Jump to content

Recommended Posts

Posted

Witam, dosłownie godzinę temu przyszedł mój mi5. Wszystko pięknie fajnie śmiga, tylko zauważyłem, że na górze ekranu mam ciemną kropkę. Na początku myślałem, że to folia ochronna, więc ją zdjąłem. Niestety kropka nadal jest. Telefon zamawiałem z Ibuygou, więc mam gwarancję. Jak myślicie co to może być? Martwy piksel, a może wilgoć pod wyświetlaczem? Dodam, że telefon już do mnie przyszedł z tą kropką, więc chyba wada fabryczna. 

20170213_120910_LI (2).jpg

Posted
2 godziny temu, thrashsucker napisał:

Kurcze, mój pierwszy zakup z chin i już problem. To się nazywa pech :D 

Pechem było by, gdybyś nie miał gwarancji, a w przypadku ibuygou możesz być o nią spokojny :). Uderz do Micenter od razu.

Posted
5 godzin temu, thrashsucker napisał:

Witam, dosłownie godzinę temu przyszedł mój mi5. Wszystko pięknie fajnie śmiga, tylko zauważyłem, że na górze ekranu mam ciemną kropkę. Na początku myślałem, że to folia ochronna, więc ją zdjąłem. Niestety kropka nadal jest. Telefon zamawiałem z Ibuygou, więc mam gwarancję. Jak myślicie co to może być? Martwy piksel, a może wilgoć pod wyświetlaczem? Dodam, że telefon już do mnie przyszedł z tą kropką, więc chyba wada fabryczna. 

Wklej jeszcze zdjęcie telefonu z wyłączonym ekranem, dokładnie tego miejsca, żeby wykluczyć możliwość powstania błędu w wyniku urazu.

Posted (edited)

 

5 godzin temu, mrosi napisał:

Wklej jeszcze zdjęcie telefonu z wyłączonym ekranem, dokładnie tego miejsca, żeby wykluczyć możliwość powstania błędu w wyniku urazu.

Na wygaszonym ekranie telefon wygląda jak lustro. 

20170213_232218.jpg

20170213_231943.jpg

Edited by thrashsucker
Posted
8 godzin temu, thrashsucker napisał:

Na wygaszonym ekranie telefon wygląda jak lustro. 

W takim razie, skoro telefon kupiłeś w iBuyGou, pisz do MiCenter. Według mnie to wada wyświetlacza. Oczywiście ostateczna decyzja należy do serwisu, ale ja bym nie czekał, tylko kontaktował się z nimi. Napisz do @Acida.

Posted
W takim razie, skoro telefon kupiłeś w iBuyGou, pisz do MiCenter. Według mnie to wada wyświetlacza. Oczywiście ostateczna decyzja należy do serwisu, ale ja bym nie czekał, tylko kontaktował się z nimi. Napisz do @Acida.

Raczej decyzja należy do kupującego ... serwis ma w skuteczny sposób zrealizować gwarancje, prawda ?
Tak jak pisze@mrosi nie ma co czekać.
Posted
5 godzin temu, zibi_k napisał:


Raczej decyzja należy do kupującego ... serwis ma w skuteczny sposób zrealizować gwarancje, prawda ?
Tak jak pisze@mrosi nie ma co czekać.

Nie. Nie do końca. Bo wciąż jest opcja, że to uszkodzenie mechaniczne. Wówczas to Kupujący, owszem, decyduje, ale o przeprowadzeniu naprawy odpłatnej.

  • Nezumi locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...