Recommended Posts

aha i najważniejsze zapomniałem dodać . Zagroziłem im że jeżeli nie zwrócą kasy w przeciągu umówionych 3 dni to wystawie opinie ponownie jeszcze bardziej gorszą. Podczas sporu na Opineo obserwuje to moderator więc podejrzewam że jak widzą że sklep nie spełnił umowy to pozwalają wystawić ponownie negatywa.Na szczęście w moim przypadku nie musiałem tego robić

2 godziny temu, Tomasz M napisał:

Witam Wszystkich. Trafiłem na ten profil tydzień temu i przyznam szczerze trochę mnie przestraszył. Pierwszym krokiem jaki uczyniłem to wysłałem odstąpienie od umowy ale jednocześnie zgodnie z instrukcją z poniższego profilu wystawiłem opinie negatywną na Opineo. Faktycznie sklep odezwał się już po godzinie zakładając spór.Następnie opisałem sytuacje powołując się na ten profil.

 scenariusz z portalu zgadza się z doświadczeniami innych ponieważ mi także zaproponowali usunięcie opinii za ich deklaracje zwrotu środków w przeciągu 3 dni roboczych. Normalnie bym tego nie zrobił tak jak inni tutaj ale ponieważ przedstawili także swoje logiczne argumenty usunełem opinie. Mówię a co tam najwyżej wystawie jeszcze raz za 3 dni. Dziś sprawdzam konto i kasa faktycznie wróciła na konto. Z mojego doświadczenia więc doradzam dogadać się "na boku" z tym sklepem i nie wiem czy dobrze zrobiłem odstępując ponieważ kto wie - może w tych 30 dniach wysłaliby ten telefon ? tego nie wiem i już nie zaryzykuje. Potwierdzam zwrot kasy nastąpił 3 dni od momentu usunięcia opinii. Pozdrawiam

aha i najważniejsze zapomniałem dodać . Zagroziłem im że jeżeli nie zwrócą kasy w przeciągu umówionych 3 dni to wystawie opinie ponownie jeszcze bardziej gorszą. Podczas sporu na Opineo obserwuje to moderator więc podejrzewam że jak widzą że sklep nie spełnił umowy to pozwalają wystawić ponownie negatywa.Na szczęście w moim przypadku nie musiałem tego robić

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, Tomasz M napisał:

Witam Wszystkich. Trafiłem na ten profil tydzień temu i przyznam szczerze trochę mnie przestraszył. Pierwszym krokiem jaki uczyniłem to wysłałem odstąpienie od umowy ale jednocześnie zgodnie z instrukcją z poniższego profilu wystawiłem opinie negatywną na Opineo. Faktycznie sklep odezwał się już po godzinie zakładając spór.Następnie opisałem sytuacje powołując się na ten profil.

 scenariusz z portalu zgadza się z doświadczeniami innych ponieważ mi także zaproponowali usunięcie opinii za ich deklaracje zwrotu środków w przeciągu 3 dni roboczych. Normalnie bym tego nie zrobił tak jak inni tutaj ale ponieważ przedstawili także swoje logiczne argumenty usunełem opinie. Mówię a co tam najwyżej wystawie jeszcze raz za 3 dni. Dziś sprawdzam konto i kasa faktycznie wróciła na konto. Z mojego doświadczenia więc doradzam dogadać się "na boku" z tym sklepem i nie wiem czy dobrze zrobiłem odstępując ponieważ kto wie - może w tych 30 dniach wysłaliby ten telefon ? tego nie wiem i już nie zaryzykuje. Potwierdzam zwrot kasy nastąpił 3 dni od momentu usunięcia opinii. Pozdrawiam

Czyli... To nie ty zagroziłeś im, tylko oni zagrozili Tobie... Sprytnie... Albo negatyw, albo kasa, jest negatyw, nie ma kasy.. i takim oto sposobem coraz więcej osób oszukują, bo każdy chce swoją kasę z powrotem i ma w nosie to, czy ktoś inny się nabierze, czy też nie...

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Złodzieje nadal działają - otwierają nowy sklep pod nazwą www.crazydeals.pl 

Opinie negatywne na Opineo są wstrzymywane ale jest ich bardzo dużo - na Ceneo tylko opinie negatywne - Jak to możliwe że oszuści nadal działają !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Są już podstawy do zamknięcia sklepu Proandroid.pl/ crazydeals.pl/ profashion.pl/ prouroda.pl

Na opineo się nie dogadałem, chciałem odzyskać moje pieniądze - złodziejom nie odpuszczę tak czy inaczej za samą próbę oszustwa

Zespół Proandroid to zespół downa i to są fakty bezsprzeczne - osoby uczestniczące w procederze oszustw są powiązane ze sobą bezpośrednio, rękę dam sobie za to uciąć - POLICJA - WEŹCIE SIĘ DO ROBOTY - ZROBIĘ ZDJĘCIA POSTÓW I WYŚLĘ DO ZIOBRY jak się nie ogarniecie!!

Kto mi pomoże uzyskać informację o PESELACH osób występujących w sprawie oszustw Proadnroid.pl - dotychczas pokazały się w internecie takie osoby.

Agnieszka Wojtkowska NIP 9721192158 https://www.Proandroid.pl, https://www.Prouroda.pl, https://www.Profashion.pl (zamknięte)

Maciej Maćkowiak NIP 9721217208 https://www.Proandroid.pl, Progroup, 

www.najlepsze-repliki.pl - Właściciel firmy ProFashion  NIP 7781011308 - takie samo nazwisko i Poznań !!! (https://www.facebook.com/najlepszereplikipl/?fref=ts)

Józefa Chrościńska NIP 7811459753 Proandroid.pl, crazydeals.pl

Marcin Łagodzki NIP 7811233285 Crazydeals.pl

Może Policja ma takie możliwości, prowadzi śledztwa co do zgłoszeń ludzi oszukanych sama sprawdzi - weźcie się do roboty panowie z POLICJI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! NIE MOŻE TAK BYĆ ŻE OSZUŚCI BEZKARNIE DZIAŁAJĄ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Czy te osoby są powiązane ze sobą - czy mają przeszłość kryminalną - czy były wcześniej powiązane z podobnymi sklepami internetowymi.

Każdy kto ma informacje proszę tutaj pisać - nie jedna osoba została oszukana i pewnie nie jedna jeszcze zostanie oszukana.

Obecny sklep crazydeals.pl używa tego samego szablonu, sklep-szybko, rodzaj płatności, rzetelna firma, sposób komunikowania, Poznań - TO WSZYSTKO NIE JEST PRZYPADEK.

Zdjęcia z dnia (już usunięte...)

UWAGA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ZŁODZIEJE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! POLICJA Weźcie się do roboty albo mnie zatrudnijcie do pracy to WAM takich złodziei i oszustów ogarnę w kilka minut - internetu nie nauczyliście się używać !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ZOSTAŁEM OSZUKANY !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

 

 

 

 

1.png

2.png

1335.jpg

Edited by gemBush
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia 22.11.2016 o 12:55, Bury napisał:

Witam,

Konto specjalnie utworzyłem tutaj, żeby tylko podzielić się moim doświadczeniem z tym 'sklepem'. Wklejam moją opinie z opineo ponieważ została ona zareklamowana przez sklep uwaga 3 minuty po wystaweniu mojej opinii!!

 

19.10 - złożenie zamówienia na iPhone 6 i wysłanie przelewu. TELEFON OZNACZONY NA STRONIE JAKO DOSTĘPNY.

Wg regulaminu, sklep daje sobie 1-3 dni na realizację zamówienia i 5-7 dni roboczych na wysyłkę pkt 10. Ale w pkt 12 już jest 30 dni na dostawę. Co mam sobie wybrać? Oczywiście 1-3 dni to ściema, bo status zamówienia się nie zmieniał z "w trakcie realizacji".

Wysłałem maila 26.10 z zapytaniem o co chodzi, bo 3 dni robocze na realizację mineły 24.10. Mail pozostał BEZ ODPOWIEDZI.

Po 80 próbach dodzwonienia się do sklepu 2 listopada i 50 próbach 3 listopada postanowiłem wysłać zapytanie przez stronę internetową używając innego maila niż tego z zamówienia, jako "osoba zainteresowana zakupem iPhona" z zapytaniem o dostępność dokładnie takiego, jakiego zamówiłem.

W NATYCHMIASTOWEJ odpowiedzi dostałem: "Produkt jest dostępny na naszym magazynie eu.Zgodnie z regulaminem produkt musi być doreczony do 5-7 dni roboczych".

W związku z tym podałem mój numer zamówienia i zapytałem, dlaczego w takim razie ja jeszcze tego telefonu nie dostałem. Odpowiedź: "Tak owszem ale liczone to jest od monetu zakseigowani srodkow na koncie które w Panstwa przypadku nastapiło 21.10.2016.Nastepnie nalezy brac po uwage że długi weekend tj 29.11-02.11 nie nalezy liczyc jako dni robocze tak wiec dziś mija 7 dzien roboczy".

Ciekawe jakim cudem przelew szedł do sklepu 2 dni? No ale nieważne, oczekiwałem dalej.

8.11 mijał 10 dzień roboczy wg odpowiedzi ze sklepu. Zapytałem, kiedy mi wyślą towar. Odpowiedź: "Jest to przybliżony czas realizacji. Ostateczny zwarty jest w naszym regulaminie pkt 12. Niemniej produkt zostanie nadany przesyłka firmy kureirskiej do konca biezacego tygodnia" Tego samego dnia dostałem odpowiedź na mojego maila z 26.10: "Zamówienie jest w trakcie realziacji.Zgodnie z regulaminem pkt 10 i 12 produkt zostanie nadany przesyłka firmy kureirskiej na poczatku przyszłego tygodnia" Raz koniec bierzącego, raz początek następnego. OK! Zobaczymy.

10.11 (koniec bierzącego tygodnia) zapytałem, czy wysłali. Odpowiedź: "Tak produkt nadajemy przesyłka firmy kureirskiej w dniu dzisejszym"

Zaczynał się długi weekend, więc do sprawy wróciłem w poniedziałek 14.11. Na prośbę o numer przesyłki otrzymałem odpowiedź: "Produkt został nadany - nie jest to jednoznaczne z wysyłka.Oczekujemy na pobranie produktu przez kuriera fizycznie z naszego magazynu.Odbedzie sie to najprawdopodbnije jeszcze w dniu dzisejszym" Ponieważ, status zamówienia się nie zmieniał, a numeru przesyłki nie otrzymałem

15.11 postanowiłem ponownie dzwonić do sklepu. Po 40 próbach w końcu się dodzwoniłem. Po wytłumaczeniu mojej sytuacji i wysłuchaniu oburzenia, dlaczego kontaktuję się ze sklepem za pomocą innego maila niż ten z zamówienia (bo olewali moje maile z adresu, z którego złożyłem zamówienie), dowiedziałem się, że NIE MAJĄ TEGO TELEFONU i to wina firmy Apple, że nie dostarcza telefonów do dostawców sklepu i jeśli nie dostanę telefonu do końca tygodnia, to w poniedziałek 21.11 odeślą mi pieniądze.

21.11 kolejnych 68 prób dodzwonienia się do sklepu w celu upewnienia się, że oddadzą pieniądze. Okazało się, że w cale nie dzieje się to z automatu, tylko muszę specjalny wniosek wypełnić. Szczęsliwie udało mi się ten wniosek wypełnić, przesłać i otrzymałem pieniądze 21.11 BEZ 20 ZŁ, KTÓRE WPŁACIŁEM NA RZECZ PRZESYŁKI KURIERSKIEJ...

Czyli podsumowując. Sklepowi zależy TYLKO na pozyskaniu pieniędzy od klientów, dopiero wtedy zastanawia się skąd wziąć produkt zaznaczony na stronie jako dostępny. Następnie albo olewa pytania klientów, albo powołuje się na niejednoznaczy regulamin, a jeżeli ktoś zaczyna ich z tego regulaminu rozliczać, wówczas mydli oczy wysyłając NIEPRAWDZIWE informacje.

MOJA HISTORIA Z TYM SKLEPEM TRWALA 33 DNI I ZAKONCZYŁA SIĘ TYM, ŻE NIE MAM ZAMÓWIONEGO TELEFONU I JESTEM 20 ZŁ STRATNY (nie chce mi się już z nimi gadać o zwrot tych 20 zł)

Podobna sytuacja do mojej tyle że ja otrzymałem telefon .Niestety okazał się to inny kolor i dystrybucja azjatycka, a więc gwarancja nie była ważna w naszym kraju MASAKRA. Tyle kasy i bez gwarancji w innym kolorze. Czekałem na telefon też 33 dni .Jedyne co potwierdze że był faktycznie nowy i pudełko było zaplombowane no i ten model co zamwiałem tyle że srebny a chciałem czarny. Postanowiłem się skontaktować z proandroid i tu zaczyna się druga histora. Odesłałem tak jak kazali telefon i miałem otrzymać zwrot kasy.Nie chciałem już czekać kolejnych 33 dni ponownie. Wypełniłem ten cały druczek co chcieli i kase miałem otrzymać do 14 dni. Oczywiście otrzymałem ale po 28 dniach..... i tak jak opis powyżej wskazuje bez kosztów przesyłki a zaznaczam pokryłem ją dwa razy ponieważ jeszcze zwrot. Dużo nerwów i napewno nie polece . Jeżeli ktoś ma zamiar tam kupować kierując się oszczędnością niech przygotuje się na duży stres  czy dostanie właściwy telefon 

Podobna sytuacja do mojej tyle że ja otrzymałem telefon .Niestety okazał się to inny kolor i dystrybucja azjatycka, a więc gwarancja nie była ważna w naszym kraju MASAKRA. Tyle kasy i bez gwarancji w innym kolorze. Czekałem na telefon też 33 dni .Jedyne co potwierdze że był faktycznie nowy i pudełko było zaplombowane no i ten model co zamwiałem tyle że srebny a chciałem czarny. Postanowiłem się skontaktować z proandroid i tu zaczyna się druga histora. Odesłałem tak jak kazali telefon i miałem otrzymać zwrot kasy.Nie chciałem już czekać kolejnych 33 dni ponownie. Wypełniłem ten cały druczek co chcieli i kase miałem otrzymać do 14 dni. Oczywiście otrzymałem ale po 28 dniach..... i tak jak opis powyżej wskazuje bez kosztów przesyłki a zaznaczam pokryłem ją dwa razy ponieważ jeszcze zwrot. Dużo nerwów i napewno nie polece . Jeżeli ktoś ma zamiar tam kupować kierując się oszczędnością niech przygotuje się na duży stres  czy dostanie właściwy tel

Edited by MilkyWay
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dno totalne.Od dziesięciu lat robię zakupy w internecie i pierwszy raz spotkałem się z kłamcami i oszustami.Zamówiony telefon nie dostarczono mi w ciągu trzech tygodni pomimo zapewnień mailowo że jest przygotowywany do wysyłki.Na czacie od konsultantki dowiedziałem się że dopiero zostało wysłane zapytanie do magazynu o dostępność.Sprawę zgłosiłem do organów ścigania.Na razie tylko o oszustwo internetowe.Czekam na zwrot środków(2214zł).Jeśli nie dostanę zwrotu w przedziale 14 dni zgłaszam sprawę o wyłudzenie

Share this post


Link to post
Share on other sites