Skocz do zawartości

Netflix przerywa odtwarzanie


jabartu

Rekomendowane odpowiedzi

A ja mam ciekawostkę. Mam dwa identyczne Miboxy AB jeden swój a drugi z problemem. Na drugim nie działa netflix. Przerywa odtwarzanie z błędem o HDCP. Na czym polega ciekawostka? Drugiego miboxa podłączam dokładnie w miejsce mojego który działa. To by sugerowało, że to jednak problem sprzętowy.

Jedyna różnica jest w sofcie. Na swoim mam Androida 7 a na tym z problemem jest oficjalny 6.0 z pudełka. Ale nie sądzę by to było ważne.

Wysłane z MI6

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

MiBOX 4K - Błąd numer: tvq-pm-1 (5.2.5) - Netflix nie odtwarza filmu lub przerywa po kilku-kilkunastu sekundach - problem identyczny z opisywanym przez poprzedników.  Aktualizacje zrobione, resety do fabrycznych, różne kable HDMI podpinane, sparwdzane w każdym z gniaz HDMI w telewizorze, testowane na 2 telewizorach i 1 monitorze - zero różncy Neflix nie działa prawidłowo.

Net OK, w tym samym miejscu na laptopie śmiga bez problemu.

Box dopiero co kupiony w Polsce na promocji black friday, pozostaje go wymienić, czy to kwestia jakiejś wadliwej partii ?

Pytanie do osób które reklamowały Boxa - nowe egzemplarze działają prawidłowo ?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam. Mam obecnie problem z netflix na miboxa. Dawniej nie zacinało sie jakoś często, natomiast obecnie nie da się obejrzec żadnego filmu bez 2-3 zacięć. Buforuje zawsze do 25% i potem różnie albo dokończy buforowanie i leci dalej albo wyskakuje błąd. Co ciekawe po tym błędzie internet się zacina w ogóle bo YouTube też nie działa, tylko hard reset pomaga. Wszystko zaktualizowane. Robilem też ustawienia fabryczne. Nie pomogło. Czy jest to podstawa do reklamacji?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

On 9.12.2017 at 8:44 PM, kanti said:

Witam. Mam obecnie problem z netflix na miboxa. Dawniej nie zacinało sie jakoś często, natomiast obecnie nie da się obejrzec żadnego filmu bez 2-3 zacięć. Buforuje zawsze do 25% i potem różnie albo dokończy buforowanie i leci dalej albo wyskakuje błąd. Co ciekawe po tym błędzie internet się zacina w ogóle bo YouTube też nie działa, tylko hard reset pomaga. Wszystko zaktualizowane. Robilem też ustawienia fabryczne. Nie pomogło. Czy jest to podstawa do reklamacji?

Hej, a jaki numer błędu Ci się pojawia ?

On 12.11.2017 at 11:59 AM, Acid said:

A ja mam ciekawostkę. Mam dwa identyczne Miboxy AB jeden swój a drugi z problemem. Na drugim nie działa netflix. Przerywa odtwarzanie z błędem o HDCP. Na czym polega ciekawostka? Drugiego miboxa podłączam dokładnie w miejsce mojego który działa. To by sugerowało, że to jednak problem sprzętowy.

Jedyna różnica jest w sofcie. Na swoim mam Androida 7 a na tym z problemem jest oficjalny 6.0 z pudełka. Ale nie sądzę by to było ważne.

Wysłane z MI6
 

Hej, próbowałeś na tym problematycznym boxie czy zadziała Netflix prawidłowo z Androidem 7 ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U nie jest to samo. W 90% przypadkach pomaga wyłączenie w miboxie WIFI na około 5s. i ponowne włączenie. Działa to z routerem TP-Link. Mam jeszcze drugi router Livboxa, ale z nim wcale nie chce współpracować mibox mimo że kanał ustawiony jest na 4. 

 

Wydaje mi się że mibox ma problemy z routerami, albo ma kiepską kartę WIFI. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Polecam zainstalować jakiś eksplorator plików, Puffin przez który możemy ściągnąć aplikacje netflixa na urządzenia mobilne, zainstalować, podłączyć myszkę i cieszyć się jeśli jakiś tytuł zacznie nam chodzić. Przy niektórych serialach wyskakuje błąd 5.2.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurde, strasznie słabo... .

W zasadzie - jedna z podstawowych zastosowań tv boxa nie działa.

Ciekawi mnie, czy na tanich chińczykach za 100 zł też taki problem występuje.

Zakupiłem dziś konto i okazuje się że nic nie da rady obejrzeć.

Na szczęście mam Netflixa w tv (Panasonic P42st60 i działa).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, mini21 napisał:

Kurde, strasznie słabo... .

W zasadzie - jedna z podstawowych zastosowań tv boxa nie działa.

Ciekawi mnie, czy na tanich chińczykach za 100 zł też taki problem występuje.

Zakupiłem dziś konto i okazuje się że nic nie da rady obejrzeć.

Na szczęście mam Netflixa w tv (Panasonic P42st60 i działa).

W twoim przypadku problemem jest tv (Panasonic P42st60) z powodu braku lub błędnej obsługi HDMI HDCP.

"Protokół HDCP jest standardem zabezpieczającym prawa autorskie do programów przesyłanych między
dekoderem a telewizorem poprzez złącze HDMI; w praktyce standard ten jest samodzielnie implementowany
przez producentów telewizorów "

I z tego powodu netflix w miboxie nie będzie działał na części TV, zwłaszcza tych starszych.

Dnia 21.12.2017 o 19:30, marekzak napisał:

Czyli nie ma rozwiązania ?

Na każdej z testowanych wersji AndroidTV nie działa Netflix (przerywa odtwarzanie).

Prawdopodobnie to samo, pozostaje zmiana TV lub zabawa z aplikacją przeznaczoną na komórki (chyba nie sprawdza HDCP).

Możliwe iż testowa wersja Androida 7 na miboxa omija błąd HDCP 

Dnia 12.11.2017 o 11:59, Acid napisał:

A ja mam ciekawostkę. Mam dwa identyczne Miboxy AB jeden swój a drugi z problemem. Na drugim nie działa netflix. Przerywa odtwarzanie z błędem o HDCP. Na czym polega ciekawostka? Drugiego miboxa podłączam dokładnie w miejsce mojego który działa. To by sugerowało, że to jednak problem sprzętowy.

Jedyna różnica jest w sofcie. Na swoim mam Androida 7 a na tym z problemem jest oficjalny 6.0 z pudełka. Ale nie sądzę by to było ważne.

Wysłane z MI6
 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli po prostu (jak zwykle przy moim szczęściu) trafiłem na "zły egzemplarz" bo jak czytam - niektórzy mają 2 różne Mi Boxy, gdzie jeden działa, drugi nie.

Muszę poszukać, czy coś już wymyślili z Kodi, choć to się robi trochę śmieszne.

Na upartego będę go reklamował, choć to pewnie gra nie warta świeczki.

Edytowane przez mini21
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak masz problemy z Netflixem? Mam telewizor Panasonic P50ST60 i Netflix na Mi Box odpalał i działał. Nie testowałem za długo bo niestety na optycznym łączu nie ma dźwięku 5.1 na moim starym amplitunerze Denona. Wolę, więc puszczać z TV gdzie jest dźwięk 5.1. Ale puściłem na Mi Boxie ze 20 minut serialu leciał sobie w tle, gdy robiłem inne rzeczy i nie było żadnych problemów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak masz problemy z Netflixem? Mam telewizor Panasonic P50ST60 i Netflix na Mi Box odpalał i działał. Nie testowałem za długo bo niestety na optycznym łączu nie ma dźwięku 5.1 na moim starym amplitunerze Denona. Wolę, więc puszczać z TV gdzie jest dźwięk 5.1. Ale puściłem na Mi Boxie ze 20 minut serialu leciał sobie w tle, gdy robiłem inne rzeczy i nie było żadnych problemów.
No to mam naprawdę pecha.
W takim razie to ewidentnie wada mi boxa gdyż na drugim telewizorze (P50ST60) jest dokładnie to samo.

Ratuje się tym wbudowanym w tv i działa.

Wysłane z mojego MI MAX 2 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

W większości przypadków to wina telewizorów, jednak z założenia tv boxy właśnie do takich telewizorów są przeznaczane. Największą winę ponosi Netflix, który boi się piracenia tytułów. Na pocieszenie powiem, że ostatnio apka na telefony działa w mi boxie bez zarzutów, błędy przestały wyskakiwać więc po problemie. Wszystko dzięki serwisom typu apkmirror i ręcznemu instalowaniu mamy możliwości takie same jak reszcie tańszych odpowiedników bez android tv.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Hej

Przeczytałem to wszystko, bo mam analogiczny problem + nie najnowszy telewizor.

