Skocz do zawartości

Accessories 4 You


X-SKLEP

Rekomendowane odpowiedzi

1 godzinę temu, yoshisav napisał:

Poza dotrzymywaniem terminów, kontaktem, zgodnością produktów ze stanem faktycznym, terminem wysyłki... Masz rację, toż to super sprzedawca zasługujący na medal w każdej kategorii. 

No tu się muszę zgodzić. Sam fakt dostarczenia sprawnego towaru zgodnego z opisem nie świadczy jeszcze o jakości sprzedawcy. To jest jego obowiązek wobec klienta, który za to płaci i niczym go nie wyróżnia spośród innych sprzedawców. O wartości sprzedawcy decydują takie rzeczy jak jakość obsługi, czas realizacji, kontaktowność, rzetelny komunikat dla klienta (czas wysyłki max24h?), obsługa posprzedażowa. Słowem cała ta otoczka, która sprawia, że się chce do takiego sprzedawcy wracać. Jeśli jedyną jego "zaletą" jest to że w końcu wyśle towar za który klient zapłacił to klient kupi u niego tylko raz a kolejne zakupy zrobi już gdzie indziej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

41 minut temu, przemoo83 napisał:

O wartości sprzedawcy decydują takie rzeczy jak jakość obsługi, czas realizacji, kontaktowność, rzetelny komunikat dla klienta (czas wysyłki max24h?), obsługa posprzedażowa. Słowem cała ta otoczka, która sprawia, że się chce do takiego sprzedawcy wracać. Jeśli jedyną jego "zaletą" jest to że w końcu wyśle towar za który klient zapłacił to klient kupi u niego tylko raz a kolejne zakupy zrobi już gdzie indziej.

Nic dodać, nic ująć. Klient to klient, ale tylko do momentu wpłacenia pieniędzy na konto?

Szkoda, że również i Ciebie spotyka taka nieprzyjemna sytuacja ze strony tego sprzedawcy. Za nerwy i stracony czas nikt Ci nie wypłaci zadośćuczynienia, nawet jeżeli "w końcu" towar dostaniesz. Oby nasze doświadczenia uchroniły kolejne ofiary przed niewłaściwym wyborem. Na zaufanie trzeba długo pracować, stracić jest je łatwo. Dla mnie A4Y tego zaufania nie odzyska już nigdy. Niezależnie od finału obecnych sporów. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, yoshisav napisał:

Szkoda, że również i Ciebie spotyka taka nieprzyjemna sytuacja ze strony tego sprzedawcy.

Ja póki co z opinią się wstrzymuję bo nie chcę pochopnie nikogo pomawiać ani skrzywdzić. Bądź co bądź czekam na razie tylko o 1 dzień za dużo a to jeszcze nie jest tragedia. Napiszę jak sytuacja się rozwinie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 sierpnia (czyli dwa dni po teoretycznym zakończeniu "prac konserwacyjnych") kupiłem w tym sklepie telefon i niestety zapłaciłem od razu. Dziś jest 19, na głównej stronie sklepu nadal ten sam komunikat, telefon wyłączony, nie doczekałem się także odpowiedzi na maila. Czy ktoś z administracji forum ma jakiś kontakt z tym sklepem? A4Y to sklep przez Was rekomendowany, a  gość regularnie loguje się na allegro...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

We wtorek postanowiłem kupić telefon w sklepie Accessories4you a dokładniej na allegro (ponieważ mają swoje konto na allegro- campo007, a na allegro to zawsze jakaś ochrona). Sprawdziłem na stronie czy mają kolor który sobie wybrałem i zamówiłem. Następnego dnia nie dostałem żadnej wiadomości o wysyłce (sprzedawca obiecuje wysyłkę w mniej niż 24!) więc postanowiłem zadzwonić- telefon wyłączony, no to może mail? Nie odpisują. Dopiero dzisiaj (piątek) po kolejnym upomnieniu się przez maila (i drobnej wzmiance o ewentualnym zgłoszeniu sprawy na policje) dostałem wiadomość! Nie mają tego koloru telefonu i mogę:

-Poczekać aż będzie dostępny
-Wybrać inny kolor o ile ten też będzie dostępny
-Zwrot kasy

Wybór był oczywisty.

Produkt nadal widnieje jako dostępny, sklepu nie polecam, jeżeli teraz odwalają takie numery to ja się boję co by się działo jakbym musiał go zareklamować.

Pozdrawiam

 

Z tym logowaniem to podejrzewam jakiegoś bota

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, skandal21 napisał:

16 sierpnia (czyli dwa dni po teoretycznym zakończeniu "prac konserwacyjnych") kupiłem w tym sklepie telefon i niestety zapłaciłem od razu. Dziś jest 19, na głównej stronie sklepu nadal ten sam komunikat, telefon wyłączony, nie doczekałem się także odpowiedzi na maila. Czy ktoś z administracji forum ma jakiś kontakt z tym sklepem? A4Y to sklep przez Was rekomendowany, a  gość regularnie loguje się na allegro...

To A4Y chwalił się opiniami na forum, żeby zachęcić do zakupu. Forum, a w szczególności ten temat służy wymianie opinii o sprzedawcy. A jak widać po postach, kontaktu ze sklepem nie ma i opinie ostatnimi czasy niezbyt pochlebne. A szkoda, bo kilka lat pracować na opinię, żeby wszystko tak zawalić? Ale nie panikuj, poczekaj kilka dni i sprawę zgłoś na policji jako oszustwo. Wpierw możesz uprzedzić mailem sprzedawcę o tym. Jeżeli kupowałeś przez allegro, dostaniesz rekompensatę z POK. Ja dziś otrzymałem info z allegro, że w moim przypadku powinienem zgłosić sprawę na policję, więc tak uczynię.

30 minut temu, Zevski napisał:

Z tym logowaniem to podejrzewam jakiegoś bota

Sklep obsługiwany przez baselinker, więc tak jakby  bot, a raczej menedżer sprzedaży.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja po kilku dniach od zakupu mogę już z całym przekonaniem stwierdzić że potwierdziły się wszystkie negatywne opinie o tym sprzedawcy i ani jedna pozytywna. Jeszcze wczoraj byłem dobrej myśli ale dzisiaj już wiem że najprawdopodobniej mam do czynienia z oszustwem albo przynajmniej ze skrajnym przypadkiem niekompetencji. 

2 godziny temu, skandal21 napisał:

A4Y to sklep przez Was rekomendowany, a  gość regularnie loguje się na allegro...

Może mają z nim jakiś układ albo po prostu nie ogarniają co się naprawdę dzieje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wygląda na to, że sklep wrócił do życia - z głównej strony zniknął komunikat o "pracach konserwacyjnych", a ja zostałem zasypany serią automatycznych maili o skompletowaniu zamowienia, wystawionej fakturze i wreszcie o wysłanym telefonie. Chyba gość w końcu ogarnął się po urlopie i uporał się z zaległymi zamowieniami - obym tylko nie dostał ziemniaka w pudelku :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Opaska została wymieniona na nowa, jutro zostanie do Pana wyslana
Przepraszam zadlugie oczekiwania, w miedzyczasie mielismy urlop dwa tygodnie

Mam mieszane uczucia, bo z jednej strony ponad miesiąc bez kontaktu, a z drugiej różne sytuacje ludzi oraz firmy dopadają.. Zdecydowanie jednak A4Y powinni zatrudnić kogoś tylko do obsługi maili. 

Złożę raport jak dostanę paczkę. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Długo się zastanawiałem ale jednak zdecydowałem się na 3/32, bo podobno z chwilą gdy Xiaomi będzie chciało wejść na rynek USA, ceny raczej nie spadną a wręcz lekko pójdą w górę ale to tylko takie spekulację słyszałem. No nic - piszę maila, bo tej wysyłki w 24h to już standardowo się nie trzymają.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie dostałem paczkę z gwarancji. Coś na co nie zwróciłem wcześniej uwagi, to fakt, że sprzęt  jest ofoliowany fabrycznie z jakimś chińskim nalepkiem hologramowym.. Poprzednio nie było tego, dopiero dziś  przy otwieraniu zdałem sobie sprawę, że coś jest nie tak, a dopiero po chwili olśniło, że tak powinno być wcześniej. Może poprzedni egzemplarz był ze zwrotu, może po prostu testowany.. Nie wiem. Oby ten przeżył więcej niż do weekendu. Najlepiej, żeby się już nie psuł dopóki jest na gwarancji.. Nie mam ochoty znów reklamacji przechodzić :-(. Prędzej już przeprowadzę jakiś eksperyment typu: czy mi band 2 wytrzyma rozjechanie walcem drogowym..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przestrzegam każdego przed dokonywaniem zakupów w tej firmie. Jako sklep kupowaliśmy od nich słuchawki Xioami, a od kwietnia jest absolutny brak kontaktu. Zero odpowiedzi skype, mail. Telefon nie odpowiada. Accessories4U zalega nam w tej chwili kilka sztuk słuchawek, które przetrzymują na serwisie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 minut temu, przemoo83 napisał:

Niestety potwierdzam. Wprost oburzające lekceważenie klienta. Polecam nie bawić się tylko od razu zgłaszać sprawę na Allegro. Tylko taka metoda "odblokuje" kontakt.

Metoda na Allegro też niekoniecznie odblokowuje kontakt.. Ja Allegro gnębiłem prawie 2 tygodnie, jakieś ostrzeżenia niby wysyłali, a kontakt był dopiero jak sprzedawca się zdecydował na kontakt.. Jak pisałem wcześniej, uczucia mieszane, a reklamacji ponownie nie chcę już przechodzić. Jak się zepsuje, to idzie pod młotek. Za dwie stówy nerwów nie chcę sobie już psuć.. Znaczy się teraz już mniej, jak kupiłem to były dwie stówy.. plus przesyłki, plus odsyłki.. Eeee.. No ok.. Trochę chyba "dokonano innych czynności seksualnych" bez mojej świadomej zgody tam, gdzie "plecy mi się kończą"...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

48 minut temu, yoshisav napisał:

Metoda na Allegro też niekoniecznie odblokowuje kontakt

Akurat u mnie się udało i to w miarę szybko.

1 godzinę temu, Hard-Pc napisał:

kontakt właśnie do okolic kwietnia, kiedy absolutnie się on urwał.

Może po prostu zwija interes powoli? Dziwne bo wydawałoby się że zbudował sobie markę. Jest sporo tańszych ofert na Allegro ale ja zdecydowałem się zapłacić u niego prawie 200zł więcej z 3 powodów.

  1. Wysyłka 24h
  2. Serwis w Polsce
  3. Polecenie przez serwis miuipolska.pl

O wysyłkę nie miałbym pretensji bo podobno nie było kolorów jakie chciałem ale pozostałe powody też mi wywietrzały z głowy. Dziękuje za taki serwis jak gość Cię ignoruje jak pierwszego lepszego gówniarza a polecenia miuipolska.pl są najwyraźniej guzik warte. Trzeba czytać co piszą userzy i na tej podstawie decydować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

34 minuty temu, juventus82 napisał:

Zobaczycie na moim przykładzie jak wygląda reklamacja gwarancji.

Wiele osób już to wie.. Następnym razem reklamować z tytułu rękojmi i wysyłać poleconym za potwierdzeniem. A 15 dni po otrzymaniu przez sprzedawcę, jeżeli nie odpowiada, przejść się do Rzecznika Praw Konsumenta i on już się zajmie resztą. I oczywiście nie korzystać z gotowych formularzy A4Y.

8 minut temu, Demon3 napisał:

Jak dobijemy do początku września, a sklep się nie poprawi PROSZĘ (nalegam) O USUNIĘCIE Z POLECANYCH !!!

Pokaż mi gdzie mam petycję o to podpisać, to zrobię to nawet własną krwią.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, Demon3 napisał:

nie chce mieszać ale to nie ten sam adres czasem co A4Y https://sklepxiaomi.pl/zwroty-reklamacje/ ??? Bo mi się wydaje że tak

Edit1:

Tak ten sam :( http://accessories4you.pl/pl/i/Odbior-osobisty/8

Tak ten sam, tylko po co? Dlaczego allegro na to pozwala?

1 minutę temu, Demon3 napisał:

Jak dobijemy do początku września, a sklep się nie poprawi PROSZĘ (nalegam) O USUNIĘCIE Z POLECANYCH !!!

 

lepiej już kupić na iBouGou przynajmniej kontakt pewny, serwis we wrocku :)

Zgadza się z ibg, niestety jak większość połasiłem się na gwarancję 24, już lepiej 12 a pewnej.

Jednak w końcu po upomnieniach od allegro i negatywie sprzedawca się zreflektował. Według mnie większe opóźnienia wynikają z faktu, iż sprzedawanego towaru nie posiada, wystawiając na aukcji 1000 szt. telefonu z wysyłką natychmiast, toż to przecież nie możliwe żeby miał u siebie 1000szt... Natomiast telefon mam otrzymać z nowej dostawy, co potwierdza moje przypuszczenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, arek_r1 napisał:

 Dlaczego allegro na to pozwala?

