Nikvir Posted February 7, 2017 Share Posted February 7, 2017 Hej, widzę że spotkało mnie coś o czymś często piszecie Cytat Witam,Wczoraj dotarł do mnie telefon Xiaomi Redmi Note 3 Pro, wieczorem gdy bateria miała już kilka procent naładowania podłączyłem telefon do ładowarki i zaczął się normalnie ładować, niestety gdy potem chciałem sprawdzić telefon okazało się, że wyłączył się.... Tak więc od początu Telefon kupiłem wczoraj, dystrybucja polska, wersja global KATE snapdragon, 152mm Telefon uruchomiłem, wstępnie skonfigurowałem wszystko działało. Po włączeniu wifi ukazała się aktualizacjia miui z 7 do 8 stable. Zaktualizowałem. Wydawało się że wszystko jest ok. Sprawdziłem działanie czytnika linii papilarnych, aparatu, dzwoniłem, pisałem smsy, zainstalowałem parę aplikacji. Odstawiłem na biurko i po paru minutach chciałem coś sprawdzić; pocztę czy fb i okazało się że tel jest wyłączony. Kilka razy nacisnąłem POWER - zaskoczył i uruchomił się. Zdarzyło się tak jeszcze kilka razy. Za którymś razem jednak nie chciał się już uruchomić. "Umarł" z jakimiś 80% procentami baterii. Mimo wszystko próbowałem go naładować. Po podłączeniu ładowarki zaczynała migać czerwona dioda i nic więcej. Przekopałem chyba z połowę internetu ale do tej wersji jakoś nie mogę znaleźć żadnych porad. Komputer go nie wykrywa, nic się nie dzieje po podłączeniu. Kombinacja klawiszy VOL minus - power / VOL plus - power / VOL minus VOL plus nic nie daje. Nie uruchamiają się żadne tryby. Czy macie jakiś pomysł co zrobić żeby ożył ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zexon72 Posted February 7, 2017 Share Posted February 7, 2017 Masz na niego oficjalną gwarancję ?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nikvir Posted February 7, 2017 Author Share Posted February 7, 2017 Gwarancja zewnętrzna realizowana przez CKmediator Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snajper Posted February 7, 2017 Share Posted February 7, 2017 (edited) 23 minuty temu, Nikvir napisał: Gwarancja zewnętrzna realizowana przez CKmediator To się telefon przejedzie na gwarancję bo nic z tym nie zrobisz Płyta padła najpewniej. Edited February 7, 2017 by Snajper Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nikvir Posted February 7, 2017 Author Share Posted February 7, 2017 Hmmm ale to tak sama z siebie ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snajper Posted February 7, 2017 Share Posted February 7, 2017 (edited) 3 minuty temu, Nikvir napisał: Hmmm ale to tak sama z siebie ? Zawsze się może trafić czarna owca w stadzie nawet najlepszym Też tak miałem z Kate pierwszy na gwarancję bo płyta siadała nawet jakby ci się udało uruchomić to po czasie to samo będzie. Edited February 7, 2017 by Snajper Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nikvir Posted February 7, 2017 Author Share Posted February 7, 2017 (edited) 4 minuty temu, Snajper napisał: Zawsze się może trafić czarna owca w stadzie nawet najlepszym Też tak miałem z Kate pierwszy na gwarancję bo płyta siadała Serwis w PL ? Długo czekałeś ? U mnie jest o tyle chora sytuacja że pracuję w firmie w której sprzedajemy pc, akcesoria, kasy fiskalne, projektujemy i budujemy sieci i zakupiłem go w naszej hurtowni dla siebie. Czyli on cały czas jest tak jakby nie sprzedany dalej ... Zamówiony w piątek, przyszedł wczoraj rano, a pod wieczór się roz..ebał Edited February 7, 2017 by Nikvir Link to comment Share on other sites More sharing options...
luki! Posted February 7, 2017 Share Posted February 7, 2017 Przenoszę do poprawnego działu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snajper Posted February 7, 2017 Share Posted February 7, 2017 1 minutę temu, Nikvir napisał: Serwis w PL ? Długo czekałeś ? U mnie jest o tyle chora sytuacja że pracuję w firmie w której sprzedajemy pc, akcesoria, kasy fiskalne, projektujemy i budujemy sieci i zakupiłem go w naszej hurtowni dla siebie. Czyli on cały czas jest tak jakby nie sprzedany dalej ... Ja miałem szczęście bo była promocja w xkom do 30 dni odrazu wymieniali na miejscu Teraz ogólnie jedzie na serwis ładowarka bo padła ale ja mam sbe Polska kurier przyjeżdża i zabiera inna bajka szybciej dużo. To ci nie powiem ile będziesz czekał telefon do CK mediator musisz wykonać Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wiskas Posted December 2, 2017 Share Posted December 2, 2017 Witam dziś wymieniałem pęknięty screen w rn3pro se. Wszystko poszło w miarę ok ( nie wydaje mi sie bym mógł cos uszkodzić) po złożeniu mruga czerwona dioda- telefon nie odpala. Najwięcej porad było by podłączyć do ładowarki na dziesięć godzin ( teraz siedzi) Bateria była ok w telefonie. Macie jakieś rady? System to global. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zexon72 Posted December 3, 2017 Share Posted December 3, 2017 @Wiskas lcd oryginalny, czy zamiennik z allegro/Aliexpress? Możliwe, że to problem nowego lcd, aby to wyeliminować podepnij płytę pod stary lcd - jeśli ruszy to masz rozwiązanie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wiskas Posted December 3, 2017 Share Posted December 3, 2017 (edited) dzięki za odpowiedz , też tak właśnie myślałem bo jest to zakup z aliexpress i co lesze lustro z tyłu było porysowane a w tym starym idealne no scrach. Problem w tym że demontując stary ekran urwałem tasiemkę i nie jestem w stanie teraz tego sprawdzić. Pytanie czy jest taka możliwość że czerwona dioda oznacza brak podłączenia ekranu? Ogólnie komp wydaje dźwięk po podłączeniu i odłączeniu telefonu (i na baterii i na samym zasilaczu to samo) może spróbuje użyć czegoś od xiaomi do flashowania? Mam drugi taki sam telefon ale teraz mam cyka ruszać bo jak uwalę to zostanę bez telefonu a do tego nie mogę dopuścić. Edited December 3, 2017 by Wiskas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zexon72 Posted December 3, 2017 Share Posted December 3, 2017 To zrób tak - odepnij ten wyświetlacz całkiem i sprawdź, czy sprzęt ruszy (LCD nie musi być podłączony do startu systemu. Samej płyty od Mi4c używam np jako kamery IP Możliwe, że fake lcd jest uwalony i może po prostu robić zwarcie. Jeśli nie ruszy to prawdopodobnie uszkodzileś PCB (płytę główną) i flashowanie raczej nic nie pomoże. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wiskas Posted December 4, 2017 Share Posted December 4, 2017 Ok dzięki za radę, spróbuję dziś wieczorem, pytanie jak ja będę wiedział że płyta działa? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zexon72 Posted December 4, 2017 Share Posted December 4, 2017 (edited) 6 godzin temu, Wiskas napisał: jak ja będę wiedział że płyta działa? W prosty sposób - załóż dolną antenę z głośnikiem/buzerem, odpal telefon i po kilku minutach podłącz ładowarkę - jeśli płyta żyje, to usłyszysz dźwięk podłączenia ładowania. Ew spakuj cały majdan i podeślij do mnie na serwis - przetestuję Co co go boli - więcej info na priv Edited December 4, 2017 by Zexon72 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wiskas Posted December 4, 2017 Share Posted December 4, 2017 (edited) TerazOk, sprawdziłem i sytuacja jest dość skomplikowana. Po odłączeniu ekranu dioda zmieniła kolor na niebieski i przez chwilę była też zółta. Dodatkowo na windowsie pojawił się normalnie redmi note 3 ( oczywiście bez danych bo nie ma jak odblokować telefonu) Po podlączeniu ekranu czerwona i ani rusz....Dzwięku podłączenia ładowarki nie byłem w stanie uzyskać ( ale parę raz zawibrował) ale jestem na 80% przekonany że telefon przed rozbiórką był na silencie oraz miał wyłączone wifi. Ogólnie z płytą obchodziłem się bardzo delikatnie tylko jakieś elektrostatyczne wyładownie mogło ją uszkodzić. Dodam że płyta przy odłączonym ekranie normalnie była ciepła a z podłączonym nie...tylko mruga na czerwono, dodatkowo z ekranem nie jest wykrywany telefon na windowsie (jest tylko dźwięk podłączenia ale się nie pojawia). Teraz sobie cały czas pulsuje niebieska dioda(ekran odpięty-na baterii).Dzięki za pomoc, siedzę w UK wiec średnio by mi się ta wysyłka opłaciła ale szczacun za chęć pomocy. Wielkie THX Edited December 4, 2017 by Wiskas Link to comment Share on other sites More sharing options...
stancio Posted December 28, 2017 Share Posted December 28, 2017 Mam xiaomi redmi note 3 pro od niespełna roku. Nigdy nie było z nim problemów aż do dzisiaj. Podłączyłam go na noc jak zawsze, a rano miał ponad 90% baterii i nie pokazywał, że się ładuje. Podłączyłam go wieczorem znowu, nie ładował się, dioda się nie świeciła. Po podłączeniu do komputera komputer pokazywał błąd o skokach napięć. To raczej wina gniazda USB czy może cała płyta główna jest uwalona? Naprawa we własnym zakresie czy gwarancyjna? Dodam, że kupiłam go w Empiku, a gwarancja realizowana jest przez ck mediator. Dziękuję za wszelką pomoc i uwagi Link to comment Share on other sites More sharing options...
gonzo_86 Posted December 29, 2017 Share Posted December 29, 2017 Mam xiaomi redmi note 3 pro od niespełna roku. Nigdy nie było z nim problemów aż do dzisiaj. Podłączyłam go na noc jak zawsze, a rano miał ponad 90% baterii i nie pokazywał, że się ładuje. Podłączyłam go wieczorem znowu, nie ładował się, dioda się nie świeciła. Po podłączeniu do komputera komputer pokazywał błąd o skokach napięć. To raczej wina gniazda USB czy może cała płyta główna jest uwalona? Naprawa we własnym zakresie czy gwarancyjna? Dodam, że kupiłam go w Empiku, a gwarancja realizowana jest przez ck mediator. Dziękuję za wszelką pomoc i uwagiMasz gwarancję to nawet nie kombinuj tylko z niej korzystaj Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka Link to comment Share on other sites More sharing options...
stancio Posted December 29, 2017 Share Posted December 29, 2017 6 godzin temu, gonzo_86 napisał: Masz gwarancję to nawet nie kombinuj tylko z niej korzystaj Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka Lepiej na gwarancję czy rękojmię? Link to comment Share on other sites More sharing options...
gonzo_86 Posted December 29, 2017 Share Posted December 29, 2017 Lepiej na gwarancję czy rękojmię?Szczerze jeśli to pierwsze zgłoszenie to większej różnicy nie ma bo i tak Empik wyślę to do gwaranta mówię to z praktyki pracy w sklepie, jedynie zobligowani będą do odpowiedzi w przeciągu 14 dni jak będzie rozpatrzona reklamacjaWysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka Link to comment Share on other sites More sharing options...
stancio Posted December 31, 2017 Share Posted December 31, 2017 (edited) Dzięki serdeczne za pomoc Gdyby ktoś miał podobny problem - telefon wysłałam na reklamację, rozpatrzona pozytywnie, czekam na zwrot należności. Edited January 9, 2018 by stancio Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now