Jump to content

AliTrade


Guest dobot

Recommended Posts

Guest dobot

Cześć,

Widzę jest nowy sprzedawca, ma sporo pozytywnych komentarzy.

Ktoś już korzystał, może coś więcej powiedzieć?

 

Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Gdzie brudny? Daje darmową reklamę MiCenter ;-)

 

To zrzut z informacji o autorach. A to oznacza syfiasty soft ponieważ gdyby miał tam prawdziwy global to by były tu inne napisy. A widać jest to syf z kradzionym tłumaczeniem miuipolska. Jedynie co można wybaczyć sprzedawcy to po prostu niewiedzę. Mało który sprzedawca z Allegro kuma cokolwiek na temat tego co sprzedaje. Pewnie ten nawet myśli, że telefony ma prosto od producenta hahaha.

 

Z Mi5

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Dobra - dalem się zlapac - po prostu zrzut u mnie na kompie nie wygladal jak zrzut, tylko jakby oni to napisali. Dlatego to dla mnie brudne ... heh .. ale jak zapytałem ich mailowo czy instalują na nich MIUI Polska to odp: TAK :) 

I teraz zagadka: czy Acid (jak oczywiście zawsze) ma racje i tam jest syf, o którym nawet oni nie wiedza, ze go maja, czy sa jednak kumaci i sami robia dobra robote? Jakby ich Acid znal, to bym optowal za druga wersja. Ale Acid nie wygląda na takiego co by ich znal ... :)

Wiec teraz pyt do panow co powyżej kupili sobie tam fony - z czym przyszly??? Kiedy przyszly??? Czy przyszly???

 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Kupiłem u tego sprzedawcy Mi5.Przesyłka dotarła do mnie na drugi dzień.Brak paragonu, w e-mailu chyba można uznać,że to faktura sprzedaży  Alicare Ltd. miejsce wystawienia: HK .Wysyłka z firmy GC Technology SP Z.O.O z Wysogotowa.Pod tym samym adresem znalazłem też serwis http://naprawiamy.to/kontakt .Strona Alitrade https://alitrade.eu .Po kilku dniach otrzymałem link do aktywacji konta i po wpisaniu nr. seryjnego rejestracji produktu w https://panel.alicare.eu/#/.Tam można zgłosić naprawę gwarancyjną

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Czy warto u tego sprzedawcy kupić musisz sam sobie odpowiedzieć.Ja jak na razie jestem zadowolony.Nie wiem jak będzie z gwarancją, mam nadzieję, że nie będę musiał z niej korzystać.W aukcji w danych alitrade widnieje nazwisko Dmytro Mitiaiev. Przesyłka przyszła z GC Technology SP Z.O.O z Wysogotowa ul.Skórzewska 35.W google znalazłem,że pod tym adresem znajduje się siedziba goclever. Dmytro Mitiaiev pracuje(pracował) w goclever, a prezes goclever jest także prezesem GC Technology.

 

Link to comment
Share on other sites

Trochę dziwna ta faktura, taką to pierwszy lepszy może zrobić w parę minut, ani podpisu ani pieczątki, powinno być chociaż np. obok nazwy telefonu numer S/N albo przynajmniej imei kupionego telefonu, jakas ogólna ta faktura, ale niewiem nie zabardzo się znam. Jak nie mam racji niech ktoś mnie poprawi :)

W aukcji sprzedającego pisze:

Gwarancja, reklamacje
1. Firma gwarantuje odpowiednią obsługę zwrotów i reklamacji.. Standardowy okres przez jaki ta obowiązuje to 24 miesięcy, chyba że w szczegółach aukcji zastrzeżono inaczej.
2. Podstawą gwarancji jest przedstawienie numeru IMEI (albo S/N) przez Kupującego.
 
Ciekawe czy jest już jakaś osoba która korzystała z gwarancji u nich ?
 
58 minut temu, dots napisał:

Soft global stabilny.Zaktualizowany przez ota do 8.2.2.0.Sprawdzałem http://www.mi.com/verify/#imei_en i antutu officer.W przesyłce brak paragonu jedynie na email coś takiego

 

 

 

 

 

Przechwytywanie.JPG

Ale ogólnie nie miałeś problemu do tej pory z tym tel ? Próbowałeś wgrywać miuipolska ??

Edited by foxit100
Link to comment
Share on other sites

50 minut temu, dots napisał:

Telefon sprawuje się bdb, ale mam go dopiero 2tygodnie. Miuipolska jeszcze nie instalowałem.Na stronie https://panel.alicare.eu/#/ miałem już wypełnione dane telefonu, musiałem tylko podać nr. S/N .Szczegóły transakcji to nr. aukcji allegro.

alicare.JPG

alicare2.JPG

 

 

Dzięki za wszystko także zamówiłem ten sam telefon od tego sprzedawcy, zobaczymy. Jeszcze raz dzięki za odpowiedzi :)

Link to comment
Share on other sites

Na razie testuję telefon.Jak będę instalował miuiPolska to dam Ci znać.Bootloadera jeszcze nie odblokowałem, ale dostałem już pozwolenie od xiaomi(czekałem 10 min.).Jak przyjdzie twój telefon daj znać czy wszystko w porządku.

Link to comment
Share on other sites

Hejka, telefon dotrał już wczoraj, wszystko działa, póki co jestem bardzo zadowolony z zakupu, zastanawiam się tylko czy wgrać miuiPolska, gdyz mam już także pozwolenie na odblokowanie bootloadera. Bo chyba po odblokowaniu bootloadera nie traci się gwarancji na Alicare z tego co wiem tak ? Jak to jest z rootem w tym urządzeniu ?

Edited by foxit100
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Skoro szukacie firmy z vat to powinniscie wiedziec i doczytac ze to "firma". Skoro nie jest tam tez opisane jasno i wyraznie ze wystawia paragony, fv23% oraz ze siedziba miescie sie w PL wraz z serwisem gw tzn ze powinna zapalic sie Wam czerwona lampka...

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Też zaciekawiła mnie ich oferta, zadałem im pytanie i w 15 minut mam taką odpowiedź.
Ktoś już coś więcej o nich wie? Można brać bez problemu? Ich Mi5 64GB za 1180 to naprawdę kusząca rzecz :D
 

Dzień dobry ,

Wysyłamy zamówione telefony z Polski ,wszystkie urządzenia wystawione na allegro – posiadamy w magazynie w Polsce,

Gwarancja jest 24 miesiące , jest to nasza gwarancja sprzedawcy,

Do każdej transakcji wystawiamy dowód sprzedaży ,na życzenie klienta wystawiamy fv 23 %

 

Pozdrawiam

Alitrade

From: Allegro [mailto:powiadomienia@<znany_serwis_aukcyjny>.pl]
Sent: Wednesday, June 7, 2017 2:38 PM
To: [email protected]
Subject: Pytanie o przedmiot XIAOMI MI5 3GB 64GB Z PL GW24PL + 3 GRATISY (numer oferty: 6762759793)

 

Wiadomość od:
Strona z przedmiotem: XIAOMI MI5 3GB 64GB Z PL GW24PL + 3 GRATISY


Treść wiadomości
Dzień dobry, chciałbym zapytać o szczegóły gwarancji i dowodu zakupu na ten sprzęt - nie ukrywam, że oferta jest bardzo kusząca. Telefon na pewno jest w Polsce, a nie sprowadzany z Chin, jak często ma miejsce? Podają Państwo, że telefon ma 24 miesięczną gwarancję serwisową. To znaczy, że naprawiacie go Państwo we własnym zakresie w swoim serwisie, czy jest on przesyłany do oficjalnego serwisu we Wrocławiu(MiCenter)? Ponadto, na jakiej podstawie jest realizowany ten serwis? Do zakupu dostaję paragon/fakturę VAT 23% - nie sprecyzowano tego w opisie produktu?
Pozdrawiam
Bartek

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...