Skocz do zawartości

Mi5 Problem z telefonem/baterią. Geekbuying.


Shivver

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć

Od miesiąca posiadam Xiaomi Mi 5 3/64 czarny zakupiony poprzez Geekbuying. I niestety w przeciągu tego miesiąca dwukrotnie telefon się wyłączył i nie było w nim żadnego życia, ani led ani ekran, nic. Całe szczęście tak samo za pierwszym jak i za drugim razem udało mi się wgrać przez MiFlash MIUI China dev.

Za pierwszym razem (18 Grudnia 2016) zostawiłem telefon na noc z 40% baterii po czym rano był nieżywy, nie było żadnej reakcji. Miflash, wgrywanie Miui i wszystko od nowa.

Za drugim razem (12 Stycznia 2017) ładowałem telefon, gdy było około 80% baterii postanowiłem telefon wyłączyć, gdyż nie był mi aktualnie potrzebny, gdy po godzinie chciałem go włączyć niestety już mi się nie udało. Próbowałem go ładować przez 2-3 godziny, zero reakcji, więc go zostawiłem na pół dnia i postanowiłem nacisnąć przycisk POWER po czym zapaliła się czerwona lampka LED. Kolejne ładowanie nie pomogło, więc podłączyłem go do komputera i przez MiFlash wgrałem ponownie Miui china dev.

Działa ponownie, ale boję się że znów coś z nim będzie nie tak, że się wyłączy w losowym momencie. Jak myślicie? wygląda to na uszkodzoną baterię? Ktoś miał podobne problemy?

Co najlepiej w takiej sytuacji robić? Próbować ponownie przez kolejne 2 tygodnie? zgłaszać do Geekbuying? Ktoś już do nich coś odsyłał, jak to wygląda?

Pozdrawiam serdecznie i dziękuje za odpowiedzi.

Piotr

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kontakt z Geekbuying to porażka, oni piszą jak jakieś dzieci po angielsku. 

Odpisali mi tylko żebym zainstalował to - http://blog.geekbuying.com/index.php/2016/05/12/xiaomi-mi5-android-6-0-qualcomm-snapdragon-820-smartphone-firmware-202638-160511/

Czyli stary rom miui stable. Przecież działam na Miui Global stable więc nie sądzę aby to miało coś zmienić.

Wysyłał ktoś coś do Geekbuying?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Nezumi zablokował(a) ten temat
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...