Skocz do zawartości

Accessories 4 You


X-SKLEP

Rekomendowane odpowiedzi

3 godziny temu, KutanG napisał:

Zniknęli z polecanych sklepów...

hm, niewiarygodne, ale prawdziwe;

dobrze, że ktoś sobie wziął to do serca, co piszecie i zareagował, późno ale lepiej niż wcale... wróciła mi wiara w bezstronność portalu

 

... ale jak klikniesz w polecane, to dalej jest ten sklep :(

Edytowane przez Grosik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

40 minut temu, Grosik napisał:

hm, niewiarygodne, ale prawdziwe;

dobrze, że ktoś sobie wziął to do serca, co piszecie i zareagował, późno ale lepiej niż wcale... wróciła mi wiara w bezstronność portalu

 

... ale jak klikniesz w polecane, to dalej jest ten sklep :(

To jest chyba błąd, przez przypadek usunęli Technosa zamiast A4U.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy minęło 2 tygodnie od wysłania na gwarancję i nawet nie ma odpowiedzi czy dotarł czy nie.

Co radzicie. Wysłać pismo do niego. Tylko co w takim piśmie, UOKiK u mnie nie ma. Mogę tam dzwonić ewentualnie. Zgłosić się na policję?

Tych 14 dni ma być robocze czy kalendarzowe

Wysłane z mojego Nexus 4 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

36 minut temu, juventus82 napisał:

 

Koledzy minęło 2 tygodnie od wysłania na gwarancję i nawet nie ma odpowiedzi czy dotarł czy nie.

 

Co radzicie. Wysłać pismo do niego. Tylko co w takim piśmie, UOKiK u mnie nie ma. Mogę tam dzwonić ewentualnie. Zgłosić się na policję?

Tych 14 dni ma być robocze czy kalendarzowe

 

Wysłane z mojego Nexus 4 przy użyciu Tapatalka

1. UOKIK nie zajmuje się sprawami pojedynczych obywateli; jeśli już to najpierw miejski rzecznik, potem inspekcja handlowa; policja również nie zajmuje się reklamacjami

2. prawo przewiduje odpowiedź w ciągu 14 dni kalendarzowych na zgłoszenie reklamacyjne

3. czy korzystałeś z gwarancji czy z rękojmi - w zależności od tego jest stosowny tryb postępowania - jeśli z gwarancji, to masz tam wszystko napisane ile dni i czego możesz się domagać; jeśli z rękojmi, to po 14 dniach braku informacji odnośnie reklamacji, uważa się roszczenie za uznane i to co podałeś jako oczekiwanie musi być zrealizowane bezwarunkowo przez sprzedawcę. Towar na reklamację wysyłamy kurierem lub za zwrotnym potwierdzeniem odbioru - mamy wtedy dokument potwierdzający dostarczenie towaru reklamowanego do odbiorcy w przypadku sporów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

38 minut temu, Grosik napisał:

1. UOKIK nie zajmuje się sprawami pojedynczych obywateli; jeśli już to najpierw miejski rzecznik, potem inspekcja handlowa; policja również nie zajmuje się reklamacjami

Żadne najpierw i żadne potem. Równocześnie może zgłosić do rzecznika, federacji konsumentów, nawet mailowo i telefonicznie, dowie się co i jak. A policja może się nie zajmuje reklamacjami, ale już podejrzeniem oszustwa tak. A brak kontaktu w przypadku zakupów/reklamacji/odstąpienia podpada pod tą kategorię. Wiem, bo po moich przejściach z Normanem Wieją, pomimo odzyskania sprzętu z reklamacji, przeszedłem się na komendę zapytać, aby wiedzieć na przyszłość. Sprzedawca zniknął z moją własnością i nie ma z nim kontaktu? - tak podejrzenie oszustwa.

45 minut temu, Grosik napisał:

2. prawo przewiduje odpowiedź w ciągu 14 dni kalendarzowych na zgłoszenie reklamacyjne

Dokładnie to 14 dni od dnia następującego po dostarczeniu przedmiotu, czyli 15 dni tak naprawdę. Ale rzeczywiście, nie roboczych tylko kalendarzowych. I to gwarant ma zadbać, żeby reklamujący otrzymał odpowiedź najpóźniej tego 14 dnia od dnia następującego doręczenie. Czyli nie może wysłać na przykład ostatniego dnia poleconego, że nie uznaje. Odpowiedź ma dotrzeć, a nie zostać wysłana w tym okresie.

52 minuty temu, Grosik napisał:

3. czy korzystałeś z gwarancji czy z rękojmi - w zależności od tego jest stosowny tryb postępowania - jeśli z gwarancji, to masz tam wszystko napisane ile dni i czego możesz się domagać; jeśli z rękojmi, to po 14 dniach braku informacji odnośnie reklamacji, uważa się roszczenie za uznane i to co podałeś jako oczekiwanie musi być zrealizowane bezwarunkowo przez sprzedawcę. Towar na reklamację wysyłamy kurierem lub za zwrotnym potwierdzeniem odbioru - mamy wtedy dokument potwierdzający dostarczenie towaru reklamowanego do odbiorcy w przypadku sporów.

Chyba, że kolega skorzystał z gotowego wzoru reklamacji Pana Normana, wtedy sam diabeł go wie czy to reklamacja z tytułu rękojmi, czy też gwarancji. Ale jeżeli naprawa się przedłuża znacząco, może wysłać pismo, w którym zmienia żądanie z gwarancji na rękojmię (wedle opinii Rzecznika Konsumentów z którym się kontaktowałem).

Towar nie musi być ani kurierem, ani za zwrotnym potwierdzeniem, ważne żeby był rejestrowaną przesyłką. Można śledzić przez internet czy dostarczony, i choć nie jest to dowód to jeżeli pojawi się potrzeba udowodnienia, że sprzedawca dostał, a upiera się, że nie (ale tu już musiał by być kontakt) składa się reklamację na poczcie i max do 2 tygodni przychodzi list z informacją kto odebrał i gdzie (doświadczenia własne).

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wysylalem kurierem. Mam potwierdzenie ze odebral pan Norman.

Tak wypełniłem tą jego pseudo gwarancje.Na swoje usprawiedliwienie powiem że już raz wysylalem i było zupełnie inaczej. Po prostu w 2 tygodnie naprawił. A teraz jest zupełnie inaczej. Tzn zero odpowiedzi.

Czyli co najlepiej pismo ze zmieniał na odpowiedzialność za towar z umową? To znowu będzie 2 tygodnie.

Wysłane z mojego Nexus 4 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie

Tematami serwisowymi nie zajmuje sie osobiscie, wszystkie zgloszenia przesylam dalej do Rzeszowa, gdzie mam podpisana umowe z firma ktora dokonuje ekspertyz i naprawia telefony i urzadzenia zakwalifikowane do naprawy.

Tematow napraw gwarancyjnych w ostatnim czasie sie namnozylo, wszystkie sa w serwisie. Kazde zgloszenie na ktore nie bylo odpowiedzi do 14 dni z automatu jest rozpatrzone pozytywnie i urzadzenie bedzie naprawione lub wymienione na nowe / zwrot pieniedzy (co zreszta sie dzieje, bo w tym tygoniu byly dwie wymiany na nowy telefon z powodu braku mozliwosci naprawy).

Wiem ze jestescie zdenerwowani wydluzonym czasem realizacji, rozumiem was, bo sam bylbym rowniez zdenerwowany taka sytuacja.

Ze swojej strony cisne serwis jak tylko moge aby swoja prace robil jak najszybciej i dobrze. Dodatkowo przez 2 tygodnie sierpnia sklep byl nie czynny, ze wzgledu na urlop. Przez ten okres jakby bomba wybuchla, mimo informacji o przerwie zamowien byla cala masa. Odgrzebanie z zaleglosci zajelo 2 tygodnie. Teraz juz na szczescie wszystko wrocilo do normy.

Gwarantuje ze nie jestem zadnym oszustem, zlodziejem, kretaczem i innym jakim już tu w tym watku zostalem wyzwanym.

