Karmazynowy Opublikowano 3 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2017 (edytowane) Zakładam ten wątek gdyż mój Redmi 4 stroi jakieś fochy. Jestem ciekaw waszych odczuć odnośnie płynności w grach, tych mniej i bardziej wymagających sprzętowo. Zacznę więc. World of Tanks - na minimalnych ustawieniach graficznych cały czas bardzo płynnie, bez klatkowania, lagów, ścinek. Mogę rzec że pełne 60fpsów. Na średnich ustawieniach ta wartość spada do 40-50, ale grać jak najbardziej można bez przeszkód. Wysokie i ultra wysokie ustawienia to już okresowe lagi, płynność miesza się z klatkowaniem - warto ustawić fps cap na 30 klatek. Color Switch - bez żadnych problemów, działa płynnie. Real Racing 3 - no i tu się zaczyna choroba mojego Redmi 4. Gra tnie się, jest niegrywalna, ustawienia graficzne jakie sobie wybrała na początek to chyba ultra low. Nie wiem co jest tego powodem... Zainstalowałem stabilną wersję MIUI Polska 8.1.4.0 + root, przed odpaleniem gry zwalniam pamięć RAM, majstrowałem przy kernelu i... nic. Może ktoś zna przyczynę? Edytowane 3 Lutego 2017 przez Karmazynowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrosi Opublikowano 3 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2017 10 minut temu, Karmazynowy napisał: Real Racing 3 - no i tu się zaczyna choroba mojego Redmi 4. Gra tnie się, jest niegrywalna, ustawienia graficzne jakie sobie wybrała na początek to chyba ultra low. Nie wiem co jest tego powodem... Zainstalowałem stabilną wersję MIUI Polska 8.1.2.0 + root, przed odpaleniem gry zwalniam pamięć RAM, majstrowałem przy kernelu i... nic. Może ktoś zna przyczynę? Próbowałeś wyczyścić dane aplikacji? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karmazynowy Opublikowano 3 Lutego 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2017 Wyczyściłem dane aplikacji i bez skutku. W załącznikach screeny jak to wygląda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrosi Opublikowano 3 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2017 1 godzinę temu, Karmazynowy napisał: Wyczyściłem dane aplikacji i bez skutku. W załącznikach screeny jak to wygląda. Niestety, nie widzę żadnych lagów, ani przycięć. Trudno je dostrzec na... zrzutach... Spróbuj w TWRP wyczyścić cache i Dalvik/ART. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karmazynowy Opublikowano 3 Lutego 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2017 2 minuty temu, mrosi napisał: Niestety, nie widzę żadnych lagów, ani przycięć. Trudno je dostrzec na... zrzutach... Spróbuj w TWRP wyczyścić cache i Dalvik/ART. Stopklatka Raczej chciałem pokazać różnice między ustawieniami początkowymi na Redmi 4 a tym jak wygląda to, na przykład, na Redmi 3S gdzie są dokładnie takie same bebechy a gierka wygląda o niebo lepiej. Popróbuję i dam znać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karmazynowy Opublikowano 3 Lutego 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2017 Wipe cache i Dalvik/ART zrobiony, nie zauważyłem zmiany. Mam jeszcze pomysł pokombinować z wersjami MIUI, będę dawał znać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolkillercrlc Opublikowano 21 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2017 (edytowane) Mam tak samo w swoim redmi 4. W jednej z gier (Dream Leauge Soccer 17)strasznie się tnie, a nawet czasami wywala do pulpitu. Po instalacji miui 9 z 9 września gra przestała się ciąć, ale nadal czasem wywalało do pulpitu. Natomiast po wgraniu aktualizacji z 16 września wszystko wróciło do "normy". Dalej jest tak jak na miui 8. Swoją drogą na redmi 3 gra działała bez zarzutu. Edytowane 21 Września 2017 przez karolkillercrlc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kdokamil Opublikowano 22 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2017 (edytowane) https://streamable.com/xovns Specjalnie dla was zrobiłem test i u mnie problemów z wydajnością nie ma. Filmik z dość niską jakością i 24fps, po za tym samo nagrywanie z ekranu wymaga pewnych zasobów. aha, ten oreo to oczywiście tylko motyw+nova+ikony min Edytowane 22 Września 2017 przez kdokamil Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin_89 Opublikowano 9 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2017 A jak z wydajnością gry Mortal Kombat X ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi