Skocz do zawartości

Accessories 4 You


X-SKLEP

Rekomendowane odpowiedzi

Na moim mi4c pojawiły się martwe piksele i pisałem w tej sprawie jakoś w kwietniu, wyslalem zdjęcie i potwierdzili mi że ekran do wymiany. W maju napisali że mają ekran i już na mnie czeka ale ja dopiero wysłałem w zeszłym tygodniu. Ostatni kontakt miałem ze sklepem zaraz po ich urlopie 15 sierpnia.

 

 

Edit: przed chwilą dostałem maila z informacją że mają 14 dni od otrzymania przesyłki na odpowiedź.

Edytowane przez makakam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Nowy jestem :D W niedziele zamówiłem przez Allegro Redmi 3 PRO, 3 dni, 0 informacji nt. statusu czy wysyłki paczki, a na aukcji widnieje "wysyłka: natychmiast". Wybrałem jego sklep, ponieważ zależało mi na czasie... teraz juz nie zależy. Napisałem mejla na 4 adresy sprzedawcy, z jednego([email protected] podany na aukcji) wróciła informacja, że jest błędny. Odpowiedzi z pozostałych brak. Dopiero otworzenie dyskusji poprzez Allegro poskutkowało i otrzymałem odpowiedź, ale dopiero gdy napisałem, ze rezygnuję i proszę o zwrot pieniędzy. Po kilku godzinach pojawiły się na moim koncie, więc sprzedawca nie oszukuje, ale olewanie klientów i ich wiadomości jest tragiczne. Mimo wszystko NIE POLECAM!

PS: W prawie tej samej cenie zamówiłem Redmi Note 3 PRO z ibuygo, z ubezpieczeniem odnośnie podatku i dodatkowym rokiem gwarancji, więc może na dobre mi to wyjdzie... :)

Edytowane przez killerps
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko to nie powinno tak wyglądać, że kupujesz coś, nagle Cię olewają i trzeba szukać w przepisach swoich praw, to powinno być odgórnie, dwie, trzy takie akcje i nałożenie kary na sklep a nie tak, że sklep dalej funkcjonuje i jak miał klientów w d*pie tak dalej ma. Jedyne co może ich powstrzymać to tylko ciągłe uświadamiania potencjalnych klientów, żeby omijali ten sklep z daleka bo szybciej załatwią przez Chińskie sklepy które szanują osoby które u nich kupują.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli nie dostanę dziś zwrotnego maila, też idę na policję.

Powinno to wystarczyć, wybierasz, płacisz i żadnego kontaktu czy to telefonicznego czy mailowego, może podchodzić pod próbę oszustwa i wyłudzenia pieniędzy, nie znam się do końca na tym ale nie pozostaje mi inne wyjście, bo nie mam ochoty już czekać czy coś się stanie czy nie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Yyy s co zrobić jak na telefony z gwarancji czekasz i zero kontaktu? Może zbierzmy się w jakąś grupę.

Zaczynam się zniechęcać do wszystkich pośrednikow.

Xfs mnie olewalo

teraz accessories for you

Kumplowi na ibg kazali wysylac telefon do Chin mimo ze tyle się mówi o dwuletniej gwarancji w Polsce.

szkoda naprawdę szkoda.

Wysłane z mojego Nexus 4 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może ktoś wie co powinniśmy zrobić w takiej sytuacji, żeby ustrzec innych przed zakupem? Jedyne co mi przychodzi do głowy że możemy zrobić (oprócz pójścia na policję z tym) to dać negatywny komentarz na allegro(o ile ktoś tam kupował, a nie bezpośrednio przez ich stronę) i napisać do MIUI Polska o usunięcie sklepu z polecanych i przeniesienie go na czarną listę. Ktoś ma jeszcze jakieś pomysły?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak pisałem wcześniej na tego sprzedawcę działa tylko jakiś bat w postaci Allegro czy Policji. Nie oczekujcie odpowiedzi. Wystarczy poczytać forum. Ten sprzedawca nie odpowiedział NIKOMU ani mailowo ani telefonicznie od chyba kwietnia tego roku. Zgłaszajcie sprawę do odpowiednich służb. Jak się zrobi trochę szumu wokół tej firmy to może się coś ruszy.

Edytowane przez przemoo83
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To trzeba trochę zacząć działać, może ktoś ma konto na wykopie to można opisać kilka sytuacji o tym sklepie (sporo osób jest tam zainteresowana takimi tematami). Napisać do   [email protected] z prośbą o usunięcie sklepu z polecanych. Internet jest mega machiną i jak to ruszy to można mieć pewność że zainteresowanie tym sklepem powinno spaść o połowę bo większość najpierw sprawdza sklep czy jest polecany i opinie o nim. Nie ma co się szczypać. Taki rynek. W końcu może nie będzie miał co robić i zacznie z nudów odpisywać na stare maile.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, juventus82 napisał:

Kumplowi na ibg kazali wysylac telefon do Chin mimo ze tyle się mówi o dwuletniej gwarancji w Polsce.

Ja wiem, że to offtop, ale czy kumpel doczytał do końca? Bo mnie też kazali odesłać do siebie, po czym linijkę niżej podali adres we Wrocławiu. 

Pewnie w myśl zasady "my i Acid jedno jesteśmy" :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierwszy telefon kupowałem w kwietniu, właśnie ze względu na powyższe opinie zrezygnowałem z A4Y i kupiłem za pobraniem na XfS - które nota bene nie ma rekomendacji Miui. Po co przy tylu negatywach zatem wpłacacie pieniądze, skoro jest możliwość za pobraniem + 3 PLN więcej? Nie wyśle na czas jak oczekujecie do 24h, to nawet jak przyjdzie nie musicie odbierać, nie mówiąc o rezygnacji.

Odnośnie XfS- nie potrzebowałem z nikim rozmawiać, więc kontakt nie był mi potrzebny, w ciągu 3 dni telefon miałem w domu, obawy były, ale wszystko w porządku. Teraz stoję przed dylematem zakupu kolejnego fona i jak czytam co piszecie o A4Y, to zastanawiam się jak gość dalej może funkcjonować, bo po tylu negatywnych opiniach mało kto powinien jeszcze tam kupować, ale widać że trzeba samemu się przekonać ...

Dziwne dla mnie jest również to, że Miui dalej rekomenduje ten sklep, skoro jest z nim tyle problemu, co tym samym wystawia na szwank wizerunek swój i ludzi nim zarządzających. Zawsze można się doszukiwać drugiego dna, ale nie o to chyba chodzi. No chyba, że właściciel strony traktuje to jako ścianę płaczu.

Wiele osób pisało o tym, że idą na policję odnośnie A4Y zgłosić oszustwo, dajcie znać czy doszło do tego czy tylko tak zamierzaliście - to ważne, bo co innego zamierzać a co innego przyczynić się do wszczęcia postępowania wyjaśniającego.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 minut temu, Grosik napisał:

 Po co przy tylu negatywach zatem wpłacacie pieniądze, skoro jest możliwość za pobraniem + 3 PLN więcej?

W momencie zakupu konto było czyste, każdy kupuje jak uważa, jak kupił to kupił i już i nikomu nic do tego. A na marginesie najsensowniejsza opcja w/g mnie to IBG i jeżeli jutro nie dojdzie do mnie jak obiecał Pan Norman, to właśnie tam się udam po telefon, a mogłem od razu tam brać... już bym miał.

Tymczasem, czyżby Pan Norman, sam już zrezygnował z sklepxiaomi_pl? W tej chwili nic nie wystawia, a a4y czysto, hmm. Zaczynam już myśleć, że ta cała otoczka wokół  sklepxiaomi została rozpętana po to, aby Pan właściciel mógł więcej zarobić na "zasłużone" wakacje...

No nie mogłem się powstrzymać przed napisaniem tego, ale aż tak ignorującego kontakt z klientem sprzedawcy jeszcze nie uświadczyłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, Grosik napisał:

Po co przy tylu negatywach zatem wpłacacie pieniądze, skoro jest możliwość za pobraniem + 3 PLN więcej?

Ja się akurat sugerowałem komentarzami na allegro gdzie na ponad 4tys pozytywnych ma tylko kilka negatywnych. Zazwyczaj nie przekopuje całego internetu przed każdym zakupem bo po prostu nie mam na to czasu. Druga sprawa że z tego co kojarzę to z tym sklepem naprawdę źle zaczęło się dziać dopiero niedawno. Ludzie piszą że przedtem to był wzorowy sprzedawca. Wydaje mi się że 90% wszystkich negatywów powstało w ciągu ostatnich kilku tygodni więc informacje jeszcze się nie "rozeszły" po internecie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byłem wczoraj na policji, doszliśmy do wniosku, że jeszcze poczekam jeden dzień i żebym zażądał zwrotu pieniędzy.(dlatego, że zmienił się status zamówienia) Napisałem takiego maila(chyba 4 albo 5):

"Witam!
Bardzo proszę o anulowanie zamówienia nr xxxxx i natychmiastowy zwrot pieniędzy! Byłem dziś na Policji, powiedzieli, żebym zażądał zwrotu, jeżeli nie dostanę jutro odpowiedzi, mam się ponownie zgłosić i zostanie wszczęte postępowanie w tej sprawie, nie mam cierpliwości do Pana!
Podaje numer konta: xxxxxxxxxxxxxxx
Nie chcę od Pana żadnego towaru, proszę o zwrot pieniędzy i e-mail zwrotny z potwierdzeniem.
Nigdy więcej zakupów u Pana w sklepie!
 "

Efekt? Odpowiedź w ciągu kilku godzin z prośbą abym podał numer konta jeszcze raz, przez ich formularz.

