Adrianus1980 Opublikowano 13 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2017 Cześć Wszystkim, Kupiłem prawie dwa lata temu redmi 2 z przedłużoną gwarancją. Niestety padła pamięć. Wysłałem zgłoszenie wraz z fakturą, IMEI i opisem usterki po angielsku do XFS. Dostałem tylko maila zwrotnego z systemu ze otrzymali i CISZA. ponad tydzień żadnego odzewu. Wiecie co może być nie tak. Wcześniej jak reklamowałem inny telefon o odzew był po paru godzinach a telefon zrobili w 1,5tyg. Kupiłem u Nich ponad 10 telefonów (rodzina i znajomi). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tpawel Opublikowano 13 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2017 Generalnie sklep się skiepscił. Jest cały temat o nim. Możesz poczytac, ale nie brzmi to zbyt optymistycznieWysłane z Lenovo P2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adrianus1980 Opublikowano 14 Lutego 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2017 Czyli widzę że marne szanse na reklamacje są. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi