Jump to content

Martwy piksel w nowym telefonie?


thrashsucker
 Share

Recommended Posts

Witam, dosłownie godzinę temu przyszedł mój mi5. Wszystko pięknie fajnie śmiga, tylko zauważyłem, że na górze ekranu mam ciemną kropkę. Na początku myślałem, że to folia ochronna, więc ją zdjąłem. Niestety kropka nadal jest. Telefon zamawiałem z Ibuygou, więc mam gwarancję. Jak myślicie co to może być? Martwy piksel, a może wilgoć pod wyświetlaczem? Dodam, że telefon już do mnie przyszedł z tą kropką, więc chyba wada fabryczna. 

20170213_120910_LI (2).jpg

Link to comment
Share on other sites

2 godziny temu, thrashsucker napisał:

Kurcze, mój pierwszy zakup z chin i już problem. To się nazywa pech :D 

Pechem było by, gdybyś nie miał gwarancji, a w przypadku ibuygou możesz być o nią spokojny :). Uderz do Micenter od razu.

Link to comment
Share on other sites

5 godzin temu, thrashsucker napisał:

Witam, dosłownie godzinę temu przyszedł mój mi5. Wszystko pięknie fajnie śmiga, tylko zauważyłem, że na górze ekranu mam ciemną kropkę. Na początku myślałem, że to folia ochronna, więc ją zdjąłem. Niestety kropka nadal jest. Telefon zamawiałem z Ibuygou, więc mam gwarancję. Jak myślicie co to może być? Martwy piksel, a może wilgoć pod wyświetlaczem? Dodam, że telefon już do mnie przyszedł z tą kropką, więc chyba wada fabryczna. 

Wklej jeszcze zdjęcie telefonu z wyłączonym ekranem, dokładnie tego miejsca, żeby wykluczyć możliwość powstania błędu w wyniku urazu.

Link to comment
Share on other sites

 

5 godzin temu, mrosi napisał:

Wklej jeszcze zdjęcie telefonu z wyłączonym ekranem, dokładnie tego miejsca, żeby wykluczyć możliwość powstania błędu w wyniku urazu.

Na wygaszonym ekranie telefon wygląda jak lustro. 

20170213_232218.jpg

20170213_231943.jpg

Edited by thrashsucker
Link to comment
Share on other sites

8 godzin temu, thrashsucker napisał:

Na wygaszonym ekranie telefon wygląda jak lustro. 

W takim razie, skoro telefon kupiłeś w iBuyGou, pisz do MiCenter. Według mnie to wada wyświetlacza. Oczywiście ostateczna decyzja należy do serwisu, ale ja bym nie czekał, tylko kontaktował się z nimi. Napisz do @Acida.

Link to comment
Share on other sites

W takim razie, skoro telefon kupiłeś w iBuyGou, pisz do MiCenter. Według mnie to wada wyświetlacza. Oczywiście ostateczna decyzja należy do serwisu, ale ja bym nie czekał, tylko kontaktował się z nimi. Napisz do @Acida.

Raczej decyzja należy do kupującego ... serwis ma w skuteczny sposób zrealizować gwarancje, prawda ?
Tak jak pisze@mrosi nie ma co czekać.
Link to comment
Share on other sites

5 godzin temu, zibi_k napisał:


Raczej decyzja należy do kupującego ... serwis ma w skuteczny sposób zrealizować gwarancje, prawda ?
Tak jak pisze@mrosi nie ma co czekać.

Nie. Nie do końca. Bo wciąż jest opcja, że to uszkodzenie mechaniczne. Wówczas to Kupujący, owszem, decyduje, ale o przeprowadzeniu naprawy odpłatnej.

Link to comment
Share on other sites

  • Nezumi locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...