Skocz do zawartości

Obsługa gwarancyjna na terenie Europy?


StrangeFruit

Rekomendowane odpowiedzi

Update:

tydzień temu tj. 29-09 w poniedziałek, telefon trafił do serwisu w Pomorie (Bułgaria). Od razu wysłałem maila do ibuygou.com, z pytaniem ile zajmie naprawa. Otrzymałem odpowiedź, że 5 do max 7 dni.

Dziś wysłałem maila z pytaniem, kiedy mogę spodziewać się maila z informacją, że telefon już do mnie idzie. Otrzymałem odpowiedź:

 

Hi,
We're pushing our repair center to speed up the repair and will ship out your phone asap,please pay attention to my reply in the next days.
Best Regards,
Simon
ibuygou

 

Czyli jest prawdą, że trzeba ich naciskać. Inaczej nie wiadomo ile czasu zajęła by cała sprawa...

 

Update:

07.10. - telefon jest już 9. dzień w serwisie. Support Ibuygou nie odpowiada na pytania. Żenada.

10.10. - IBG pyta, czy ktoś z serwisu do mnie dzwonił? Gość z MiCenter z Bułgarii powiedział im, że dzwonił do mnie i przekazał, że telefon wysłał wczoraj (???). Tak więc zadzwoniłem do p. Stoyana Gunova, który rozdaje karty w MiCenter w Bułgarii. Potwierdził  że wysłał 09.10., poprosiłem by na maila wysłał nr przesyłki.

13.10. - nr przesyłki nie ma. Do Bułgarii już nie będę dzwonił, nie mam zamiaru dokładać za rozmowy. Nawet awantura na Ibuygou nic nie dała, bo jak piszą - nie mogą się do niego dodzwonić. Nosz ku*wa, jakiś kabaret.

 

Jeśli komuś przyszło by do głowy, by wysłać telefon do tego śmiesznego MiCenter w Bułgarii - ODRADZAM!

Całe szczęście mamy już serwis w Polsce.

Edytowane przez t.bone
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Jak widac, serwisowanie za granica nie nalezy do przyjemnosci.

 

Jesli sa Panstwo zainteresowani odplatnym serwisowaniem urzadzen Xiaomi (kupionych nie u nas, nasi klienci maja zapewniony nieodplatny serwis oraz priorytetowe traktowanie)  to zapraszamy do kontaktu. Czesci posiadamy na stanie oraz naprawy wykonujemy w naszym serwisie na miejscu :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie że nie.

Części pochodzą z... telefonów.

Opłaca się poświęcić parę telefonów na części i potem sprzedać je w odpowiednich cenach + koszty serwisu by na tym zarobić.

Ja np mam fabrycznie nowe płyty główne do Mi3 (w folii od Xiaomi więc oryginał) ale wyświetlacze są z demontażu fabrycznych telefonów.

Wysłane z MI4

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U ciebie Acid wierzę że to oryginały z demontażu jednak te wszystkie inne serwisy zamawiają te ekrany prosto od chinczyków którzy to sprzedają zamienniki (najczęściej kiepskie).

Nie pierwszy raz spotykam się z taką praktyką nawet w autoryzowanym serwisie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Acid, a tak z ciekawości. Realizujesz naprawy z obejsciem procedury IBG, czyli np. płacę Tobie i od razu wysyłam?

Wysłane z mojego MI 3W

Ale co jest złego w procedurze ibuygou? Przecież z nimi kontakt polega tylko na zgłoszeniu i otrzymaniu formularza.

Nie rozumiem takiego kombinowania. Chyba że na gwałt musicie mieć telefon...

Wysłane z MI4

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale co jest złego w procedurze ibuygou? Przecież z nimi kontakt polega tylko na zgłoszeniu i otrzymaniu formularza.

Nie rozumiem takiego kombinowania. Chyba że na gwałt musicie mieć telefon...

Wysłane z MI4

Ja w zapytaniu wyczuwam nadzieje zapłacenia mniej. Czemu nie rozumiesz kombinowania? Polak nie byłby sobą ;)

Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mniej płacić? Czemu? Przecież i tak trzeba zapłacić za np. ekran. U mnie klient da tyle samo ile w ibuygou, a nawet mogę sobie dołożyć parę groszy - bo wtedy mogę czyż nie?

