webikos

Konto Xiaomi

Recommended Posts

Cześć, domyślam się, że nie powinienem zadawać tego pytania tutaj, ale jednak liczę na waszą pomoc, bo moja cierpliwość do tego gówna się powoli kończy. Mam to całe konto Xiaomi, chcę wejść w chmurę i np w tej chmurze są zdjęcia w koszu. W owy kosz nie mogę wejść, bo to zasrane konto potrzebuje mój numer telefonu, którego nie zbyt mi się widzi podać. Chcąc nie chcąc, próbuje usilnie wprowadzić ten numer i w tym momencie jestem w d*pie, bo konto chcę zweryfikować moją tożsamość i prosi o wysłany kod na maila. Ile razy do cholery jasnej bym nie próbował wysłać tego kodu, ani razu nie raczył on jeszcze przyjść. To samo jest w przypadku gdy klikam przycisk, że nie działa i staram się wszystko przywrócić. Odczekałem 3 dni, na mailu również nic się nie pojawiło. Ktoś ma jakieś pomysły co z tym czymś zrobić? Mam już serdecznie dość tego, a w tym koszu w chmurze, najprawdopodobniej zostało to zdjęcie, które jest mi potrzebne i szukam go. Z góry dziękuję za jakąkolwiek pomoc, pozdrawiam.

Edited by webikos

Share this post


Link to post
Share on other sites

witam,mnie też krew zalewa bo podałem adres z onetu ,a okazuje się że na tę domenę nic nie przychodzi  od Xiaomi, też jestem w d*pie bo  nie można zmienić adresu,niby konto jest utworzone ale bez weryfikacji ,teraz jak chcę ponownie zarejestrować z nowego adresu (teraz już gmail ) to xiaomi wywala komunikat ze ten numer tel jest już przypisany do innego konta i d*pa blada,jakieś pomysły????

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mnie też już to gówno dobija, zapomniałem wyłączyć tą pieprzoną synchronizację po przejściu z Resurectiona na Miui i już mi ku*wa pół telefonu wysłało do chmury a najlepsze jest to, że nie mogę wejść by to usunąć bo potrzebują mój numer telefonu. Po prostu kur... super. Jeśli jakimś cudem odzyskam to pieprzone konto co wymaga czekania 3 dni roboczych aż jakiś żółtek łaskawie mi odpisze to usuwam z automatu to głupie konto bo do niczego ten syf potrzebny mi nie jest. Wkur... się strasznie.

Ciekawe czy przyślą mi coś na email w co szczerze wątpie bo widzę, że nikomu nic nie przychodzi.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kolego, jak zapomniałeś hasła to jego reset lub odzyskanie jest tak jak wszędzie. Albo reset z kodem SMS albo e-mail. I działa to bez problemu.

Z Mi5

Share this post


Link to post
Share on other sites

nie zapomniałem hasła @Acid bo hasło podaje dobrze i normalnie się loguje, ale jak czekam na mailu na informację z kodem potwierdzającym, to już nie przychodzi. na SS masz miejsce, w którym mam problem

Screenshot_2017-03-20-11-27-21-252_com.xiaomi.account.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wejdź przez kompa na id.mi.com i tam się zaloguj. Potem zmień metody weryfikacji na SMS.

Z Mi5

Share this post


Link to post
Share on other sites

przerzuca mnie na account.xiaomi.com i jak się tam zaloguje, to każe dodać numer telefonu do konta i automatycznie prosi o weryfikację email'ową, na temat zmiany na weryfikację sms nic nie widać..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie chcę robić kopii zdjęć w chmurze , da się wyłączyć gdzieś ten czerwony napis w galerii informujący o włączeniu synchronizacji zdjęć ?

Wysłane z mojego Redmi 4A przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dołączę swój problem.

Zapomniałem hasła i próbuje je odzyskać. Niby nic ale konto mam tylko na email ale przy odzyskiwaniu hasła nic na pocztę Onet nie przychodzi.

Hasło mam zapisane w drugim telefonie. Mogę się logować i mam je dodane ale zmienić go nie mogę.

Gdzie to jest zapisane w pliku? Da radę to znaleźć i podejrzeć ?

 

Hasło mam też zapisane w stockowej przeglądarce ale nie mam pojęcia jak je wyjąć :(

258669ea29784007ed9b614f7d534f84.jpg

 

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Napisałem ticket do supportu, zobaczymy, Strasznie dziadowski ten system z weryfikacją telefonu.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

No więc piszę znowu... Nadal się z tymi /.../ męczę. To jest jakieś chore. Wysyłam im wszystko co potrzebne do weryfikacji na e-mail potem okazuje się, że IMEI był błędny i muszę jeszcze raz. Aby zrobić jeszcze raz muszą mi znowu odblokować możliwość wysłania prośby bo pisze tam, że sprawdzają do 3 dni roboczych a jest to nieprawda bo musiałem do nich pisać w tej sprawie i ręcznie to zrobili. Nie mogę tego zrozumieć, że trzeba przez tą pieprzoną ankietę wysyłać dane. Jakby kuźwa e-mail był niewiarygodny.

Coś czuję, że potrwa to kolejny miesiąc. Jeśli jakimś cudem zmienią mi ten numer telefonu to usuwam konto w 10 sekund i NIGDY więcej żadnego dziadowskiego konta od Xiaomi nie chcę widzieć na oczy.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia 19.03.2017 o 12:02, Acid napisał:

Kolego, jak zapomniałeś hasła to jego reset lub odzyskanie jest tak jak wszędzie. Albo reset z kodem SMS albo e-mail. I działa to bez problemu.

Z Mi5
 

Mam nieco podobny problem z telefonem córki. Znany jest nr ID konta Xiaomi, znane jest też hasło do tego konta. W telefonie (po zrobieniu factory reset) bez problemu udało się zalogować ponownie na to konto Xiaomi.

Niestety, nie wszystko się zsynchronizowało, a konkretnie do telefonu nie wróciły SMS-y i wykaz połączeń. Kontakty wróciły na szczęście.

Córka chciała coś ważnego znaleźć w jakimś starym SMS-ie, wiec jej mówię, nic się nie martw, w chmurze przez www się znajdzie. I tu d*pa – do zalogowania się do na www chmury nie wystarcza ID konta i hasało. System prosi o kod weryfikacyjny, który chce wysłać SMS-em. Problem w tym, że na numer telefonu, który dawno nie istnieje (był podawany przy zakładaniu konta– wtedy istniał).

No to spróbowałem z poziomy telefonu dodać nowy numer (obecny). Znaczy on jest zarejestrowany i przypisany do konta, wiadomo. Ale nie udało się go dodać jako numer do wysyłania kodów weryfikacyjnych, bo aby to zrobić, trzeba "potwierdzić tożsamość" kodem wysłanym na stary numer. Nie widzę opcji otrzymania tego kodu na e-mail.

No i chyba jestem w błędnym kole znajdującym się w d*pie :(

W sumie to czemu te SMS-y się do cholery nie pobrały z chmury? Wcześniej zawsze ta funkcjonalność działała.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam, 
jakiś czas temu zakupiłem telefon Redmi 4 Pro Prime - cokolwiek to znaczy. Od Sprzedającego z Allegro dostałem już numer konta xiaomi oraz adres mailowy. Hasła nigdzie nie zmieniałem - mój błąd. Założyłem drugie konto i działało bez problemu. Jakiś czas temu zaczął sie co kilkadziesiąt sekund pojawiać komunikat że Logowanie do konta Xiaomi nie powiodło się. Wpisywałem hasło i do konta i do maila które otrzymałem od Sprzedającego lecz niestety nie pasowało. A cały czas telefon podaje numer konta pierwszego. Po przywróceniu  telefonu do ustawień fabrycznych telefon przy właczaniu każe podac hasło do logowania, którego teraz nie znam. Można to jakoś obejść? Ominąć ? Jakieś pomysły ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
15 godzin temu, motorzystaa napisał:

Można to jakoś obejść? Ominąć ? Jakieś pomysły ?

Jedynie zainstalować inny system niz MIUI, lub pisz do Xiaomi, może Ci odblokują jak pokażesz dowód zakupu pudełka itp. itd, ale gwarancji nie ma, kiedyś jakiejś osobie odblkowali.

15 godzin temu, motorzystaa napisał:

Od Sprzedającego z Allegro dostałem już numer konta xiaomi oraz adres mailowy. Hasła nigdzie nie zmieniałem - mój błąd.

Nie kupuje się telefonu na którym zalogowane jest jakiekolwiek konto.

Share this post


Link to post
Share on other sites
16 godzin temu, motorzystaa napisał:

Witam, 
jakiś czas temu zakupiłem telefon Redmi 4 Pro Prime - cokolwiek to znaczy. Od Sprzedającego z Allegro dostałem już numer konta xiaomi oraz adres mailowy. Hasła nigdzie nie zmieniałem - mój błąd. Założyłem drugie konto i działało bez problemu. Jakiś czas temu zaczął sie co kilkadziesiąt sekund pojawiać komunikat że Logowanie do konta Xiaomi nie powiodło się. Wpisywałem hasło i do konta i do maila które otrzymałem od Sprzedającego lecz niestety nie pasowało. A cały czas telefon podaje numer konta pierwszego. Po przywróceniu  telefonu do ustawień fabrycznych telefon przy właczaniu każe podac hasło do logowania, którego teraz nie znam. Można to jakoś obejść? Ominąć ? Jakieś pomysły ?

Zwrócić telefon do sprzedawcy, brać kasę i nie cebulaczyć... Kup telefon w sprawdzonym sklepie, a nie na allegro..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witajcie,

Przewertowałem forum, znalazłem pare tematów ale nikt nie otrzymał tam odpowiedzi na poniższy problem. Urządzenie dodane do konta Xiaomi, konto zalogowane na urządzeniu, a w Mi Cloud status Off-line, kiedyś działało bez problemu, zauważyłem dzisiaj przez przypadek. Spotkał się ktoś z tym?

5939081794eac_2017-06-0810_16_18-MiCloud-Iron.thumb.jpg.4b94b8ce247313cc6871f09a2efa41c2.jpg 

Edited by kamillm

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam,

wlasnie odebrałem telefon z serwisu po wymianie wyświetlacza i po uruchomieniu urządzenia pojawia sie prośba o zalogowanie na konto Xiaomi. Moje hasło pomimo zmiany na id.mi.com nie działa, mam również dezaktywowana opcje lokalizacji. Czy wiecie moze jak w takiej sytuacji odblokować telefon?

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, LuMi napisał:

zalogowanie na konto Xiaomi

Rozumiem, że jest to Twoje konto, które było zalogowane na urządzeniu przed oddaniem telefonu do serwisu? Czy jest to jakieś konto, które ktoś Ci gdzieś podał z serwisu wraz z hasłem jak odsyłał (bywało już i tak).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Konto jest moje, jestem tez pierwszym użytkownikiem tego telefonu. O ile pamietam przed oddaniem do serwisu tez był problem z logowaniem, ale wówczas nie przeszkadzało mi to w niczym...

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, LuMi napisał:

Konto jest moje, jestem tez pierwszym użytkownikiem tego telefonu. O ile pamietam przed oddaniem do serwisu tez był problem z logowaniem, ale wówczas nie przeszkadzało mi to w niczym...

Sprawdzales czy numery kont na telefonie i w tym na ktorym sie logujesz na komputerze sa takie same? W czym polegał problem z logowaniem? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
15 minut temu, LuMi napisał:

Masz racje, mój numer konta nie jest zbieżny z tym z telefonu...

Czyli odpowedz prosta ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 godzin temu, LuMi napisał:

 

Ale ok, czy w takim razie należy skontaktować sie z serwisem i ustalić hasło?

 

Czyli serwis zalogował Ci się na inne konto na telefonie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam,

Mam pytanie odnośnie konta Xiaomi i odblokowywania kolejnych telefonów. Aktualnie mam do konta xiaomi przypięty Mi4S. Kupiłem teraz Note 3 i chciałbym odblokować bootloader. Jak wygląda procedura w takim przypadku?

Pozdrawiam
Mateusz

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, monteros_007 napisał:

Jak wygląda procedura w takim przypadku?

Normalnie, zgoda przypisana jest do konta nie do telefonu. Mozesz nas tym samym koncie odblokowac kilka urzadzen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czyli rozumiem, że powinienem otrzymać zgodę bez kombinowania z przekładaniem karty SIM? Bo aktualnie na koncie widzę komunikat: Brak karty SIM lub aktywacji. Chyba trochę pogmatałem bo do email mam przypisany numer telefonu inny niż w mi4s mam w koncie wyświetlony. Chyba po prostu wyrejestruję pierwszy telefon z konta MI.

Edited by monteros_007

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 minut temu, monteros_007 napisał:

Czyli rozumiem, że powinienem otrzymać zgodę bez kombinowania z przekładaniem karty SIM? Bo aktualnie na koncie widzę komunikat: Brak karty SIM lub aktywacji. Chyba trochę pogmatałem bo do email mam przypisany numer telefonu inny niż w mi4s mam w koncie wyświetlony. Chyba po prostu wyrejestruję pierwszy telefon z konta MI.

Nie. Zgodę otrzymujesz na telefon z kartą SIM przypisaną do konta Xiaomi. Po prostu włóż tę kartę SIM (to obowiązkowe) do nowego telefonu i zaloguj się do swojego konta Xiaomi. Potem wystarczy tylko użyć MiUnlock.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
19 godzin temu, mrosi napisał:

Zgodę otrzymujesz na telefon z kartą SIM przypisaną do konta Xiaomi.

Zgode otrzymuje się na konto Xiaomi. Odblokowywalem już pare telefonów i nigdy nie wkładałem do nich kart SIM ;) Oczywiście do założenia konta potrzebna jest karta SIM i nr telefonu jak najbardziej, potem wystarczy się tylko zalogować na konto w telefonie.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
17 minut temu, kamillm napisał:

Zgode otrzymuje się na konto Xiaomi. Odblokowywalem już pare telefonów i nigdy nie wkładałem do nich kart SIM ;) Oczywiście do założenia konta potrzebna jest karta SIM i nr telefonu jak najbardziej, potem wystarczy się tylko zalogować na konto w telefonie.

Czytaj ze zrozumieniem. Zgodę, czyt. sms z wiadomością. :P 

Wiem, że zgodę dostaje się dla konta...

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 minut temu, kamillm napisał:

Oczywiście do założenia konta potrzebna jest karta SIM i nr telefonu jak najbardzi

Chyba też nie, można na maila założyć i przysyłają weryfikację mailowo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Podczepię się pod temat konta, może i ostatecznie nie umiem szukać, ja nie znalazłem odpowiedzi na moje pytanie.

Chcę sprzedać telefon, czytałem że najprościej jest wylogować się na nim z konta Xiaomi i zrobić wipe data ( co jest dla mnie oczywiste)  ale czy nowy właściciel nie będzie miał problemów z jego użytkowaniem i wpisaniem swoich danych logowania? Czy wystarczy tylko to czy muszę zrobić jeszcze coś na stronie mojego konta? Teraz jak na nowym telefonie wchodzę w konto XIAOMI i urządzenia mam tylko to obecne z którego korzystam.

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 minut temu, Vergiliusz napisał:

Podczepię się pod temat konta, może i ostatecznie nie umiem szukać, ja nie znalazłem odpowiedzi na moje pytanie.

Chcę sprzedać telefon, czytałem że najprościej jest wylogować się na nim z konta Xiaomi i zrobić wipe data ( co jest dla mnie oczywiste)  ale czy nowy właściciel nie będzie miał problemów z jego użytkowaniem i wpisaniem swoich danych logowania? Czy wystarczy tylko to czy muszę zrobić jeszcze coś na stronie mojego konta? Teraz jak na nowym telefonie wchodzę w konto XIAOMI i urządzenia mam tylko to obecne z którego korzystam.

W aplikacji konto Xiaomi w telefonie usuń urządzenie, wyłącz lokalizację i wyloguj się z konta. Potem usuń (wyloguj się) z konta Google. Oni też wprowadzili zabezpieczenia telefonów, wraz z Androidem 5.1. Na końcu, po resecie, wejdź na stronę i.mi.com i po zalogowaniu się usuń urządzenie z zakładki "Devices". Na końcu sprawdź na www śledzenie. Jeśli nie bedzie tam telefonu, to znaczy, że jest on "czysty" i nowy właściciel nie będzie miał żadnych problemów.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now