi Note 7 Pro i Mi 9. Pierwszy działa do tej pory, bez problemów.

Co do Mi 9, po upadku rozlał się wyświetlacz (gwarancyjny koszt wymiany 900zł), wymienione w własnym zakresie co spowodowało utratę gwarancji.

Kilka dni temu padła mi bateria w Mi 9. MiCenter odrzucił tel ze względu na w/w samodzielną wymianę wyświetlacza.

Kontakt z sprzedawcą jak na razie był ok. Zero problemów. Wysyłka poprzez kuriera zamówionego do domu lub poprzez inpost.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

×
×
  • Dodaj nową pozycję...