Każdy kto złożył zamówienie w okolicach sierpniowej przerwy albo otrzymał swoje zamówienie albo otrzymał zwrot pieniędzy.

Każdy kto wysłał towar na reklamacje albo otrzyma sprawne urządzenie a jeżeli naprawa nie jest możliwa to zwrot wpłaty lub nowe urządzenie.

Jestem tylko czlowiekiem a doba ma tylko 24h. Przyznaje uczciwie ze po urlopie nie wiedzialem do czego rece wlozyc. To samo ma serwis gdzie obecnie w kolejce jest ok 20 urzadzen do naprawy. Efekt jest taki ze nic nie odpoczalem a tylko dostalem pelno wiadomosci pelnych grozb i obelg łącznie z życzeniem śmierci.

Nikogo nigdy nie oszukałem i nie oszukam, zakorkowałem się przez pewien czas (równiez przez urlop) i to wszystko.

P.S. Jezeli ktos ma jakies pytania odnosnie jego zamowienia lub zlozonej reklamacji prosze o wiadomosc na PW, powiem na jakim jest etapie i co w tej sprawie bedzie dalej.

P.S.2 Aż dziw, że tyle osób komentuje wątek a nikt na PW nie napisze zapytania bezpośrednio do mnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, Accessories 4 You napisał:

P.S.2 Aż dziw, że tyle osób komentuje wątek a nikt na PW nie napisze zapytania bezpośrednio do mnie.

Panie Normanie, nie było by żadnego problemu, gdyby taką informację opublikował Pan wcześniej. A jeżeli na e-mail Pan nie odpowiada przez miesiąc lub też dłużej to chyba nie można się dziwić, że ludzie snują teorie spiskowe i szukają pomocy i sposobów rozwiązania u innych osób, które już przeżyły podobne sytuacje. Dlatego też niech Pana nie dziwi, że nikt nie pisze bezpośrednio PW na forum, jeżeli na bezpośredni kontakt e-mailowy Pan nie odpowiadał, a telefon był wyłączony. 

Przykro, że otrzymywał Pan groźby śmierci. Jakkolwiek groźby podjęcia kroków prawnych w przypadku niedotrzymywania terminów są uzasadnione, bo prawo obowiązuje wszystkich, sprzedawców i kupujących. Społeczność jest wyrozumiała, myślę, że może Pan jeszcze odzyskać zaufanie użytkowników, ale prościej było by gdyby taką informację jak ten post ustawił Pan jako automatyczną odpowiedź na e-mail. Ludzie zrozumieją, poczekają. Tylko i wyłącznie brak kontaktu ponad wyznaczone przez prawo terminy spowodował taką, a nie inną sytuację.

Osobiście życzę Panu odzyskania zaufania i jak najwięcej zadowolonych kupujących. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, yoshisav napisał:

Panie Normanie, nie było by żadnego problemu, gdyby taką informację opublikował Pan wcześniej. A jeżeli na e-mail Pan nie odpowiada przez miesiąc lub też dłużej to chyba nie można się dziwić, że ludzie snują teorie spiskowe i szukają pomocy i sposobów rozwiązania u innych osób, które już przeżyły podobne sytuacje. Dlatego też niech Pana nie dziwi, że nikt nie pisze bezpośrednio PW na forum, jeżeli na bezpośredni kontakt e-mailowy Pan nie odpowiadał, a telefon był wyłączony. 

Przykro, że otrzymywał Pan groźby śmierci. Jakkolwiek groźby podjęcia kroków prawnych w przypadku niedotrzymywania terminów są uzasadnione, bo prawo obowiązuje wszystkich, sprzedawców i kupujących. Społeczność jest wyrozumiała, myślę, że może Pan jeszcze odzyskać zaufanie użytkowników, ale prościej było by gdyby taką informację jak ten post ustawił Pan jako automatyczną odpowiedź na e-mail. Ludzie zrozumieją, poczekają. Tylko i wyłącznie brak kontaktu ponad wyznaczone przez prawo terminy spowodował taką, a nie inną sytuację.