Mimo, że zamówienie było już kompletowane to stwierdziłem, że kupuję na ibg. Chodzi mi np o sytuacje w momencie kiedy musiałbym oddać na gwarancje a dwa razy przez tego Pana nie chce przechodzić i 200zł taniej. Zresztą mam wrażenie, że ten sklep niedługo zostanie zamknięty, trzeba będzie zmienić za jakiś czas nazwę sklepu, właściciela i wyrabiać markę od zera, ale chyba w Polce to standard :)

NIE POLECAM!

Edytowane przez ciosek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli gość się faktycznie przyblokował ilością zamówień i dopiero teraz powoli ogarnia temat to nie wysłanie uczciwej informacji w stylu: "Przepraszam nie wyrabiam, obiecuję do końca tygodnia wysłać itd/" do oczekujących klientów było głupotą jego życia. 90% ludzi też jest ludźmi;-) i by nie miało pretensji. A tak ma to co ma czyli falę zasłużonego hejtu  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

27 minut temu, przemoo83 napisał:

Jeśli gość się faktycznie przyblokował ilością zamówień i dopiero teraz powoli ogarnia temat to nie wysłanie uczciwej informacji w stylu: "Przepraszam nie wyrabiam, obiecuję do końca tygodnia wysłać itd/" do oczekujących klientów było głupotą jego życia. 90% ludzi też jest ludźmi;-) i by nie miało pretensji. A tak ma to co ma czyli falę zasłużonego hejtu  

A nawet jak nie wyrabiał, jaki problem ustawić automatyczną odpowiedź na maila? Informację na stronie? Sorry, chwilowo mam urwanie głowy, odpiszę ASAP? Chociaż wątpię, żeby tylko jedna osoba tam tylko prowadziła. Chyba, że się zbiorowo wszyscy pozwalniali. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zamówiłem słuchawki Piston V3 Simple w środę wieczorem, w czwartek kilka maili, że wysłali i takie tam, w piątek o 11 odebrałem słuchawki. Wszystko super. Telefonu nie zamawiałem, bo tam troche drogie. Także jesli chodzi o akcesoria to polecam.

ps jak piszecie posty typu "zamówiłem 22, a w czwartek dopiero przyszedł" to ciężko się zorientować ile dni szedł, bez sprawdzania w kalendarzu. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

48 minut temu, stelar napisał:

Do mnie też leci przesyłka z redmi note 3 pro 

Może spróbuj na ten mail, nie wiem nie próbowałem nim kontaktować, ale od tego maila dostawałem status o moim zamówieniu:  [email protected]

Ok super dzięki, chciałem zamówić u nich telefon. Model wybrany (dokładnie 2-a, R3pro lub RN3pro, jestem ciekawy czy te 5,5" nie będa za duże :) ) chciałem go odebrać na miejscu, ale dostałem maila żeby się umówić 2-a dni wcześniej pod adresem firmy w Łodygowicach (mam blisko ~25km) wieć piszę 1-go maila. 2-ugiego, 3-eciego. Kompletna cisza, brak odzewu od momentu skończenia prac na stronce.

Dodali już nawet nowy telefon do swojej oferty, RN4 ale co z tego że klienta kompletnie olewają. Przy okazji chciałem też zapytać co jest z tymi wysyłkami bo ludzie się denerwują itp. (tak wiem nie moja sprawa).

Edit:

Wysłane, czekam obecnie na odpowiedź. Napiszę jak ją dostanę w tym temacie.

Edytowane przez Demon3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, Demon3 napisał:

Przy okazji chciałem też zapytać co jest z tymi wysyłkami bo ludzie się denerwują itp. (tak wiem nie moja sprawa).

Mi się wydaje że ja miałem farta

zamówiłem 24 sierpnia, 25 wysłali mi maila że zamówienie kompletowane, wczoraj czyli 26 sierpnia(piątek) przysłali mi fakture i numer nadania przesyłki, dzisiaj jest sobota więc przesyłka powinna dotrzeć w poniedziałek. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

×
×
  • Dodaj nową pozycję...