BarthezzVTi Opublikowano 29 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2017 Kieruję do Was dość prozaiczne pytanie, bo nigdzie nie mogę doczytać szczegółów. Mianowicie o co chodzi z usuwaniem konta Xiaomi przed fleszem/ twardym restartem telefonu? Zrozumiałe, że jak nie usunie się konta i wgra się nowy soft to telefon może być zablokowany? Jak sytuacja wygląda jak chce się przywrócić tel do ustawień fabrycznych. Też trzeba wcześniej usunąć konto z telefonu? Zdaje sobie sprawę, że dla wielu tutaj takie pytanie może wydawać się śmieszne, jednak ja nie mogę się w tym połapać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamillm Opublikowano 29 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2017 (edytowane) @BarthezzVTi tak dla bezpieczenistwa, zebys potem nie mial problemow, ze cos CI nie zadziala albo wyrzuci prosbe o haslo, bedziesz wpisywal haslo a potem bedzie wyrzucalo, ze haslo nieprawidlowe to radzilbym Ci sie wylogowac z konta. Ja zawsze instalujac inny rom, robiac WIPE itp. itd. wylogowuje sie z konta Xiaomi, usuwam zabezpieczenia blokady ekrany typu odcisk palca, haslo itp. itd zeby spac spokojnie, Tobie tez tak radze Edytowane 29 Września 2017 przez kamillm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
madzisia Opublikowano 29 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2017 Witam, niedawno założyłam konto na telefonie xiaomi, żeby mieć dostęp do chmury itp. Niestety od tego czasu mam dziwne głuche telefony z kierunkowymi krajów, których nie ma i pobierają pieniądze z kont. Czy to może mieć jakiś związek? Jak usunąć to konto? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamillm Opublikowano 29 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2017 2 godziny temu, madzisia napisał: Czy to może mieć jakiś związek? Jak usunąć to konto? Nie ma to żadnego związku z założonym kontem Xiaomi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Topolski Opublikowano 14 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2017 Witam wszystkich, jestem nowy na forum a do rejestracji skonił mnie problem z moim redmi 3 note. Mianowicie ni z gruchy ni z pietruchy wysypał mi się cały telefon. Po oddaniu go do serwisu wgrano oprogramowanie ale nie mogę zalogować się do konta xiaomi. Podczas rejestracji podałem maila ale nie potwierdziłem rejestracji w mailu który otrzymałem i w chwili obecnej podczas logowania wyświetla się komunikat że konto z przypisanym mailem nie istnieje. Próbowałem już różnych konfiguracji haseł i loginów ale nie mogę się za żadne skarby zalogować. W chwili obecnej mam już nowego note 4 ale szkoda żeby tamten telefon leżał nie używany. Ktoś ma jakiś sposób aby wyjść z tej sytuacji ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kacper Skrzypek Opublikowano 14 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2017 Konto najpewniej nie istnieje więc się nie zalogujesz... Napisz do supportu Xiaomi prośbę o odpięcie konta z telefonu, podaj im wszystkie dane, IMEI telefonu itd. Jak ci odepną to powinieneś móc zalogować się na inne konto. Na Note 4 masz nowe konto czy to stare? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Topolski Opublikowano 15 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2017 Na note 4 jest nowe konto. Tylko jak mam podac nr starego konta z note 3 skoro nr jest po części zakropkowany ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paveu Opublikowano 17 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2017 Konto Xiaomi jest bezpośrednio powiązane z kontem na forum en.miui.com. Dawno tam nie wchodziłem a dzisiaj spotkała mnie niespodzianka - nie mogę otworzyć żadnego wątku, bo... została mi obniżona ranga na forum. Punktów "doświadczenia" z około 25 zrobiło mi się -15 (gdzie - to minus). Czy ktoś spotkał się z takim czymś i wie, jak to rozwiązać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gniechus Opublikowano 24 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2018 Cześć, może ktoś będzie w stanie pomóc. Mam 2 telefony i 2 konta xiaomi, niestety (pewnie przez przypadek) 2 telefony zostały podpięte pod 1 konto xiaomi. Pytanie jak odpiąć jeden telefon z konta i połączyć go z drugim kontem? Ja mam mi4c, żona ma redmi note 4 (rm4). Ja do swojego konta kiedyś (przed zainstalowaniem miui polska) podpiąłem mi4c. Potem kupiłem żonie redmi note 4, stworzyłem jej konto i podpiąłem jej telefon do jej konta. Następnie instalowałem miui polska na mi4c i widocznie podpiąłem swój telefon do konta żony. Na moim koncie z poziomu i.mi.com widać 1 urządzenie mi4c w trybie offline. Jak usuwam moje urządzenie z poziomu rm4 to na mi4c wylogowuje mnie z konta ale od razu prosi o wprowadzenie hasła (login z konta żony bez możliwości zmiany). Urządzenie usunąłem również z i.mi.com. Trzeba na nowo wgrać system i zrobić wipe data, aby podać login do mojego konta na mi4c? Czy jest inny sposób? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abc00 Opublikowano 25 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2018 Może przed usuwaniem czegokolwiek trzeba w ustawieniach mi4c się wylogować z konta xiaomi? A nie kombinować od drugiej strony... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gniechus Opublikowano 25 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2018 @abc00, to zrobiłem na samym początku, jednak po wylogowaniu się z mi4c od razu telefon prosi o podanie hasła na to samo konto (nie ma możliwości zmiany loginu). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FromWP Opublikowano 25 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2018 @gniechus Znaczy nie ma możliwości wylogowania się z konta na tym 4c? A masz w telefonie komunikat że konto zostało odłączone? W momencie odpinania z poziomu telefonu powinien zapytać o hasło do konta i się odczepić. Może to chwilowy problem komunikacji z serwerami. Robiłem to kilka razy, ale zawsze z poziomu telefonu i działało. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gniechus Opublikowano 25 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2018 @FromWP rzeczywiście chyba był jakiś problem wczoraj wieczorem. Teraz się wylogowałem z poziomu mi4c z konta żony i zalogowałem na moje konto - wszystko gra. Dzięki! 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marrik Opublikowano 16 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2018 Chciałem dodać konto na telefonie po wipe i niestety nie mogę tego zrobić. Od paru dni mam informację, że brak połączenia z siecią. Nie ma znaczenia czy łączę się przez wifi czy dane mobilne, net w telefonie jest więc nie wiem skąd taki problem.Na telefonie wgrany xiaomi.eu stable 9.5.2.0.Wysłane z mojego Redmi 4X przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ohara Opublikowano 31 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2018 Szanowni użytkownicy,jak zrobić aby było dobrze tzn.chcę kupić drugi tel xiaomi redmi 4x i ten dla siebie a redmi 4a oddam żonie i teraz jak zrobić aby przyłączyć ten 4x do mojego konta a 4a założę drugie konto żonie,chyba że można na jednym koncie ale z drugiej strony nie chcę mieć jej kontaktów w chmurze i na odwrót. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FromWP Opublikowano 31 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2018 41 minut temu, ohara napisał: jak zrobić aby przyłączyć ten 4x do mojego konta a 4a założę drugie konto żonie Wystarczy wylogować twój stary telefon z konta z poziomu telefonu, zresetować do ustawień fabrycznych i przy pierwszym uruchomieniu stworzyć na nim nowe konto żony. Zanim to zrobisz trzeba by przenieść twoje dane na nowy telefon i przypisać go do twojego aktualnego konta. Uruchamiasz na jednym i drugim systemowe przenoszenia danych (ustawienia, dodatkowe ustawienia, przenoszenie danych) gdzie stary jest dawcą, a nowy biorcą. Ta operacja przeniesie prawie wszystkie dane (oprócz kont, danych logowania, ukrytych folderów). Reszta powinna się zsynchronizować jak zalogujesz go do swojego konta Mi. Jak już wszystko na nowym skonfigurujesz, można wejść do chmury Mi i usunąć ewentualne pozostałości po starym telefonie (jeżeli coś tam jeszcze zostało). 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piteris Opublikowano 14 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2018 Hej. Nie chce zakladac nowego watku wiec tutaj napisze. Chodzi o rejestracje nowego konta Xiaomi. Czy jezeli wybiore rejestracje przez email to nie bede musial juz sie bawic w jakies smsy potwierdzajace itp ? Teoretycznie - jakbym karte sim wyjal to moge wtedy normalnie zarejestrowac sie i potem korzystać czy sie tak nie da ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrosi Opublikowano 14 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2018 51 minut temu, piteris napisał: Chodzi o rejestracje nowego konta Xiaomi. Czy jezeli wybiore rejestracje przez email to nie bede musial juz sie bawic w jakies smsy potwierdzajace itp ? Teoretycznie - jakbym karte sim wyjal to moge wtedy normalnie zarejestrowac sie i potem korzystać czy sie tak nie da ? Z tego co widzę, to teraz nawet nie chce potwierdzenia SMS-em przy logowaniu do Chmury. Zresztą, jeśli nawet, to czy to taki problem...? Prawdopodobnie przy ustalaniu ustawień wrażliwych, dotyczących np. bezpieczeństwa konta, może być wymagane potwierdzenie na zasadzie, że system wyśle Ci SMS z kodem do wpisania na stronie. Na pewno nikt nie będzie kazał Ci wysyłać SMS, choć... Karta SIM jest przypisywana (wraz z numerem telefonu) przy pierwszym zalogowaniu do konta. Wówczas jest (automatycznie) wysyłany SMS rejestracyjny. Później, nie powinno być problemu przy zmianie samej karty SIM (np. gdyby uległa uszkodzeniu), ale po wymianie numeru może być już problem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piteris Opublikowano 14 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2018 1 godzinę temu, mrosi napisał: Karta SIM jest przypisywana (wraz z numerem telefonu) przy pierwszym zalogowaniu do konta. Wówczas jest (automatycznie) wysyłany SMS rejestracyjny. Później, nie powinno być problemu przy zmianie samej karty SIM (np. gdyby uległa uszkodzeniu), ale po wymianie numeru może być już problem... Czyli nie da się zarejestrować na telefonie w którym jeszcze nie ma włożonej karty sim ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrosi Opublikowano 14 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2018 11 minut temu, piteris napisał: Czyli nie da się zarejestrować na telefonie w którym jeszcze nie ma włożonej karty sim ? Może być problem, jeśli system zażąda potwierdzenia SMS. Finalnie i tak będziesz podpinał numer/SIM do konta. Nie da się posiadać i korzystać z funkcjonalności konta Xiaomi bez tego. Składową systemu jest lokalizacja urządzenia, co w oczywisty sposób łączy telefon, SIM/telefon i aparat... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FromWP Opublikowano 14 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2018 6 minut temu, piteris napisał: Czyli nie da się zarejestrować na telefonie w którym jeszcze nie ma włożonej karty sim ? Da się. SMS wysyłany jest jednorazowo, ale to uruchamia zapisywanie w chmurze działań związanych z tą kartą, czyli sms-y, historia rozmów, nagrane rozmowy. Nie dodaje tego numeru telefonu jako dodatkowej opcji logowania numerem telefonu. Dodanie numeru do konta w opcjach logowania (bezpieczeństwa) trzeba zrobić ręcznie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strus Opublikowano 12 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2018 Sprzedałem uszkodzony telefon. Nabywca go uruchomił ale tel chce hasło do konta. Telefonu nie wylogowałem bo był popsuty. Usunąłem go z konta korzystając z komputera. Telefonu na moim koncie nie widać jednak urządzenie nadal wola o hasło. Jak nabywca może uruchomić telefon? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrosi Opublikowano 12 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2018 9 minut temu, Strus napisał: Sprzedałem uszkodzony telefon. Nabywca go uruchomił ale tel chce hasło do konta. Telefonu nie wylogowałem bo był popsuty. Usunąłem go z konta korzystając z komputera. Telefonu na moim koncie nie widać jednak urządzenie nadal wola o hasło. Jak nabywca może uruchomić telefon? To, co zrobiłeś, nie wystarczy. Na tym telefonie musisz wyłączyć lokalizację i wylogować z konta Xiaomi i Google. Niestety bez tego nowy nabywca ma... cegłę... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strus Opublikowano 12 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2018 (edytowane) Lipne to rozwiązanie w takim razie. Telefon pada i nie można go odsprzedać komuś kto go sobie chce naprawić. Przecież jak jest zepsuty to go wylogować nie mogę.... czy jeśli podam nabywcy hasło to da się uruchomić telefon bez mojej karty sim? Edytowane 12 Września 2018 przez Strus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się