leszek62 Opublikowano 5 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2016 No, no, ciekawe, ale kreatywność. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Avengers Opublikowano 14 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2016 (edytowane) Przypadek 1 Dzięki Proandroid,pl zdecydowałem się założyć konto na Opineo.pl. Nie da się opisać poziomu krętactwa jaki Ci Państwo sobą reprezentują, przy takich "przedsiembiorcach" (celowe) odechciewa się zakupów przez internet. Adekwatną karą dla tego typu mataczy/oszustów/cwaniaków byłaby kara dotycząca rąk - jak w krajach arabskich. Moja historia zgłoszona na policję i do kancelarii wygląda następująco (wszystko na mailach). Zamawiam na początku sierpnia, chce szybko sprawnie przed wyjazdem na wakacje. Jednakże szanowna firma wysyła tylko w pierwszy czwartek następujący po pełni księżyca (w zasadzie czwartek, ale nie wiadomo który). Po 35 dniach kręcenia ze strony Proandroid.pl (Pan kilkukrotnie miał telefon w ręku ... podobno, ale jakoś nie potrafił wysłać). Po wysłaniu żądania zwrotu pieniędzy w połowie września, co najwyżej dostałem FAŁSZYWE POTWIERDZENIE ZWROTU ŚRODKÓW z konta w Banku Millenium - Bank Millenium potwierdził, że nie mogli nie zrealizować tego przelewu, podczas gdy wszystkie dane są prawidłowe. Na szczęście policja zajmie się również tą sprawą. Jak narazie mija 4 miesiąc od złożenia zamówienia, a telefonu, FAKTURY VAT!! (nadaje się do skarbówki) i pieniążków nie widziałem, a chodzi o niecałe 3 tysiące PLN. Podobny poziom zapewne reprezentują inne firmy powiązane w stylu ProUroda (bezpośrednio pani Agnieszka Wojtkowska) i ciekawie zareklamowany ProFashion (też Poznań - całkiem niedaleko), więc stanowczo odradzam. Edytowane 14 Grudnia 2016 przez Avengers Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magyarek Opublikowano 14 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2016 16 minut temu, Avengers napisał: Zamawiam na początku sierpnia, Poniżej przedstawiam tylko fakty. 30.06.2016 Złożyłem zamówienie na smartfon i wykonałem przelew na blisko 3.000 zł. 19 minut temu, Avengers napisał: Po wysłaniu żądania zwrotu pieniędzy w połowie września, co najwyżej dostałem FAŁSZYWE POTWIERDZENIE ZWROTU ŚRODKÓW 05.08.2016 Wysłałem do ProAndroid prawidłowy dokument „Odstąpienie od umowy” 19 minut temu, Avengers napisał: mija 4 miesiąc od złożenia zamówienia, a telefonu, FAKTURY VAT!! (nadaje się do skarbówki) i pieniążków nie widziałem, 18.10.2016 ProAndroid zwrócił mi pieniądze po 110 dniach od złożenia zamówienia i po 74 dniach od odstąpienia od umowy. Może się zdecyduj na jakąś jedną wersję...? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Avengers Opublikowano 14 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2016 1 minutę temu, magyarek napisał: 3 minuty temu, magyarek napisał: Jasne to sa 2 przypadki. Może się zdecyduj na jakąś jedną wersję...? Może się zdecyduj na jakąś jedną wersję...? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magyarek Opublikowano 14 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2016 (edytowane) Aha. Znaczy po tym, jak do 4 sierpnia nie dostałeś telefonu zamówionego miesiąc wcześniej, radośnie wysłałeś im rezygnację z zamówienia i jednocześnie kolejny przelew na te same blisko 3 koła? No to jak by Ci powiedzieć... Edit: A miesiąc później zamówiłeś u nich kamerę? Widząc ich oczywiście pierwszy raz na oczy i znalazłszy na Ceneo? Edytowane 14 Grudnia 2016 przez magyarek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magyarek Opublikowano 14 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2016 (edytowane) Kolego, ale to, że usunąłeś połowę swojej bajeczki (ten post o kamerze też edytowałeś? Nie chce mi się sprawdzać), nie zmieni faktu, że zmyślasz aż się serwery trzęsą. Mojego wpisu z cytatami z Ciebie na szczęście nie edytujesz. A nie wiem, jak inni użytkownicy, ale ja strasznie nie lubię, jak się mnie robi w wała... (przepraszam, nie zauważyłam, że jest post pod postem, ale to reakcja na działania kolegi...) Edytowane 14 Grudnia 2016 przez magyarek 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
detenha Opublikowano 20 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2016 Witam. Założyłem konto na forum ponieważ kilka dni temu zrealizowałem przelew za towar w proandroid, powodem tego była niska cena, wcześniej jednak zrobiłem rozpoznanie na temat sklepu na opineo. Raz dwa pieniążki znalazły się na koncie sklepu. Zaakceptowałem regulamin sklepu gdzie wysyłka z polskiego magazynu następuje do 48 godzin a z magazynu w "europie" do 5-7 dni roboczych dodając (1-3 dni na skompletowanie zamówienia), sklep zastrzega sobie również że czas dostawy nie wyniesie więcej niż 30 dni. Mimo wszystko po zamówieniu i opłaceniu, zdążyłem wysłać już email z pytaniem czy jest możliwość zdążenia przed świętami (przeważnie jak twierdzą odpisuję do 4 godzin w godzinach pracy), niestety z braku odpowiedzi postanowiłem pogrzebać głębiej i natrafiłem na to forum (w sumie na 3 e-maile odpisali mi tylko na jednego przed zakupem). Jednak jako sprzedawca w świecie e-marketingu mimo wszystko respektuje regulamin i czekam na mój wymarzony prezent dla dzieciaka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MangoGP Opublikowano 3 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2017 Witam. Czy ktoś w ogóle dostał zamówiony produkt od nich? omijając już ten komiczny czas oczekiwania do 30 dni.. Wczoraj zamowilem od nich sprzet za prawie 4000zl (nie telefon) po tym jak zobaczylem reklame google z serwisu nokaut.pl ktora przekierowala mnie na proandroid.pl Produkt jest u nich oznaczony jako dostepny i hit oraz w promocji, wiec zakladalem ze sa gotowi to wyslac w przeciagu kilku dni.. Nie wiem czy od razu prosic o zwrot pieniedzy jak transakcja jeszcze swieza czy dac im troche czasu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
detenha Opublikowano 3 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2017 No niestety czekam już prawie miesiąc na zamówienie, a na ostatnie 2 maile nie mam jeszcze odpowiedzi. Moim zdaniem wysyłają towar jak im się podoba, szukają na czym mogą zarobić (po czasie kupują tańszy i wysyłają), w innych przypadkach zapewne szukają tak zwanych "głupich ludzi" którzy nie umieją walczyć o swoje i liczą że sprawa ucichnie, w ostateczności pewnie oddają pieniądze. Są to tylko moje przemyślenia a czy podparte faktami, któż to wie. Zauważyłem że postawili nową domenę ProFashion.pl Podsumowując: Lepiej dołożyć pieniążków i mieć towar od razu z innego źródła niż czekać z wielką niewiadomą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MangoGP Opublikowano 4 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2017 (edytowane) Dnia 3.01.2017 o 17:43, detenha napisał: No niestety czekam już prawie miesiąc na zamówienie, a na ostatnie 2 maile nie mam jeszcze odpowiedzi. Moim zdaniem wysyłają towar jak im się podoba, szukają na czym mogą zarobić (po czasie kupują tańszy i wysyłają), w innych przypadkach zapewne szukają tak zwanych "głupich ludzi" którzy nie umieją walczyć o swoje i liczą że sprawa ucichnie, w ostateczności pewnie oddają pieniądze. Są to tylko moje przemyślenia a czy podparte faktami, któż to wie. Zauważyłem że postawili nową domenę ProFashion.pl Podsumowując: Lepiej dołożyć pieniążków i mieć towar od razu z innego źródła niż czekać z wielką niewiadomą. Zauważyłem, że większość negatywnych komentarzy dotyczy ludzi, co zamówili od nich telefony. Wczoraj proandroid oddal paczkę kurierowi która jest teraz w WER zaraz obok Poznania. Wciąż podchodzę sceptycznie do tego, ponieważ 2 dni temu o godz. 17 od nich zamówiłem ten sprzęt, a ludzie jak już, to dostawali paczki po minimum 2 tygodniach. Edytowane 4 Stycznia 2017 przez MangoGP Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stanley13-s1 Opublikowano 24 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2017 Witam , jestem właśnie po kolejnej rozmowie z działem obsługi , zamówiłem tel 5,12,16 po regulaminowych 30 dniach rOBOCZYCH bez kontaktu z firmy , dzwonie sam 3 razy i za kązdym razem ściemnianie że jutro dostanę odpowiedż od działu realizacji- który jest gdzieś obok- o terminie dostawy . za każdym razem pada termin i info że dostanę maila z potwierdzeniem wysyłki, jak się domyslacie NIC, potem kolejny telefon i to samo zapewnienie z obiecanym bonusem - smartwatch- ok zaczekam , nastepny telefon- to samo - jutro dział realizacjii.....Nie uprzejmy Pan twierdzi że sam sobie coś wmawiam i nadinterpretuję i że on nie ma czasu bo ma 300 tel dziennie a na końiec żeby mnie się pozbyć wysyła mi formularz odstapienie - bo jak twierdzi - jak Pan nie zadowolony to można odstąpić od umowy -, tak się traktuję klienta w Pro Android, NIE POLEcam - OLEWANIE klienta . CZekam na pieniądze bo mają teraz termin na zwrot , ciekawe czy też się go nie trzymają . Będę informował o pstępie odstąpienia od umowy .pozdrawiam 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
natalczyk Opublikowano 25 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2017 Zdecydowanie odradzam korzystanie z usług tego sklepu, szkoda czasu, nerwów i pieniędzy. Moje kontakty z tym sklepem wyglądały tak: 27.12 – złożenie zamówienia na telefon (oznaczony na stronie jako dostępny, wartość ponad 2 tys. zł), zamówienie opłaciłam i następnego dnia przesłałam do sklepu potwierdzenie płatności. Informację o tym że zamówienie jest w trakcie realizacji dostałam 2.01, następnie zapadła cisza w sprawie zamówienia. Na moje maile z pytaniami jak wygląda stan realizacji zamówienia (telefonu, który był oznaczony jako dostępny), dostałam odpowiedź 12.01, że zostanie on wysłany „pod koniec przyszłego tygodnia”. Tak, jest to zgodne z regulaminem sklepu, który mówi o 30 dniach na realizację zamówienia, ale podjęłam wówczas decyzję że nie chcę dłużej czekać i przesłałam odstąpienie od umowy (12.01). Sklep w żaden sposób nie potwierdził otrzymania ode mnie tej wiadomości (pomimo kilku pytań o to kiedy nastąpi zwrot środków). Zgodnie z tym samym regulaminem sklep ma 14 dni na zwrot środków, czyli do 24.01. 19.01 konsultant na stronie sklepu zapewnił mnie, że otrzymam środki „do końca tygodnia” (czyli do 22.01). Zwrotu nie dostałam, znów napisałam maila, w poniedziałek 23.01 – tym razem sklep odpowiedział, że środki zostały wysłane i że proszą o podanie mojego numeru konta w celu sprawdzenia poprawności danych (co jest absurdem, ponieważ prawidłowy nr konta mieli zarówno w odstąpieniu od umowy, jak i z tego samego konta zostało opłacone zamówienie), oraz że wyjaśnią sprawę w ciągu 2 dni roboczych i środki będą u mnie na koncie do 25.01 wieczorem, czyli dzień po upłynięciu regulaminowego terminu. Ponownie, tak się nie stało, chociaż sklep dysponuje wszystkimi danymi potrzebnymi do tego żeby zwrócić pieniądze. Podsumowując, sklep ProAndroid już niemal miesiąc obraca moimi pieniędzmi, wysyła wprowadzające w błąd maile, nie przestrzega też własnego regulaminu (14 dni na zwrot pieniędzy). Dodam też że poziom obsługi klienta pozostawia wiele do życzenia – maile pisane z licznymi błędami, literówkami; na mojego ostatniego maila domagającego się zwrotu środków (podkreślam, w terminie zgodnym z regulaminem) dostałam też maila z pogróżkami, oraz z informacją, że rzekomo przesłali mi potwierdzenie przelewu zwrotnego (nic takiego mi nie wysłano, a pieniędzy wciąż nie mam). Żałuję, że przed zakupem uważniej nie przeczytałam negatywnych opinii – moje doświadczenia i styl działania sklep w tym przypadku się potwierdzają. Serdecznie ODRADZAM, naprawdę strata czasu i pieniędzy. Mam tylko nadzieję, że uda mi się odzyskać straconą gotówkę. Tak jak potrafią ignorować po kilka maili, tak moją opinię na opineo zareklamowali w ciągu pół godziny. Mała errata - Sprawdziłam ponownie liczbę dni i przyznaję, że źle wyliczyłam termin zwrotu środków; mija on dzisiaj - 26.01 (nie 24.01). Przypominam, że odstąpienie od umowy przesłałam 12.01. Czekam zatem na pieniądze w dniu dzisiejszym, do końca dnia, dam znać jak wygląda sytuacja. No więc wczoraj upłynął regulaminowy termin, pieniędzy wciąż nie ma na moim koncie. Pozostaje mi chyba tylko zawiadomienie policji, mam już wydrukowaną całą dokumentację mailową. Jeszcze raz ostrzegam wszystkich przed tym sklepem. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dobryczlowiek Opublikowano 27 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2017 Witajcie Moja przygoda z ProAndroidem trwa juz dwa miesiące. Miesiąc temu odstąpilem od umowy i od miesiąca czekam na zwrot środków. Po upływie dwóch tygodni sprawe zgłosiłem na policje. Wydrukowałem cała korespadencje, całe 50 stron i czekam. Powiem jeszcze że na pytania o zwrot środków, to juz chyba z 10 razy miałem deklaracje przelewu. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
redek Opublikowano 28 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2017 A ja wam powiem tak, cena mnie próbowała skusić, bo Xiaomi Redmi Note 3 Pro (3 GB RAM) u nich kilkaset zł niższa niż w nnych sklepach. Już miałem kupić, ale pokusiłem się o sprawdzenie opinii o tym sklepie. Okazuje się, że Xiaomi Polska nie zaleca kupować telefonu z niepewnego źródła, tylko poleca z oficjalnej dystrybucji polskiej. Podobnie inne marki mi odpowiedziały, bo ja zawsze pytam, czy urządzenie będzie miało np. gwrancję etc.. Podzielilem się swoimi wątpliwosciami na jednym z portali i właścicielka zaczęła mnie zastraszać prawnikiem etc.. Myślę, że jeśli jesteście poszkodowani to powiniście złożyć doniesienie na policję. Ja nie będę ryzykować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekmarchewka Opublikowano 29 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2017 18 godzin temu, redek napisał: Okazuje się, że Xiaomi Polska nie zaleca kupować telefonu z niepewnego źródła, tylko poleca z oficjalnej dystrybucji polskiej. O ile resztę twojej opinii uważam za słuszną, tak rozbawiło mnie zacytowane zdanie. Jakiej odpowiedzi się spodziewałeś?, że napiszą Ci kup na Allegro, Aliexpress lub innym chińskim sklepie, bo taniej o kilka stówek. Idąc do MM, ME czy innego stacjonarnego sklepu nikt Ci nie powie że kup przez internet Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Katarzyna1 Opublikowano 30 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2017 Telefon kupiony 12.12.2016, zgodnie z regulaminem wysyłka do 30dni, rezygnuję po telefonicznej rozmowie, gdzie poinformowano mnie, że telefon będzie wysłany po świętach, a miał to być prezent. W dniu 28.12.2016 wysyłam formularz odstąpienia od umowy, firma na zwrot pieniędzy ma 14dni,do dnia dzisiejszego brak zwrotu pieniędzy. Wielokrotnie rozmawiałam przez telefon z osobą, która informowała mnie, że już pieniądze zostały przelane, ostatni raz 28 stycznia, do dziś do godziny tego wpisu brak pieniędzy. Nie dajcie się wrobić tak jak ja, poczytajcie informacje na innych forach, gdybym to zrobiła, dziś nie traciłabym nerwów. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dobryczlowiek Opublikowano 30 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2017 Witaj w gronie czekających na swoje pieniądze. Wydrukuj całą koresponencje i idz na policje. Ja tak zrobilem. Jakas wtedy nadzieja jest na zwrot środków 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Katarzyna1 Opublikowano 30 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2017 dobry człowieku, co Ci powiedziała policja? zamierzam iść jutro 1 godzinę temu, dobryczlowiek napisał: Witaj w gronie czekających na swoje pieniądze. Wydrukuj całą koresponencje i idz na policje. Ja tak zrobilem. Jakas wtedy nadzieja jest na zwrot środków Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dobryczlowiek Opublikowano 30 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2017 Witaj Katarzyno1. Dwa tygodnie temu w poniedzialek wydrukowałem całą korespądencje, odstapienie od umowy i potwierdzenie przelewu, kilkadziesiąt stron i z tym na komisariat. Zaznacze że przygoda z ProA..... zaczeła się na początku grudnia. Dokonalem przelewu na prawie 3000zl. Pól godziny i większa nadzieja na odzyskanie "środków". Policjant potwierdził i powiedział że do miesiąca sprawa sie wyjaśni. Przeważnie jak nieuczciwy sklep dowiaduje sie o zainteresowaniu policją, to zwraca pieniądze. Takich nas poszkodowanych przez ten pseudo sklep (dział sprzedaży, zamówień, reklamacji, zwrotów, b.o.k, windykacji, itd,itp, aha i zaprzjażniona kancelaria adwokacka........) jest wielu. Czekamy, zobaćzymy co z tego wyniknie. 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
detenha Opublikowano 31 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2017 Moja korespondencja już przygotowana do zgłoszenia na policję, w tym tygodniu udam się z papierami. Do wczoraj mieli termin zwrotu gotówki, cisza.... Każdej kolejnej osobie odradzam czekania do teoretycznego 30 dniowego terminu wysyłki i odstąpić od razu od umowy zakupu. Pozdrawiam wszystkich skrzywdzonych przez PROsklep. 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brudnyhary Opublikowano 31 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2017 Witam, Jestem jednym z pokrzywdzonych osób, ex klientów sklepu proandroid czy inaczej prouroda. Podobnie jak większość osób szukałem konkretnego telefonu dual sim z wyższej półki, tylko proandroid oferował to w swojej ofercie. Cena nie była niska 2 tys, ale pomyślałem najpierw poczytam opinie, zastanowie się wtedy czy się zdecydować. W internecie bardzo mało jest opinii na temat tego sklepu, opineo.pl niestety gra w tej samej drużynie i publikuje tylko pozytywne komentarze. Negatywne kończą się błyskawicznie przez zakwestionowanie opinii przez sklep proandroid a tym samym zaczynasz walkę ze sklepem. Zamówiłem i zapłaciłem za telefon 3 listopada 2016r, przeczytałem opinie nawet znalazłem negatywne, ale pomimo tego zaryzykowałem. Czytałem ich regulamin, doskonale sobie zdawałem sprawę, że dają sobie do 30 dni czasu więc napewno przed świętami go otrzymam. Kiedy po 24 dniach milczenia napisałem do nich, zero odpowiedzi. Było to kilkanaście maili, odnośnie terminu wysyłki, czy telefon wysłany. W końcu się wkurzyłem i zadzwoniłem na infolinie. Niestety ich telefon był cały dzień zajęty, dzwoniłem 4 dni pod rząd, w końcu jakis facet odebrał, podałem nr zamówienia, ładnie mnie ułagodził i zapewnił ,że towar jest przygotowywany do wysyłki hehe. Mineło 30 dni. Kolejny telefon. "Za wysyłkę odpowiada dział realizacji zamówień, zakazali mi mówić konkretnych terminów wysyłek, bo później klienci dzwonią i mają pretensje ze ja im obiecałem wysyłkę a dalej jej nie mają, proszę czekać na maila w ciągu 5 dni roboczych będzie wysłany numer listu przewozowego" - taką dostałem odpowiedź. Ok mija 38 dni zero odpowiedzi, już nie mogłem się dodzwonić, telefon zajęty, zero odp na maile,nic. Wtedy pomyślałem, okradli mnie na 2 tys... Napisałem po przemyśleniu opinie na opineo.pl, oczywiście negatywną. Błyskawiczna reakcja sklepu o godzinie 23:00! Zanegowali jakoby moja opinia była prawdziwa, podałem nr zamówienia, i tak zaczeła się kolejna batalia 10 dniowa, obiecywali, obiecywali, słowa nie dotrzymali. Kiedy już nerwowo nie wytrzymałem i nazwałem ich kłamcami, złodziejami i że sprawa trafi na policję ONI postraszyli mnie swoim adwokacikiem, że niby znieważyłem ich a na to sa paragrafy i że już się kontaktują ze swoim adwokatem w celu wniesienia oskarżenia do sądu !!! Przez chwilę przeszedł mnie zimny pot, ale odpisałem i wyraziłem jasno moje prawo konsumenckie, czekam 10 dni roboczych na zwrot pieniędzy razem z przesyłką inaczej sprawa trafi na policję. Po 10 dniach pieniądze zwrócili, ale tylko ze względu na to, że rozmawialiśmy przez opineo, i była strona "trzecia" - moderator co obserwował całą sytuację. To nie tylko przestroga na ten sklep, to przestroga na całe życie, żeby unikać ciemnych i niepewnych skrótów, bo lepiej iść pewnymi oświetlonymi drogami niż nie dotrzeć do celu. Pozdrawiam i naprawdę wam pokrzywdzonym współczuję i życzę szybkiego zwrotu pieniędzy. 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dobryczlowiek Opublikowano 1 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2017 Witajcie Po tylu negatywnych opiniach na tej stronie, tylko czekać kiedy ProAndroiid, czy jakiś tam ProUroda zablokuje tą strone. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nezumi Opublikowano 1 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2017 6 godzin temu, dobryczlowiek napisał: Witajcie Po tylu negatywnych opiniach na tej stronie, tylko czekać kiedy ProAndroiid, czy jakiś tam ProUroda zablokuje tą strone. Nie bój się, nic zrobić nie mogą, już tutaj byli i adwokatami mnie straszyli . 4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
natalczyk Opublikowano 4 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2017 Ja wydrukowałam całą korespondencję i też złożyłam zawiadomienie na policji. Zgłoszenie przyjęto. Na szczęście 2.02 dostałam zwrot większości środków (ale nie wszystkich, bo pomniejszonych o koszty przesyłki). Będę się jeszcze domagać zwrotu tych kosztów, których przecież nie ponieśli. W międzyczasie zaś trwała wymiana opinii w serwisie opineo, w której sklep straszył mnie prawnikami, prokuraturą i innymi "odpowiednimi organami", oskarżał mnie o konfabulacje, pisał, że śledzi moją aktywność na portalach internetowych, gdzie "pomawiam i zniesławiam" ich firmę itd.. Wszystko razem - bardzo dużo czasu i nerwów. Moja rada dla innych - nie dać się skusić niższej cenie, uważnie przeczytać negatywne opinie i wyciągnąć wnioski. Jeśli już dokonaliście tam zakupu, nie ma co czekać 30 dni (naprawdę nie wiem czy ktoś doczekał się zamówionego produktu zgodnego z opisem po 30 dniach). Opinia w opineo, przedstawienie faktów pomaga w odzyskaniu środków; warto opisywać fakty, odpuścić emocje i nie dać się wyprowadzić z równowagi, bo po odpowiedziach sklepu naprawdę trudno zachować zimną krew. Mam też nadzieję, że opineo opublikuje wreszcie moją negatywną opinię. Trzymam kciuki za innych poszkodowanych, mam nadzieję, że wszystkim uda się odzyskać pieniądze. 