thrashsucker Posted February 13, 2017 Share Posted February 13, 2017 Witam, dosłownie godzinę temu przyszedł mój mi5. Wszystko pięknie fajnie śmiga, tylko zauważyłem, że na górze ekranu mam ciemną kropkę. Na początku myślałem, że to folia ochronna, więc ją zdjąłem. Niestety kropka nadal jest. Telefon zamawiałem z Ibuygou, więc mam gwarancję. Jak myślicie co to może być? Martwy piksel, a może wilgoć pod wyświetlaczem? Dodam, że telefon już do mnie przyszedł z tą kropką, więc chyba wada fabryczna. Link to comment Share on other sites More sharing options...
galakty Posted February 13, 2017 Share Posted February 13, 2017 To nie jest martwy piksel, tylko jakaś wada wyświetlacza / kleju whatever. Ja bym reklamował. Link to comment Share on other sites More sharing options...
thrashsucker Posted February 13, 2017 Author Share Posted February 13, 2017 Też mi się wydaję, że to nie jest martwy piksel, zbyt duże pole. Już napisałem maila do ibuygou, zobaczymy jak oni to widzą. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kamillm Posted February 13, 2017 Share Posted February 13, 2017 @galakty a nie ma tam jakeijś śrubki? Może komuś się za mocno przykręciła, miałem tak kiedyś w LG G2. @thrashsucker też bym sie nie zastanawial i od razu na gwarancje Link to comment Share on other sites More sharing options...
thrashsucker Posted February 13, 2017 Author Share Posted February 13, 2017 Kurcze, mój pierwszy zakup z chin i już problem. To się nazywa pech Link to comment Share on other sites More sharing options...
daniel.wu Posted February 13, 2017 Share Posted February 13, 2017 2 godziny temu, thrashsucker napisał: Kurcze, mój pierwszy zakup z chin i już problem. To się nazywa pech Pechem było by, gdybyś nie miał gwarancji, a w przypadku ibuygou możesz być o nią spokojny :). Uderz do Micenter od razu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mrosi Posted February 13, 2017 Share Posted February 13, 2017 5 godzin temu, thrashsucker napisał: Witam, dosłownie godzinę temu przyszedł mój mi5. Wszystko pięknie fajnie śmiga, tylko zauważyłem, że na górze ekranu mam ciemną kropkę. Na początku myślałem, że to folia ochronna, więc ją zdjąłem. Niestety kropka nadal jest. Telefon zamawiałem z Ibuygou, więc mam gwarancję. Jak myślicie co to może być? Martwy piksel, a może wilgoć pod wyświetlaczem? Dodam, że telefon już do mnie przyszedł z tą kropką, więc chyba wada fabryczna. Wklej jeszcze zdjęcie telefonu z wyłączonym ekranem, dokładnie tego miejsca, żeby wykluczyć możliwość powstania błędu w wyniku urazu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
thrashsucker Posted February 13, 2017 Author Share Posted February 13, 2017 (edited) 5 godzin temu, mrosi napisał: Wklej jeszcze zdjęcie telefonu z wyłączonym ekranem, dokładnie tego miejsca, żeby wykluczyć możliwość powstania błędu w wyniku urazu. Na wygaszonym ekranie telefon wygląda jak lustro. Edited February 13, 2017 by thrashsucker Link to comment Share on other sites More sharing options...
mrosi Posted February 14, 2017 Share Posted February 14, 2017 8 godzin temu, thrashsucker napisał: Na wygaszonym ekranie telefon wygląda jak lustro. W takim razie, skoro telefon kupiłeś w iBuyGou, pisz do MiCenter. Według mnie to wada wyświetlacza. Oczywiście ostateczna decyzja należy do serwisu, ale ja bym nie czekał, tylko kontaktował się z nimi. Napisz do @Acida. Link to comment Share on other sites More sharing options...
zibi_k Posted February 14, 2017 Share Posted February 14, 2017 W takim razie, skoro telefon kupiłeś w iBuyGou, pisz do MiCenter. Według mnie to wada wyświetlacza. Oczywiście ostateczna decyzja należy do serwisu, ale ja bym nie czekał, tylko kontaktował się z nimi. Napisz do @Acida.Raczej decyzja należy do kupującego ... serwis ma w skuteczny sposób zrealizować gwarancje, prawda ?Tak jak pisze@mrosi nie ma co czekać. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mrosi Posted February 14, 2017 Share Posted February 14, 2017 5 godzin temu, zibi_k napisał: Raczej decyzja należy do kupującego ... serwis ma w skuteczny sposób zrealizować gwarancje, prawda ? Tak jak pisze@mrosi nie ma co czekać. Nie. Nie do końca. Bo wciąż jest opcja, że to uszkodzenie mechaniczne. Wówczas to Kupujący, owszem, decyduje, ale o przeprowadzeniu naprawy odpłatnej. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts