Jump to content

Blokada ekranu na 120 minut. Xiaomi Redmi 3s


Recommended Posts

Witam, mam problem dotyczący blokady ekranu. Pewnego dnia tzn.wczoraj chciałem jak zwykle odblokować telefon za pomoca linii papilarnych, ale niestety czujnik nie reagował. Więc narysowałem symbol ale telefon również nie chciał się odblokować. Powiem ze symbol na 100% wpisywałem dobry. Po każdej próbie odblokowania prawidłowym symbolem,telefon blokuje się na 120 minut. Nie wiem co w tej sytuacji mam zrobić.
Proszę o pomoc.

 

P70215-193451.jpg

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Witam mam ten sam problem z telefonem co kolega wyżej, telefon zablokowany za każdym razem na 120min nie rozpoznaje wzoru odblokowania. Czy ktoś wie jak to naprawić ? :(

 

Edited by Shymon
Link to post
Share on other sites

Jeśli to telefon z polskiej dystrybucji i problem dotyczy nowego telefonu wyjętego z pudełka, to reklamuj go. Problem nie jest jakiś wielki, ale nie wiem,czy jest sens bawić się w to na własną rękę i ponosić ew dodatkowe koszty resetu telefonu.

Problem dotyczy Redmi 3s, czy Redmi 4a - pytam, bo ten drugi często ma problem w ostatnich dniach - nówka sztuka z blokadą

Link to post
Share on other sites

Witam. Dopadł mnie ten sam problem, system nagle sam z siebie przestał reagować na odcisk palca oraz wprowadzane hasło. Telefon jako że był kupiony w PL dystrybucji został oddany na gwarancji aby potem ktoś mi nie zarzucał że ingerowałem w oprogramowanie. Wrócił po 3 tyg nie naprawiony. Dzwoniłem do serwisu który ma podpisaną umowę z producentem na serwisowanie i okazuje się że temat jest szerzej znany ale MI wypina się na użytkowników i zdjęcie blokady jest odpłatne, u mnie wycenione na 76.88 Jak dla mnie jest to kpina. Ewidentnie jest to wina systemu a oni kazują sobie za to płacić. Ktoś z was poruszał temat dalej czy każdy na własną rękę odblokowywał telefon?

Link to post
Share on other sites

Ja nie twierdze że nie warto ale to jest przecież jakiś żart żeby człowiek sam musiał to naprawiać gdzie wina ewidentnie leży po stronie systemu. Nie po to człowiek wydaje 900 zł żeby z problemem zostać sam gdzie nie jest się niczemu winnym.

Link to post
Share on other sites

@margic Twój przypadek, to kolejny dowód, że słowo gwarancja w Polsce nic nie znaczy. W związku z tym na przyszłość pomyśl, czy jest sens dopłacać za coś, co i tak jest nic nie warte ;-)

Spróbuj przez chińskiego MiSuite, jakby się nie udało, to podeślij go do mnie - zrobię Ci to z dużym rabatem ;-)

@Shymon Serwis Regenersis potrafił w fabrycznie nowym (reklamacja przedsprzedażowa) telefonie znaleźć ślady ingerencji cieczy... 

 

Edited by Zexon72
Link to post
Share on other sites

Próbując łączyć się przez MiSuite wywala komunikat ,,You need to update Your device to use....."

Pisałem do MI Polska i ktoś się tam tym zainteresował i dzisiaj doradzono mi na początek próbę zdalnego resetu telefony przy pomocy konta na i.mi.com tylko jak niby mam się połączyć z telefonem z MICloud skoro nie mam możliwości włączenia jego widzialności w chmurze? Czekam co odpiszą i będę drążył temat dalej bo tak tego nie zostawię. Właśnie gwarancji używają jako argumentu do kupowania w PL dystrybucji więc zobaczymy jak do tego podejdą. 

 

Link to post
Share on other sites
24 minuty temu, margic napisał:

doradzono mi na początek próbę zdalnego resetu telefony przy pomocy konta na i.mi.com tylko jak niby mam się połączyć z telefonem z MICloud skoro nie mam możliwości włączenia jego widzialności

Możesz zresetować telefon z poziomu konta, chmury mi na komputerze jak się na nie zalogowałeś w telefonie. Albo jak zalogowałeś się na konto Googla też przez komputer z menedżera urządzeń Android. MiPcSuite to tylko chińska wersja zadziała z tym telefonem.

Link to post
Share on other sites
4 godziny temu, FromWP napisał:

Możesz zresetować telefon z poziomu konta, chmury mi na komputerze jak się na nie zalogowałeś w telefonie. Albo jak zalogowałeś się na konto Googla też przez komputer z menedżera urządzeń Android. MiPcSuite to tylko chińska wersja zadziała z tym telefonem.

Jeśli mogę prosić o jakiegoś manuala jak to zrobić zpoziomu konta to będę wdzięczny.

Link to post
Share on other sites
21 minut temu, margic napisał:

Jeśli mogę prosić o jakiegoś manuala jak to zrobić zpoziomu konta to będę wdzięczny.

Jak zalogowałeś się do googla to tu link do strony na której możesz zmienić hasło i zresetować do ustawień fabrycznych:  google.com/android/devicemanager  a tu masz filmik: https://www.youtube.com/watch?v=FJCHuZa8e2g Jeśli nie i chodzi o chmurę Mi trzeba by poszukać na en.miui. 

Link to post
Share on other sites
  • mrosi locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...