Skocz do zawartości

Accessories 4 You


X-SKLEP

Rekomendowane odpowiedzi

16 godzin temu, lg4xhd napisał:

Mam Pytanie. Czy cena telefonu Redmi note 2 PRIME, jest aktualna? Bo wydaje się dość mocno zawyżona na tle innych sprzedawców. Może z powodu urlopu nieuaktualniona?
http://allegro.pl/xiaomi-redmi-note-2-prime-2gb-32gb-lte-4g-fv23-i5647331273.html
 

U większości sprzedawców cena tego telefonu z PL oscyluje w granicach 830 do max. 870 zł a tutaj prawie 1100zł. Dlaczego aż taka duża (~200zł) różnica?

bo z fakturą vat

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
Mam Pytanie. Czy cena telefonu Redmi note 2 PRIME, jest aktualna? Bo wydaje się dość mocno zawyżona na tle innych sprzedawców. Może z powodu urlopu nieuaktualniona?

http://allegro.pl/xiaomi-redmi-note-2-prime-2gb-32gb-lte-4g-fv23-i5647331273.html

 

U większości sprzedawców cena tego telefonu z PL oscyluje w granicach 830 do max. 870 zł a tutaj prawie 1100zł. Dlaczego aż taka duża (~200zł) różnica?

bo z fakturą vat

Bo z fakturą vat? To jest śmieszne gdyż kolega ma rację że ceny są mocno zawyżone. A4Y jest zaufanym sprzedawcą ale żeby za "zaufanie " i pewność dopłacać tyle kasy!?!

Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Mam problem ze skontaktowaniem się z panem Normanem Wieją z firmy Accessories4you. Kupiłem u niego telefon Xiaomi i wszystko było super. Naprawdę w porządku facet. Sprzęt też super ;-) Ale zrobiło mi się przebarwienie na ekranie i musiałem odesłać go w grudniu na gwarancji do firmy Accessories4you. Wtedy otrzymałem jeszcze w grudniu potwierdzenie, że telefon dotarł i będą coś robić. Ale od tamtej pory nie mam odpowiedzi na moje e-maile a telefon 514 771 444  jest wyłączony kiedy dzwonię w godzinach pracy. Dlatego mam pytanie czy ma ktoś inny numer telefonu do pana Normana Wiei z firmy Accessories4you albo jakiś kontakt, na który odpowiada?

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 3 tygodnie później...

A ja muszę wyrazić swoje póki co niezadowolenie z kontaktu i zlewką sklepu na moje zapytania po zakupie. Bo przed zakupem odpowiedzi były po 2-5 minutach.

 

Czwartek około godziny 11 telefon został zakupiony i opłacony na allegro.

Myślę sobie - wybiorę paczkomaty, to nawet jak sprzedawca w czwartek nie wyśle to na pewno w piątek to zrobi.

Wystosowałem więc maila z zapytaniem kiedy telefon będzie wysłany, dostałem odpowiedź że "jutro" (czyt. piątek) rano. Dostałem potwierdzenie wysłania z allegro o 17 w piatek.

 

No dobra. Dostałem nr przesyłki w paczkomatach, myślę sobie że super, dojdzie na sobotę...A tu guzik. Od czwartku odkąd dostałem nr przewozowy paczka ma status "przygotowana przez nadawcę". Kontaktowałem się z inpostem i dostałem potwierdzenie, że sprzedawca nie przyniósł paczki do paczkomatu, a etykieta już wygasła.

 

Wysyłałem maile, dzwoniłem, żeby chociaż się dowiedzieć czy z paczką wszystko ok. Guzik, telefon to fikcja, na maile nie odpowiada (jakoś ciężko mi uwierzyć że ktoś kto ma tyle rzeczy na allegro i oddzielny sklep internetowy nie odpowiada na maile przez weekend). 


Super wrażenie, nie powiem co. Polecany sprzedawca? Tja....

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Chantaz jak by nie patrzeć jest to standard wśród naszych rodzimych sprzedawców, że klientów po zakupie często olewają. Taki rynek, że większość nawet zagranicznych koncernów uważa nas za trzeci świat. Jeszcze minie wiele lat, potu i krwi zanim będziemy obsługiwani jak w Niemczech czy USA.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Telefon wysyłany do naprawy. Naprawiony w czasie dwóch tygodni. Kontakt telefoniczny zerowy.Faktycznie nikt nie odbiera. Za to mailowo jak najbardziej. Tutaj muszę pochwalić, bo na każdego maila dostawałem odpowiedz. Czasami od razu innym razem po paru godzinach. Telefon po naprawie wysłany w 24h z Info z sms-a: gdzie jest przesyłka.Dlatego polecam z małym minusem za brak możliwości do dzwonienia się.

Wysłane z mojego Redmi Note 2 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ten sklep zawsze odwala takie cuda z wysyłką? Zamówiłem etui + szkło w zeszły wtorek wieczorem, w dodatku kurierem żeby doszło na czas gdyż miał być to prezent. Mija już prawie tydzień a przesyłki(de facto prezentu) jak nie było, tak nadal nie ma. Porażka. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Szczerze nie polecam tego sklepu. Chyba jacyś niepoważni ludzie. Czekam na wysyłkę mojej paczki od 26 kwietnia, chociaż faktycznie, mieli jakiś urlop co było zrozumiałe. Gdy napisałem maila (bo telefonicznie nie ma co nawet próbować się skontaktować) dowiedziałem się że paczka zostanie wysłana po 18 maja. Minął tydzień i nadal cisza. Nawet na maila którego napisałem w tą niedzielę nie dostałem odpowiedzi.  Porażka. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zamowilem 26 kwietnia 😉 mimo uplywu czasu jakos po dwóch tygodniach nadal paczki nie było, nawet żadnej informacji. Dopiero gdy sie skontaktowałem sie dowiedzialem ze zamowienie będzie zrealizowane po 18 maja. I od tamtego czasu nadal czekam.

Zamawialem nic specjalnego, ot, case + szklo na RN3

Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam forumowicze,

Planuje zakup redmi 3 pro. Oczywiście jednym, że sprzedawców, którego biorę pod uwagę jest A4Y. Mało jest w tym wątku opisów sytuacji gdzie telefon odmówił posłuszeństwa i trzeba było go odesłać na gwarancję. Czy ktoś kto miał takie przejścia a jeszcze się nie wypowiedział może opisać podejscie A4Y do takich zgłoszeń ?

(Pytam bo w jednym z wątków z opiniami wybuchła "afera" z tym jak klient został potraktowany przez polecany tu sklep. A gdybym tamtego wątku nie przeczytal to pewnie bym tam kupił telefon)

Edytowane przez OloRatuj
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"Afera" dotyczy innego sprzedawcy więc link na PW.

 

A4Y mają głównie pozytywne komentarze (tutaj i na allegro). Jedyny zarzut to słaby (a raczej jego brak) kontakt przez tel. Ktoś mówił żeby pisać maila. Raz napisałem i dostałem odpowiedź po kilku godzinach (była to niedziela jeśli dobrze pamiętam).
Wątek ma ponad 2 lata więc fajnie jakby ludzie, którzy kupili w A4Y telefon 2 lata temu mogli napisać jak sprzęt się sprawował. A jeszcze lepiej jakby pojawiły się tu opisy jak sprzedawca podchodził do kwestii gwarancji.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich.

Właśnie dołączyłem do szczęśliwych posiadaczy Redmi 3 Pro.

Zakup 1 lipca na allegro, przed zakupem dobry kontakt (mail), informacja o zamówieniu w niedzielę,

wysyłka poniedziałek, telefon otrzymałem we wtorek - od momentu zamówienia pełne informację mailem.

Wszystko jak najbardziej w porządku (przeźroczysta guma i folia gratis), wgrany ROM 6.5.12 ManhIT na zablokowany bootloader.

Chwilę na nim działałem ale przyszła zgoda na odblokowanie, udało się bez problemu.

Mam nadzieję że użytkowanie będzie przebiegało jak do tej pory. Sprzedawcę mogę polecić.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Również jestem nowym posiadaczem Redmi 3 Pro od Accessories 4 You

Telefon szedł 1 dzień 

Zapakowany w kopertę bąbelkową dodatkowo pudełko owinięte folią również bąbelkową

Kontakt e-mail super (poniżej 30min odpowiedź)

Rom 6.5.12 ManhIT ale już poszła prośba o odblokowanie :)

Gratisy jak u kolegi wyżej

Polecam sprzedawcę pewnie będę jeszcze kupował dla żony :D

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich. Ja szczerze nie wiem co mam sądzić o tym sklepie oraz czy jeszcze zrobię w nim kiedykolwiek jakikolwiek zakup... telefon kupiłem 19.07, maila napisałem 20.07, od tamtego czasu próbuje się dodzwonić i nikt nie odbiera, telefon wyłączony. Zależało mi przy zakupie na szybką wysyłkę tak jak napisali do 24h... Jeżeli nadal nie został wysłany to chyba będe ich prosił o zwrot pieniędzy i podziękuję za taką "współprace".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, Carll napisał:

Witam wszystkich. Ja szczerze nie wiem co mam sądzić o tym sklepie oraz czy jeszcze zrobię w nim kiedykolwiek jakikolwiek zakup... telefon kupiłem 19.07, maila napisałem 20.07, od tamtego czasu próbuje się dodzwonić i nikt nie odbiera, telefon wyłączony. Zależało mi przy zakupie na szybką wysyłkę tak jak napisali do 24h... Jeżeli nadal nie został wysłany to chyba będe ich prosił o zwrot pieniędzy i podziękuję za taką "współprace".

Napisz do nich będzie szybciej!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

×
×
  • Dodaj nową pozycję...