dreamy Opublikowano 11 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2017 Od tygodnia przy próbie skorzystania z jakiejkolwiek aplikacji wyskakuje błąd o nieprawidłowym działaniu aplikacji Usługi Google Play. Po próbie kliknięcia na "pokaż treść błędu" wyrzuca do ekranu głównego. Po kliknięciu "anuluj" błąd wyświetla się ponownie. Potem można już korzystać z aplikacji. Czym może to być spowodowane? Dodam tylko, że ostatnio aktualizowałam system, jak tylko pojawiła się tu instrukcja przejścia na androida 6.0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz Petrycki Opublikowano 11 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2017 Wyczyść cache w TWRP. Oczywiście bez data. Po ponownym uruchomieniu sprawdź, czy masz aktualizacje z Google Play zainstalowane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dreamy Opublikowano 11 Lutego 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2017 żebym ja dobrze zrozumiała.. mam uruchomić tryb recovery i potem..? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz Petrycki Opublikowano 11 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2017 Jaki telefon? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dreamy Opublikowano 11 Lutego 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2017 Mi4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz Petrycki Opublikowano 11 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2017 (edytowane) wyłączasz telefon. Potem uruchamiasz TWRP, trzymając przycisk głośności na + z przycieskiem power. Czekasz do rozjaśnionego ekranu ze znaczkiem Mi i puszczasz obydwa przyciski. Po uruchomieniu TWRP wybierasz przycisk Wyczyść. Wchodzisz w zaawansowane i zaznaczasz pierwszy kwadracik Dalvik/ART cache i kwadracik z napisem Cache. Tylko te dwa. Przesuwasz suwakiem w prawo i czekasz. Potem tylko uruchom system. Trochę będziesz czekała na pełne uruchomienie, ale się nie martw. Edytowane 11 Lutego 2017 przez Tomasz Petrycki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dreamy Opublikowano 11 Lutego 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2017 bardzo Ci dziękuję, zapiszę to sobie gdzieś na przyszłość. teraz przez przypadek przywróciłam fabryczne ustawienia, zamiast usunąć tylko cache, ale kopia zapasowa i wszystko działa jak należy. aktualizacje powinny mi się pojawiać po wejściu w aktualizacje -> szukaj aktualizacji, prawda? czy muszę je jakoś wgrywać z dysku? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz Petrycki Opublikowano 12 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2017 Pisałem o aktualizacjach aplikacji e sklepie google Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrosi Opublikowano 4 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2018 Temat zostaje przeniesiony do kosza. Powód: mało wartościowa treść / pytanie już było omawiane na forum. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi