Kubala94 Opublikowano 17 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2017 Witam , mam taki problemik ;p Przeniosłem numer na kartę z Play do Virgin Mobile (przeniesienie nastąpiło dzisiaj w nocy stara karta z play już nie aktywna, virgin aktywna) ii nie działają mi sms , nie mogę wysyłać ich mimo , że mam kasę na koncie..(20zł doładowane, konto ważne rok) Odbierać smsy mogę. Połączenia głosowe działają bez zarzutu.(w obie strony). Oraz nie działa mi internet , mimo ustawień APN z strony virgin mobile (automatyczne ustawienia od operator coś nie chciały się ustawić, a i tak nie mogę ponownie ich zamówić bo nie działają mi smsy.. a trzeba wysłać smsa na nr 9999) Miał ktoś podobny problem ? Spróbuję jeszcze przełożyć kartę do innego tel. bo już nie wiem czy to wina tel. czy sieci.... Albo może to być spowodowane tym , że dopiero co przeniosłem numer i takie cyrki się dzieją? (nie działa sms i internet) Może trzeba dłużej poczekać (np. 24h) żeby to działało? Proszę o pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubala94 Opublikowano 18 Lutego 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2017 Do zamknięcia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrosi Opublikowano 18 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2017 2 godziny temu, Kubala94 napisał: Do zamknięcia. Porozmawiałeś sam ze sobą? To następnym razem nie zakładaj do tego celu nowego wątku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrosi Opublikowano 18 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2017 Temat zostaje przeniesiony do kosza. Powód: mało wartościowa treść / pytanie już było omawiane na forum. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi