Skocz do zawartości

Zablokowany telefon przez konto MI


mast0505

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, jeśli ktoś będzie wgrywał nowe oprogramowanie do telefonu a nie usunie konta Mi przed tą czynnością  przy załadowaniu nowego systemu telefon zawoła hasło do wcześniejszego konta bo zweryfikuje sobie ze jest juz automatycznie przypisany do konta Mi. Nie ma problemu jeśli hasło jest znane, niestety u mnie było wygenerowane automatycznie a ja go nie zapisałem. Telefon sie zablokuje i żadne czynności go nie odblokują, istnieje co prawda możliwość wgrania alternatywnego oprogramowania ale nie zawsze jest to możliwe. W takim wypadku telefon świetnie się sprawdza jako ozdoba na biurku... Jest jednak na to rozwiązanie.

1. Trzeba napisać prośbę o odblokowanie do takiego małego chinczyka po drogiej stronie na adres  [email protected]

2. Pisać należy max prostym językiem angielskim

3. Podać trzeba kod który wyświetla się pod opcją logowania

4. Podesłać dowód zakupu telefonu i numer IMEI

5. Należy liczyć się z tym ze odpowiedz w języku angielskim może być trochę średnio zrozumiała.

Ja czekałem 24 godziny i telefon został odblokowany. Mam nadzieje że komuś to się przyda i uratuje swój telefon.

 

  • Like 5
  • Thanks 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

ęMam podobny problem tylko trochę bardziej skomplikowany, poradzicie co robić,

na nowym telefonie xiaomi redmi 5 global założyłem konto synchronizacji xiaomi (podałem nr tel i hasło prawdopodobnie bez emaila). Zachciało mi się ROOTa wiec wgrałem sobie najnowszą wersje Developer. Chciałem postępować zgodnie z tutorialem "

ale zorientowałem się, że konto xiaomi nie działa tak jak powinno, nie mogłem się na nie zalogować, próbowałem odzyskać hasło, ale nie przychodziły do mnie kody. NIe mogłem się też wylogować z konta na telefonie bo wymagane było hasło.

Pomyślem, że w takim razie zresetuje ustawienia telefonu. Reset z poziomu androida się nie udał bo chciał haslo do konta Xiaomi (skusiła mnie ta opcja bo pisało przy niej że wymaże ustawienia konta Xiaomi), reset zrobiłem przez bootloader. w tej chwili po restarcie tel. pyta mni o haslo do konta xiaomi, jedyna co moge robic to zgadywać haslo i uruchomić otwartą sieć WIFI, nigdzie nie widzę, żadnego numeru ani kodu :( czy można coś jeszcze z tym zrobić? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 9 miesięcy temu...
  • 3 tygodnie później...
  • 3 tygodnie później...
  • 2 miesiące temu...
  • 2 tygodnie później...

Uruchomiłem stary telefon żony i nie pamiętam logowania do konta,jeśli mógłbyś pomóc to byłbym wdzięczny.

Dnia 20.07.2018 o 13:04, OutSideR napisał:

Moge pomoc z problemem konta Mi oraz Google :)

Uruchomiłem stary telefon żony Redmi note 3 pro  i nie pamiętam logowania do konta,jeśli mógłbyś pomóc to byłbym wdzięczny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Dnia 20.07.2018 o 13:04, OutSideR napisał:

Moge pomoc z problemem konta Mi oraz Google :)

Bardzo proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu

Dnia 7.09.2019 o 08:26, skay77 napisał:

Przeca do konta mi podajesz albo e-mail lub nr telefonu i się logujesz

Wysłane z mojego Oppo Reno przy użyciu Tapatalka
 

W moim przypadku nie działają kody które przychodzą na maila lub SMS. Pokazuje mi komunikat... 

IMG_20190920_193541.jpg

Nie podbijamy wątku /Orjon

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Orjon napisał:

A masz połączenie z siecią?

Tak, przez wi-fi. Wczoraj napisałem do supportu jak napisał kolega, który założył temat. Dostałem odpowiedź, postępowałem jak napisane... 

Dear Sir/Madam,
Thanks for inquiry.

This is Hongkong customer service centre. Sorry for the inconvenience. Did the Mi account that locked your phone registered by yourself? If yes, it is easy for you to find back the password. Please try to find it back or make the artificial complaint.

1I would like to tell you that you may visit the website account.xiaomi.com, enter your Mi account number(related phone number or e-mail), click forgot password then find back your PW through related phone number or e-mail bound to the account.

2If the phone number is lost, we suggest you solve it by artificial complaint.Please operate according to the following steps:Log in account.xiaomi.com——click forgot password——enter your mobile phone number and new image verification, click "next"—— do not click on 'send SMS', please click on the "choose other ways to verify”——"manual verification" below the "next" button, click on it, and submit information according to the prompts. At the step of “add the phone”, please enter a valid phone number such as the one that you are using, not the one that bound to the acocunt. If you succeeded in this, you may receive a message on your new phone number within3 days.

If these can’t help, we suggest you contact the local service center or the global service centre: [email protected].

Thank you for your support and attention towards XiaoMi.

Any other questions,please feel free to contact us:[email protected] .

Best Regards.

Oczywiście punkt pierwszy nie działa bo mi przychodzi komunikat że konto nie zgodne z podanymi danymi. 

Zrobiłem wszystko według punktu drugieg. Zastosowałem zmianę na nowy numer. Podałem WSZYSTKIE odpowiedzi i dostałem takiego SMSa... 

Hi 62******00! We weren't able to verify your identity using the information you provided (you submitted a verification request on [21/9/2019]). For more information, visit http://www.mi.com/sg/service/online/

Napisałem kolejnego maila i czekam na odpowiedź. Może ktoś wie co jeszcze można zrobić żeby to odblokować

Ps. Serwis online podany w SMS-ie nie działa od czerwca 2016r

 

Edytowane przez borys1978
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Witam. 

Sprawa wygląda następująco, bratanek ustawił sobie hasło do konta Xiaomi, którego zapomniał. Konto przypisane było do numeru telefonu, którego już nie ma. Wylogował się z konta. Zrobiliśmy przywracanie domyślnych za pomocą Wipe all data.

Niestety telefon uruchomił się na ekranie This device is locked. 

Próba weryfikacji przez opcje Ręczna werfyfikacja na inny nr telefonu skończyła się wiadomością, że nie przeszła pomyślnie. Co najlepsze na stronie mi.com można zalogować się do konta Xiaomi za pomocą powiązanego z tym kontem konta Google, jednak nie można zmienić numeru telefonu na nowy czy dodać email, bo wymagane jest hasło konta Mi.

Co robić dalej? Telefon cegła i do kosza?

 

edit

Ref. Jest ktoś w stanie pomóc, czy dziecko bez telefonu na święta?

Nie piszemy post pod postem. Korzystaj z opcji Edytuj /Orjon

Edytowane przez Kris333
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 miesięcy temu...

Witam

Mam podobny problem z Redmi 6A

Kupiłem od jednego gościa no i niestety zablokowany.

Kiedyś go zresetował i nie pamięta kodu do odblokowania. Trochę u niego przeleżał.

Można prosić o jakąś pomoc w odblokowaniu? Co i gdzie napisać do serwisu Xiaomi?

 

Mam z telefonem papiery i  kartonik.

 

Pozdrawiam

 

Nauti

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Tylko serwis. Napisałem kilkadziesiąt maili do suportu, zdjęcia, dokument i mają to w 4 literach. Teraz już wiem żeby nigdy więcej nie korzystać z konta xiaomi, jest po prostu bezużyteczne. Nawet przymierzam się do zmiany telefonu i chyba dzięki temu też pożegnam się z xiaomi zwłaszcza że ceny nie są już tak konkurencyjne jak kiedyś a jakość też nie rewelacyjna... nie wspominając o gównianych zdjęciach z tych telefonów mimo 10 aparatów i miliardach mpx.. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Witam, kupiłem telefon z uszkodzonym ekranem, nic nie wyświetlał ale poprzedni właściciel usunął telefon z konta Xiaomi oraz usunął z konta Google. Wymieniłem ekran i po uruchomieniu wyświetlana jest tapeta użytkownika i należy podać PIN blokady. Czy w takiej sytuacji gdy poprzedni właściciel usunął urządzenie z kont, mogę użyć Wipe Data? Po tej czynności nie powinno już poprosić o zalogowanie się do konta pierwotnego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

24 minuty temu, matikk95 napisał:

Czy w takiej sytuacji gdy poprzedni właściciel usunął urządzenie z kont, mogę użyć Wipe Data? Po tej czynności nie powinno już poprosić o zalogowanie się do konta pierwotnego?

Nie wystarczy wipe. Musisz zrobić MiFlash:

miuipolska.pl/forum/topic/3160-miflash-formatowanie-telefonu-windowslinux/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 minut temu, mrosi napisał:

Nie wystarczy wipe. Musisz zrobić MiFlash:

miuipolska.pl/forum/topic/3160-miflash-formatowanie-telefonu-windowslinux/

Ok, czy taki Rom będzie ok do Mi 9T?
Xiaomi Mi 9T Latest Europe Stable Version Fastboot File Download ?

Sory za pytanie ale to moje pierwsze urządzenie Xiaomi. I nie muszę mieć odblokowanego BL?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, mrosi napisał:

Nie. Do MiFlash muszą być ROMy tzw. fastboot. Tu znajdziesz właściwy:

https://c.mi.com/oc/miuidownload/detail?guide=2

Dokładnie z tego linku pobrałem ROM o nazwie "Xiaomi Mi 9T Latest Europe Stable Version Fastboot File Download" Są jeszcze do wyboru "Global". Ale telefon jest z dystrybucji PL (chyba Play).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...