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dobryczlowiek Opublikowano 6 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2017 Witajcie Dwa miesiące wodzenia za za nos i odsyłanie od Annasza do Kajfasza, po interwencji policji (środki) pieniądze wróciły na swoje miejsce. NIgdy więcej takich okazji i promocji, falszywie budowanej solidności i zaufanego sklepu. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leszek62 Opublikowano 8 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2017 Witam ponownie. Jak pisałem na początku, szkoda czasu i nerwów, trzeba zbierać dokumenty i zgłaszać się do właściwych służb, wówczas jest szansa na zwrot pieniędzy i oszczędność nerwów. Aż dziw, że tak można prowadzić bezkarnie firmę. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Norbi33 Opublikowano 8 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2017 JA tak jak pierwszy wpis reklamowy zarejestrowałem sie specjalnie żeby ostrzec innych ! Walczę z dziadami i oszutami już 4 miesiąc!!! Uważajcie !! Jak wpłacicie kasę to koniec. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekmarchewka Opublikowano 9 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2017 Dnia 8.02.2017 o 08:36, leszek62 napisał: Witam ponownie. Jak pisałem na początku, szkoda czasu i nerwów, trzeba zbierać dokumenty i zgłaszać się do właściwych służb, wówczas jest szansa na zwrot pieniędzy i oszczędność nerwów. Aż dziw, że tak można prowadzić bezkarnie firmę. Niestety dopóki opłacalność za te oszustwa jest, a karalność znikoma, do tego brak ściągalności, to takie pseudo sklepy, będą powstawały, prowadzone przez tych złodziei, ze zmienioną nazwą gdy zrobi się gorącą pod starym szyldem. Korzystają z naszego zaufania i naiwności, jak mają nie powstawać, gdy zgłaszasz na policję przestępstwo, a oni na starcie mówią "Panie zapomnij że odzyskasz kasę". Musimy sami się bronić przed takimi oszustami, czytać kilka razy oferty, nie wierzyć w atrakcyjność ceny (jeżeli jest sporo mniejsza niż Producenta), szukać informacji o sklepie, i nie pozwolić sobie aby korzyść uzyskania przedmiotu np. 50 zł taniej, od oficjalnego kanału lub zaufanych sprzedawców na portalach i internetach, odebrała nam racjonalne myślenie. Tacy " przedsiębiorczy Polacy" udowadniają że gdy chcemy tanio i pewnie, to lepiej robić interesy ze sprawdzonymi sklepami lub sprzedawcami z Chin 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olapepsicola Opublikowano 17 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2017 Ten sklep to tragedia od początku do końca. Na początku kłamstwa odnośnie terminu dostawy i mętne tłumaczenia, gdzie obecnie jest towar. Był na odprawie celnej, potem u nich, potem jednak na odprawie celnej. Po telefonicznej awanturze wyslali maila, ze odstepuję od umowy i potwierdzenie przelewu, że już oddali kasę. Jednak pieniadze, ponad 4000 zł nie dotarły. I zaczął się koszmar. Wieczne kłamstwa, że w ciągu 48h, albo jutro/ dzisiaj do końca dnia. Dzięki interwencji Opineo odzyskałam pieniądze po 5 miesiącach... Zaangażowałam prawnika i okazało się, że proandroid to nawet nie prouroda, tylko jakaś firma z Czech z przedstawicielstwem w PL. Prawdopodobnie dlatego tak się porejestrowali, żeby trudno ich było ścignąć na terenie PL. NIE POLECAM!!! A jeśli komuś wiszą pieniądzę, to od razu piszcie na Opineo, proandroid się ich boi. Ponadto proponuję złożyć donos na Rzetelna Firma. Bo proandroid z rzetelnością nie ma nic wspólnego. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ernesto Opublikowano 19 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2017 (edytowane) Dokladnie to samo u mnie co wyzej piszecie. Jesli tylko wplacicie pieniadze.... to przygotujcie sie na podwyzszony stres i stracony czas I odpowiedzi typu : " 01.02.2017 Dzień dobry Srodki zostaną zwrocone w dniu jutrzejszym po godzinie 17.Ksiegowanie u Panstwa na koncie w piatek do konca dnia Zespół ProAndroid.pl " "2017-02-09 Witam, zwrot środków w przyszłym tygodniu." "Pro-Konsultantka: Zwrot srodkow do konca tygodnia" I setki automatycznych maili,zero konkretnych odpowiedzi. Raczej nie posiadaja nic na stanie i sciagaja z niby" magazynow z eu " (czytaj chin ) tak mi powiedziano na czacie sklepu. Chociaz na stronie wszystko zaznaczone "towar dostepny". Placilem przez payu i mam potwierdzenie przelewu na payu.(konto mam od 4 lat) i co ciekawe payu odpisalo: "Proszę poprosić sprzedzającego o przesłanie potwierdzenia zwrotu. My czekamy na informację od sprzedającego. Jeżeli nie będzie żadnego kontaktu pozostaje zgłoszenie sprawy na Policję." Płatność nie była procesowana z logowaniem do konta PayU, dlatego Program Ochrony Kupujacych nie obowiazuje." Na stronie jest regulamin.(jak odzyskac pieniadze ,jak wypelnic formularz ) Maja wedlug regulaminu 14dni od odeslania formularza. "(nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani") Lecz na emaila przysylaja troche zmieniony... (ponizej w zalacznikach dla porownania oba "regulaminy" (tzn chodzi mi o punkt -zwrotu pieniedzy ktory podkreslilem ). Takze ponizej email otrzymany chwile po wplacie oraz ich glowny regulamin ze strony. Lecz z mojego doswiadczenia jaki by niebyl ten regulamin, sklep i tak go nie przestrzega... ODDALI PIENIĄDZE PO WIELU TYGODNIACH I DOPIERO PO ZGLOSZENIU NA POLICJE (nie przez payu) Cytat Cytat [email protected] Witamy. Zgodnie z obowiązującymi procedurami w sklepie ProAndroid.pl aby odstąpić od umowy sprzedaży/otrzymać zwrot środków(również w przypadku braku odstąpienia) proszę o wykonanie następujących czynności odpowiednio do sytuacji: w przypadku rezygnacji bez podania przyczyn odesłać nienaruszony sprzęt (dot. folie, opakowania, plomby, brak logowania/rejestracji na kontach, nie instalowane aplikacje oraz karty sim lub karty pamięci) oraz wypełnić odstąpienie wg poniższej instrukcji, w przypadku braku dostawy w regulaminowym/umówionym terminie i braku porozumienia w tej kwestii, wypełnić odstąpienie wg poniższej instrukcji, w przypadku braku chęci oczekiwania na wymianę/dostawę odesłać nieprawidłowy sprzęt (zły kolor, pamięć, specyfikacja) w stanie nienaruszonym (dot. folie, opakowania, plomby, brak logowania/rejestracji na kontach, nie instalowane aplikacje oraz karty sim lub karty pamięci) oraz wypełnić odstąpienie wg poniższej instrukcji, w przypadku zwrotów środków, różnic, ekwiwalentów, itp. proszę wypełnić i podpisać formularz w celach informacyjnych i autoryzacji nru konta. INSTRUKCJA proszę skorzystać z gotowego szablonu/formularza odstąpienia, który załączamy poniżej. UWAGA !!! BARDZO WAŻNE: PLIK Z ODSTĄPIENIEM PROSZĘ NAZWAĆ WG KLUCZA: nr zamówienia nazwisko imię.* np. 1237654 Kowalski Jan.pdf lub 3214567 Ewa Nowak.jpg DZIĘKUJEMY! FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY (formularz ten należy wypełnić, wydrukować, WŁASNORĘCZNIE PODPISAĆ i odpowiednio nazwany odesłać na [email protected](skan lub foto) WAŻNE!!! NA FORMULARZU PROSIMY NIE DOPISYWAĆ ŻADNYCH NIEWYMAGANYCH INFORMACJI, OPISÓW, ŻYCZEŃ I INNYCH. MODYFIKOWANE, POKREŚLONE FORMULARZE NIE ZOSTANĄ PRZEKAZANE DO REALIZACJI!!! Ja ……………………………………………………niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następującej/ych rzeczy ……………………………………………………………………………., kwota............................................. numer zamówienia …………………………………………………. Data zawarcia umowy…………………………………………........ data odbioru ………………………………………………………… Data zwrotu sprzętu..................................................................... Imię i nazwisko……………………………………………………….. Adres pełny…………………………………………………………… !!! Nr konta………………………………………………………....... Data…………………………………………………………….......... Własnoręczny Podpis................................................................... Zwroty wykonywane są (do 14 dni) dwa razy w miesiącu w każdy pierwszy i trzeci Poniedziałek. Od momentu dokonania płatności środki na koncie beneficjenta pojawią się w czasie od 48 do 72 godz. licząc tylko dni robocze (przypominamy o własnoręcznym podpisie). Formularz wypełniony prawidłowo zostaje przekazany do realizacji bez potwierdzenia. O nieprawidłowościach w formularzu powiadomimy wiadomością e-mail w czasie 24 godzin, nieprawidłowe wypełnienie formularza może opóźnić zwrot środków do następnej transzy przelewów tj. do kolejnego Poniedziałku-terminu zwrotów. W razie pytań pozostajemy do państwa dyspozycji. Prosimy o zachowanie ciągłości korespondencji mailowej. z wyrazami szacunku Dz. Reklamacji ProAndroid.pl -- Pozdrawiam Zespół ProAndroid.pl Cytat Skutki odstąpienia od umowy W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Edytowane 19 Lutego 2017 przez ernesto 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ernesto Opublikowano 19 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2017 (edytowane) 1 godzinę temu, ernesto napisał: Edytowane 19 Lutego 2017 przez ernesto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gesy14 Opublikowano 11 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2017 Witam was wszystkich oszukanych, jestem kolejną osobą która się sfrajerzyła i zamówiła na ich stronie ... Czy jest ktoś z was w stanie podać maila cokolwiek żebym mógł porozmawiać jak podziałać w tej kwestii aby mam nadzieję odzsyskać pieniądze. Czy jest w ogóle szansa aby wpłynąć na organy ścigania żeby zamknąć ten ich pseudosklep i żeby nikt więcej się nie naciął? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacol1972 Opublikowano 22 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2017 Dno totalne.Od dziesięciu lat robię zakupy w internecie i pierwszy raz spotkałem się z kłamcami i oszustami.Zamówiony telefon nie dostarczono mi w ciągu trzech tygodni pomimo zapewnień mailowo że jest przygotowywany do wysyłki.Na czacie od konsultantki dowiedziałem się że dopiero zostało wysłane zapytanie do magazynu o dostępność.Sprawę zgłosiłem do organów ścigania.Na razie tylko o oszustwo internetowe.Czekam na zwrot środków(2214zł).Jeśli nie dostanę zwrotu w przedziale 14 dni zgłaszam sprawę o wyłudzenie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gemBush Opublikowano 25 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2017 Dnia 12/13/2016 o 22:07, Avengers napisał: Przypadek 1 Dzięki Proandroid,pl zdecydowałem się założyć konto na Opineo.pl. Nie da się opisać poziomu krętactwa jaki Ci Państwo sobą reprezentują, przy takich "przedsiembiorcach" (celowe) odechciewa się zakupów przez internet. Adekwatną karą dla tego typu mataczy/oszustów/cwaniaków byłaby kara dotycząca rąk - jak w krajach arabskich. Moja historia zgłoszona na policję i do kancelarii wygląda następująco (wszystko na mailach). Zamawiam na początku sierpnia, chce szybko sprawnie przed wyjazdem na wakacje. Jednakże szanowna firma wysyła tylko w pierwszy czwartek następujący po pełni księżyca (w zasadzie czwartek, ale nie wiadomo który). Po 35 dniach kręcenia ze strony Proandroid.pl (Pan kilkukrotnie miał telefon w ręku ... podobno, ale jakoś nie potrafił wysłać). Po wysłaniu żądania zwrotu pieniędzy w połowie września, co najwyżej dostałem FAŁSZYWE POTWIERDZENIE ZWROTU ŚRODKÓW z konta w Banku Millenium - Bank Millenium potwierdził, że nie mogli nie zrealizować tego przelewu, podczas gdy wszystkie dane są prawidłowe. Na szczęście policja zajmie się również tą sprawą. Jak narazie mija 4 miesiąc od złożenia zamówienia, a telefonu, FAKTURY VAT!! (nadaje się do skarbówki) i pieniążków nie widziałem, a chodzi o niecałe 3 tysiące PLN. Podobny poziom zapewne reprezentują inne firmy powiązane w stylu ProUroda (bezpośrednio pani Agnieszka Wojtkowska) i ciekawie zareklamowany ProFashion (też Poznań - całkiem niedaleko), więc stanowczo odradzam. Apropo tej informacji o Profashion(dzięki za czujność) - zobaczcie ten link : https://www.opineo.pl/opinia/8245817 Wyszukiwarka i dwa hasła - opineo i profashion.pl To PRO android, uroda, fashion, teraz na stronie piszą o PRO group a będą pewnie albo już są (na opineo komentarze niby) crazydeals.pl? I kolejny NIP 781- 145 - 97 - 53 i znowu Poznań Crazy:) Popatrzcie sami - foto strony już mam na pamiątkę gdyby wyparowała nagle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz M Opublikowano 28 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2017 Witam Wszystkich. Trafiłem na ten profil tydzień temu i przyznam szczerze trochę mnie przestraszył. Pierwszym krokiem jaki uczyniłem to wysłałem odstąpienie od umowy ale jednocześnie zgodnie z instrukcją z poniższego profilu wystawiłem opinie negatywną na Opineo. Faktycznie sklep odezwał się już po godzinie zakładając spór.Następnie opisałem sytuacje powołując się na ten profil. scenariusz z portalu zgadza się z doświadczeniami innych ponieważ mi także zaproponowali usunięcie opinii za ich deklaracje zwrotu środków w przeciągu 3 dni roboczych. Normalnie bym tego nie zrobił tak jak inni tutaj ale ponieważ przedstawili także swoje logiczne argumenty usunełem opinie. Mówię a co tam najwyżej wystawie jeszcze raz za 3 dni. Dziś sprawdzam konto i kasa faktycznie wróciła na konto. Z mojego doświadczenia więc doradzam dogadać się "na boku" z tym sklepem i nie wiem czy dobrze zrobiłem odstępując ponieważ kto wie - może w tych 30 dniach wysłaliby ten telefon ? tego nie wiem i już nie zaryzykuje. Potwierdzam zwrot kasy nastąpił 3 dni od momentu usunięcia opinii. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi