t.bone Opublikowano 30 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2014 Reklamacje tylko w Chinach. Skontaktuj się na ibuybou.com via livechat lub mail na [email protected]. Zapłacisz prawdopodobnie za przesyłkę w jedną stronę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
latet Opublikowano 30 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2014 A sprób na PayPal otwierać równolegle? Ponoć warto, bo to ich stymuluje.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
t.bone Opublikowano 6 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2014 (edytowane) Update: tydzień temu tj. 29-09 w poniedziałek, telefon trafił do serwisu w Pomorie (Bułgaria). Od razu wysłałem maila do ibuygou.com, z pytaniem ile zajmie naprawa. Otrzymałem odpowiedź, że 5 do max 7 dni. Dziś wysłałem maila z pytaniem, kiedy mogę spodziewać się maila z informacją, że telefon już do mnie idzie. Otrzymałem odpowiedź: Hi, We're pushing our repair center to speed up the repair and will ship out your phone asap,please pay attention to my reply in the next days. Best Regards, Simon ibuygou Czyli jest prawdą, że trzeba ich naciskać. Inaczej nie wiadomo ile czasu zajęła by cała sprawa... Update: 07.10. - telefon jest już 9. dzień w serwisie. Support Ibuygou nie odpowiada na pytania. Żenada. 10.10. - IBG pyta, czy ktoś z serwisu do mnie dzwonił? Gość z MiCenter z Bułgarii powiedział im, że dzwonił do mnie i przekazał, że telefon wysłał wczoraj (???). Tak więc zadzwoniłem do p. Stoyana Gunova, który rozdaje karty w MiCenter w Bułgarii. Potwierdził że wysłał 09.10., poprosiłem by na maila wysłał nr przesyłki. 13.10. - nr przesyłki nie ma. Do Bułgarii już nie będę dzwonił, nie mam zamiaru dokładać za rozmowy. Nawet awantura na Ibuygou nic nie dała, bo jak piszą - nie mogą się do niego dodzwonić. Nosz ku*wa, jakiś kabaret. Jeśli komuś przyszło by do głowy, by wysłać telefon do tego śmiesznego MiCenter w Bułgarii - ODRADZAM! Całe szczęście mamy już serwis w Polsce. Edytowane 13 Października 2014 przez t.bone Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Technos Opublikowano 29 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2014 Jak widac, serwisowanie za granica nie nalezy do przyjemnosci. Jesli sa Panstwo zainteresowani odplatnym serwisowaniem urzadzen Xiaomi (kupionych nie u nas, nasi klienci maja zapewniony nieodplatny serwis oraz priorytetowe traktowanie) to zapraszamy do kontaktu. Czesci posiadamy na stanie oraz naprawy wykonujemy w naszym serwisie na miejscu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raf7705 Opublikowano 29 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2014 (edytowane) "Nasi" tzn którzy, może więcej danych... Acha, sklep na allegro. Edytowane 29 Października 2014 przez raf7705 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jordan87 Opublikowano 29 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2014 na 99,9% nie są to naprawy na częściach oryginalnych bo nawet w chinach nie można ich kupić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Acid Opublikowano 29 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2014 Właśnie że nie. Części pochodzą z... telefonów. Opłaca się poświęcić parę telefonów na części i potem sprzedać je w odpowiednich cenach + koszty serwisu by na tym zarobić. Ja np mam fabrycznie nowe płyty główne do Mi3 (w folii od Xiaomi więc oryginał) ale wyświetlacze są z demontażu fabrycznych telefonów. Wysłane z MI4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jordan87 Opublikowano 4 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2014 U ciebie Acid wierzę że to oryginały z demontażu jednak te wszystkie inne serwisy zamawiają te ekrany prosto od chinczyków którzy to sprzedają zamienniki (najczęściej kiepskie). Nie pierwszy raz spotykam się z taką praktyką nawet w autoryzowanym serwisie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jozek Opublikowano 4 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2014 Wiec Ja będę serwisował po gwarancji u Acida. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
t.bone Opublikowano 20 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2014 Acid, a tak z ciekawości. Realizujesz naprawy z obejsciem procedury IBG, czyli np. płacę Tobie i od razu wysyłam? Wysłane z mojego MI 3W Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jozek Opublikowano 20 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2014 Ciekawe pytanie . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Acid Opublikowano 20 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2014 Acid, a tak z ciekawości. Realizujesz naprawy z obejsciem procedury IBG, czyli np. płacę Tobie i od razu wysyłam? Wysłane z mojego MI 3W Ale co jest złego w procedurze ibuygou? Przecież z nimi kontakt polega tylko na zgłoszeniu i otrzymaniu formularza. Nie rozumiem takiego kombinowania. Chyba że na gwałt musicie mieć telefon... Wysłane z MI4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boober Opublikowano 20 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2014 Ale co jest złego w procedurze ibuygou? Przecież z nimi kontakt polega tylko na zgłoszeniu i otrzymaniu formularza. Nie rozumiem takiego kombinowania. Chyba że na gwałt musicie mieć telefon... Wysłane z MI4 Ja w zapytaniu wyczuwam nadzieje zapłacenia mniej. Czemu nie rozumiesz kombinowania? Polak nie byłby sobą Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jozek Opublikowano 20 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2014 A Ja telefon jak najszybciej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Acid Opublikowano 20 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2014 Mniej płacić? Czemu? Przecież i tak trzeba zapłacić za np. ekran. U mnie klient da tyle samo ile w ibuygou, a nawet mogę sobie dołożyć parę groszy - bo wtedy mogę czyż nie? Nie wiem tylko czy ibuygou podając koszty klientowi podaje razem z usługą czy nie, bo ja dodaję swoją robociznę, kilka dych... Także kosztowo wyjdzie podobnie. Z czasem to chyba tak samo, bo to kwestia uzyskania tego formularza i już można wysyłać. Dlatego nakłaniam do korzystania z normalnej ścieżki jeśli macie telefony z ibuygou. Ponadto zgodnie z umową z ibuygou to nie powinienem tego robić i zawsze jak ktoś pisze do mnie to wpierw wypytuję o to gdzie kupił telefon. Oczywiście, zawsze się można ze mną dogadać ale nie chciałbym by ludzie z tego korzystali powszechnie skoro naprawdę nie ma powodów by tak robić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boober Opublikowano 20 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2014 Mniej płacić? Czemu? Przecież i tak trzeba zapłacić za np. ekran. U mnie klient da tyle samo ile w ibuygou, a nawet mogę sobie dołożyć parę groszy - bo wtedy mogę czyż nie? Nie wiem tylko czy ibuygou podając koszty klientowi podaje razem z usługą czy nie, bo ja dodaję swoją robociznę, kilka dych... Także kosztowo wyjdzie podobnie. Z czasem to chyba tak samo, bo to kwestia uzyskania tego formularza i już można wysyłać. Dlatego nakłaniam do korzystania z normalnej ścieżki jeśli macie telefony z ibuygou. Ponadto zgodnie z umową z ibuygou to nie powinienem tego robić i zawsze jak ktoś pisze do mnie to wpierw wypytuję o to gdzie kupił telefon. Oczywiście, zawsze się można ze mną dogadać ale nie chciałbym by ludzie z tego korzystali powszechnie skoro naprawdę nie ma powodów by tak robić. Masz na myśli to, ze nie możesz naprawiać urządzeń sprzedanych nie przez ibuygou? Pytam z ciekawości. Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
t.bone Opublikowano 21 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2014 Ja w zapytaniu wyczuwam nadzieje zapłacenia mniej. Czemu nie rozumiesz kombinowania? Polak nie byłby sobą Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk Zonk , pudło! Słabo wyczułeś. Pytanie zadałem, bo chciałem się dowiedzieć czy jest możliwość szybszej naprawy. To po pierwsze. A po drugie - sam zamawiasz np. ekrany / inne części, czy jednak jest to po stronie IBG? Wysłane z mojego MI 3W Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jozek Opublikowano 21 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2014 Wszystko