Osobiście życzę Panu odzyskania zaufania i jak najwięcej zadowolonych kupujących. 

Oczywiscie prawo obowiazuje wszystkich, z czym sie w pelni zgadzam i popieram. Dlatego tez nikt nie bedzie poszkodowany z tytulu mojej dzialnosci. 

Serwis potrzebuje jeszcze troche czasu aby zrealizowac naprawy a ja na odczytanie pozostalych 3200 emaili jakie sie nagromadzily na przestrzeni ostatnich tygodni.

Po przerwie priorytetem bylo: uzupełnienie magazynów, realizacja zaległych zamowień, wysylka reklamacji urzadzen do serwisu i zwrot wplat za odstapienia od zakupow. 

Jeszcze raz: za wszelkie opoznienia / pomylki w zamowieniach / brak kontaktu przepraszam szczerze i z calego serca oraz podsumowuję: 

1. Wszystkie zalegle zamowienia zostaly zrealizowane co do jednego
2. Wszystkie zgloszenia reklamacyjne albo zostaly juz zrealizowane albo są obecnie w serwisie. W przypadku przekroczenia 14 dniowego okresu na odpowiedz zostaja one uznane za zasadne i urzadzenie bedzie naprawione lub wymienione na nowe / zwrot pieniedzy.
3. Na przeczytanie wiadomosci email i odpowiedz na niezakonczone tematy potrzebuje jeszcze troche czasu.

Edytowane przez Accessories 4 You
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do mnie Pan Norman odezwał się poprzez forum. Telefon ma być naprawiony do piątku. Jednak będę występował o wymianę na nowy, bo faktycznie przez dwa tygodnie nie miałem żadnej odpowiedzi. A i teraz trzeba dalej czekać.

Będę pisał pismo. Miejski Rzecznik Praw Konsumenta ma mi pomóc. Powiedział mi zresztą że w ciągu 2 tygodni to ma być naprawiony a nie czekać na odpowiedź czy sprzedający łaskawie się zgadza na rozpatrzenie reklamacji.

Pan Norman twierdzi że uznaje moją reklamację, ale trudno żeby nie uznać. Skoro w telefonie sam padł ekran to chyba logiczne że ma być naprawiony. Po to kupowałem w Polsce.

Generalnie jestem jednak rozczarowany sklepem i tym wszystkim.

Wysłane z mojego Nexus 4 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 3.09.2016 o 13:44, Accessories 4 You napisał:

Gwarantuje ze nie jestem zadnym oszustem, zlodziejem, kretaczem i innym jakim już tu w tym watku zostalem wyzwanym.

Każdy kto złożył zamówienie w okolicach sierpniowej przerwy albo otrzymał swoje zamówienie albo otrzymał zwrot pieniędzy.

Każdy kto wysłał towar na reklamacje albo otrzyma sprawne urządzenie a jeżeli naprawa nie jest możliwa to zwrot wpłaty lub nowe urządzenie.

Jestem tylko czlowiekiem a doba ma tylko 24h. Przyznaje uczciwie ze po urlopie nie wiedzialem do czego rece wlozyc. To samo ma serwis gdzie obecnie w kolejce jest ok 20 urzadzen do naprawy. Efekt jest taki ze nic nie odpoczalem a tylko dostalem pelno wiadomosci pelnych grozb i obelg łącznie z życzeniem śmierci.

Nikogo nigdy nie oszukałem i nie oszukam, zakorkowałem się przez pewien czas (równiez przez urlop) i to wszystko.

Taka wiadomość ustawiona na autoresponderze skrzynki pocztowej moim zdaniem sprawiłaby że w ogóle by nie było tematu ani tylu negatywów. Ja jakbym takie coś dostał w odpowiedzi na swoje maile to bym po prostu poczekał kolejny tydzień bez spiny. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Telefon został do mnie wysłany. I tak napisałem reklamację o wymianę.