Natomiast gdy "rwie" netfilxa to rwie też sieć ogółem - tzn. nie działa ani YouTube ani nic innego.

A potem nagle zaczyna wszystko śmigać. I po chwili znowu...

Gdyby chodziło o HDCP objawy chyba dotyczyłyby tylko Netflixa, mylę się?

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Cześć,

Niestety ja jestem kolejną ofiarą taniej chińszczyzny i też nie działa mi netflix, który wyłącza się po paru sekundach. Oczywiście u mnie HDCP też jest unprotected. Przejrzałem też "pół" internetu i problem jest powszechny. W związku z tym zwrócę to g... i więcej nie będę sobie zawracał głowy.

Szczery podziw dla tych, którzy nabywają wadliwy produkt i próbują go łatać we własnym zakresie :) Ja już jestem za stary na takie zabawy, skoro nie działa to zwrot do sprzedawcy.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, rollduck napisał:

W związku z tym zwrócę to g... i więcej nie będę sobie zawracał głowy

Masz odbiornik, który nie wspiera zabezpieczenia HDCP i zwalasz winę na Boxa, który nie ma z tym nic wspólnego. Aplikacja Netflix na Android TV ma takie a nie inne wymagania/zabezpieczenia. Spróbowałeś zainstalować wersję dla zwykłego androida (tylko trzeba ją obsługiwać myszką)? Ponoć ta działa bez problemu. Ja mam telewizor bodajże z 2011 roku i najmniejszych problemów nie mam z Netlix'em. Więc jedynym wadliwym produktem to jest Twój odbiornik a nie MiBox.

Edytowane przez virusek90
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Dnia 17.02.2018 o 23:04, virusek90 napisał:

(...) Więc jedynym wadliwym produktem to jest Twój odbiornik a nie MiBox.

Być może, ale wg specyfikacji mój stary telewizor wspiera HDCP 1.x. A w internecie jest mnóstwo wypowiedzi na forach, między innymi takich, gdzie ten sam użytkownik ma 3 miboxy z czego 2 działają z jego tv a jeden nie. Wielu odprawiało modły z boxem, wymuszenia konfiguracji, jakieś splittery hdmi i inne cuda wianki i wszystko zaczęło działać. Były też przykłady, gdzie ktoś pożyczył od znajomego boxa bo jego nie chciał działać i ten pożyczony działał jak złoto. Przejrzałem na prawdę sporo internetu i daleki jestem od stwierdzenia, że to tylko i wyłącznie wina tv i właśnie na podstawie głębokiej penetracji :D internetu wydałem swoją opinię. Jeżeli Twój box działa to bardzo się cieszę i życzę bezawaryjności dalej bo były też przypadki, że komuś działało bardzo długo a potem z dnia na dzień kupa. Dlatego też boxa wraz z telewizorem oddałem siostrze :D 

Edytowane przez rollduck
literówki
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 17.02.2018 o 11:15, rollduck napisał:

Cześć,

Niestety ja jestem kolejną ofiarą taniej chińszczyzny i też nie działa mi netflix, który wyłącza się po paru sekundach. Oczywiście u mnie HDCP też jest unprotected. Przejrzałem też "pół" internetu i problem jest powszechny. W związku z tym zwrócę to g... i więcej nie będę sobie zawracał głowy.

Szczery podziw dla tych, którzy nabywają wadliwy produkt i próbują go łatać we własnym zakresie :) Ja już jestem za stary na takie zabawy, skoro nie działa to zwrot do sprzedawcy.

 

Ludzie posiadają nvidie Tv za trzykrotność mi boxa i również mają ogromne problemy z różnymi rzeczami. Zarówno mi box, jak i shield tv są oficjalnie wspierane przez google. Tych urządzeń sprzezdają się setki tysięcy. Jeżeli trafiłeś na uszkodzony egzemplarz to masz pecha po prostu . Oddaj na gwarancje , dostaniesz nowy i po problemie.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi Box dotarł do mnie w tym tygodniu i niestety też mam problem z Netflix (błąd 5.2.5). Urządzenie przetestowałem na trzech różnych telewizorach: LG, Samsung i Philips (dwa z nich młodsze niż 2 lata, jeden 3-letni), użyłem 4 różnych kabli HDMI i nic nie pomogło. Oprogramowanie mam najnowsze.

