Sign in to follow this  
Lokator

Źle funkcjonujące podświetlenie przycisków

Recommended Posts

Hej,

po powrocie mojego telefonu z serwisu (wymiana wyświetlacza) źle funkcjonuje podświetlenie przycisków. Przyciski dostają jakieś prześwity - w momencie kiedy podświetlenie jest wyłączone to i tak od góry widzę światło na 1/3 wysokości ich podświetlenia. Tak samo jest z ich przygaszaniem się. W momencie kiedy całkowicie zgasną nie ma już tego efektu. Telefon stracił już gwarancję.

Jest ktoś w stanie pomóc? Nie jest to spowodowane nieco złym dopasowanie/złożeniem któregoś z elementów?

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, galakty napisał:

I to jest paradoks takiego telefonu, ekran warty połowę nowego smartfona :P 

Nie tylko tego, ostatnio chciałem sobie kupić samsunga S5 ze zbitym wyswietlaczem, naprawić a poźniej sprzedać (oczywiscie nie ukrywajac ze byl wymieniany wyswietlacz, bo nie lubie oklamywac ludzi) co sie okazalo, ze nawet na aliexpress wyswietlacz do tego telefonu to ok. 500 zł, wiec.... chyba zmora wiekszosci telefonow, albo tych nowszych zeby nie naprawiac a kupowac nowy telefon.

@Zexon72 no ten wyswietlacz po prawej to jakas masakra....

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 minut temu, kamillm napisał:

ostatnio chciałem sobie kupić samsunga S5 ze zbitym wyswietlaczem

W przypadku Samsungów serii S/A/J cenę winduje ekran SuperAmoled

@Lokator w nosie miałbym podświetlenie przycisków skoro ekran świeci jak w Matrixie. Słabe świecenie przycisków w zamiennikach spowodowane jest kiepską wklejką, która przewodzi światło.. ile dałeś za ten LCD?

Edited by Zexon72

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wyświetlacz na gwarancji? Zapewne kupowany u jakiegoś "janusza biznesu" z Allegro?

Edited by Zexon72

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wolałabym nie budować złej renomy firmie, która jakby nie patrzeć uznała naprawę gwarancyjną chińczyka w ostatnich dniach gwarancji przy zachowaniu najlepszej ceny PL ; )

Chciałem po prostu dowiedzieć się czym to jest spowodowane, i czy mogę to sam naprawić ; )

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 minut temu, Lokator napisał:

Wolałabym nie budować złej renomy firmie, która jakby nie patrzeć uznała naprawę gwarancyjną chińczyka w ostatnich dniach gwarancji przy zachowaniu najlepszej ceny PL ; )

Chciałem po prostu dowiedzieć się czym to jest spowodowane, i czy mogę to sam naprawić ; )

To cudowna firma! Uznała gwarancję w ostatnich dniach jej trwania! Coś niesamowitego!

A poważnie: łaski nie robi. Gwarancja jest liczona od dnia, do dnia. Koniec kropka. Jeśli firma tego nie respektuje, to korespondencja, Rzecznik Praw Konsumenta, a na końcu Sąd. Nie ma innej opcji. Trzeba kiedyś nauczyć te sępy z "januszowych" firm, że w Polsce obowiązuje prawo. Nie ich, a powszechne. No chyba, że ktoś jest spolegliwym jeleniem. Wówczas..., cóż...

Wyświetlacz można wymienić samemu. Poszukaj na YouTube, jest tam masa poradników.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, Lokator napisał:

Wolałabym nie budować złej renomy firmie, która jakby nie patrzeć uznała naprawę gwarancyjną chińczyka w ostatnich dniach gwarancji przy zachowaniu najlepszej ceny PL ; )

Chciałem po prostu dowiedzieć się czym to jest spowodowane, i czy mogę to sam naprawić ; )

@mrosi. Bardzo dobrze pisze, to ich obowiązek udzielic Ci gwarancji. Kiedys w laptopie Toshiby reklamowalem dysk ktory mi padl i zostalo mi 1 dzień z 2 letniej gwarancji, bez zajakniecia mi ja uznali. Jezeli ktos nie uznaje gwarancji to typowu Janusz biznesu i takich osob dane trzeba tu podawac, żeby ich unikać w przyszłosci ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@mrosi, @kamillm - wyświetlacz został wymieniony w ramach gwarancji, gwarancji już nie mam, a nawet jakbym miał to nie odsyłałbym urządzenia z powrotem z tak błahego powodu. Pierwszą kwestią jest koszt odesłania urządzenia, a kolejną czas w którym go nie będzie. Wykorzystuję swoje urządzenie do pracy, i jest mi ono potrzebne tu, i teraz : )

Taka wada nie dyskwalifikuje, ani nie zmniejsza komfortu pracy w moim przypadku. Temat wyczerpany : )

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this