Nie wiem tylko czy ibuygou podając koszty klientowi podaje razem z usługą czy nie, bo ja dodaję swoją robociznę, kilka dych...

Także kosztowo wyjdzie podobnie. 

 

Z czasem to chyba tak samo, bo to kwestia uzyskania tego formularza i już można wysyłać.

 

Dlatego nakłaniam do korzystania z normalnej ścieżki jeśli macie telefony z ibuygou.

Ponadto zgodnie z umową z ibuygou to nie powinienem tego robić i zawsze jak ktoś pisze do mnie to wpierw wypytuję o to gdzie kupił telefon. Oczywiście, zawsze się można ze mną dogadać ale nie chciałbym by ludzie z tego korzystali powszechnie skoro naprawdę nie ma powodów by tak robić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mniej płacić? Czemu? Przecież i tak trzeba zapłacić za np. ekran. U mnie klient da tyle samo ile w ibuygou, a nawet mogę sobie dołożyć parę groszy - bo wtedy mogę czyż nie?

Nie wiem tylko czy ibuygou podając koszty klientowi podaje razem z usługą czy nie, bo ja dodaję swoją robociznę, kilka dych...

Także kosztowo wyjdzie podobnie.

Z czasem to chyba tak samo, bo to kwestia uzyskania tego formularza i już można wysyłać.

Dlatego nakłaniam do korzystania z normalnej ścieżki jeśli macie telefony z ibuygou.

Ponadto zgodnie z umową z ibuygou to nie powinienem tego robić i zawsze jak ktoś pisze do mnie to wpierw wypytuję o to gdzie kupił telefon. Oczywiście, zawsze się można ze mną dogadać ale nie chciałbym by ludzie z tego korzystali powszechnie skoro naprawdę nie ma powodów by tak robić.

Masz na myśli to, ze nie możesz naprawiać urządzeń sprzedanych nie przez ibuygou? Pytam z ciekawości.

Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja w zapytaniu wyczuwam nadzieje zapłacenia mniej. Czemu nie rozumiesz kombinowania? Polak nie byłby sobą ;)

Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk

Zonk , pudło! Słabo wyczułeś.

Pytanie zadałem, bo chciałem się dowiedzieć czy jest możliwość szybszej naprawy. To po pierwsze. A po drugie - sam zamawiasz np. ekrany / inne części, czy jednak jest to po stronie IBG?

Wysłane z mojego MI 3W

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie. Spokojnie naprawiam i mogę naprawiać telefony spoza ibuygou. Po prostu wtedy wysyłam im kasę za np ekran czyli kupuję od nich. A części mam cały czas na miejscu i na bieżąco uzupełniają mi zapas. Np mam już ekrany do Mi4 jakby ktoś postanowił zbić ten telefon ;-)

Wysłane z MI4

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie orientujecie się może, czy byłaby możliwość (w rozsądnej cenie oczywiście :)) naprawy takiej małej siateczki ochronnej na jednej słuchawce xiaomi piston v1? Problematyczne jest to, że ta odsłonięta słuchawka gra zdecydowanie głośniej niż ta z nią. Słuchawki prawdopodobnie są na gwarancji (kupowałem na ibuygou), jednak obawiam się, że wysyłanie do nich mogłoby być nieopłacalne, a gwarancja mogłaby nie zostać zatwierdzona (uszkodzenie z własnej winy) Problemem było prawdopodobnie słabe przymocowanie tej siateczki - druga się trzyma aż za dobrze, w przeciwieństwie do tej, gdzie kilkukrotne ściągnięcie i nałożenie gumek, a także czyszczenie spowodowało jej odklejenie). Niestety tej siateczki w tej chwili nie posiadam. Najlepszym wyjściem byłoby chyba odklejenie drugiej, ale nie chce zejść. Co radzicie?  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie orientujecie się może, czy byłaby możliwość (w rozsądnej cenie oczywiście :)) naprawy takiej małej siateczki ochronnej na jednej słuchawce xiaomi piston v1? Problematyczne jest to, że ta odsłonięta słuchawka gra zdecydowanie głośniej niż ta z nią. Słuchawki prawdopodobnie są na gwarancji (kupowałem na ibuygou), jednak obawiam się, że wysyłanie do nich mogłoby być nieopłacalne, a gwarancja mogłaby nie zostać zatwierdzona (uszkodzenie z własnej winy) Problemem było prawdopodobnie słabe przymocowanie tej siateczki - druga się trzyma aż za dobrze, w przeciwieństwie do tej, gdzie kilkukrotne ściągnięcie i nałożenie gumek, a także czyszczenie spowodowało jej odklejenie). Niestety tej siateczki w tej chwili nie posiadam. Najlepszym wyjściem byłoby chyba odklejenie drugiej, ale nie chce zejść. Co radzicie?  

Radziłbym pogadać z kimś z supportu ibuygou, podejrzewam, że dadzą ci kupon na zakup nowych. To nie powinno odpaść.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Pęknięty dygitalizer w Mi3. Więc cały LCD do wymian. Serwis przez http://www.ibuygou.com/ 

Wysłka kurierem 13 stycznia do Acida (płatna po mojej stronie)

Dzis, tj 16 stycznia (w tą i z powrotem z naprawą w 4 dni!) dostałem juz słuchawkę z wymienionym LCD w cenie 105$ (a jak, negocjacje przeprowadziłem mailowo z Simon z ibuygou i zeszła na 105 ze 115$)

Tu muszę napisać, że zarówno ze strony ibuygou jak i Acida kontakt na poziomie 10+.

Inni powinni uczyć się od nich.

Polecam serwis w PL  :)

Ale nie polecam rozbijania fonów ;/ bo to kosztowna zabawa...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pęknięty dygitalizer w Mi3. Więc cały LCD do wymian. Serwis przez http://www.ibuygou.com/

Wysłka kurierem 13 stycznia do Acida (płatna po mojej stronie)

Dzis, tj 16 stycznia (w tą i z powrotem z naprawą w 4 dni!) dostałem juz słuchawkę z wymienionym LCD w cenie 105$ (a jak, negocjacje przeprowadziłem mailowo z Simon z ibuygou i zeszła na 105 ze 115$)

Tu muszę napisać, że zarówno ze strony ibuygou jak i Acida kontakt na poziomie 10+.

Inni powinni uczyć się od nich.

Polecam serwis w PL :)

Ale nie polecam rozbijania fonów ;/ bo to kosztowna zabawa...

I widzisz, ile za to byłoby piw?

Wysłane z mojego MI 3W

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Pytanie o kwestię naprawy gwarancyjnej MI4.

 

Wiem, że telefonu kupione w IBG trzeba zgłosić do naprawy do IBG.

Natomiast gdzie te telefony się wysyła do naprawy gwarancyjnej i kto płaci koszty przesyłki w obie strony(np.: Polska-Chiny i Chiny-Polska)?

Czytam różne wątki na ten temat i w końcu nie wiem jaka jest odpowiedź na moje pytanie.

 

Napisałem e-maial do IBG a oni odpisali mi tak:

I see , is your phone was crashes while using it, you can send it back during one year for free repair

 

as to the shipping fee, it is depend on when your parcel come out , is
it is within 7 days , we will pay for the shipping fee :) And any
other detail, welcome to see our return regulation :)

 

Pierwsze zdanie jest jasne natomiast reszty nie rozumiem. Zapytałem nawet anglistę/tłumacza z certyfikatem  Proficiency i po anglistyce.....ale on też nie zrozumiał co chińczyk chciał przekazać.

 

O co chodzi w tej treści ?

as to the shipping fee, it is depend on when your parcel come out , is
it is within 7 days , we will pay for the shipping fee :) And any
other detail, welcome to see our return regulation :)

Czy ktoś to rozumie i wie o co tu chodzi? Może ktoś już reklamował MI4, odsyłał i wie jak to jest z kosztami naprawy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Strzelam, że chodzi o wysłanie w ciągu 7 dni od kiedy dostałeś i ten tekst na ich stronie zdaje się to potwierdzać:

 

If the product itself has the physical issue,ibuygou will bare the repairing fees and one-round shipping fees, this policy is only valid for 7 days after you receive the order.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...