Vergiliusz Opublikowano 28 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2017 Super dziękuję CI za poradę @mrosi 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
latet Opublikowano 28 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2017 (edytowane) 2 godziny temu, mrosi napisał: W aplikacji konto Xiaomi w telefonie usuń urządzenie, wyłącz lokalizację i wyloguj się z konta. Potem usuń (wyloguj się) z konta Google. Oni też wprowadzili zabezpieczenia telefonów, wraz z Androidem 5.1. Na końcu, po resecie, wejdź na stronę i.mi.com i po zalogowaniu się usuń urządzenie z zakładki "Devices". Na końcu sprawdź na www śledzenie. Jeśli nie bedzie tam telefonu, to znaczy, że jest on "czysty" i nowy właściciel nie będzie miał żadnych problemów. Jest jeszcze kwestia nr telefonu. Miałem taki przypadek - nie miałem już karty SIM (była tymczasowa, do testów), a ten numer został powiązany z kontem Xiaomi. Mimo, że pamiętałem hasło do tego konta, to i tak nie mogłem się (po dłuższej przerwie) zalogować, bo system się uparł wysyłać jakiś dodatkowy kod weryfikacyjny na SMS. I nic z tym nie mogłem zrobić Edytowane 28 Czerwca 2017 przez latet Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrosi Opublikowano 28 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2017 @latet, wszystko się zgadza. Tyle tylko, że sms dotrze nawet wówczas, gdy masz kartę SIM włożoną do innego telefonu. Więc nie ma to znaczenia . I tak dostaniesz się do ustawień konta, i tak. Żeby nie było, testowałem osobiście. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
latet Opublikowano 28 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2017 7 godzin temu, mrosi napisał: @latet, wszystko się zgadza. Tyle tylko, że sms dotrze nawet wówczas, gdy masz kartę SIM włożoną do innego telefonu. Więc nie ma to znaczenia . I tak dostaniesz się do ustawień konta, i tak. Żeby nie było, testowałem osobiście. OK, tylko mi chodzi o sytuację, gdzie nie masz już tej karty SIM w ogóle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brejks Opublikowano 21 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2017 (edytowane) Witam zrobiłem wielką głupotę ponieważ usunąłem na komputerze konto xiaomi zanim wylogowałem się na telefonie ... i teraz gdy zrobiłem hard reset mam ciągle "zaloguj się na konto xiaomi" wpisywanie starego hasła nic nie daje ponieważ pokazuje że nieprawidłowe. Co mam teraz zrobić żeby odblokować telefon ? Czy wgranie od nowa systemu coś pomoże ? Czy już d*pa i muszę wgrać system przez który stracę gwarancję ? Czy serwis może coś w tej sprawie zrobić? Proszę o pomoc Mam tylko pomoc Jeśli zapomniałeś swojego hasła przejdź na id.mi.com,aby zrestartować. Jeśli nie możęsz odblokować urządzenia przejdź na i.mi.com,aby wyłączyć znajdź urządzenie Przekaż ten numer odblokowujący obsłudze klienta 345... Edytowane 21 Lipca 2017 przez Brejks Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Acid Opublikowano 22 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2017 Oho kolejny który usuwa konto Xiaomi, jakby było niepotrzebne. To konto jest bardzo potrzebne i warto mieć. Teraz pozostaje pisać na któryś z serwisów Xiaomi np [email protected] lub sg lub Global etc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robinson Opublikowano 25 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2017 (edytowane) Mam pytanie. Założyłem wczoraj konto Xiaomi, ale jestem na 99% pewien (teraz nie sprawdzę, bo nie mam telefonu przy sobie), że wyłączyłem "dane mobilne", a zjadło mi od wczoraj kilka MB. Czy może jakaś synchronizacja się włącza mimo wyłączenia danych mobilnych? Z góry dzięki za podpowiedź. PS. Wygląda na to, że to jednak była aktywność z dnia poprzedniego. Po wyłączeniu danych mobilnych chyba nic mi nie zżarło. Wkrótce dołożę kartę Aero2 i zobaczę jak to się sprawdza. Edytowane 25 Lipca 2017 przez Robinson Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamillm Opublikowano 25 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2017 1 godzinę temu, Robinson napisał: Czy może jakaś synchronizacja się włącza mimo wyłączenia danych mobilnych? Jesli zablokujesz dane mobilne i nie masz jakiegos wirusa na telefonie to nie ma opcji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Diez99 Opublikowano 9 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2017 (edytowane) Witam, Sprzedałem swoje MI4C, zrobiłem full wipe, zainstalowałem zip z systemem od nowa. Jednak czegoś nie dopilnowałem. Zobaczyłem że telefon się włącza, wsadziłem do paczki i wysłałem. Po odbiorze kupujący napisał mi wiadomość że telefon prosi o hasło do mojego konta Xiaomi. Szukając odpowiedzi nie znalazłem innego rozwiązania niż podanie hasła. Podałem więc hasło, kupujący się zalogował uruchomił telefon, jednak nie może się wylogować. Dowiedziałem się że do tego potrzebna jest moja karta SIM. Da się to zrobić jakoś inaczej? Odpięcie telefonu na stronie i.mi.com a następnie full wipe i zip z systemem od nowa coś dadzą? EDIT. Ewentualnie zmienić numer przypisany do konta na jej, może to pomoże? Edytowane 9 Sierpnia 2017 przez Diez99 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tpawel Opublikowano 9 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2017 A nie wylogowales się z konta przed wipe? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Diez99 Opublikowano 9 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2017 1 minutę temu, tpawel napisał: A nie wylogowales się z konta przed wipe? To było tak że wgrałem aktualizację do androida 7.0, odblokowałem bootloadera i po jakimś czasie wgrałem rom RR. Z konta się nie wylogowywałem. Po sprzedaniu wgrałem zipa z miui, zobaczyłem że telefon się uruchamia, pojawia się ekran startowy, to spakowałem i wysłałem. Zwaliłem trochę że nie sprawdziłem tego dokładnie, no ale co zrobisz. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tpawel Opublikowano 9 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2017 A nie masz jakiegoś telefonu xiaomi pod ręką? Z poziomu innego telefonu można wylogować inny podpięty do tego samego konta, wtedy odpinasz jeszcze na i.mi.com i może pójdzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Diez99 Opublikowano 9 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2017 Przed chwilą, tpawel napisał: A nie masz jakiegoś telefonu xiaomi pod ręką? Z poziomu innego telefonu można wylogować inny podpięty do tego samego konta, wtedy odpinasz jeszcze na i.mi.com i może pójdzie Mam mi5. Podałem hasło, Pani się zalogowała, usunąłem urządzenie na i.mi.com i zmieniłem hasło. Teraz co jakiś czas wyskakuje powiadomienie że nie można się połączyć z kontem Xiaomi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tpawel Opublikowano 9 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2017 Jeszcze pogorszyłes. Wejdź w telefonie w ustawieniach w konto xiaomi i zobacz czy widzisz ten stary telefon Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Diez99 Opublikowano 9 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2017 Przed chwilą, tpawel napisał: Jeszcze pogorszyłes. Wejdź w telefonie w ustawieniach w konto xiaomi i zobacz czy widzisz ten stary telefon Nie ma, wcześniej też nie było bo usunąłem. Jak Pani się zalogowała to znowu się pojawił. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tpawel Opublikowano 9 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2017 No to wtedy jak się pojawi to usuń go z poziomu mi5I na starym powinien być komunikat że wylogowanie z konta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Diez99 Opublikowano 9 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2017 (edytowane) 1 minutę temu, tpawel napisał: No to wtedy jak się pojawi to usuń go z poziomu mi5 A jest różnica między usunięciem z poziomu mi5, a z poziomu i.mi.com? EDIT. Dobra widzę Edytowane 9 Sierpnia 2017 przez Diez99 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Diez99 Opublikowano 9 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2017 @tpawel po usunięciu w mi5 wylogowuje ją i dalej prosi o hasło do mojego konta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tpawel Opublikowano 9 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2017 A na i.mi.com jest usunięte? To dwie oddzielne rzeczy 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Diez99 Opublikowano 9 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2017 Jak usunę na mi5 to usuwa się też z i.mi.com, tak samo w drugą stronę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tpawel Opublikowano 9 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2017 Niemożliwe. Wejdź tam gdzie masz chmurę i zobacz czy tam nie jest zalogowany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Diez99 Opublikowano 9 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2017 (edytowane) Na i.mi.com mam tylko moją mi5. EDIT. Tak samo jak w mi5. Może zmienić numer przypisany do konta na jej i wtedy sama miałaby możliwość się wylogować? Edytowane 9 Sierpnia 2017 przez Diez99 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nezumi Opublikowano 9 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2017 Zalogowanie się do konta->Odpięcie telefonu->Wylogowanie się z konta (wszystko na urządzeniu odpinanym), to powinno ruszyć, przynajmniej u mnie zawsze ruszało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Diez99 Opublikowano 9 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2017 6 minut temu, Nezumi napisał: Zalogowanie się do konta->Odpięcie telefonu->Wylogowanie się z konta (wszystko na urządzeniu odpinanym), to powinno ruszyć, przynajmniej u mnie zawsze ruszało. Czyli sama musi się odpiąć od konta na telefonie? Przycisk wyloguj jest u niej szary i nie może się wylogować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nezumi Opublikowano 9 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2017 1 minutę temu, Diez99 napisał: Czyli sama musi się odpiąć od konta na telefonie? Przycisk wyloguj jest u niej szary i nie może się wylogować. i tutaj może być problem... Za dużo nakombinowane i się zwaliło.. Może napisz do supportu Xiaomi, że sprzedałeś telefon, odpiąłeś, a są takie cyrki? Oni powinni to ogarnąć w ciągu 2-3h ich support działa nieźle... mail do nich to [email protected] oczywiście, piszesz po ang. . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Diez99 Opublikowano 9 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2017 3 minuty temu, Nezumi napisał: i tutaj może być problem... Za dużo nakombinowane i się zwaliło.. Może napisz do supportu Xiaomi, że sprzedałeś telefon, odpiąłeś, a są takie cyrki? Oni powinni to ogarnąć w ciągu 2-3h ich support działa nieźle... mail do nich to [email protected] oczywiście, piszesz po ang. . Dobra spróbuję, dzięki za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebby64 Opublikowano 10 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2017 Witam, posiadam dostep do konta xiaomi (haslo/login) ale nie moge dodac nr telefonu, z aplikacji wywala ,ze niewlasciwy format numeru a na stronie ,ze numer juz jest uzywany. Pytanie mam czy mozna jakos (usunac/odpiac) podejrzec jaki nr tel jest podpiety do konta xiaomi ? Dziwne bo mam dwa numery i oba pokazuje ,ze zajete... ?! Dzięki za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paveu Opublikowano 13 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2017 Panowie, da się jakoś wymusić przywrócenie układu pulpitu z kopii na koncie Xiaomi? Pominąłem ten punkt po przywróceniu ustawień fabrycznych a układanie prawie 200 aplikacji na nowo mnie wykończy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nezumi Opublikowano 13 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2017 48 minut temu, paveu napisał: Panowie, da się jakoś wymusić przywrócenie układu pulpitu z kopii na koncie Xiaomi? Pominąłem ten punkt po przywróceniu ustawień fabrycznych a układanie prawie 200 aplikacji na nowo mnie wykończy... Nie. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tor Opublikowano 13 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2017 I właśnie z tych powodów o których tu mowa zaraz po odblokowaniu bootloadera usunąłem konto z telefonu i teraz nawet jak przeinstaluję system nigdy więcej nie loguję się w telefonie na konto xiaomi. Jest tyle normalnych chmur typu Drive, Mega, Box...no proszę was... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nezumi Opublikowano 14 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2017 10 godzin temu, tor napisał: I właśnie z tych powodów o których tu mowa zaraz po odblokowaniu bootloadera usunąłem konto z telefonu i teraz nawet jak przeinstaluję system nigdy więcej nie loguję się w telefonie na konto xiaomi. Jest tyle normalnych chmur typu Drive, Mega, Box...no proszę was... Tak, bo konto Xiaomi jest tylko dla chmury... Błagam... Nie ośmieszaj się... Jak chcesz coś napisać, to najpierw pomyśl, czy to ma sens... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tor Opublikowano 14 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2017 5 minut temu, Nezumi napisał: Tak, bo konto Xiaomi jest tylko dla chmury... Błagam... Nie ośmieszaj się... Jak chcesz coś napisać, to najpierw pomyśl, czy to ma sens... Ty się nie ośmieszaj, nie napisałem nic że usunąłem konto całkowicie tylko że z telefonu. Z konta Xiaomi dalej korzystam np. do logowania się na miui.com. WIELKI ZNAWCO TEMATU...wypij sobie kawę i odpręż się... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nezumi Opublikowano 14 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2017 18 minut temu, tor napisał: Ty się nie ośmieszaj, nie napisałem nic że usunąłem konto całkowicie tylko że z telefonu. Z konta Xiaomi dalej korzystam np. do logowania się na miui.com. WIELKI ZNAWCO TEMATU...wypij sobie kawę i odpręż się... Nie no... teraz to mnie tak ostro podupiło... Fajnie, że się logujesz do i.mi.com... Bardzo fajnie... Znowu zawiodłem się na systemie edukacji w naszym kraju... Kolejny dowód na to, że szkoły niczego przydatnego nie uczą... np. myślenia . Z jednej strony... opisywanie spraw jasnych nie ma sensu... z drugiej... widać, że nawet sprawy jasne są dla niektórych jak fizyka kwantowa... Pogadamy jak Ci kiedyś, nie daj boże, telefon ukradną/zgubisz go. Zobaczymy na ile Ci się zda odpięte konto Xiaomi od telefonu . 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paveu Opublikowano 14 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2017 12 godzin temu, tor napisał: nigdy więcej nie loguję się w telefonie na konto xiaomi O ty buntowniku...! Kurde, szacun! Chociaż jeden wyłamał się poza szereg!!! 12 godzin temu, tor napisał: Jest tyle normalnych chmur typu Drive, Mega, Box Czy te Twoje "normalne" chmury zapewnią mi bezobsługową kopię urządzenia, kopię smsów, zakładek, itp, itd? Zrobią to bez instalacji dodatkowych, zbędnych programów, które tylko zaśmiecają urządzenie? Czy Mega albo Box pozwolą mi zlokalizować urządzenie albo je zablokować? Proszę Cię, nie kompromituj się bardziej, niż już to zrobiłeś... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrosi Opublikowano 14 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2017 Panowie (czy Panie ). Jak to mówią: hold your horses... Żebym nie musiał otwierać koszyka... 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się