Skocz do zawartości

Netflix przerywa odtwarzanie


jabartu

Rekomendowane odpowiedzi

Po kilku sekundach odtwarzania pojawia się napis
01f3b1481c7dde48b625b28a1450742c.jpg
i tak za każdym razem.
Na telefonie czy na laptopie działa normalnie - połączenie przez ten sam router. Resetowanie box'a też nie pomaga.
Może ktoś wie co to może być.
 
Wysłane z mojego Redmi 3 przy użyciu Tapatalka
 
 


  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaki masz plan? W środkowym z HD jednocześnie można oglądać na 2 urządzeniach. To może być przyczyną że przerywa. Ja używałem tylko jednego więc to nie było to.

Teraz wszystko w porządku.

 

Wysłane z mojego Redmi 3 przy użyciu Tapatalka

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

A jaka jest u was prędkość łączą? Bo czasami mam jak net mi śmiga dobrze to ciągnie to 4k bez tego błędu. Czasami nie chce, za to na Smart tv Panasonic działa niezależnie od tego jak łącze śmiga. Dodam jeszcze że wywala mi netflixa z xiaomi niezależnie od tego czy materiał jest w 4k czy full HD. Natomiast jak przełącze rozdzielczość w urządzeniu 4k*60hz na 4k*30hz to wtedy netflix działa tylko w HD i wszystko śmiga, a w sumie na tv 55 cali z 3 metrów naprawdę chyba nie widzę różnicy.

Wysłane z mojego MI 5 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Czy ktoś wie jak to naprawić? Próbowałem już różnych sposobów, mój znajomy ma identycznego boxa który działa u mnie i u niego (netflix). Mój Box natomiast nie działa nigdzie (netflix), podłączaliśmy różne kable i nic to nie dało.

Aplikacja Netflix w TV działa normalnie tylko na boxie jest problem z 1 posta. Czy tylko wymiana na gwarancji może pomóc?? (kupiłem w chinach i zanim wyślę chciałbym wykorzystać wszystkie opcje).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Dnia 12.03.2017 o 07:53, jabartu napisał:

Po kilku sekundach odtwarzania pojawia się napis
i tak za każdym razem.

Niestety żadne kombinacje nic tutaj nie pomogą - miałem identyczny problem pomaga tylko i wyłącznie wymiana urządzenia. Wychodzi na to iż część Mi Box-ów jest "uszkodzona".

Edytowane przez mrosi
Po co przewalasz cały cytowany post, łącznie z obrazkiem...?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
Dnia 22.09.2017 o 11:15, Candidate napisał:

Niestety żadne kombinacje nic tutaj nie pomogą - miałem identyczny problem pomaga tylko i wyłącznie wymiana urządzenia. Wychodzi na to iż część Mi Box-ów jest "uszkodzona".

 

Witam

Wczoraj odpaliłem Nowiutkiego Mi Boxa i miałem ten sam problem.

Szukałem rozwiązania ponad 4 godziny, i znalazłem.
Zaktualizowałem Android TV, zaktualizowałem Netflix, przywracałem ustawienia fabryczne, zmieniałem rozdzielczość.  Nie pomogło.
Podłączyłem box do innego tv, podłączyłem do innej sieci wi-fi, próbowałem różne wersje Netflix. Nic z tego.
Moja żona zaczęła szukać rozwiązania w sieci i znalazła!

Problemem w Mi Box jest kabel HDMI, niskiej jakości, dostarczony przez Xiaomi.
Wymieniłem kabel HDMI na inny, kupiony kiedyś do dekodera TV Sat w dużym markecie za 12zł, i Netflix działa bez problemów, we wszystkich ustawieniach rozdzielczości, z HDR i bez - mam TV 4k UHD.
Spróbujcie tego rozwiązania!

Mi pomogło

Dnia 22.09.2017 o 17:31, kazim.k napisał:

A czy są jacyś chętni na wspólne dzielenie konta netflix? :)  Kupujemy najdroższy pakiet i do niego można przypiąć 4 konta więc wychodziłoby po 13 zł. miesięcznie. :) 

Na znanym portalu aukcyjnym możesz kupić miesięczny pakiet za ok 15zł, na 4 urządzenia, opcja full HD 4K. Aukcje sa automatyczne, musisz więc patrzeć czy sprzedający ma dostępną pulę aktywnych kont. Czasem pula jest pusta i ludzie płaczą że zapłacili, a nie dostali loginu i hasła.

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, tentego napisał:

 

Problemem w Mi Box jest kabel HDMI, niskiej jakości, dostarczony przez Xiaomi.
Wymieniłem kabel HDMI na inny, kupiony kiedyś do dekodera TV Sat w dużym markecie za 12zł, i Netflix działa bez problemów, we wszystkich ustawieniach rozdzielczości, z HDR i bez - mam TV 4k UHD.

No raczej przewód HDMI nie jest problemem, nie ma on nic wspólnego z działaniem aplikacji na jakiejkolwiek platformie - służy tylko do przesyłania danych (obraz + dźwiek).

Poza tym przewód HDMI za 12 zł na 100% jest gorszy od oryginalnego dostarczanego przez Xiaomi, a właściwie to jest gorszy chyba od wszystkiego co ma jakąś nazwę :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przed chwilą, marycha napisał:

No raczej przewód HDMI nie jest problemem, nie ma on nic wspólnego z działaniem aplikacji na jakiejkolwiek platformie - służy tylko do przesyłania danych (obraz + dźwiek).

Poza tym przewód HDMI za 12 zł na 100% jest gorszy od oryginalnego dostarczanego przez Xiaomi, a właściwie to jest gorszy chyba od wszystkiego co ma jakąś nazwę :)

A próbowałeś? czy strzelasz na ślepo?

Tam gdzie znalazłem rozwiązanie, pisali tak samo jak Ty, wyśmiewali gościa że głupoty pisze, a to rozwiązanie pomaga.

Specjalnie dla ciebie zrobiłem teraz test. Na kablu Xiaomi nie działa, na kablu z marketu działa.

Przewód HDMI za 12 zł jest wart tyle samo co za 70zł. Sygnał przesyłany jest cyfrowo i bez znaczenia jest czy końcówki są pozłacane, jakie przewody zostały użyte, itd, ważne żeby miał odpowiedni standard. Poczytaj sobie na ten temat, a potem się wypowiadaj.

Wg tego co wyczytałem na anglojęzycznym forum, Netflix dba o jak najwyższą jakość usługi, dlatego serwis po uruchomieniu filmu pyta (przez wysłanie zapytania do urządzenia końcowego) o parametry wyświetlane na ekranie TV. Jeżeli nie dostaje odpowiedzi, przerywa transmisję. Chodzi tu również o dopasowanie jakości wyświetlanego filmu do aktualnej jakości łącza - serwis dba o to żeby nie było przycinek obrazu, buforowania itp. Pisali to goście, którzy zajmują się tą tematyką profesjonalnie.

Nie wiem, może kabel od Xiaomi jest jakąś okrojoną, nie w pełni funkcjonalną wersją i stąd problem. Kabel jest bardzo cienki, może nie mieć ekranowania, co również może skutkować zakłóceniami.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też twierdzę z doświadczenia że kabel nie ma wpływu, od początku działam na kablu od MiBoxa i Netflix 2 miesiące działa później tydzień bądź dłużej nie i znów jakiś czas działa. Tak więc twierdzę że kabel nie ma nic wspólnego, bo co nagle sam z siebie zmienia standard i niepodoba się netflixowi?

Wysłane z mojego VKY-L29 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepraszam za wprowadzenie w błąd, nie jest to wina kabla - przy zmianie kabla przepinałem Mi Box do kabli wpiętych do różnych gniazd HDMI, stąd błędne wnioski, nie mniej odkryłem coś innego. W jednym gnieździe Mi Box odtwarzał Netflix, w drugim pojawiał się błąd. Telewizor ma 3 gniazda HDMI ARC i jedno HDMI ARC/MHL. W specyfikacji TV w części dot HDMI widnieje:

  • Number of HDMI connections: 4
  • HDMI features: 4K, Audio Return Channel
  • EasyLink (HDMI-CEC)
  • HDCP 2.2: Yes on HDMI1, Yes on HDMI2

I właśnie na HDMI1 i HDMI2 Netflix działa, na dwóch pozostałych nie. Specyfikacja nie podaje jaki standard HDMI zastosowano w gniazdach nr 3 i 4, poza tym że są to gniazda HDMI ARC. Netflix nie działa również na dwóch innych, starszych telewizorach, wniosek z tego że problem leży w standardzie HDMI, zastosowanym w TV.

Pytanie tylko czy błąd będzie wywalał każdy egzemplarz Mi Box, czy tylko niektóre?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z informacji na stronie Netflixa wynika, że:

"Do strumieniowego przesyłania materiałów z serwisu Netflix z urządzenia podłączonego do telewizora wymagana jest obsługa protokołu HDCP."

Więc jeśli pozostałe wejścia HDMI nie obsługują HDCP, to Netflix na nich nie będzie działał.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki,

Na anglojęzycznym forum znalazłem taką wypowiedź:

Cytat

MiBox w pełni obsługuje wymagania DRM narzucone przez Netflix.

Przesyłanie strumieniowe Netflix jest całkowicie zależne od funkcji DRM urządzenia końcowego, do którego jest podłączony MiBox.

Zainstaluj aplikację DRM Info na MiBox i połącz się z każdym z portów HDMI twojego telewizora.

DRM Info wyświetli wartości z twojego telewizora. Jeśli otrzymasz HDCP 1.x twój telewizor może przesyłać strumieniowo 1080 res. HDCP 2.2, twój telewizor jest kompatybilny z UHD 4K res. Nieobsługiwane HDCP oznacza, że Netflix widzi twój telewizor jako urządzenie niebezpieczne. Jeśli tak jest, musisz zajrzeć do tego artykułu ... https://www.howtogeek.com/208917/htg-explains-how-hdcp-breaks-your-hdtv-and-how-to-fix-it/

Musisz mieć prawidłowy poziom subskrypcji Netflix, i przepustowość łącza internetowego musi być wystarczająca.

Ściągnąłem tę aplikację i faktycznie na gniazdach 1 i 2 pokazuje HDCP Level - 2.2, natomiast na gniazdach 3 i 4 pokazuje HDCP Level - Unprotected.

Rozwiązaniem (wg informacji w linku) jest zakup splittera HDMI, obsługującego co najmniej HDCP 1.x, z zastrzeżeniem że nie każdy splitter potrafi "oszukać" Netflixa. Na pewno nie może to być zwykły rozgałęźnik HDMI, musi to być splitter aktywny (z zasilaczem). Wadą tego rozwiązania są dodatkowe koszty, splitter to wydatek od ok 50zł w górę, do tego kabel HDMI, plus kolejne miejsce w gniazdku elektrycznym.

Zastanawia mnie, czy z każdym Mi Boxem będę miał ten problem? Kupiłem go do innego TV, niż ten na którym go testowałem, a na anglojęzycznych stronach spotkałem się z wypowiedziami, że ktoś miał dwa MiBoxy i jeden odtwarzał Netflix na starym telewizorze, a drugi nie odtwarzał. Również na polskich stronach ludzie piszą, że pomaga wymiana Mi Boxa na inny egzemplarz. Może część boxów działa jak ten splitter?

Edytowane przez tentego
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...