Zgłosiłem już na gearbest reklamację Dead of Arrival i zobaczymy co powiedzą. Kupiłem Mi Box dlatego, że wspierał oficjalnie Netflix więc jestem trochę zawiedziony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość mniamek75
22 godziny temu, ospl napisał:

Mi Box dotarł do mnie w tym tygodniu i niestety też mam problem z Netflix (błąd 5.2.5). Urządzenie przetestowałem na trzech różnych telewizorach: LG, Samsung i Philips (dwa z nich młodsze niż 2 lata, jeden 3-letni), użyłem 4 różnych kabli HDMI i nic nie pomogło. Oprogramowanie mam najnowsze.

Zgłosiłem już na gearbest reklamację Dead of Arrival i zobaczymy co powiedzą. Kupiłem Mi Box dlatego, że wspierał oficjalnie Netflix więc jestem trochę zawiedziony.

wywaliłem najnowszego Netflixa a wgrałem wersję 4.8.5 na razie pomogło ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam...

Na wstępie chcę zaznaczyć, że Mi Boxa zakupiłem tylko do oglądania Netflixa i Youtuba. Przerabiałem wszystkie problemy, które są opisywane powyżej. Począwszy od zacinania się, poprzez spadki jakości, a kończąc na rozjeżdżaniu się dialogów w filmach itd, itd...Zmieniałem kable, sprawdzałem na innych TV i problem nie znikał. Sprzęt oddany do serwisu na testy okazał się sprawny, a rozwiązanie problemu banalnie proste. Wpadł na to mój syn, który przez kilka dni nie mógł grać po sieci na konsoli. Przypomniał mi, że trzeba zadzwonić do dostawcy internetu (w moim przypadku UPC) i poprosić o zmianę protokołu komunikacyjnego z IPv6 na IPv4. Po tym zabiegu Netflix śmiga, że aż miło. Testuje go drugi tydzień i zero problemów. Zdarzy się raz na jakiś czas buforowanie, które trwa max. 5-10 sekund i to wszystko. Także stary cieszy oko Netflixem, a młody grą po sieci. Dodam jeszcze, że Mi Box 4K MDZ-16-AB zakupiony u nas w kraju pięknie współgra z 6 letnim, 46 calowym Sharpem.

Pozdrawiam  J.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam, mam ten sam problem co wszyscy - MiBox kupiony wczoraj w polskie dystryucji - po paru sekundach przerywa odtwarzanie z kodem błędu tvq-100.

Próbowałem już chyba wszystkiego co radziliście:
-aktualizacja oprogramowania (nadal na androidzie 6 - 7 jeszcze nie wgrywałem)

-zmiana kabla HDMI 

-zmiana gniazd

-factory reset

 

O dziwo na tych samych kablach HDMI (i portach) Netflix działa bez problemu na konsoli PS4 jak i poprzez wbudowaną w TV aplikację Netflix.

Jakieś rady?

@Acid Wspominałeś, że masz 2 boxy - na działającym masz Androida 7 a na niedziałającym 6 - próbowałeś może aktualizować ten niedziałający?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzałeś to - cytuje siebie
Jaki masz plan? W środkowym z HD jednocześnie można oglądać na 2 urządzeniach. To może być przyczyną że przerywa. Ja używałem tylko jednego więc to nie było to.
Teraz wszystko w porządku.

Wysłane z mojego Redmi 3 przy użyciu Tapatalka



Wysłane z mojego Redmi 3 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Netflixa używam sam, w danym momencie zawsze tylko na jednym urządzeniu (apka wbudowana w tv/ps4/telefon) i na żadnym z nich problem nie występuje - tylko na Miboxie (w połączeniu z tym samym Tv, na którym działa apka na PS4 oraz ta wbudowana w TV). Plan to Premium UHD.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pozostaje wymiana u sprzedawcy na sprawny. U mnie poskutkowało.

Wysłane z mojego Redmi 3 przy użyciu Tapatalka

Ewentualnie sprawdź czy da się streamować z telefonu na boxa.
Ja tak robię z HBOGO, bo tylko tak u mnie działa.

Wysłane z mojego Redmi 3 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...