Jump to content

Obsługa gwarancyjna na terenie Europy?


StrangeFruit
 Share

Recommended Posts

Strzelam, że chodzi o wysłanie w ciągu 7 dni od kiedy dostałeś i ten tekst na ich stronie zdaje się to potwierdzać:

 

If the product itself has the physical issue,ibuygou will bare the repairing fees and one-round shipping fees, this policy is only valid for 7 days after you receive the order.

 

W drugiej części przytoczonego zdania jest zapis "this policy is only valid for 7 days after you receive the order." czyli to znaczy, że ta zasada jest ważna tylko 7 dni po tym jak odbierzesz przesyłkę ze sprzętem od kuriera.

 

Ja myślę o sytuacji, że używam MI4 np.: pół roku, telefon psuje się, zgłaszam im, że telefon nie działa(lub coś tam innego) i kto płaci za przesyłkę w obie strony (do serwisu IBG i z ich serwisu do mnie) ?

Link to comment
Share on other sites

No to 7 dni minęło więc za przesyłkę płacisz ty. Nie jestem pewien jak z tym w obie strony, ale wydaje się, że tak:

 

 

 

Within 90 days (from the date of shipment):
Policy: Upon being returned, the defective item will be repaired free of charge if no need to change the component like screen,battery,motherboard.Once there is the charges on installing new component,the charges will be on customers.
Detail: The products get damaged (physical damages and damages caused by incorrect usage excluded) within 90 days after shipments (The order shipment date and order notification are provided to you by email). Customer may mail the products back to us. Customer is responsible for both shipping charge.(available tracking number or a screen shot of shipping receipt).
Link to comment
Share on other sites

No to 7 dni minęło więc za przesyłkę płacisz ty. Nie jestem pewien jak z tym w obie strony, ale wydaje się, że tak:

 

Niby to coś wyjaśnia ale też nie do końca ponieważ ten fragment mówi o jakimś okresie 90 dni od zakupu a ja myślę o okresie 365 gwarancji.

Dodatkowo w tej sekcji Details gdzie jest napisane, że klient ponosi oba koszty jest mowa o urządzeniach uszkodzonych fizycznie lub uszkodzonych z powodu niewłaściwego użytkowania - w takiej sytuacji to jest normalne, że ponosi się koszt przesyłki w obie strony.

 

Gdzie dokładnie czytasz te kwestie? Możesz podrzucić linka?

Już widzę gdzie to czytałeś, tutaj: http://www.ibuygou.com/help/returns-policy.html

 

Z tym, że tutaj też niby czytając od początku punkty 1, 2 ....niby myślisz, że to są te zasady a czytasz punkt 5 i widzisz zdanie "The following conditions are not applied in 1 year warranty"

 

WIęc już sam nie wiem.

Link to comment
Share on other sites

Za wysłanie telefonu do Chin płacisz ty (mnie to kosztowało 18 zł), natomiast z wysyłką z Chin do Polski to miałem z nimi mały problem. Teoretycznie to ludzie pisali na forum, że koszt powrotu z gwarancji pokrywają oni, jednak mi ibuygou napisało, że muszę zapłacić albo 8 USD za NL Post, albo 25 USD za DHL, jednak po małej dyskusji z nimi zgodzili się, że pokryją koszt wysyłki NL post. A na ich stronie też nie znalazłem żadnych informacji jak to wygląda.

Edited by aQua
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Nie. Spokojnie naprawiam i mogę naprawiać telefony spoza ibuygou. Po prostu wtedy wysyłam im kasę za np ekran czyli kupuję od nich. A części mam cały czas na miejscu i na bieżąco uzupełniają mi zapas. Np mam już ekrany do Mi4 jakby ktoś postanowił zbić ten telefon :wink:

Wysłane z MI4

Cześć Acid.

 

Ja niestety apropos tych ekranów do MI4 co to je masz:)

Tak mi się złożyło, że "postanowiłem" zbić telefon, albo to telefon postanowił się zbić - mniejsza o to:) Efekt taki, że mam popękany ekran i nie działa dotyk. Reszta sprawna.

 

Słuchawka - MI4 LTE 16gb kupiony w iBoyGou.

Czy mam to zgłaszać o nich czy mogę od razu naprawiać u Ciebie?

Link to comment
Share on other sites

Do nich. Niech zobaczą ze jest kolejne zlecenie na Mi4 a ja jak nie miałem dostawy ekranów tak nie mam nadal. A cały czas mi obiecują że wyślą na dniach. Więc sobie poczekasz.

Wysłane z MI Note

Link to comment
Share on other sites

Proszę o Waszą interpretację i podpowiedź.

Otóż:

1. Telefon zakupiony we wrześniu 2014,

2. Pod koniec września tel. upadł. Przez IBG wysłany w październiku 2014 do MiCenter w Bułgarii. Wymieniono odpłatnie kompletny ekran.

3. Pod koniec lutego 2015 ekran zaczyna wariowac, problemy z odblokowaniem ekranu, po prostu dotyk żyje własnym życiem.

4. Piszę do IBG, a oni blach - zapłać pan 105 dolców to naprawią mi we Wrocławiu.

Kutwa to jak to jest? Ekran naprawiony w autoryzowanym MiCenter, to co? Roczna gwarancja już mnie dotyczy?

Link to comment
Share on other sites

Widocznie tak. IBG tak zdecydowalo. Nie daja gwarancji na nowe podzespoly. Nic z tym nie zrobisz.

Dlatego wole miec naklejone szklo hartowane na ekranie. Zawsze to jakas ochrona

Edited by tosshi2
Link to comment
Share on other sites

"...autoryzowany MiCenter"? Przez kogo autoryzowany?

Wysłane z MI Note

 

Tzn miałem na myśli ichniejszy tj. IBG.

Nie czepiajmy się szczegółów, wiadomo że nie ma innego (wtedy nie było). Jak widać nie ma już MiCenter w Bułgarii.

 

Ten cały bułgar Stoyan, włożył jakieś dziadostwo, zamiast porządnego ekranu. 100 dolców wywalone w błoto!  :angry:

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Nie będę zakładał nowego tematu bo ten pasuje, więc tak , mój niespełna miesięczny Redmi 2 nie chce się włączyć ,wieczorem podłączony do ładowarki rano martwy,napisałem do xfs maila dostałem taką odpowiedź

 

 

Hello,

you can try the reclamation process. Please send it to our main service center: 

MiPoint

Jiri Roubalik

Merhautova 190

613 00 Brno

Czech republic

Also!!!

Please print this reclamation form, sign it and add the package.


Have a nice day!

z powodu że nie znam angielskiego prosiłbym aby ktoś mi pomógł , do tego jest jeszcze do wypełnienia taki formularz https://drive.google.com/file/d/0B1RCOur3AgQxRTNQU0dNMTFsbGpmRno3U2lRV242MlRuc1FB/view?usp=sharing

gdyby jakaś dobra dusza pomogła byłbym zobowiązany .

 

 

dodam że maila napisałem po polsku ,więc nie wiem co zrozumieli ,bo odpisali po angielsku .

Edited by sunkist
Link to comment
Share on other sites

Wyslij paczke na adres:

MiPoint

Jiri Roubalik

Merhautova 190

613 00 Brno

Czech republic

 

 

Do uzupelnienia pisma:

 

Number invoice: numer zamówienia/rachunku
 
Name of customer: Twoje imię i nazwisko
 
Adress of customer: Twój adres
 
Item: Przedmiot reklamowany
 
Description of the defect: Opis (patrz niżej)
 
Date of reclamation: Data reklamacji
 
Signature: Podpis
 
Review of service center: tu nic nie wpisuje, to jest pole dla nich
 
 
A do opisu reklamowanej usterki wystarczy tekst z tlumacza google:
Link to comment
Share on other sites

bardzo dziękuję  za pomoc ,a wiesz może czy ładowarkę i przewód też wysyłać ??


chyba się  zajmuje ,lecz zgłoszenie miałem zrobić przez xfs ,a oni mieli zdecydować dokąd wysłać ,też mi się to nie widzi aby słać do Czech bo to niepotrzebne koszty dla mnie ,ale  ja nic na to nie poradzę .

Link to comment
Share on other sites

Jeśli masz problem z tym że telefonu nie możesz włączyć to tak. No chyba że sprawdziłeś kabel i ładowarkę na innym telefonie i jesteś pewien że są sprawne.

 

W skrajnym przypadku mogło się stać tak że ładowarka daje/dawała zbyt duże napięcie i ubiła telefon.

 

Jak masz woltomierz i umiesz się nim posługiwać to sprawdź napięcie na samej baterii. Minimum aby telefon się włączył to około 3.5-3.6V. Maksymalne napięcie baterii to 4.2V

Sprawdzałeś czy przy użyciu innej ładowarki nie włączy ci się telefon? Może to potrwać do kilkunastu minut jeśli bateria byłą głęboko wyładowana.

Link to comment
Share on other sites

Jeśli masz problem z tym że telefonu nie możesz włączyć to tak. No chyba że sprawdziłeś kabel i ładowarkę na innym telefonie i jesteś pewien że są sprawne.

 

W skrajnym przypadku mogło się stać tak że ładowarka daje/dawała zbyt duże napięcie i ubiła telefon.

 

Jak masz woltomierz i umiesz się nim posługiwać to sprawdź napięcie na samej baterii. Minimum aby telefon się włączył to około 3.5-3.6V. Maksymalne napięcie baterii to 4.2V

Sprawdzałeś czy przy użyciu innej ładowarki nie włączy ci się telefon? Może to potrwać do kilkunastu minut jeśli bateria byłą głęboko wyładowana.

więc tak ,mam woltomierz i umiem się posługiwać ,do tego mam jeszcze Redmi 1 gdzie bateria jest taka sama i w sprawnym Redmi1 bateria ma 3.9 V a w tym co nie chce się uruchomić bateria ma 4.36 V ( trochę  chyba za dużo?? ) lecz jest po doładowaniu na maksa w sprawnym Redmi 1 ,po zamianie baterii żadnych zmian.Ładowarki wszystkie mają napięcie od 4.95-5.02 ale to chyba norma .

 

Uszkodzony telefon był podłączony do tej ładowarki /zamiennika "nie oryginał" dodany przez xfs ,też tak sobię myślę że puściła przez chwile większe napięcie i się wszystko spaliło,już ją  naznaczam aby więcej nie użyć.

Telefon nie reaguje na żadnej z posiadanych ładowarek z których inne telefony się  ładują .

Link to comment
Share on other sites

Trochę sporo ma ta bateria jak na Litowo Jonową. Ładowarkę im też wyślij choć nie sadzę aby stwierdzili jej uszkodzenie. Dla bezpieczeństwa faktycznie unikał bym jej używanie chociaż to nie musi być w cale jej wina.

Link to comment
Share on other sites

zmierzę  napięcie na redmi1 po całkowitym naładowaniu ,zobaczymy ile będzie , myślisz że kabel w tym mógł też mieć udział ,bo nie wiem czy im wysyłać też losowy bo już teraz nie mam pojęcia który był przy ładowarce.

Link to comment
Share on other sites

Masz racje, na bateri jest podane napieci 4.35 choć pierwszy raz widzę tak wysokie na Li-Ion. Możesz nawet poszukać informacji o napięciu tych ogniw i praktycznie wszystkie źródła podają 4.2V jako maksymalne napięcie ładowania.

 

Jak podłączasz ładowarkę też nic się nei pojawia na ekranie?

 

Jeśli pojawia to zdejmij tylną klapkę i bez niej zobacz czy z przyciskiem powera wszystko wygląda ok, czy klika.

Jeśli ekran czarny to nie pozostaje nic innego jak wysłać telefon

Link to comment
Share on other sites

  • mrosi locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...