Bo Allegro zarabia na prowizji od sprzedaży. Ebay całkowicie inaczej pracuje w tym temacie, z doświadczeń w UK wiem, że bycie sprzedawcą tam może być wyjątkowo uciążliwe, ale to temat rzeka. Może jak Naspers w końcu zostanie sprzeda Allegro to się coś zmieni na plus dla klienta.

11 minut temu, arek_r1 napisał:

już lepiej 12 a pewnej

Już lepiej brak, a żeby działało..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

38 minut temu, yoshisav napisał:

Wiele osób już to wie.. Następnym razem reklamować z tytułu rękojmi i wysyłać poleconym za potwierdzeniem. A 15 dni po otrzymaniu przez sprzedawcę, jeżeli nie odpowiada, przejść się do Rzecznika Praw Konsumenta i on już się zajmie resztą. I oczywiście nie korzystać z gotowych formularzy A4Y.

Pokaż mi gdzie mam petycję o to podpisać, to zrobię to nawet własną krwią.

@Acid nie może tego zrobić ? Myślałem że jest adminem tutaj

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie też cisza, zamówione i opłacone w niedziele (wszędzie jest napisane że wysyłka 24h), wczoraj około południa napisałem do nich maila. Nie wygląda to dobrze, bo nawet zwykły mail, że mają dużo zamówień, będzie jakaś obsuwa i się zrehabilitują (zajmuję to maks 5 minut dla ludzi którzy nawet toczą wojnę z klawiaturą) już dużo zmienia, a tak to cisza, gdyby nie to forum i fakt, że nie jestem jedyny bo kiedyś tam się w końcu odzywają - już wczoraj wylądowałoby zgłoszenie na policji o oszustwo bo nie mam dosłownie żadnego kontaktu, jak nic się nie zmieni to jutro zgłaszam, nikomu na złość nie chce robić ani problemów ale traktujmy się jak ludzie, nie po to dopłacałem dwie stówy żeby mieć jeszcze większe problemy niż jakbym zamawiał taniej z Chin. A i nie są to zabawki za 50 zł, że o może kiedyś wyślą, tylko telefon kupuję się przeważnie wtedy jak stary nawala i jest niezbędny a każdy dzień zwłoki rodzi kolejne utrudnienia. Jak nic się nie zmieni konieczne będzie usunięcie tego sklepu z polecanych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do mnie telefon dotarł wczoraj i wszystko póki co wydaje się być w porządku - jak dla mnie faceta przytłoczyła ilość zamówień w czasie, gdy był na urlopie. Co go rzecz jasna nie usprawiedliwia - telefon kupowałem dla dziewczyny i jeśli będzie działał tak jak teraz to pewnie w przyszłości też się skuszę na Xiaomi, ale raczej u innego sprzedawcy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, arek_r1 napisał:

Tak ten sam, tylko po co? Dlaczego allegro na to pozwala?

Zgadza się z ibg, niestety jak większość połasiłem się na gwarancję 24, już lepiej 12 a pewnej.

Jednak w końcu po upomnieniach od allegro i negatywie sprzedawca się zreflektował. Według mnie większe opóźnienia wynikają z faktu, iż sprzedawanego towaru nie posiada, wystawiając na aukcji 1000 szt. telefonu z wysyłką natychmiast, toż to przecież nie możliwe żeby miał u siebie 1000szt... Natomiast telefon mam otrzymać z nowej dostawy, co potwierdza moje przypuszczenie.

Ale na Ibuygou, także możesz mieć gwarancję 24 miesiące wystarczy przy zamówieniu zaznaczyć dopłatę ok 5$, jak dla mnie to grosze w porównaniu do spokoju na kolejne 12 miesięcy

16 godzin temu, Demon3 napisał:

nie chce mieszać ale to nie ten sam adres czasem co A4Y https://sklepxiaomi.pl/zwroty-reklamacje/ ??? Bo mi się wydaje że tak

Edit1:

Tak ten sam :( http://accessories4you.pl/pl/i/Odbior-osobisty/8

Oraz Allegrowicz o nazwie campo007

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W kwietniu reklamowalem i było ok. Normalny kontakt itd. A teraz to brak kontaktu, ale wysyłałem kurierem i wiem ze odebral. Chociaż tyle.

W sumie zapłaciłem 250 zl więcej bo myślałem że ten sklep jest ok. Wiadomo polski i polecany. Jednak widzicie jak to jest dać Polakowi zarobić.

Wysłane z mojego Nexus 4 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

×
×
  • Dodaj nową pozycję...