Sam telefon po wymianie działa tragicznie. Przy dole ekranu muszę kilka razy naciskać. Najbardziej to wychodzi na grach. Miałem dwie gierki w które lubiłem grać a teraz sa nie grywalna.

Teoretycznie ekran działa zas sama reakcja na dotyk jest fatalna. Także będę prawdopodobnie wysylal jeszcze raz. To bedzie 3 naprawa. Nigdy więcej xiaomi

Jestem ciekawy czy to w ogóle oryginalny wyświetlacz...

Wygląda na zamiennik. Nawet tego posta pisze 3 razy dłużej bo jest problem.

Wysłane z mojego Redmi Note 2 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, juventus82 napisał:

Telefon został do mnie wysłany. I tak napisałem reklamację o wymianę.

Sam telefon po wymianie działa tragicznie. Przy dole ekranu muszę kilka razy naciskać. Najbardziej to wychodzi na grach. Miałem dwie gierki w które lubiłem grać a teraz sa nie grywalna.

Teoretycznie ekran działa zas sama reakcja na dotyk jest fatalna. Także będę prawdopodobnie wysylal jeszcze raz. To bedzie 3 naprawa. Nigdy więcej xiaomi

Jestem ciekawy czy to w ogóle oryginalny wyświetlacz...

Wygląda na zamiennik. Nawet tego posta pisze 3 razy dłużej bo jest problem.

Wysłane z mojego Redmi Note 2 przy użyciu Tapatalka

Bo się bawisz w naprawy, zamiast zażądać nowego... Na 100% zamiennik, Xiaomi nie udostępnia swoich części, więc trzeba się zadowolić zamiennikami, widocznie te, które ma serwis A4U są niskich lotów...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisałem reklamację i pisałem do p. Normana żeby mi wymienił szczególnie ze 2 tygodnie w ogóle nawet nie odpowiedział na maile. A teraz przesłał telefon z jakimś popsutym dotykiem. Ok rozumiem że mu tak taniej, ale czy lepiej nam klientom. Mi na pewno nie, bo jutro albo pojutrze znowu będę wysyłał na serwis. Szczerze mówiąc mam już trochę tego wszystkiego dość.

Wysłane z mojego Nexus 4 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

45 minut temu, juventus82 napisał:

Napisałem reklamację i pisałem do p. Normana żeby mi wymienił szczególnie ze 2 tygodnie w ogóle nawet nie odpowiedział na maile. A teraz przesłał telefon z jakimś popsutym dotykiem. Ok rozumiem że mu tak taniej, ale czy lepiej nam klientom. Mi na pewno nie, bo jutro albo pojutrze znowu będę wysyłał na serwis. Szczerze mówiąc mam już trochę tego wszystkiego dość.

Wysłane z mojego Nexus 4 przy użyciu Tapatalka

Po 1 nieudanej naprawie trzeba było się upomnieć o rękojmie i zwrot kasy lub wymianę na nowy, niepotrzebnie się dałeś "ciągnąć za nos" :P.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja już znowu odesłałem. Jak próbowałem grać w monopoly np to 100 razy musiałem wciskać by wybrać pieniądze a wcześniej było wszystko ok. Na zastępczym Nexusie też ok. Jak można taki syfiasty ekran używać do naprawy. Telefon oprócz tego że miał fatalny dotyk to uwaga...... dostał pęknięcia.Samo z siebie. Myślałem że to jakieś ubrudzenie. Nie upadl ani nic. Od jakiegos czasu leżał i od leżenia:-)

Już go odesłałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 1.09.2016 o 17:38, Grosik napisał:

hm, niewiarygodne, ale prawdziwe;

dobrze, że ktoś sobie wziął to do serca, co piszecie i zareagował, późno ale lepiej niż wcale... wróciła mi wiara w bezstronność portalu

 

... ale jak klikniesz w polecane, to dalej jest ten sklep :(

Kupiłem u nich opaskę Mi Band 2 , po 2 miesiącach zepsuła się , wysłalem zgodnie z procedurą reklamacyjną . I nic nie wiem ,udało mi się raz otrzymać informację,że wysłałi do sprawdzenia i potem nic. Najgorszy sprzedawca z jakim do tej pory miałem doczynienia. Nie ma szacunku dla klienta. Brak kontaktu , totalna porażka. 

Prośba do Miiu Polska - wywalcie ich ze sklepów polecanych- psują Wam opinie. Tak dużo pracy włożył portal w propagacje Miui a ci oszuści żerują na twórcach polskiego serwisu Miui.  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

tibaldi -> sprawa załątwiona

makakam -> sprawa załatwiona

reventon707 -> sprawa zalatwiona

radek2134 -> sprawa załatwiona

kongoofc -> sprawa załatwiona

juventus82 -> telefon byl w serwisie dluzej niz 2 tygodnie, zostal naprawiony i odeslany, kupujacy zglaszal problemy z dotykiem po naprawie (w co oczywiscie nie watpie), odeslal telefon spowrotem i ku zdziwieniu ekrna w telefonie jest zbity (zdjecie w zalaczniku). Oczywiscie kupujacy twierdzi ze problemy byly przed stluczeniem sie ekranu a ekran stluk sie sam, bo telefon nigdzie nie upadl. "No to pisałem przecież, ale telefon nie upadl ni nic. Poza tym problem był już zanim powstało pęknięcie". 

Niestety ale rekalamcji zbitego wyswietlacza nikt nie rozpatrzyl by pozytywnie.

a4u.JPG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozmawiałem już z przedstawicielem UOKiK u Zapomniał Pan dodać ze wysyłałem towar z tytułu niezgodności towaru z umową i w ogóle Pan mi nie odpowiedział w ciągu dwóch tygodni.
A teraz nagle Pan odpisuje że nie rozpatrzy pozytywnie.
Wstawił Pan jakiś badziewny ekran w którym od początku był problem z dotykiem a przy normalnym użytkowaniu nastąpiło pęknięcie.
Nezumi pisal że to jakiś zamiennik, bo oryginałów nie ma.
Nie znam się zresztą na tym.
A teraz w 3 tygodniu od wysłania budzi się Pan nagle.
Miał Pan całe 14 dni kalendarzowe by się odnieść do mojej reklamacji, ale wolal Pan nic nie odpisywać.
Od ponad miesiąca miałem telefon dosłownie kilka dni, bo ciągle przebywa on u Pana i za każdym razem przekracza Pan termin odpowiedzi na reklamację.
Tym razem brak odpowiedzi w ciągu 14 dni to uznanie reklamacji, więc nie wiem po co Pan pisze ze czegoś Pan nie uznał skoro faktycznie uznał.


Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Telefon dotarł 15 września mam na to potwierdzenie.
Nikt Panu Normanowi nie bronił odpowiedziec wcześniej czyli w ciągu 14 dni. Wtedy wysłałbym prawdopodobnie telefon na ekspertyzy do innego serwisu. Może do mi center. Zapłaciłbym za taką ekspertyze. To dla mnie sprawa honoru.
Jednak Pan Norman nic nie odpisał az do dzisiaj.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To sprzedawca ma wiedzieć co zrobić z telefonem wysłanym do serwisu. Zresztą nikt kto kupił towar nie wysyła do serwisu poto żeby pań serwisant miał czym się bawić. A korespondencję trzeba czytać i rozmawiać z klientem. Moja sprawa też nie była przeprowadzona prawidłowo. Poprzez forum dotarłem do sprzedawcy, bo innego sposobu komunikacji nie uznawał. E-mail kontaktowy bez odpowiedzi, telefon komórkowy wyłączony. Omijać takich sprzedawców z daleka. A jak towa kupiony przez Allegro wystawić stosowny komentarz. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Udało nam się jednak dogadać. Dostałem nowy telefon i jestem bardzo zadowolony.

Koniec końców to w końcu jest najważniejsze. Do nowego modelu Pan Norman dorzucił folie i nakładkę na tył. Bardzo miło z jego strony. Dlatego koniec końców polecam sklep.

Liczy się to ze sprawe udało się załatwić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

×
×
  • Dodaj nową pozycję...