jasne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Acid Opublikowano 21 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2014 Nie. Spokojnie naprawiam i mogę naprawiać telefony spoza ibuygou. Po prostu wtedy wysyłam im kasę za np ekran czyli kupuję od nich. A części mam cały czas na miejscu i na bieżąco uzupełniają mi zapas. Np mam już ekrany do Mi4 jakby ktoś postanowił zbić ten telefon Wysłane z MI4 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boober Opublikowano 21 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2014 Acid, to w takim razie od razu pytanie. Skoro współpracujesz z ibuygou, świadczych dla nich serwis urządzeń jedynie Xiaomi czy również innych? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Acid Opublikowano 21 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2014 Tylko Xiaomi. I jest tak dlatego, że to nie jest moja normalna praca. Nie miałbym czasu robić za full time serwis dla każdego chińczyka. Lubimy markę Xiaomi więc mamy serwis polski tej marki. Wysłane z MI4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jozek Opublikowano 21 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2014 Lubimy i dziękujemy za Polski serwis. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
g-ryznar Opublikowano 23 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2014 Nie orientujecie się może, czy byłaby możliwość (w rozsądnej cenie oczywiście ) naprawy takiej małej siateczki ochronnej na jednej słuchawce xiaomi piston v1? Problematyczne jest to, że ta odsłonięta słuchawka gra zdecydowanie głośniej niż ta z nią. Słuchawki prawdopodobnie są na gwarancji (kupowałem na ibuygou), jednak obawiam się, że wysyłanie do nich mogłoby być nieopłacalne, a gwarancja mogłaby nie zostać zatwierdzona (uszkodzenie z własnej winy) Problemem było prawdopodobnie słabe przymocowanie tej siateczki - druga się trzyma aż za dobrze, w przeciwieństwie do tej, gdzie kilkukrotne ściągnięcie i nałożenie gumek, a także czyszczenie spowodowało jej odklejenie). Niestety tej siateczki w tej chwili nie posiadam. Najlepszym wyjściem byłoby chyba odklejenie drugiej, ale nie chce zejść. Co radzicie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boober Opublikowano 23 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2014 Nie orientujecie się może, czy byłaby możliwość (w rozsądnej cenie oczywiście ) naprawy takiej małej siateczki ochronnej na jednej słuchawce xiaomi piston v1? Problematyczne jest to, że ta odsłonięta słuchawka gra zdecydowanie głośniej niż ta z nią. Słuchawki prawdopodobnie są na gwarancji (kupowałem na ibuygou), jednak obawiam się, że wysyłanie do nich mogłoby być nieopłacalne, a gwarancja mogłaby nie zostać zatwierdzona (uszkodzenie z własnej winy) Problemem było prawdopodobnie słabe przymocowanie tej siateczki - druga się trzyma aż za dobrze, w przeciwieństwie do tej, gdzie kilkukrotne ściągnięcie i nałożenie gumek, a także czyszczenie spowodowało jej odklejenie). Niestety tej siateczki w tej chwili nie posiadam. Najlepszym wyjściem byłoby chyba odklejenie drugiej, ale nie chce zejść. Co radzicie? Radziłbym pogadać z kimś z supportu ibuygou, podejrzewam, że dadzą ci kupon na zakup nowych. To nie powinno odpaść. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lalo Opublikowano 23 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2014 Jak zaplacisz mi za przesyłkę to postaram się wyciągnąć siateczke, mam 2 szt popsutych pistonow v2 ale to nie ma różnicy. Wysłane z mojego Nexus 5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek Opublikowano 16 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2015 Pęknięty dygitalizer w Mi3. Więc cały LCD do wymian. Serwis przez http://www.ibuygou.com/ Wysłka kurierem 13 stycznia do Acida (płatna po mojej stronie) Dzis, tj 16 stycznia (w tą i z powrotem z naprawą w 4 dni!) dostałem juz słuchawkę z wymienionym LCD w cenie 105$ (a jak, negocjacje przeprowadziłem mailowo z Simon z ibuygou i zeszła na 105 ze 115$) Tu muszę napisać, że zarówno ze strony ibuygou jak i Acida kontakt na poziomie 10+. Inni powinni uczyć się od nich. Polecam serwis w PL Ale nie polecam rozbijania fonów ;/ bo to kosztowna zabawa... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AntyS Opublikowano 17 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2015 Witam, Ile kosztowała by wymiana modułu mikrofonu w redmi 1s? Telefon spoza IBG. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
t.bone Opublikowano 19 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2015 Pęknięty dygitalizer w Mi3. Więc cały LCD do wymian. Serwis przez http://www.ibuygou.com/ Wysłka kurierem 13 stycznia do Acida (płatna po mojej stronie) Dzis, tj 16 stycznia (w tą i z powrotem z naprawą w 4 dni!) dostałem juz słuchawkę z wymienionym LCD w cenie 105$ (a jak, negocjacje przeprowadziłem mailowo z Simon z ibuygou i zeszła na 105 ze 115$) Tu muszę napisać, że zarówno ze strony ibuygou jak i Acida kontakt na poziomie 10+. Inni powinni uczyć się od nich. Polecam serwis w PL Ale nie polecam rozbijania fonów ;/ bo to kosztowna zabawa... I widzisz, ile za to byłoby piw? Wysłane z mojego MI 3W Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek Opublikowano 19 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2015 kurde, wez mi nie mow.... mialem hdd portable 1TB kupowac na backupa i grill do panini... i d*pa, poszla kasa na wymiane wyswieltacza... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
t.bone Opublikowano 19 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2015 Rozumiem Cię doskonale. Tez musiałem wybulić ponad 110 USD. Wtedy tel nabawiłem się raptem 2 tygodnie. Wysłane z mojego MI 3W Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
preston2009 Opublikowano 5 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2015 Da radę wymienić moduł odpowiedzialny za ładowanie w Redmi? Ewentualnie całą płytę. Ile to może kosztować? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Acid Opublikowano 5 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2015 W Redmi 1S? Tak można dolną część z USB. Koszt do 100 zł razem z wysyłką telefonu. Wysłane z MI4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
preston2009 Opublikowano 6 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2015 (edytowane) Niestety chodzi mi o pierwszego Redmi. Edytowane 10 Lutego 2015 przez preston2009 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miki_ Opublikowano 10 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2015 Pytanie o kwestię naprawy gwarancyjnej MI4. Wiem, że telefonu kupione w IBG trzeba zgłosić do naprawy do IBG. Natomiast gdzie te telefony się wysyła do naprawy gwarancyjnej i kto płaci koszty przesyłki w obie strony(np.: Polska-Chiny i Chiny-Polska)? Czytam różne wątki na ten temat i w końcu nie wiem jaka jest odpowiedź na moje pytanie. Napisałem e-maial do IBG a oni odpisali mi tak: I see , is your phone was crashes while using it, you can send it back during one year for free repair as to the shipping fee, it is depend on when your parcel come out , is it is within 7 days , we will pay for the shipping fee And any other detail, welcome to see our return regulation Pierwsze zdanie jest jasne natomiast reszty nie rozumiem. Zapytałem nawet anglistę/tłumacza z certyfikatem Proficiency i po anglistyce.....ale on też nie zrozumiał co chińczyk chciał przekazać. O co chodzi w tej treści ? as to the shipping fee, it is depend on when your parcel come out , is it is within 7 days , we will pay for the shipping fee And any other detail, welcome to see our return regulation Czy ktoś to rozumie i wie o co tu chodzi? Może ktoś już reklamował MI4, odsyłał i wie jak to jest z kosztami naprawy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gokulo Opublikowano 10 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2015 Strzelam, że chodzi o wysłanie w ciągu 7 dni od kiedy dostałeś i ten tekst na ich stronie zdaje się to potwierdzać: If the product itself has the physical issue,ibuygou will bare the repairing fees and one-round shipping fees, this policy is only valid for 7 days after you receive the order. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi