Skocz do zawartości

Mi Band 2 - Opaska jest sparowana przez inną osobę


Makabra

Rekomendowane odpowiedzi

Mam problem z opaską Mi Band 2. Problem oczywiście znany już na całym świecie, czyli problem ze sparowaniem opaski z aplikacją MiFit. U mnie jest to o tyle dziwne, że opaskę mam nówkę. Chodziła przez miesiąc. Podkusiło mnie żeby przeinstalować apk do starszej wersji celem sprawdzenia jednej opcji. Zapomniałem zupełnie o odparowaniu opaski z poziomu aplikacji. W tym momencie chcę się z powrotem zalogować na moje konto, ale po zalogowaniu przy próbie wykrycia opaski w aplikacji wyskakuje zawsze komunikat "Opaska jest sparowana przez inną osobę..."

Nie ma problemu ze sparowaniem opaski w ustawieniach BT telefonu, wykrywa i paruje ją normalnie. Problem leży w tej debilnej aplikacji i debilnym koncie.

 

 

Mam takie dwa komunikaty.

screenshot_2017-02-23-18-41-50-117.jpeg                  screenshot_2017-02-23-18-43-21-296.jpeg

Edytowane przez Makabra
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pozostaje Ci spróbować znaleźć dokładnie tą wersję apki, na której opaska działała - może pomoże; jeśli nie - tylko alternatywna apka z marketu

co do pomysłów firmy Xiaomi na konta, odblokowania, zgody i inne wszelkie zdejmowanie majtek przez głowę, żeby działało - pozostaje na przyszłość zagłosować portfelem i kupić coś innej firmy, która nie traktuje swoich klientów jak niewolników

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Boże co za szajs to xiaomi mi band 2!!! Oto email od supportu. Wychodzi na to że ten szajs jest jednorazowego użytku!

Cytat

 

Greetings from Xiaomi Customer Support!
 
Thank you for writing us. 
 
I understand your concern and really apologize for the inconvenience caused to you. I would like to inform you that as per the Mi Band 2 feature, it should be unpaired first before uninstalling the Mi Fit app. As you had not done that so really sorry to say that the Mi Band 2 is now unusable. 
 
I will forward your feedback to the concern team to fix such kind of issue in future and will definitely work on it. 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

51 minut temu, Makabra napisał:

Boże co za szajs to xiaomi mi band 2!!! Oto email od supportu. Wychodzi na to że ten szajs jest jednorazowego użytku!

A znasz jakąś inną opaskę, której mac adres nie jest przypisywany do konta użytkownika? Bo ja mam opaski 3 różnych firm oraz smartwatcha i wygląda to tak samo jak w xiaomi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 minut temu, Winiu89 napisał:

Ja nie odpinałem opaski z konta, zrobiłem miflash, zalogowałem się na to samo konto co wcześniej i opaska działa więc dziwne że tobie nie działa jak logujesz się na to samo konto

Wysłane z mojego Mi-4c
 

Dokładnie. Masz przypisany mac opaski do konta. Zmiana romu czy wersji apki nie powinna generować tego problemu. 

 

@Makabra

Spróbuj apki fix-it for mi band 2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie to samo na tyko mi band 1s . Zrobiłem mi flash i później zalogowałem sie na konto do którego był podpięty mi band I wszystko działa.

2 godziny temu, Makabra napisał:

Boże co za szajs to xiaomi mi band 2!!! Oto email od supportu. Wychodzi na to że ten szajs jest jednorazowego użytku!

 

 

A mam pytanie skoro nie odpinales opaski od konta to po zalogowaniu nie powonnieneś móc jej parować bo powinna już być dołączona do konta. Screenshot_2017-02-24-21-17-19_com.xiaomi_hm.health.thumb.png.bee594e2df93950aca748b3d883c8110.png

W my devices powinna być już połączona .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

12 godzin temu, FromWP napisał:

I to jest kluczowe. Problem leży najprawdopodobniej w Miui. Czasami wystarczy restart systemu, wyłączenie bt, ale nie zawsze.

Tylko ja używam telefonu Lenovo Vibe Z2 Pro działającego na lolipopie. Jakoś zapomniałem w tym całym w*urwie wspomnieć o telefonie. Resetu systemu jeszcze nie próbowałem, to ostateczność. Ale teoretycznie na innym telefonie z tego samego konta powinno to działać tak samo jak u mnie po resecie ustawień. Próbowałem parować i logować się na drugim telefonie (redmi note1) i też wywala ten sam komunikat.

 

12 godzin temu, xxmati96xx napisał:

 

A mam pytanie skoro nie odpinales opaski od konta to po zalogowaniu nie powonnieneś móc jej parować bo powinna już być dołączona do konta. Screenshot_2017-02-24-21-17-19_com.xiaomi_hm.health.thumb.png.bee594e2df93950aca748b3d883c8110.png

W my devices powinna być już połączona .

U mnie nie mam opaski wykrytej, jest tylko pole "dodaj urządzenie".

 

Mam w takim razie prośbę do kogoś kto ma opaskę i dwa telefony. Zrobić test i tak jak ja odinstalować mifit bez odparowania, i potem na drugim telefonie zalogować się na to samo konto i sprawdzić czy będzie wymagało parowania opaski, czy automatycznie po zalogowaniu będzie już widoczna. Oczywiście chciałbym zaznaczyć że komuś może stać się to co u mnie, więc jest to prośba dla jakiegoś śmiałka któremu nie zależy na dalszym używaniu mifit :P

 

14 godzin temu, fredek napisał:

A znasz jakąś inną opaskę, której mac adres nie jest przypisywany do konta użytkownika? Bo ja mam opaski 3 różnych firm oraz smartwatcha i wygląda to tak samo jak w xiaomi.

Nie znam, ale program Mi Fit and Notify nie ma tego problemu i nie ma tam żadnego konta i jakoś to działa. Poza tym producent powinien przewidzieć jakąś alternatywę, wypadki się zdarzają. Ukradną Ci telefon, rozbijesz go albo utopisz i co wtedy? Wtedy znając swój login i hasło powinieneś móc sparować opaskę z innym telefonem. Koledzy piszą że u mnie jest coś nie tak i nie powinno to tak wyglądać, a support xiaomi napisał wprost że opaska jest już bezużyteczna. Nie wiem teraz komu bardziej zaufać :D

 

Brałem jeszcze pod uwagę opcję, że loguję się nie z tego konta co trzeba, ale wykonałem parę testów.

Mam dwa numery telefonu i trzy adresy email które używam. Przy próbie logowania się z tego właściwego adresu email logowanie się udaje, jeśli próbuję się na niego zalogować z błędnym hasłem to wywala komunikat "The info you entered is incorrect"

Używając dwóch numerów telefonu i dwóch pozostałych emaili, przy próbie zalogowania się nawet z niepoprawnym hasłem wywalają mi komunikat "invalid username". Czyli rozumiem że kont z takimi loginami nie mają w bazie.

Dodatkowo po zalogowaniu się na moje konto przez stronę www mam tam ślad, że to konto było użyte z programem MiFit. Jest zezwolenie na info dla programu MiFit

2017-02-25_09-21.jpg

Edytowane przez Makabra
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tym parowaniem rejestrowaniem na konto jest jakiś problem. Brakuje możliwości resetu samej opaski. Miałem problem ze sparowaniem opaski z innym telefonem i kontem nawet po odparowaniu z poprzednim. W końcu zaskoczyło po użyciu tego programiku naprawczego fix-it for mi band 2 (który niby z Mifitem nie powinien problemu rozwiązywać).

Edytowane przez FromWP
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja próbowałem tego programu naprawczego fix-it for mi band 2 . Program ładnie działa, wykrywa opaskę i paruje ją w ten sam sposób co MiFit za pierwszym razem jak odpakowałem opaskę z pudełka, czyli opaska zaczyna wibrować i pojawia się ikonka przyciśnięcia przycisku na opasce. To jednak nic nie daje, bo MiFit dalej pokazuje te same komunikaty które wkleiłem wyżej. Zabieram się za backup systemu i wrzucenie jakiegoś starszego backupa sprzed posiadania opaski/wgrania nowego systemu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Udało się! Chyba należą się przeprosiny dla Xiaomi przynajmniej w moim przypadku. Jednak to była wina logowania się na złe konto... Wstyd się przyznać, no ale trzeba to otwarcie powiedzieć, że nie pomyślałem... Założyłem niedawno fake konto pocztowe w innym celu, i użyłem go, cholera wie dlaczego, do zalogowania się na opaskę. Zmylił mnie fakt że na jednym z moich używanych kont mailowych też było założone konto w miui. CHyba to pozostałość z poprzedniego telefonu xiaomi. Czyli w tym momencie stwierdzam, że jednak działa to wszystko tak jak na logikę działać powinno. Dzięki za odzew w temacie, trochę mnie to zmotywował do dalszego działania fakt, że innym udało się normalnie ponownie logować na swoje konta po resecie telefonu itp. Temat można zamknąć.

 

PS. Wkurzający jest fakt, że oficjalny support w ogóle nic nie pomógł, i jeszcze wprowadził mnie w błąd twierdząc że opaska jest już bezużyteczna. Dalej uważam też, że po zalogowaniu się na konto przez www powinno być coś więcej na temat sparowania opaski z kontem. Jakiekolwiek info że konto jest sparowane z opaską, i nie miałbym wątpliwości czy to jest to konto czy inne konto. Opcja usunięcia opaski poprzez www też by nie zaszkodziła. Mogłyby być też jakiekolwiek dane o założeniu konta, wtedy bym się od razu kapnął. Nawet gdyby chociaż przychodził mail z potwierdzeniem utworzenia konta, to bym go odnalazł i wiedział kiedy konto zostało założone.

Edytowane przez Makabra
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • mrosi zablokował(a) ten temat
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...