Jump to content

Recommended Posts

2 minuty temu, stelar napisał:

zamówiłem 24 sierpnia, 25 wysłali mi maila że zamówienie kompletowane, wczoraj czyli 26 sierpnia(piątek) przysłali mi fakture i numer nadania przesyłki, dzisiaj jest sobota więc przesyłka powinna dotrzeć w poniedziałek

Jak zamawiałeś przez Allegro czy na ich stronce ? A i daj znać czy dorzucili ci w gratisie etui + folie na ekran ( jak znajomy odbierał osobiście r3pro to je dostał i chyba mikey'a)

Edited by Demon3
Link to post
Share on other sites
  • Replies 323
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Witam,   Na stanie mamy coś co na pewno nie jednego bywalca tego forum zaciekawi a mianowicie:   Oryginalny XIAOMI PowerBank 10400mAh   Akumulatorki są na stanie, wysyłka max w 24h od zakupu, oc

Czy ja wiem, czy tak strasznie długo? Jak zamawiałem plecki do MI2S to czekałem w sumie ciut ponad 3 tygodnie od daty zamówienia. A dla tych co już mają, albo wkrótce będą mieli MiKey link do oprogra

Polecam tego użytkownika

Posted Images

To że zamówienia ida długo i zero kontaktu to jedna sprawa, zas dopiero przy gwarancji wychodzi stosunek sklepu.

Ja wysłałam w środę w tamtym tygodniu i dosłownie zero jakichkolwiek informacji. Dlatego przestrzegam przed tym sklepem. Kupiłem dla gwarancji w Polsce i zaczynam coraz bardziej tego żałować.

Wysłane z mojego Nexus 4 przy użyciu Tapatalka

Link to post
Share on other sites

Jeśli do 14 dni nie naprawią usterki, masz prawo do zwrotu kasy lub wymiany towaru na nowy wg UOKiK. Także 15 dnia idziesz do najbliższego punktu UOKiK, spisujecie pismo do A4Y. Jeśli to nie pomoże, proces sądowy (bodajże koło 30zł, rozprawa to formalność i nie trzeba na niej osobiście być), następnie odzyskaniem długu zajmuje się komornik, który to oddaje ci pieniądze za sprzęt i za koszta sądowe, a swoją działkę i za koszta pobiera od winnego sklepu ;) 

Chyba nie namieszałem, czytałem już o takiej sprawie na jakimś forum parę dni temu (przygoda z innym sklepem).

Edit:

Poza tym, widzieliście może opinie albo macie doświadczenia jakieś z tym sklepem http://xon24.eu/ ?

Edited by Demon3
Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, Demon3 napisał:

Jeśli do 14 dni nie naprawią usterki, masz prawo do zwrotu kasy lub wymiany towaru na nowy wg UOKiK. Także 15 dnia idziesz do najbliższego punktu UOKiK, spisujecie pismo do A4Y. Jeśli to nie pomoże, proces sądowy (bodajże koło 30zł, rozprawa to formalność i nie trzeba na niej osobiście być), następnie odzyskaniem długu zajmuje się komornik, który to oddaje ci pieniądze za sprzęt i za koszta sądowe, a swoją działkę i za koszta pobiera od winnego sklepu ;) 

Chyba nie namieszałem, czytałem już o takiej sprawie na jakimś forum parę dni temu (przygoda z innym sklepem).

Edit:

Poza tym, widzieliście może opinie albo macie doświadczenia jakieś z tym sklepem http://xon24.eu/ ?

Poszukujesz tego tematu: https://miuipolska.pl/forum/topic/4157-buriza/

 

Link to post
Share on other sites

Moja historia:

- zakup

- od razu wysłane wiadomości o realizowaniu zamówienia

- wysyłka nie po 24h a po chyba 60h, przez co przesyłka utknęła na weekend

- otrzymałem mi4c, jednak z mocno widocznymi śladami rozbierania…

- reklamacja i zadeklarowanie wymiany na nowy

- odesłałem telefon i kontakt się urwał

- wysłanie kilku maili odnośnie stanu reklamacji – zero odpowiedzi

- wszczęty spór poprzez allegro po 1,5 tygodnia od odebrania zareklamowanego telefonu

- pierwsze upomnienie od allegro zero reakcji

- zakończenie sporu negatyw

- po tygodniu info iż otrzymam nowy telefon pod koniec tygodnia i prośba o usunięcie komentarza negatywnego

- brak informacji czy wysłane czy nie, czeski film

- kolejne zgłoszenie do allegro, kolejne upomnienie (piątek)

- info od sprzedawcy że gotówka zostanie zwrócona (niedziela)

- info o wykonaniu przelewu (poniedziałek)

Cała zabawa trwała od 13.07 do 30.08 czyli półtora miesiąca

Jeżeli ktoś ma tyle cierpliwości że jest w stanie czekać nie wiadomo jak długo, może w przyszłym roku wyśle ten telefon to to jest idealny sprzedawca dla niego.

 

Pierwszy mój błąd nie kupiłem telefonu od razu z IBG

Drugi błąd zamiast reklamować od razu odstąpić od umowy gdy otrzymałem rozbierany telefon - było by po problemie.

Po za tym co to za praktyka wysyłanie komuś telefon, który był rozbierany, no to już nie jest w porządku, tu już powinna mi się zaświecić czerwona lampka, jednak wierzyłem że to uczciwy sprzedawca.
 

Na koniec refleksja o allegro.

Mam wrażenie że nastała moda na olewanie klienta i wysyłanie bubli kiedy tylko się da.

Walczę już z czwartym sprzedawcą i nie popuszczę, ale mam wrażenie że to walka z wiatrakami, bo większość kupujących olewa temat, nie ma czasu na bawienie się w kotka i myszkę. A ostatnia moja reklamacja to już afera z niemal szantażem ze strony sprzedawcy, ale o tym to już gdzie indziej będę pisać.

Pozdrawiam wszystkich i czekam na przesyłkę i ibg.

Link to post
Share on other sites

Ja swoją paczkę z redmi note 3 pro otrzymałem dzisiaj. Od 24.08 do dzisiaj 29.08 przyjście paczki. Ale nie odpowiadał na żadne maile

A propo tych gratisów to dał jakieś etui i folie.

P.S ale cięzka jest przesiadka z windows phone na androida

Edited by stelar
Link to post
Share on other sites
2 minuty temu, magyarek napisał:

Taki mały offtop, ale uwierz mi - w drugą stronę było jeszcze ciężej :P 

no nie wątpie, zwłaszcza że windows phone to system, który albo się nienawidzi albo się kocha. Ja byłem w tej drugiej kategorii, do czasu aż microsoft stwierdził że mojej lumii 920 nie zaaktualizują do WP10, może bym kupił jakiś inny fon z windowsem, ale nie widziałem nic ciekawego. 

Link to post
Share on other sites
2 minutes ago, stelar said:

no nie wątpie, zwłaszcza że windows phone to system, który albo się nienawidzi albo się kocha. Ja byłem w tej drugiej kategorii, do czasu aż microsoft stwierdził że mojej lumii 920 nie zaaktualizują do WP10, może bym kupił jakiś inny fon z windowsem, ale nie widziałem nic ciekawego. 

Mogłeś kupić Mi4 zawsze mógłbyś wgrać windowsa.

Link to post
Share on other sites

A u mnie:

- info od sprzedawcy że gotówka zostanie zwrócona (czwartek)

- prośba o nr konta do zwrotu pieniędzy (czwartek)

- info o wykonaniu przelewu (????) - do dziś cisza, jak się go nie goni, nie straszy to ma to w d*pie, jak się wkurwię to poczekam na ten hajs ale wtedy postaram się by policja to egzekwowała. Ludzie, nie kupujcie tam, tylko tak się uda zaoszczędzić Wasz cenny czas i nerwy.

Link to post
Share on other sites

To zaczekam te dwa tygodnie i będę działać w sprawie tej gwarancji.W tym tygodniu minie akurat 2 tygodnie. Dobrze ze mam nexusa zapasowego. Oczywiście dalej zero kontaktu.

Dragonfly, Makakam macie jakieś odpowiedzi na swoje reklamacje?

Wysłane z mojego Nexus 4 przy użyciu Tapatalka

Link to post
Share on other sites

Ja ostatnio pisałem do nich z 3 maili, na różne maile z tego co zauważyłem najszybciej odpowiada z tych adresów (w kolejności):

1.  [email protected] (1 dzień)

2. [email protected] (1,5 dnia)

3. Przez ten z allegro (4 dni)

Miałem kupić u nich RN3pro ale zrezygnowałem, skoro jest taki słaby kontakt z sklepem.

Ostatecznie wybrałem sklep MiSpot :) 

Link to post
Share on other sites

Po tym jak dostałem maila ze mają 14 dni  na odpowiedź od otrzymania przesyłki to cisza. Napiszę tam znowu bo co pozostaje. Jutro mija 2 tygodnie odkąd dostali tel do naprawy.

Edited by makakam
Link to post
Share on other sites

Pierwsze co mi przychodzi na myśl to złożyć sprawę o oszustwo na policje. A jak kupowałeś telefon bo nie pamiętam/nie mówiłeś ?

Edit1:

Tu masz adresik :)

SklepXIAOMI.pl / A4Y
Ul. Ks. A. Wąchala 6C
34-325 Łodygowice

Edit 2:

Nawet w regulaminie u siebie mają treść na temat reklamacji https://sklepxiaomi.pl/zwroty-reklamacje/

Edited by Demon3
Link to post
Share on other sites

Tel kupilem w październiku 2015 no i wtedy wszystko było ok. Jakoś w marcu pojawiły mi się martwe piksele widoczne na czarnym i ciemnym szarym więc zglosilem to do sklepu, wysłałem zdjęcie jak to wygląda i dostałem odpowiedź że ekran do wymiany i jak będą mieli go na stanie to dadzą znać. Jakoś po miesiącu się przypomniałem( to był początek maja) i dostałem odpowiedź ze ekran jest i czeka na mnie i żebym wysłał tel na adres serwisu:

Serwis Accessories 4 you Rolnicza 59 34-325 Bierna 

Zwlekalem do sierpnia bo nie miałem tel zastępczego i na początku miesiąca wysłałem maila z zapytaniem o tą naprawę. Odpisali żebym wysłał, że ekran czeka. No i jest jak jest.

Link to post
Share on other sites
40 minut temu, p4luch napisał:

Czy sklep accessories4you już nie jest polecany przez społeczność?

Zamawiałem akcesoria do Xiaomi w czwartek 25.08, płaciem przelewem i od tamtej pory zero kontatku ze sklepem.

Tak nie jest polecany, zresztą te ostatnie parę stron o czymś świadczy ;)

Link to post
Share on other sites

U mnie podziałało zgłoszenie sprawy na Allegro i upomnienie go z ich strony. Napisałem też wprost że jak będzie zwlekał to zgłoszę sprawę na policję. Niektórzy piszą że czasem jest trudniej i trzeba faktycznie zgłosić na policje podejrzenie oszustwa. Jedno jest pewne nie można się z nim cackać bo on bezczelnie to wykorzystuje na własną korzyść. 

Ogólnie wygląda na to że kase prędzej czy później oddaje i zamówienie też w końcu wyśle. To mu trzeba przyznać że chyba nie jest typowym oszustem. Tyko pomyśl co jak dostaniesz wadliwy telefon i bedziesz u niego reklamował? 2 miesiące z głowy i pełen łeb siwych włosów gwarantowane.

Edited by przemoo83
Link to post
Share on other sites
9 minutes ago, przemoo83 said:

Ogólnie wygląda na to że kase prędzej czy później oddaje i zamówienie też w końcu wyśle. To mu trzeba przyznać że chyba nie jest typowym oszustem. Tyko pomyśl co jak dostaniesz wadliwy telefon i bedziesz u niego reklamował? 2 miesiące z głowy i pełen łeb siwych włosów gwarantowane.

Tutaj postanowiłem się trochę "zabezpieczyć" od niego kupiłem tylko etui i szkło hartowane. Telefony (dla siebie i siostry) mam zamiar kupić w technos-online.

Dzięki jeszcze raz za odpowiedź, dam znać jak się sprawa dalej potoczy.

Link to post
Share on other sites

Moja historia z Panem Normanem zakończona (po półtora-miesięcznym oczekiwaniu na dobry telefon) wczorajszym zaksięgowaniem zwrotu na koncie, po uprzedzeniu zgłoszenia na policji w razie braku  zwrotu.

W zmaganiach z serwisem życzę pozytywnego zakończenia, a w przypadku przedłużania od razu UOKIK, KC i wezwanie przedsądowe, bo jak inaczej z Panem Normanem rozmawiać jak on sam nie chce.

Ja kończę na IBG, czekanie na przesyłkę to około 9 dni jak dobrze pójdzie, dużo taniej niż tu. Pewna gw24 we Wrocławiu i odpowiadają na maile.

Na koniec dodam: Z DALEKA OD PANA NORMANA

Link to post
Share on other sites



×
×
  • Create New...